Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2006, 21:21
Verwijderd
gelukkig niets meer van die ene gehoord. Op dit moment wacht ik op een smsje van hem.. ik vind hem echt leuk... maar er moet wel een klein beetje meer gebeuren wil ik dat volhouden. Het leven is te kort en liefde is te leuk om moeilijk te doen!

Verder: mijn commissie is echt zo leuk en gezellig! Op mijn werk is het ook leuk En de snuffelaar is gewoon sneu. Best grappig dat hij zich zelf toch zo neer durft te zetten. Het liefst zou ik zo'n neerbuigend klopje op zijn schouder geven van 'het is wel goed hoor, jongen'
En mijn huisgenoten zijn ook gezellig.. ik voel me echt zo op mijn gemak daar

Geweldig. En nu uit met vriendinnen.
Advertentie
Oud 17-11-2006, 22:55
Verwijderd
De mail is al praktisch klaar. Nu de druppel nog...
Oud 17-11-2006, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-11-2006 @ 23:55 :
De mail is al praktisch klaar. Nu de druppel nog...
gaat lekker wel daar he meis...?
Oud 17-11-2006, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 18-11-2006 @ 00:01 :
gaat lekker wel daar he meis...?
Helemaal geweldig Hahaha... Achja, wat doe je eraan he
En nu krijg ik nog lastige pm's ook. Weet echt even niet wat ik met mezelf mbt die pm's aanmoet Hahaha...

(en gelukkig naamzoeken sommige personen niet meer )

Laatst gewijzigd op 17-11-2006 om 23:12.
Oud 17-11-2006, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-11-2006 @ 00:08 :
Helemaal geweldig Hahaha... Achja, wat doe je eraan he
En nu krijg ik nog lastige pm's ook. Weet echt even niet wat ik met mezelf mbt die pm's aanmoet Hahaha...
als je hulp nodig hebt kan je me altijd pm'en he.. haha
Oud 17-11-2006, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 18-11-2006 @ 00:12 :
als je hulp nodig hebt kan je me altijd pm'en he.. haha
Over dat laatste sowieso niet. Is ook alweer opgelost. Wat gaat het toch vlot tegenwoordig.
Oud 17-11-2006, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-11-2006 @ 00:19 :
Over dat laatste sowieso niet. Is ook alweer opgelost. Wat gaat het toch vlot tegenwoordig.
Lang leven de non-persoonlijke communicatie!!!
Oud 17-11-2006, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 18-11-2006 @ 00:21 :
Lang leven de non-persoonlijke communicatie!!!
Ik zou eerder wat anders zeggen, maar dit kan ook natuurlijk
Oud 17-11-2006, 23:26
Estar
Estar is offline
Ik krijg de laatste tijd wel veel aandacht van verschillende jongens op school.

Het lijkt net alsof ze samenzweren
Oud 17-11-2006, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 18-11-2006 @ 00:26 :
Ik krijg de laatste tijd wel veel aandacht van verschillende jongens op school.

ik ook.. ben alleen hetero..
Oud 17-11-2006, 23:31
Estar
Estar is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 18-11-2006 @ 00:27 :
ik ook.. ben alleen hetero..
Ik ook
Oud 18-11-2006, 07:44
Orpheo
Orpheo is offline
OH ik kan niet wachten tot volgende week maandag na anderhalf jaar weer helemaal los gaan! weer leuke mensen ontmoeten, veel bier, maar vooral: veel LOL!
Oud 18-11-2006, 08:10
Scatterheart
Scatterheart is offline
Spontaan uit eten gaan ♥, en hij is mooi!
Oud 18-11-2006, 10:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
In vrijwel alle opzichten gaat het kut... Vanavond ga ik wel uit met een vriendin die ik al een tijdje niet gezien heb dus daar ben ik wel blij mee

Maar ik mis hem Donderdag zie ik hem op een reunie, maar ik heb er echt geen zin in.
Oud 18-11-2006, 10:18
moon
moon is offline
Gisteravond betrapte ik mezelf toch op liefdesverdriet. Er zat echt een brok in mijn keel en had geen zin in eten. Hij is lief en we begrijpen elkaar zo goed, dat is een vast staant feit, daar verandert niks aan. Het is alleen, hij is niet het type jongen waar je een relatie mee vol kunt houden. Alleen ik hou nog zoveel van hem, hij is zo lief en we zitten zo erg op één lijn. We begrijpen elkaar ook zonder woorden en dat gebeurt niet vaak. Als ik dit weer typ, kan ik wel huilen, ik hou nog van hem, verdomme.
Het is zo dubbel. Ik wil zo graag heel veel leuke dingen doen samen. Ik wil hem mee hebben op vakantie enz. Al die herinneringen...slik. Zucht, ik heb het er nu wel even heel moeilijk mee.
Oud 18-11-2006, 10:35
Verwijderd
ik begin het hebben van een vriendin sinds kort wel een beetje te missen
Oud 18-11-2006, 10:36
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 18-11-2006 @ 11:16 :
In vrijwel alle opzichten gaat het kut... Vanavond ga ik wel uit met een vriendin die ik al een tijdje niet gezien heb dus daar ben ik wel blij mee

Maar ik mis hem Donderdag zie ik hem op een reunie, maar ik heb er echt geen zin in.
Oud 18-11-2006, 10:58
Ruby
Ruby is offline
Hij is ernstig Valt in slaap voordat hij me wil bellen en dan moet ik hem wakker bellen..lollig aangezien ik voor hetzelfde geld op de vliegtuig kon zitten, mannen

maarja, ik ga met mijn zussen naar Stockholm dit weekend gezellig..
Oud 18-11-2006, 10:59
zeep007
zeep007 is offline
arme mensen om mij heen... Ik ben al een week echt niet te genieten en het valt ook niet meer onder chagerijnig ofzo.
Relationeel dan ook vaak een dip door mij, wat een begrip heeft die jongen...
Oud 18-11-2006, 12:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Volgens een onderzoek zou ik snel een vriend moeten krijgen aangezien ik zonder vriend op 21 jarige leeftijd 40 procent kans maak op een depressie vanwege andere factoren. Muhahaha
Oud 18-11-2006, 12:14
Qimm
Qimm is offline
Pfff afgelopen week was even spannend, maar gelukkig vals alarm Dan zit je samen toch even in de stress.
Gisteren uitgeweest (ja op vrijdag) En het was echt heel leuk. Normaal gaan we niet veel met dat stel om, maar de laatste tijd steeds vaker en ik begin ze ook steeds leuker te vinden. We klikken best wel eigenlijk
Oud 18-11-2006, 13:09
Verwijderd
Ik heb vannacht gedroomd dat ik opnieuw verliefd werd op m'n vriend (ben nog steeds verliefd hoor), maar dan op een hele andere plek en op een hele andere manier dan het in het echt is gegaan. Ik werd met kriebels in m'n buik wakker

En het gaat heel goed. Ben echt nog steeds heel erg blij met hem. Vanmorgen eindelijk weer samen wakker geworden en straks komt hij weer naar mij toe
Oud 18-11-2006, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 18-11-2006 @ 11:16 :
Je ex, of een 'scharrel'? Sterkte alvast!

OT: Geloof dat ik vind dat het wel weer goed gaat.. Ik had een megadip, hij snapte het niet zo goed, denk ik, maar we leven nog Vanavond samen naar Racoon! (weet stiekum niet waar ik meer zin in heb, in Racoon, of in hem weer zien )
Oud 18-11-2006, 13:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 18-11-2006 @ 14:27 :
Je ex, of een 'scharrel'? Sterkte alvast!
Mn laatste scharrel... Hij heeft me echt helemaal gek gemaakt. Volgens mij was ik verliefd
Oud 18-11-2006, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 18-11-2006 @ 14:34 :
Mn laatste scharrel... Hij heeft me echt helemaal gek gemaakt. Volgens mij was ik verliefd
Verliefd zijn is leuk, maar dan moet er wel iets mee gebeuren ben benieuwd hoe hij het vindt om je weer te zien dan!
Oud 18-11-2006, 13:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 18-11-2006 @ 14:39 :
Verliefd zijn is leuk, maar dan moet er wel iets mee gebeuren ben benieuwd hoe hij het vindt om je weer te zien dan!
Hij wil me niet meer zien omdat ie bang is dat ie me dan gaat kwetsen. Maar dat heeft ie dus al gedaan door eerst me helemaal gek te maken en me vervolgens weer keihard af te wijzen
Dat we elkaar donderdag zien is onvermijdelijk, maar daardoor wel kut.
Oud 18-11-2006, 16:12
Verwijderd
Ik wil verliefd zijn! En ik zou het ook moeten zijn, ik word doodgegooid met onmogelijke mannen die onbereikbaar zijn, normaal spek voor mijn bek, maar ik word het niet. Aan één kant positief, aan de andere kant wil ik echt weer eens rozig rondlopen.
Oud 18-11-2006, 16:25
T!ne
T!ne is offline
Naïef kind. Alsof hij zijn vriendin echt gaat laten vallen voor je. En dat hij zoiets zegt begrijp ik ook al helemaal niet Nu ok hij moet het zelf natuurlijk weten, maar ik zou wel graag eens willen praten met hem..

Verder gaat het nog altijd super tussen ons tweetjes
Oud 18-11-2006, 17:30
Orpheo
Orpheo is offline
over anderhalf uur komt de hele meute nog even het dessert en de groenten voorbereiden en maken, en dan eten met het vriendengroepje die ik nu zo'n jaar of 10 ken
Oud 18-11-2006, 17:48
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 18-11-2006 @ 18:30 :
over anderhalf uur komt de hele meute nog even het dessert en de groenten voorbereiden en maken, en dan eten met het vriendengroepje die ik nu zo'n jaar of 10 ken
Das leuk! Ik ga dat binnenkort ook maar eens doen met 'mijn' meute
Oud 18-11-2006, 18:24
Halflight
Halflight is offline
Het is zo frustrerend, een lijst van zoveel jongens en eindelijk dacht ik, goed, hij is echt de moeite waard en dan komt die ander weer terug.

En het was weer zo gezellig. We hebben twee uur zitten kletsen op de verwarming in de hal, dicht tegen elkaar aan. De kracht van suggestie en hoe erg dat hem aantrok. Maar ik weet het weer niet, ik had zo'n goed gevoel toen we daar zaten, maar toen ik uiteindelijk wegging kon er een vage 'later' vanaf en verder heb ik hem niet meer gesproken.

En M was heel erg lief en een vriendin van hem merkte op dat we zo leuk bij elkaar waren en ja, daar werd ik verlegen van. En hij ging zijn liefdesgedicht aan me voordragen. Maar het is zo moeilijk om een duidelijk beeld van hem te krijgen. Hij is wel ongelooflijk lief..

Afwachten maar weer.
Oud 18-11-2006, 18:44
Metal
Metal is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 18-11-2006 @ 18:30 :
Cool. Altijd gezellig

-

Weet op dit moment niet wat en of ik iets voor haar voel. Zelf beschouw ik het wel als zodanig positief.
Oud 18-11-2006, 18:51
Verwijderd
Toen ik vanmiddag dat nummer hoorde, omg. En alleen maar omdat ik hem dat een keer mee heb horen zingen.

En je hebt het (bijna) alleen maar over jezelf! Maar je blijft wel mijn held hoor.
Oud 18-11-2006, 20:52
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Gisternacht heeft hij tijdens de seks voor het eerst gefluisterd dat hij nog nooit zoveel van iemand gehouden heeft zoals hij nu van mij doet
Oud 18-11-2006, 20:56
Jones
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 18-11-2006 @ 21:52 :
Gisternacht heeft hij tijdens de seks voor het eerst gefluisterd dat hij nog nooit zoveel van iemand gehouden heeft zoals hij nu van mij doet
OT: Best goed eigenlijk.
Oud 18-11-2006, 20:57
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Jones schreef op 18-11-2006 @ 21:56 :
OT: Best goed eigenlijk.
En na de seks zei het nog duizend keer en terwijl ik sliep schudde hij me wakker om te zeggen dat hij van me houdt nu goed?
Oud 18-11-2006, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 18-11-2006 @ 21:57 :
En na de seks zei het nog duizend keer en terwijl ik sliep schudde hij me wakker om te zeggen dat hij van me houdt nu goed?
Niet om lullig te doen, maar na drie weken al van iemand houden? T gaat wel erg snel of niet?
Oud 18-11-2006, 21:01
Jones
Citaat:
Secret Agent schreef op 18-11-2006 @ 21:59 :
Niet om lullig te doen, maar na drie weken al van iemand houden? T gaat wel erg snel of niet?
Zoiets bedoelde ik dus. Maargoed, zolang je maar gelukkig bent he. Niet iedereen heeft dezelfde kijk op relaties.
Oud 18-11-2006, 21:01
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 18-11-2006 @ 21:59 :
We kennen elkaar nu iets van vier maanden, en sinds anderhalve maand gaan we close close met elkaar om en hij was al super verliefd op me. We zien elkaar 6 dagen per week
Oud 18-11-2006, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 18-11-2006 @ 22:01 :
We kennen elkaar nu iets van vier maanden, en sinds anderhalve maand gaan we close close met elkaar om en hij was al super verliefd op me. We zien elkaar 6 dagen per week
Ik vind het nogal snel gaan, als ik het zo lees. Maar ach, zoals Jones zei, zolang jij maar gelukkig voelt.
Oud 18-11-2006, 21:05
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 18-11-2006 @ 22:03 :
Ik vind het nogal snel gaan, als ik het zo lees. Maar ach, zoals Jones zei, zolang jij maar gelukkig voelt.
Ja als ik er zo over nadenk gaat dat ook best snel bij hem, hij zei na een paar dagen al dat hij van me houdt eigenlijk, maar dan via msn en mail en sms, hij had het niet face tot face gezegd. En via msn/mail en sms zegt het me nooit zo heel erg veel, maar hoe hij het gisteren gezegd heeft, vind ik wel heel erg fijn
Oud 18-11-2006, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 18-11-2006 @ 22:05 :
Ja als ik er zo over nadenk gaat dat ook best snel bij hem, hij zei na een paar dagen al dat hij van me houdt eigenlijk, maar dan via msn en mail en sms, hij had het niet face tot face gezegd. En via msn/mail en sms zegt het me nooit zo heel erg veel, maar hoe hij het gisteren gezegd heeft, vind ik wel heel erg fijn
En dat is het belangrijkste!

ot: Ik weet goed hoe onbereikbaar je bent. En dat ik nooit meer zal zijn dan een meisje waar je ooit een avond mee gekust hebt en waar je een keer in het jaar twee/drie avonden redelijke discussies/gesprekken mee hebt. En dat je helemaal verliefd bent die vrouw uit Canada, is best. Ik vind het heerlijk om te zien hoe gelukkig je bent. Hoe je ogen beginnen te stralen, hoe je houding verandert. En hoe nuchter, hoe P.-achtig je reageert als ik bijna van mijn kruk af val. Je bent nog steeds een zwak punt. En ik ben bang dat je dat altijd zal blijven. Zolang het maar niet erger word, en zolang jij maar gelukkig bent. Lieve P., maak er wat van en tot volgend jaar.

Laatst gewijzigd op 18-11-2006 om 21:17.
Oud 18-11-2006, 23:59
Orpheo
Orpheo is offline
pff iedereen is nu weg.

wat een fuckin doorslaand succes

DAMN het eten wat lekker, de sfeer was top. prachtig!

voor de geintereseerden, het menu!

Getrancheerde kipfilet, gemarineerd in een caribisch getinte marinade, op een bedje van spinazie en diverse soorten sla, met een avocado/mangosalsa.

Courgette-spinaziesoep

Runderlende met in wijn gesmoorde groenten, en zelf gemaakte frieten

Chocolade/hazelnootmousse, met als lepeltjes harde praline (hazelnoten in caramel)

Koffie met een punt amandel/stoofperentaart

En for the record; alles zelf gemaakt, inclusief de praline

wel wat anders he, dan gitaren-geouwehoer!
Oud 19-11-2006, 00:30
Bloompje
Bloompje is offline
Ik ben zo ontzettend blij met hem! Ik weet nu hoe mooi liefde kan zijn Ik heb het echt nog nooit zo zwaar te pakken gehad en mijn directe omgeving denkt er ook zo over. Een goede vriendin van mijn vader (die mij al vanaf ukkie aan kent) zei vanavond toen hij naar huis was dat ze vond dat we zo'n speciale band hadden en zelfs mijn papa, die eigenlijk nooit veel opmerkingen over vriend(inne)tjes van mij en mijn broertje maakt, zei vanavond dat hij blij voor me was dat ik iemand zoals hem gevonden heb Hij maakt mij gelukkig, zelfs als ik het even kut heb.
Oud 19-11-2006, 01:44
Verwijderd
bijna twee jaar
Oud 19-11-2006, 03:22
Verwijderd
Ok, ik ben de dorpsroddel :/
Oud 19-11-2006, 09:26
Metal
Metal is offline
Het gaat zo goed met me. Echt. Vannacht uitgeweest waar ik opeens door de zus van mijn huisgenoot werd aangesproken dat ik schijnbaar zo veranderd was. Dat ik veel spontaner oogde, en dat ik vrolijkheid uitstraalde. Ze vond me voorheen schijnbaar af en toe wat verlegen hehe.

Maar het was echt leuk, ook al was het maar 3 kwartier....

Aan de andere kant; jammer dat het tussen ons zo misgelopen is. Opeens zie ik steeds meer in dat het in zekere zin mijn schuld was en wat voor eikel ik af en toe ben geweest.

Had graag dat je hier nu bij kon zijn, dat je er deel van uit kon maken. Eigenlijk hoort het zo......
Oud 19-11-2006, 09:26
Metal
Metal is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 19-11-2006 @ 00:59 :
pff iedereen is nu weg.

wat een fuckin doorslaand succes

DAMN het eten wat lekker, de sfeer was top. prachtig!

voor de geintereseerden, het menu!

Getrancheerde kipfilet, gemarineerd in een caribisch getinte marinade, op een bedje van spinazie en diverse soorten sla, met een avocado/mangosalsa.

Courgette-spinaziesoep

Runderlende met in wijn gesmoorde groenten, en zelf gemaakte frieten

Chocolade/hazelnootmousse, met als lepeltjes harde praline (hazelnoten in caramel)

Koffie met een punt amandel/stoofperentaart

En for the record; alles zelf gemaakt, inclusief de praline

wel wat anders he, dan gitaren-geouwehoer!
Tof!
Oud 19-11-2006, 09:27
Metal
Metal is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 18-11-2006 @ 21:52 :
Verre van objectief natuurlijk. hehe
Oud 19-11-2006, 11:16
Verwijderd
Zo is er geen zak te beleven en zo zijn er zoveel wegen dat je niet weet welke je moet kiezen. Ik weet wel dat ik in tijden niet zoveel (binnen een week) 'gebruik' heb kunnen maken van mijn vrijgezelheid.

Gisteren had ik een reunie van mijn middelbare school.. en dan valt het me toch op met wat voor mensen ik toen contact had, in vergelijking met de mensen waar ik nu contact mee heb. Toch allemaal wat anders. Jammer genoeg heb ik alleen interessante gesprekken gevoerd met mensen die ik toch al eens sprak.

De grootste onderwerp is toch wel dat ik geduld moet hebben. Ik heb m 2 keer gezien in 3 weken. Wat verwacht ik dan? Maar het is zo lastig als er dan nog een aantal leuke jongens zijn die ook interesse tonen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten