Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik ga stiekem toch wel de pilot kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En Logan ging weg voor een jaar, dus Rory gaf een afscheidsparty. Was heel leuk, in Britse stijl. En op het einde was het echt heel zielig toen ze afscheid moesten nemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Normaal begint een GG seizoen toch in een nieuw schooljaar, dus na de zomervakantie? Ik dacht dat dat nu ook zo was, en dat Rory dan pas in de volgende zomervakantie naar Logan zou gaan (vond het wel al best lang duren nog). En toen ze belde dat ze met kerst kon komen, dat ze dat niet zo leuk vond omdat Lorelai dan met kerst helemaal alleen zou zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ze liepen de gehele serie in korte shirtjes en zomerse kleuren, dus het was iig warm en dat is meestal in de zomer (maar kan ook net na de vakantie zijn natuurlijk = ook nog zomer). En de reden dat ze verdrietig is weet ik dan niet, maar ik dacht zelf op dat moment omdat zij dacht dat die tickets over metéén gingen, terwijl Logan toen ineens over kerst begon te praten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus het was begin zomervakantie denk ik. en logan was nog maar net in londen en die vertrok aan het eind van het schooljaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De aflevering is een dag later dan de vorige aflevering. Logan gaat naar Londen, en dan zie je Rory de volgende dag nog met de resten van het afscheidsfeestje ![]() Lorelai heeft seks met Christopher en die zie je de volgende dag uit bed stappen ![]()
||
Citaat:
![]() als ik Sookie was geweest had ik zoiets van: en waar zit je nou echt mee?
||
Citaat:
![]() En Luke zei zelf dat de Diner hem niks interesseerde: hij was kapot van zijn breuk met Lorelai.
||
Citaat:
ik vond lane trouwens wel echt heel grappig toen ze het had over hoe smerig seks wel niet is haha. vraag me wel af of ze het kindje nu gaat houden, daar leek het wel op? ja ok ze zijn wel getrouwd enzo maar toch.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zat eigenlijk bij Lane de hele tijd te kijken: "Is ze serieus 33?" (En ze is 1.55m!) En Azië in je huis! <3 "Sandra Oh?" "She's a godess!" Laatst gewijzigd op 09-01-2007 om 21:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #11 Niet Slaan | 500 | 29-09-2005 12:50 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [5] Verwijderd | 500 | 25-09-2004 22:47 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
De Kantine |
het grote gegevenstopic... Krugdinho | 101 | 26-09-2002 04:21 |