![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
@ Crane Fist: welk model is dat? Lijkt op een Aerodyne Tele. Mooi. ![]()
|
Ik vind het erg mooie gitaren, maar ik geloof niet dat dit een Aerodyne is, ziet er toch wat anders uit. Link.
||
Citaat:
![]() 2,7kg 300Watt an 8Ohm 500Watt an 4 Ohm XLR-Output ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kwanta kosta?
||
Citaat:
![]() En Shoarm, ik ken het probleem. Ik heb nieuw een 5m mic-kabel en een popscreen. ![]()
|
hangt er ook wat vanaf wat voor stijl je wil draaien. ik heb destijds gekozen voor vinyl omdat cd's toen nu eenmaal niet zo goed te jugglen en te scratchen waren... =)
het argument "de mp3's op een cd branden is goedkoper" is nu ook al achterhaald met software en hardware zoals serato scratch en stanton finalscratch. zo hanteer je je mp3 met timecoded vinyl op je decks. kostprijs ligt wel rond de 600 euro. een andere oplossing is natuurlijk het aanschaffen van een setje pioneer cdj1000's waarvan de prijs ook al gemakkelijk rond de 1000 euro (per stuk) ligt als ik me niet vergis. goedkopere oplossing is de stanton c314 waarvan je er twee hebt voor 1000 euro. cd spelers hebben het voordeel van ingebouwde samplers, bij vinyl zal je die moeten aanschaffen als je die niet op je mengpaneel hebt. maar bespaar jezelf het geklooi met goedkoop materiaal waar je niet mee verder kan. je kan beter even uitkijken naar een goede tweedehands of wat langer sparen. zo hoef je niet twee keer geld uit te geven. =) neem zeker eens een kijkje op de duitse site van thomann.de waar het nu goeie deals zijn: http://www.thomann.de/be/hotdeals_GF..._HD_deals.html ps: binnekort roland sp-303 erbij =)
|
De Wooly Mammoth van Z-Vex is wel aardig ranzig, maar niet zeer diep en zwaar. Misschien een optie?
demo
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Software & Hardware |
[Nieuw Systeem] High-end Game systeem, een aantal vragen! Verwijderd | 30 | 18-08-2006 00:04 | |
Software & Hardware |
[Nieuw systeem] Algemene vragen Verwijderd | 33 | 30-07-2006 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan Een Tweeling | 20 | 21-07-2004 22:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan. Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:43 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |