Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zo'n do had ik vroeger ook. Maar ik was een meisje. Ben zelfs. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik mis ![]() Yves Deruyter ![]() Firepower ![]() Captain Comic, stiekem uit 1988, maar ik speelde het pas in de jaren 90 ![]() Duke Nukem ![]() En nog een shitload aan games. Wat ik eigenlijk echt opvallend vind is dat er zo'n verandering was in kwaliteit. En ik vind het ook raar om te bedenken dat ik begin jaren 90 nog klein en kinderlijk was en eind jaren 90 al een vaste relatie had die nog 3 jaar zou duren. Hmmm... ![]() ![]() ![]() en ![]() Al was dat van mij toch wel een stuk minder leuk. 24 juli 1998 Maar ik vind geen afbeelding ^^ En een hoop muziek, maar die zijn eigenlijk al genoemd. Edit: ![]() Laatst gewijzigd op 19-10-2006 om 09:30. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en sowieso, ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat spel was zoooo vet ![]() net als ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het is geen plaatje maar toch 90-verantwoord: http://www.56k.com/sounds/k56flex.wav
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vader heeft dat nog steeds. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oh oh woe woh Ik was provinciaal Hij is geniaal Hij trok bij me in Dat was het begin En hij nam me mee Naar Parijs en L.A. Ik wist heg noch steg Maar hij weet de weg Chorus: Hij maakte me vrij Hij gaf de wereld aan mij Hij leerde mij het leven zien Ik wil hem nooit meer kwijt Hij maakte van dat lieve kind Een echte wereldmeid Een meid die alles durft Een vrouw van deze tijd Hij maakte van dat lieve kind Een echte wereldmeid Een echte wereldmeid En heb ik een vraag Vertelt hij het me graag En denk niet dat hij zeurt Met wie ik ook flirt Vraag alles aan hem Hij is zo ad rem Hij laat me alles zien Hij is voor mij een tien Chorus Een meid die nu van wanten weet Die bijna alles durft Die met contacten bij de vleet De wereld oversurft (de wereld oversurft) Oh hoh Hij leerde mij het leven zien Ik wil hem nooit meer kwijt Hij maakte van dat lieve kind Een echte wereldmeid Een meid die alles durft Een vrouw van deze tijd Hij maakte van dat lieve kind Een echte... Chorus Ah hah, een echte wereldmeid Oh hoh, een echte wereldmeid Een echte wereldmeid
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hiervoor had ik beslist over lijken gegaan.
||
Citaat:
Of op school kantine tv knettershard zettenals Slipknot op tmf was ![]()
||
Citaat:
ik was de gelukkige eigenaar van zo'n apparaat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|