Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2007, 17:36
Verwijderd
Volgens mij was het altijd tot 22.50, maar ik weet het niet helemaal zeker meer.
Advertentie
Oud 02-01-2007, 18:03
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 02-01-2007 @ 18:13 :
dr komt toch ook zo'n nwe serie daarna?
Ja, heb het voorstukje gezien, en het zag er leuk uit. Maar ik denk niet dat ik ga kijken, heb ik straks nog een serie die ik volg.
Oud 02-01-2007, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 02-01-2007 @ 19:03 :
Ja, heb het voorstukje gezien, en het zag er leuk uit. Maar ik denk niet dat ik ga kijken, heb ik straks nog een serie die ik volg.
ik ken het probleem

maar ik ga stiekem toch wel de pilot kijken
Oud 02-01-2007, 19:05
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Kan iemand even snel uitleggen wat er de laatste aflevering met Rory is gebeurd? Dat luke en lorelai met elkaar naar bed zijn geweest, weet ik... Maar wat was er zo zielig bij Rory?
Oud 02-01-2007, 19:08
Verwijderd
Wat ik me nu zo snel even herinner was Rory zielig toen Logan weg ging. Hij is nu voor lange tijd naar Londen omdat dat moet van zijn vader. Rory werd wakker en Logan was al helemaal klaar voor vertrek, en toen hadden ze een afscheid vol huilen en Rory mocht niet mee naar het vliegveld van Logan. Eerst had ze hem nog willen overhalen te blijven, maar toen Logan's vader haar na een uitbarsting van haar vertelde dat het tijd werd dat Logan volwassen werd en zulk soort dingen, zag Rory daar volgens mij toch ook wel een beetje waarheid in.

Zoiets was het
Oud 02-01-2007, 19:08
Balance
Balance is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 02-01-2007 @ 20:05 :
Kan iemand even snel uitleggen wat er de laatste aflevering met Rory is gebeurd? Dat luke en lorelai met elkaar naar bed zijn geweest, weet ik... Maar wat was er zo zielig bij Rory?
Christopher en Lorelai bedoel je vast.

En Logan ging weg voor een jaar, dus Rory gaf een afscheidsparty. Was heel leuk, in Britse stijl. En op het einde was het echt heel zielig toen ze afscheid moesten nemen.
Oud 02-01-2007, 19:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Christopher en Lorelai inderdaad
Oud 02-01-2007, 20:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ohh!! Dat was wel hard... Arme Luke...

En Kirk Hij heeft altijd van die rolletjes waarbij hij steeds een andere baan heeft haha.
Oud 02-01-2007, 20:46
Velma
Velma is offline
Ai

Ja oké ik heb toch liever Chris en Lorelai, maar dat zal wel nooit gebeuren omdat zij dat niet wil.

En Rory was wel erg leuk toen ze eindelijk doorhad wat de raket betekende <3
Oud 02-01-2007, 21:01
PV
PV is offline
chris is een sukkel lorelai ook en luke ook
Oud 02-01-2007, 21:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vond Chris ook niet zo tof reageren... Wat verwacht ie? Dat Lorelai gaat staan springen?
Oud 02-01-2007, 21:23
Verwijderd
Christopher dacht volgens mij idd dat ze nu weer samen zijn ofzo.

Ik vond het zo leuk toen Luke met al die spulletjes voor de deur stond! Beetje laat, maar hij heeft het toch eindelijk door nu, en hij is zo gek op Lorelai, en hij doet dan allemaal van die lieve dingetjes Maar het was wel zielig zeg
Oud 03-01-2007, 01:46
jet
jet is offline
kan iemand een samenvatting geven? heb het gemist
Oud 03-01-2007, 10:09
Verwijderd
Citaat:
jet schreef op 03-01-2007 @ 02:46 :
kan iemand een samenvatting geven? heb het gemist
Ja graag ! Onze videorecorder heeft ook niet gedaan wat ie moest doen. Ja zwart beeld opnemen is ie wel heel goed in
Oud 03-01-2007, 10:21
Balance
Balance is offline
Nou, Rory wordt dus zielig wakker en vindt een cadeautje van Logan: een raket van een halve meter hoog ofzo. Ze snapt niet wat het betekent, maar als Logan haar op belt doet ze alsof ze het heel leuk vindt. Ze gaat naar Paris toe die haar vertelt dat het dom is dat ze denkt dat Logan haar trouw zal blijven en dus gaat Rory allemaal negatieve verklaringen voor die raket zoeken. Later vindt Rory de echte betekenis: de raket komt uit een of andere show waarin iemand 40 jaar op z'n vrouw wacht. Oftewel, het is heel positief; Logan zal op d'r wachten. Alleen als Rory dan later Logan op wil bellen om te zeggen dat ze NU tickets koopt om naar Londen te komen, blijkt hij in gedachte te hebben dat ze pas met kerst komt (en het is zomer op dat moment) en is ze toch nog wat verdrietig.

Verder is Lorelai uiteraard verdrietig. Luke staat op d'r stoep met een auto vol met spullen. Hij wil met d'r naar Las Vegas of welke plek dan ook en wil met d'r trouwen. Het was nu of nooit en hij kiest voor nu! Hij heeft het helemaal uitgedokterd en wil helemaal voor d'r gaan. Dan zegt Lorelai nogmaals dat het over is. Luke wil er niets van weten en ratelt maar door. Vervolgens zegt Lorelai dat ze met Christopher naar bed geweest is. Luke gaat weg zonder wat te zeggen.

Taylor wil bij de stoplichten voor Luke's diner een camera plaatsen voor roodrijders. Luke is het er in eerste instantie niet mee eens, maar het gebeurt toch. Het hele dorp is bijeen als Kirk de eerste overtreding zal laten zien: hij moet met Taylors auto door rood rijden, zodat iedereen ziet hoe hij geflitst wordt. Maar op het moment dat hij geflitst wordt verblinden de flitsen hem zoveel dat hij niks meer ziet en de macht over het stuur verliest. Hij vliegt zo door de gevel van Luke's diner heen en dat is nu dus half geruïneerd.

Volgens mij waren dat de belangrijkste dingen.
Oud 03-01-2007, 10:24
jet
jet is offline
thanks!
Oud 03-01-2007, 10:29
Verwijderd
Uhm, eens even kijken..

Lorelai werd dus wakker naast Christopher, en ze ging meteen naar huis. Christopher wilde juist dat ze nog even bleef. In Stars Hollow kwam ze even later Luke tegen, maar ze wilde niks van hem weten, omdat het over was.
Rory kreeg een pakketje van Logan, en er zat een model-raket in. Ze snapte er niks van, maar deed tegenover Logan van wel. Na heel veel onderzoek kwam ze er achter dat ze ooit samen een aflevering van een of andere serie hadden gekeken, met een man die 40 jaar de ruimte in moest en schijndood was zodat hij jong bleef. Maar hij was heel verliefd op een vrouw, en na 40 jaar zou hij dan nog jong zijn en zij heel oud. Nu had hij besloten om toch gewoon te verouderen in de ruimte, omdat hij liever een paar jaar met haar samen was, dan heel veel jaren zonder haar. Maar die vrouw had ondertussen besloten om zich wel schijndood te laten maken, zodat ze allbei nog jong zouden zijn. Uiteindelijk was dus die man oud en de vrouw jong. Volgens Logan was dit pas echt true love, en de betekenis van de raket was dus dat Logan wel 40 jaar op Rory zou wachten. Was wel romantisch zeg
Taylor had het idee om het stoplicht bij Luke's Diner met een camera te bewaken, zodat niemand door rood zou rijden. Bij de opening moest Kirk het hele gebeuren testen in een oude dure auto van Taylor. Hij kwam aanrijden en die camera knipte 3x, maar met flits, waardoor Kirk verblind werd en met de auto recht door de geven van de diner reed
Aan het einde kwam Luke met zn auto, volgeladen met spullen, dat hij tot het inzicht was gekomen dat Lorelai gelijk had en ze nu moesten trouwen. Hij had al alles gepakt en allerlei reserveringen gemaakt, zodat Lorelai kon kiezen hoe ze het wilden. Lorelai stond daar heel verdrietig, steeds 'Stop, Luke, stop' te zeggen. Toen Luke eindelijk stil was, zei ze: 'I slept with Christopher' en Luke draaide zich om zonder wat te zeggen, stapte in zijn auto, en reed weg. Dat was zielig
Oud 03-01-2007, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 03-01-2007 @ 11:21 :
Alleen als Rory dan later Logan op wil bellen om te zeggen dat ze NU tickets koopt om naar Londen te komen, blijkt hij in gedachte te hebben dat ze pas met kerst komt (en het is zomer op dat moment) en is ze toch nog wat verdrietig.

aah, zit het zo!

Normaal begint een GG seizoen toch in een nieuw schooljaar, dus na de zomervakantie? Ik dacht dat dat nu ook zo was, en dat Rory dan pas in de volgende zomervakantie naar Logan zou gaan (vond het wel al best lang duren nog). En toen ze belde dat ze met kerst kon komen, dat ze dat niet zo leuk vond omdat Lorelai dan met kerst helemaal alleen zou zijn.
Oud 03-01-2007, 10:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 03-01-2007 @ 11:34 :
aah, zit het zo!

Normaal begint een GG seizoen toch in een nieuw schooljaar, dus na de zomervakantie? Ik dacht dat dat nu ook zo was, en dat Rory dan pas in de volgende zomervakantie naar Logan zou gaan (vond het wel al best lang duren nog). En toen ze belde dat ze met kerst kon komen, dat ze dat niet zo leuk vond omdat Lorelai dan met kerst helemaal alleen zou zijn.
Oh, dit is wat ik er bij dacht, ik weet het ook niet zeker natuurlijk.
Maar ze liepen de gehele serie in korte shirtjes en zomerse kleuren, dus het was iig warm en dat is meestal in de zomer (maar kan ook net na de vakantie zijn natuurlijk = ook nog zomer).

En de reden dat ze verdrietig is weet ik dan niet, maar ik dacht zelf op dat moment omdat zij dacht dat die tickets over metéén gingen, terwijl Logan toen ineens over kerst begon te praten.
Oud 03-01-2007, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 03-01-2007 @ 11:48 :
Oh, dit is wat ik er bij dacht, ik weet het ook niet zeker natuurlijk.
Maar ze liepen de gehele serie in korte shirtjes en zomerse kleuren, dus het was iig warm en dat is meestal in de zomer (maar kan ook net na de vakantie zijn natuurlijk = ook nog zomer).

En de reden dat ze verdrietig is weet ik dan niet, maar ik dacht zelf op dat moment omdat zij dacht dat die tickets over metéén gingen, terwijl Logan toen ineens over kerst begon te praten.
klopt ook wel geloof ik. die miss patty enzo zeiden toch ook "so you're here for the summer"
dus het was begin zomervakantie denk ik. en logan was nog maar net in londen en die vertrok aan het eind van het schooljaar.
Oud 03-01-2007, 11:15
Verwijderd
aha, dan zal het zo wel zitten idd klinkt ook wel logischer.
Oud 03-01-2007, 19:10
Verwijderd
Ik ben voor Christopher en Lorelai. Luke was maar stom en lomp.
En Logan is zo lieff!! True love
Oud 03-01-2007, 19:22
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 03-01-2007 @ 12:15 :
aha, dan zal het zo wel zitten idd klinkt ook wel logischer.
Ja het is ook zo
De aflevering is een dag later dan de vorige aflevering.
Logan gaat naar Londen, en dan zie je Rory de volgende dag nog met de resten van het afscheidsfeestje
Lorelai heeft seks met Christopher en die zie je de volgende dag uit bed stappen
Oud 03-01-2007, 22:41
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
ik vond die vergelijking met die auto en die bumper zo mooi!
Oud 04-01-2007, 09:50
Verwijderd
Ik vond 'm nogal stom
Oud 04-01-2007, 12:30
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 04-01-2007 @ 10:50 :
Ik vond 'm nogal stom
ik vond die vergelijking met de bumper nogal stom en hysterisch uitgelegd

als ik Sookie was geweest had ik zoiets van: en waar zit je nou echt mee?
Oud 04-01-2007, 12:52
Verwijderd
Bedankt voor de samenvatting(en) !
Dat van Logan vind ik wel lief.
En voor Luke vind ik het dubbel zielig, en Lorelai weg én zijn Diner ! Zo ongeveer heel zijn leven dus..
Oud 04-01-2007, 12:57
Balance
Balance is offline
Citaat:
Yoka schreef op 04-01-2007 @ 13:52 :
Bedankt voor de samenvatting(en) !
Dat van Logan vind ik wel lief.
En voor Luke vind ik het dubbel zielig, en Lorelai weg én zijn Diner ! Zo ongeveer heel zijn leven dus..
De Diner is niet helemaal weg hoor. Er staat alleen een auto in geparkeerd

En Luke zei zelf dat de Diner hem niks interesseerde: hij was kapot van zijn breuk met Lorelai.
Oud 04-01-2007, 17:21
In Your Room
In Your Room is offline
Ik heb gisteren de eerste ep van s7 al gezien, op TV! Yay voor Noorwegen!
Oud 04-01-2007, 23:57
Sasz
Sasz is offline
Chris is wel een beetje dom om meteen te denken dat ze weer samen zijn.... hij wist toch dat het net uit was met Luke....

Geniale actie van taylor! wel sneu voor Luke.

Vond m wel heel lief toen hij terug kwam bij Lorelai. Ik zou m zo weer terug nemen
Gemeen van Lorelai dat ze over Chris vertelde, maar wel eerlijk.
Oud 09-01-2007, 18:59
Verwijderd
Ja dat laatste stukje en Luke's reactie

zometeen weer
Oud 09-01-2007, 19:05
Verwijderd
Ik ben zóó pro Chris nu, niet normaal meer
Oud 09-01-2007, 19:46
Verwijderd
Haha Kirk

die kleren, dat petje, het logo van zn diner, dat no cell phones bordje, geweldig
Oud 09-01-2007, 20:27
__
__ is offline
pff ik vind dit helemaal niet leuk zo, luke en lorelai..
Oud 09-01-2007, 20:29
Verwijderd
ik vind luke en lorelai en chris nu alledrie stom
Oud 09-01-2007, 20:38
__
__ is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-01-2007 @ 21:29 :
ik vind luke en lorelai en chris nu alledrie stom
ja chris ook idd.

ik vond lane trouwens wel echt heel grappig toen ze het had over hoe smerig seks wel niet is haha. vraag me wel af of ze het kindje nu gaat houden, daar leek het wel op? ja ok ze zijn wel getrouwd enzo maar toch..
Oud 09-01-2007, 21:15
Maharani
Maharani is offline
echt niet dat ze in GG aan abortus doen.
Oud 09-01-2007, 21:24
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
zag ik dat trouwens goed dat er een andere producer is?? volgens mij vorige week ook al.. of heb ik dat fout?
Oud 09-01-2007, 21:27
punkstar
punkstar is offline
ja dat vond ik gek, ze hadden het er niet eens over dat abortus ook een mogelijkheid zou kunnen zijn
Oud 09-01-2007, 21:31
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Angel on Earth schreef op 09-01-2007 @ 22:24 :
zag ik dat trouwens goed dat er een andere producer is?? volgens mij vorige week ook al.. of heb ik dat fout?
Viel me ook op ja. Kan wel kloppen hoor, als je opimdb kijkt zie je ook dat er veel producers zijn.

Ik zat eigenlijk bij Lane de hele tijd te kijken: "Is ze serieus 33?" (En ze is 1.55m!)

En Azië in je huis! <3
"Sandra Oh?" "She's a godess!"

Laatst gewijzigd op 09-01-2007 om 21:33.
Oud 09-01-2007, 21:36
PV
PV is offline
Die knal die Luke uitdeelde aan Christopher daarmee heeft Luke weer wat credits verdiend bij mij.
Lorelai deed weer stom ja terecht dat Rory tegen haar uitviel. Maar wel weer lief dat ze aan t eind bij d'r op de bank kroop.
En omg Lane zwanger en indd hoe ze over seks denkt
En aargh TJ is zó irritant Liz is wel lief.
Oud 09-01-2007, 21:39
Verwijderd
Wat PV zegt zo ongeveer

Alleen vond ik het een beetje stom dat hij Christopher ging slaan, en vond ik Lorelai helemaal niet zo stom.
Oud 09-01-2007, 22:05
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
heavinly schreef op 09-01-2007 @ 22:31 :
En Azië in je huis! <3
"Sandra Oh?" "She's a godess!"
Jaa, echt vet cool dat ze ineens Grey's Anatomy erin verwerken
Oud 09-01-2007, 22:24
Sasz
Sasz is offline
wel grappig dat mrs. kim nu gelijk heeft gekregen (als je geluk hebt, hoef je maar 1 x)
Oud 09-01-2007, 22:39
Verwijderd
Ik vind die dialogen laatste afleveringen echt zoo niet leuk meer. Zo geforceerd Gilmore girls.
Oud 10-01-2007, 10:12
pino123
pino123 is offline
Citaat:
Angel on Earth schreef op 09-01-2007 @ 22:24 :
klopt, Amy Sherman-Palladino is na seizoen 6 ermee gestopt en het laatste seizoen van Gilmore Girls produceert/schrijft etc David S. Rosenthal.

Spoiler
Oud 10-01-2007, 10:47
Verwijderd
Ik vond deze aflevering wel leuker dan sommige van die 'happy-happy'-afleveringen (ik kan geen voorbeeld noemen, maar sommige dingen vond ik gewoon over de top qua blijheid ofzo). Ik vond alleen niet dat Rory het recht had zo tegen Lorelai te schreeuwen. Gelukkig had ze dat ook wel door tijdens haar preek tegen Lane. (Ik vond het zéér bizar dat ze niet met het voorbeeld van haar moeder kwam; die was 16 toen ze een kind kreeg en alles is goed gekomen.)

En Kirk had ik echt geslagen als ik Luke was.
Oud 10-01-2007, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 10-01-2007 @ 11:47 :
(Ik vond het zéér bizar dat ze niet met het voorbeeld van haar moeder kwam; die was 16 toen ze een kind kreeg en alles is goed gekomen.)
dat vond ik ook vreemd
Oud 10-01-2007, 11:13
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben nu seizoen twee opnieuw aan het kijken en het is heel grappig om te vergelijken hoe het nu gaat tussen lorelai en chris en waar het in seizoen 2 over gaat
Oud 10-01-2007, 11:20
Hannekeuh
Hannekeuh is offline
Omdat ik de nieuwe afleveringen niet kan volgen (ben voor een jaar in nieuw-zeeland en heb hier net season 6 gemist) had ik de vraag waar jullie downloaden. Ik ben een enorme fan van GG en zou toch graag de nieuwe afleveringen volgen.
Ik heb momenteel Share Pro.

Dank u!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten