![]() |
||
Citaat:
Wanneer is iets echt intelligentie en wanneer aangeleerd taal gedrag? Volgens dat meervoudige intelligentie zijn basisvaardigheden dus verschillende vormen van intelligentie, maar ik vind dat een beetje te algemeen, te breed. Hmja weet niet echt goed hoe ik het moet uitleggen ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik zie verder niet in waarom het er toe zou doen waar ik die kennis vandaan heb. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() 2. Onsamenhangend? Hoezo? Is dit een 'diss' om je maatje HenkMul te verdedigen? Wow... ik ben echt onder de indruk. Als ik geen recht van spreken heb, heb jij het al helemaal niet. Ik heb van jou in dit hele topic nog geen post gezien wat ook maar iets toevoegt aan het onderwerp. Het is trouwens geenszins. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik wil niet weten wat een Myspace bulletin is.
Maar livejournal is misschien nog wel erger, zoals dit. En dan heb ik het nog niet eens over de foto's. : (
||
Citaat:
Geweldig ![]() Overigens, I love het algemeen beschaafd nederlands. Op msn typ ik ook zoals ik normaal zou schrijven, maar een echte verbeteraar ben ik niet. Als ik een verhaal lees van iemand of iets dergelijks, zie ik snel spelfoutjes en wijs ik daar een of twee keer op maar ik ben geen wandelende spellingscontrole, ofzo. x. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat: