Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb dat s'ochtends heel moe zijn ook (of ik nou geblowd heb de avond ervoor of niet maakt echt niets uit). Ik heb echt het gevoel dat ik s'ochtends harder naar de klote ben dan voordat ik ging slapen (zal ook wel met een caffeïne en nicotineverslaving te maken hebben ![]()
||
Citaat:
Het hangt er een beetje vanaf hoe laat ik moet werken hoe laat ik het maak. Momenteel ben ik ff werkeloos dus is de kans groot dat het laat wordt maar moet ik de volgende dag om 9 uur weer werken dan ga ik wat vroeger pitten (meestal ergens tussen 12 en 1 als ik vrij ben is 2 uur geen uitzondering). Ik ben sowieso brak s'ochtends dus dat maakt verder niet zo veel uit. Verder gaat voor mij iig m'n leventje gewoon door en functioneer ik normaal dus het zit mij wel goed zo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
werk was ook wel te doen, je moet alleen niet van jezelf denken dat je helder bent.. maar wat het vooral is denk ik: als je een tijd lang de hele dag stoont bent ga je der vanzelf wel aan wennen alles stoont en op de automatische piloot te doen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
2: iedereen heeft zo zn reactie erop, want als ik tegen een klasgenoot zeg als ie stoned is: vuile blowaap ![]() ![]() ![]() Maar eigg was mijn info nie goed denk, srry |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoe bedoel je ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mij lijkt het dat hij niet meer blowt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb t 1x gedaan, en doe niet! en mn vriendin ook nie meer ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Wat ik niet begrijp dat mensen het prettig vinden om te blowen om lekker te kunnen slapen. Je wordt altijd zo lam wakker, de hele dag loom. In eerste instantie geen naar gevoel maar je bent zo moeilijk te motiveren (en dat ben ik sowieso al) om iets te gaan doen.
Of ben ik de enige die dat effect heeft?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
tuurlijk ga je dingen anders beleven, of helemaal niet beleven, maar agressief ben ik er nooit van geworden, juist minder.. maar gelukkig weer gestopt! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
probeer eens puur te roken ![]()
||
![]() |
Citaat:
er is bewezen dat een blow 1 keer in de maand beter voor je is dan bier! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het Tagetes Lucida topic Hourglass | 29 | 13-01-2007 12:09 | |
Drugs & Alcohol |
De achterneef van de 2e ex van de overbuurvrouw... Lenny K | 85 | 12-01-2007 19:13 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Lifestyle |
SKATERS opgelet! Botervlieger | 20 | 28-09-2004 14:14 | |
Drugs & Alcohol |
hoe vaak bevredig jij een vreetkick na t blowen? Blenderhead | 73 | 09-02-2004 00:34 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe vaak heb jij al gedacht... vrolijkevlinder | 30 | 01-02-2004 14:42 |