Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Je ziet de kleur van het licht, niet de kleur van het object. Haal je witte trui maar eens uit het groene licht. Is het nu opeens een groene trui? Nope, nog steeds wit.
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee, hij is van wit naar groen naar wit gegaan. Stiekem #care je wel ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-11-2006 om 20:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je moet toch inzien dat dit op zijn minst opmerkelijk is. Je kunt beweren dat het om meningen gaat, maar je loopt nu echt gewoon te beweren dat appels peren zijn en varkens kunnen vliegen. De waarheid zoals die door de wetenschap geaccepteerd wordt is gewoon anders dan wat jij beweert. Dan kun je het wel blijven beweren, maar je kunt niet verwachten dat je hierin nog serieus genomen wordt. Kom op zeg.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder is het niet mijn theorie, maar gewoon de algemene aanname zoals die gevormd is naar wat nu over het fenomeen bekend is, voor het gemak ook wel de waarheid genoemd.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik doe gewoon even mee met je constateringen.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Het object weerkaatst in ruimtes waar de kleuren licht A, B, C, D en E aanwezig zijn, altijd licht van de kleuren A, B en C. Hierdoor nemen wij het waar als een object met de kleur ABC. Jantje doet in ruimtes waar broeken, truien, jassen, sjaals en mutsen aanwezig zijn altijd een broek en een trui aan. Hierdoor is hij 'Jantje met de broek en de trui'. Het object wordt nu in een ruimte geplaatst waar alleen licht van kleur A aanwezig is. Jantje wordt nu in een ruimte geplaatst waar alleen broeken aanwezig zijn. Het object weerkaatst nu alleen licht van kleur A, waardoor wij het waarnemen als een object met de kleur A. Jantje trekt nu alleen een broek aan. Zo moet je het ongeveer zien. Objecten dragen een kleur als een kledingstuk. We zien dat objecten een bepaalde kleur 'hebben', puur en alleen doordat ze die kleur licht weerkaatsen. Als die kleur licht er niet is in de ruimte waar het object zich bevindt, kunnen ze hem dus ook niet weerkaatsen. Wat voor reden heb je dan om te zeggen dat objecten 'eigenlijk' nog steeds die kleur hebben?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zeg maar een 'Jantje die normaliter truien en broeken draagt, maar nu alleen even een broek'. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wij maken een computer spel en hebben je hulp hard nodig! HKU_Smee | 26 | 13-04-2010 10:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Logopedie, wat moet ik hier nou van denken? Curtis Jackson | 33 | 20-12-2004 12:27 | |
De Kantine |
Wat doe je aan een huisgenoot die zich niet aan afspraken houdt? Snufje | 59 | 11-11-2003 10:05 | |
Software & Hardware |
[VIRUS] Welke zijn er en wat kan je er tegen doen? Martin | 57 | 26-03-2003 14:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Zie je liefde? R.S.87 | 3 | 20-03-2003 22:20 | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jullie hier nu van? fonske | 8 | 23-02-2002 20:21 |