Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2007, 19:47
Verwijderd

Ik heb een lang-donker-haar-en-een-wipneus-fetish.
Advertentie
Oud 27-03-2007, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-03-2007 @ 18:41 :
Meteen geen interesse meer.
Hé gadverdamme, wat ben jij ook oerconservatief
Oud 27-03-2007, 19:56
Verwijderd
Ik ben vandaag alleen in de supermarkt geweest en ik vond een van de medewerkers wel een heterd!
Oud 27-03-2007, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 27-03-2007 @ 20:55 :
Alsof jij een VVD'er zou daten.

Of was dat juist de grap
Oud 27-03-2007, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 27-03-2007 @ 20:56 :
Alsof jij een VVD'er zou daten.

Of was dat juist de grap
Waarom zou ik geen VVD'er daten? Iemands politieke voorkeur bepaalt niet hoe diegene is.
Oud 27-03-2007, 20:05
Verwijderd
oeh, ja, een heel mooie man zag ik vandaag
wie gaat jullie niets aan : para:
Oud 27-03-2007, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 27-03-2007 @ 20:58 :
Waarom zou ik geen VVD'er daten? Iemands politieke voorkeur bepaalt niet hoe diegene is.
Klopt, ik heb zelfs een hardnekkige CDA'er in m'n vriendengroep want die is gewoon gaaf, maar als je echt een heel overtuigde politieke voorkeur hebt dan hoort daar een bepaald gedachtengoed bij. Als iemand overtuigd is van het tegenovergestelde en je gaat min of meer serieus daten, dan krijg je er op den duur toch wel ruzie/irritaties om. Het gaat dan niet om 'ohnee iiiieeeuwww VVD' maar ook om opvattingen over milieu, dierenwelzijn, onderwijs, nouja, noem maar op. En als ik voor mezelf mag spreken, dan kan ik zelfs zeggen dat ik oprecht geloof dat het 'goed' is om links te stemmen, in de deugdelijke zin van het woord. Iemand die VVD stemt, is in mijn ogen slecht bezig. Mag best, keuzevrijheid, maar ik hoef 'm dan niet in m'n bed bij wijze van.
Oud 27-03-2007, 20:13
Bongalientje
Bongalientje is offline
ik ben aaan het kiezen
vandaag was een super dag
ik zag mijn ex en die is eigelijk heel mooi
en ik zag die jongen die zo goed piano speelt en die is heeeeel
en er was een jongen,
oeh die was knap. echt heel mooi, hij vroeg de weg
en ik werd helemaal zenuwachtig
Oud 27-03-2007, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 27-03-2007 @ 21:06 :
Klopt, ik heb zelfs een hardnekkige CDA'er in m'n vriendengroep want die is gewoon gaaf, maar als je echt een heel overtuigde politieke voorkeur hebt dan hoort daar een bepaald gedachtengoed bij. Als iemand overtuigd is van het tegenovergestelde en je gaat min of meer serieus daten, dan krijg je er op den duur toch wel ruzie/irritaties om. Het gaat dan niet om 'ohnee iiiieeeuwww VVD' maar ook om opvattingen over milieu, dierenwelzijn, onderwijs, nouja, noem maar op. En als ik voor mezelf mag spreken, dan kan ik zelfs zeggen dat ik oprecht geloof dat het 'goed' is om links te stemmen, in de deugdelijke zin van het woord. Iemand die VVD stemt, is in mijn ogen slecht bezig. Mag best, keuzevrijheid, maar ik hoef 'm dan niet in m'n bed bij wijze van.
Ik geloof ook in mijn eigen idealen, maar ik vind het juist een teken van progressiviteit dat je niet je ogen sluit voor de ideeën van anderen.

Als iemands (rechtse) politieke voorkeur echt zijn weerklank zou vinden in iemand z'n gedrag, dan zou ik er wel een probleem in zien. Maar anders, nee. Ik heb zo'n hekel aan sommige linkse mensen, vooral onder de SP maar deels ook wel onder GroenLinks. Van die mensen die zeggen dat ze zo verdraagzaam zijn, maar in werkelijkheid nog bekrompener zijn als gereformeerden. Bah, echt bah. Van die mensen die hun geweten afkopen door een zwerver een euro te geven, dat past dus overduidelijk niet in mijn linkse straatje.

Misschien ben ik wel gewoon niet zo links, dat is de meest logische verklaring denk ik.
Oud 27-03-2007, 20:18
Verwijderd
Mijn vriendinnetje, maandagochtend
Oud 27-03-2007, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 27-03-2007 @ 21:13 :
Ik geloof ook in mijn eigen idealen, maar ik vind het juist een teken van progressiviteit dat je niet je ogen sluit voor de ideeën van anderen.

Als iemands (rechtse) politieke voorkeur echt zijn weerklank zou vinden in iemand z'n gedrag, dan zou ik er wel een probleem in zien. Maar anders, nee. Ik heb zo'n hekel aan sommige linkse mensen, vooral onder de SP maar deels ook wel onder GroenLinks. Van die mensen die zeggen dat ze zo verdraagzaam zijn, maar in werkelijkheid nog bekrompener zijn als gereformeerden. Bah, echt bah. Van die mensen die hun geweten afkopen door een zwerver een euro te geven, dat past dus overduidelijk niet in mijn linkse straatje.

Misschien ben ik wel gewoon niet zo links, dat is de meest logische verklaring denk ik.
Zoals jij het gros van de linkse lui nu typeert, zo zijn de meeste rechtse lui ook te typeren. Althans, niet in dezelfde categorie maar wel op dezelfde manier. En dat zijn dus juist de VVD'ers waar ik het over heb, met wie het nooit zou werken. Immers, je ogen openen voor andermans ideeën vereist ook iemand die zijn/haar ogen opent voor wat jíj te zeggen hebt, en dat mist nogal vaak aan de rechterkant. Net zoals aan de linkerkant, ja.

Degenen die daar buiten vallen zijn welkom in m'n vriendengroep, maar alsnog denk ik dat een relatie dan lastig zou worden, puur om de meningsverschillen. (Dat gaat trouwens ook de andere kant op - van extreemlinks moet ik ook niks hebben qua relaties.) Het raakvlak is dan gewoon op een belangrijk punt te klein, dat geeft onnodige wrijvingen.

Maar goed, als het voor jou wel werkt, prima, toch?
Oud 27-03-2007, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 27-03-2007 @ 21:25 :

Maar goed, als het voor jou wel werkt, prima, toch?
Ik heb nog nooit rechtser 'gehad' als D66. Echt ervaring heb ik er dus niet mee, want ik hou heel erg van D66.
Oud 27-03-2007, 20:33
Bonga
Bonga is offline
een aantal van mijn beste vrienden zijn rechtse ballen.. en?

ontopic: een meisje dat in dezelfde trein zat als waar ik mee richting huis reed.
Oud 27-03-2007, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriendje stemt ook cda Over veel dingen zijn we het nog wel eens, trouwens, maar ik ben dan ook geen linkse rakker maar een middenwegbewandelaar (of nou ja, bij gebrek aan, een d66-stemmer).

De mooiste jongen die ik me kan herinneren van vandaag is trouwens vriendlief. En nee, dat is niet raar We liepen door de stad en het zal allicht dat we een knappere gozer zijn tegengekomen, maar dat is me dan niet opgevallen.
Oud 27-03-2007, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 27-03-2007 @ 21:28 :
Ik heb nog nooit rechtser 'gehad' als D66. Echt ervaring heb ik er dus niet mee, want ik hou heel erg van D66.
Ik heb ervaring met zowel semi-extreem-rechts als extreemlinks als CDA en het was allemaal gay Met CDA als dieptepunt, dat raakte nooit uit de oppervlakkige datefase en duurde echt maar drie weken ofzo.

Maar D'66 is tof (hoi Morgan ), ik vraag me soms bij debatten wel af waarom ik eigenlijk niet gewoon D'66 stem want Pechtold pwnt de boel best wel vaak eigenlijk. Maar goed, dan ga ik weer rondneuzen in standpunten en denk ik 'nah'.
Oud 27-03-2007, 20:41
Verwijderd
al heb ik iets met iemand van de Pvv, who cares
Oud 27-03-2007, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 27-03-2007 @ 21:41 :
Ik heb ervaring met zowel semi-extreem-rechts als extreemlinks als CDA en het was allemaal gay Met CDA als dieptepunt, dat raakte nooit uit de oppervlakkige datefase en duurde echt maar drie weken ofzo.

Maar D'66 is tof (hoi Morgan ), ik vraag me soms bij debatten wel af waarom ik eigenlijk niet gewoon D'66 stem want Pechtold pwnt de boel best wel vaak eigenlijk. Maar goed, dan ga ik weer rondneuzen in standpunten en denk ik 'nah'.
Christelijk is wel definitieve afknapper voor me, dat is echt een no-go. En ik zou graag D66 willen stemmen, maar ik vind hun economische programma echt te rechts.
Oud 27-03-2007, 20:44
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vriend van mijn buurjongen, verdomd wat een knappe jongen.
En een meisje van school..
Oud 27-03-2007, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 27-03-2007 @ 21:44 :
Christelijk is wel definitieve afknapper voor me, dat is echt een no-go. En ik zou graag D66 willen stemmen, maar ik vind hun economische programma echt te rechts.
Ah maar je hoeft niet christelijk te zijn om cda te stemmen. Ik wil ook geen christelijk vriendje; het cda-stemmen kan ik nog net mee leven.

Citaat:
Paranoide schreef op 27-03-2007 @ 21:41 :
Oh, dat heb ik vaak andersom, dan denk ik 'ja, die standpunten zijn wel geinig, maar lukt het ze ooit om iets daarvan in de praktijk te brengen?' Maar goed, momenteel komt D66 betrekkelijk dicht bij mijn eigen standpunten, indien ik die heb. En de partijleider is niet Bos
Oud 27-03-2007, 21:23
Little Sister
Little Sister is offline
Een jongen in Utrecht, waar ik was voor een 'meeloopdag' met een vriendin. Donkere krullen, blauwe ogen, stoppels, prrrr
Oud 27-03-2007, 21:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 27-03-2007 @ 20:55 :
Nee, ik ben verstandig. Ik zou niet iemand kunnen daten van wie ik weet dat ze er verachtlijke ideeën op nahoudt. Dan mag die persoon op zich best aardig zijn, ik zal toch altijd weten dat haar denkbeelden en wereldbeeld moreel verwerpelijk zijn. Met zo iemand wil ik niet samenzijn. Nou, prima toch?

Citaat:
Sylph schreef op 27-03-2007 @ 21:13 :
Jij gaat echt geen mokkel daten dat Wilders stemt en vind dat alle buituhlandes ut land uit mottuh.

In plaats van te bakkeleien bedenk je beter wat ik tegen die chick kan zeggen.
Oud 27-03-2007, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-03-2007 @ 22:50 :
Nee, ik ben verstandig. Ik zou niet iemand kunnen daten van wie ik weet dat ze er verachtlijke ideeën op nahoudt. Dan mag die persoon op zich best aardig zijn, ik zal toch altijd weten dat haar denkbeelden en wereldbeeld moreel verwerpelijk zijn. Met zo iemand wil ik niet samenzijn. Nou, prima toch?

Jij gaat echt geen mokkel daten dat Wilders stemt en vind dat alle buituhlandes ut land uit mottuh.

In plaats van te bakkeleien bedenk je beter wat ik tegen die chick kan zeggen.
'verachtelijk'
'moreel verwerpelijk'

Wat een tunnelvisie! En nee, ik zou niet met een buitenlandhater uitgaan! En ik date sowieso geen mokkels, liefje.
Oud 27-03-2007, 21:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 27-03-2007 @ 22:55 :
'verachtelijk'
'moreel verwerpelijk'

Wat een tunnelvisie! En nee, ik zou niet met een buitenlandhater uitgaan! En ik date sowieso geen mokkels, liefje.
Laten we het er maar op houden dat ik tenminste voor iets sta en blijf staan en jij bent meer van zoals de wind waait, waait m'n jasje. En met die laatste zin bevestig je dus wat ik al zei: je zoekt sowieso iemand uit die qua opvattingen met jou overeenkomt. Dat heeft niks met tunnelvisie te maken, dat is logisch.
Oud 27-03-2007, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-03-2007 @ 22:59 :
Laten we het er maar op houden dat ik tenminste voor iets sta en blijf staan en jij bent meer van zoals de wind waait, waait m'n jasje. En met die laatste zin bevestig je dus wat ik al zei: je zoekt sowieso iemand uit die qua opvattingen met jou overeenkomt. Dat heeft niks met tunnelvisie te maken, dat is logisch.
Inderdaad, ik heb niet zozeer principes maar meer ideeën die weleens kunnen veranderen ja. De wereld verandert, dus ik ook. En die laatste zin heeft meer met mijn voorkeur voor hete jongens te maken dan met iets anders mijn klein GL-activistje!
Oud 27-03-2007, 22:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 27-03-2007 @ 23:08 :
Inderdaad, ik heb niet zozeer principes maar meer ideeën die weleens kunnen veranderen ja. De wereld verandert, dus ik ook. En die laatste zin heeft meer met mijn voorkeur voor hete jongens te maken dan met iets anders mijn klein GL-activistje!
Och ja, dat was ik alweer vergeten, damn.

Ga jij een hete jongen daten dan die PvV stemt en die vind dat alle buitelandus... afijn, je weet wel? Nee? Of is dat ook een idee dat kan veranderen?
Oud 27-03-2007, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-03-2007 @ 23:14 :
Och ja, dat was ik alweer vergeten, damn.

Ga jij een hete jongen daten dan die PvV stemt en die vind dat alle buitelandus... afijn, je weet wel? Nee? Of is dat ook een idee dat kan veranderen?
Nou dat laatste denk ik niet, omdat denkbeelden en gedrag dan vaak met elkaar samenhangen. Ik heb het hier over een liberaal iemand!
Oud 27-03-2007, 22:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 27-03-2007 @ 23:15 :
Nou dat laatste denk ik niet, omdat denkbeelden en gedrag dan vaak met elkaar samenhangen. Ik heb het hier over een liberaal iemand!
Hoezo hangt dat samen met gedrag? Diegene hoeft toch niet buitenlanders lastig te vallen ofzo? Die ideeën zouden jou gewoon niet bevallen, met zo iemand wil je niet samenzijn. Zo wil ik niet samenzijn met iemand die op VVD stemt. Kom ik er straks nog achter dat ze één van die mafkezen is die op Verdonk stemde.

Oud 27-03-2007, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-03-2007 @ 23:20 :
Hoezo hangt dat samen met gedrag? Diegene hoeft toch niet buitenlanders lastig te vallen ofzo? Die ideeën zouden jou gewoon niet bevallen, met zo iemand wil je niet samenzijn. Zo wil ik niet samenzijn met iemand die op VVD stemt. Kom ik er straks nog achter dat ze één van die mafkezen is die op Verdonk stemde.

Jij bent gewoon dieptriest links.

Zucht, ik zou eigenlijk op een rechtse partij willen stemmen om maar van al het linkse geblèr in de wereld af te zijn, maar ik ben wel links.
Oud 27-03-2007, 22:23
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:

Pvv'ers uiten dat vaker ook in hun gedrag dan vvd'ers dat doen.
Oud 27-03-2007, 22:35
Verwijderd
wat een nonsens gespam zeg
Oud 27-03-2007, 22:49
Verwijderd
Een lekker wijf mag best SP stemmen alleen dan moet ze na het ontbijt het pand verlaten.
Oud 27-03-2007, 22:59
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Daar geef ik dus echt niks om, politieke voorkeur van een eventuele partner. Lijkt me ook niet iets waar je het tijdens het daten over hebt.
Maar ja, ik heb zoals bekend sowieso respect voor de mening van anderen, iedereen moet gewoon stemmen wat hij/zij het beste lijkt voor hun persoonlijke situatie.
lijkt me bovendien erg saai, allebei dezelfde mening. Een beetje vuur en discussie aan tafel maakt de relatie interessant toch?
En als het een beetje uit de hand loopt: daar hebben ze het begrip 'goedmaakseks' voor uitgevonden...
Oud 27-03-2007, 23:02
Verwijderd
Ik heb vandaag helaas geen mooie mannen gezien, dus ontopic heb ik weinig te melden, maarrr....

Ik denk dat ik er toch echt moeite mee zou hebben als mijn date/vriend etc. politiek echt anders zou denken dan ik. Wat dat betreft vind ik politieke voorkeur dus zeker wel belangrijk. Mocht het toch zo uitpakken dat hij behoorlijk anders denkt en stemt dan ik, dan moet hij wel heel veel hebben om dat te kunnen compenseren.
Oud 27-03-2007, 23:07
Verwijderd
Laten we eerlijk zijn, als je zelf rijk bent ga je niet om met paupers en een gymnasiast heeft vaak geen vmbo vrienden. Ik denk dat ik over het algemeen wel met mensen uit mijn milieu omga en mijn normen en waarden moeten wel ongeveer overeenkomen met die van mijn vriendinnetje. Natuurlijk zijn er verschillen en dat is juist fijn! Maar ik geloof niet dat een links radicaal persoon wilt hokken met een extreem rechts persoon.
Oud 28-03-2007, 01:39
Verwijderd
Citaat:
Zo wil ik niet samenzijn met iemand die op VVD stemt. Kom ik er straks nog achter dat ze één van die mafkezen is die op Verdonk stemde.

mijn vader stemt standaard Verdonk
en mijn vader stemt ook voor mijn moeder omdat het haar niks kan schelen en ze niet eens weet wie er in de kamer welke partijen vertegenwoordigd.
Oud 28-03-2007, 01:55
Supreme Dutch
Citaat:
Naojan schreef op 28-03-2007 @ 02:39 :
en mijn vader stemt ook voor mijn moeder omdat het haar niks kan schelen en ze niet eens weet wie er in de kamer welke partijen vertegenwoordigd.
Ik stemde altijd voor mijn zussen (2x, toen ik nog thuis woonde tijdens verkiezingen) en ik stem nu altijd voor mezelf + 2 huisgenoten..

@MarkAlmighty
Ik kan best daten met meiden met compleet andere politieke denkbeelden. Ik heb een ex die destijds behoorlijk actief was bij GroenLinks. Mijn huidige vriendin was zelfs een fervent SP aanhangster (wat nu gelukkig is bijgesteld naar D66). Het leverde altijd wel mooie discussies op, zolang je allebei maar niet allebei perse je gelijk wilt krijgen. Ik ben trouwens ook geen Neo-nazi, Lonsdale-jongere of Skinhead, zoals je misschien denkt..

Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 03:08.
Oud 28-03-2007, 02:02
Verwijderd
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 28-03-2007 @ 02:55 :
IIk heb een ex die destijds behoorlijk actief was bij GroenLinks.
Hier geloof ik dus echt niets van.
Oud 28-03-2007, 03:08
Supreme Dutch
Citaat:
Sylph schreef op 28-03-2007 @ 03:02 :
Hier geloof ik dus echt niets van.
Hoezo niet?
Oud 28-03-2007, 07:18
Verwijderd
Citaat:
Nou mijn zus is heel actief binnen GroenLinks en haar vriend stemt altijd VVD en dat gaat toch al zo'n 6 jaar goed. Maar daarbij scheelt het wel dat hij eigenlijk meer D'66 standpunten heeft - geen idee waarom hij nog VVD stemt.

Ik ken overigens ook iemand, die bij de landelijke verkiezingen VVD heeft gestemd en bij de provinciale verkiezingen GroenLinks. Uh ja. Van gedachten veranderen kan natuurlijk altijd.

Oh en ontopic, ik heb nog niemand gezien vandaag behalve mezelf in de spiegel, dus ik ben de mooiste tot nu toe

Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 07:20.
Oud 28-03-2007, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef op 28-03-2007 @ 02:39 :
Het kan bruter hoor, mijn vader stemt ook Verdonk, alleen is m'n vader zelf allochtoon.

En 't zelfde geldt voor m'n nichtje.

Retarded as fuck, ze hangen een beleid aan waarmee ze zelf niet eens in het land zouden zitten. Maar goed, dat hoort wel een beetje bij de VVD-mentaliteit, zolang het met jezelf maar goed gaat mag de rest dood
Oud 28-03-2007, 08:51
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Eigenlijk is dit best een nieuw topic waard.
'Zou jij een relatie kunnen krijgen met iemand die compleet anders stemt dan jij??'
Oud 28-03-2007, 09:13
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn vriendin

En ik ga alleen maar met mensen om die groenlinks stemmen, geloof ik
Oud 28-03-2007, 09:57
Verwijderd
Bij de musicstore .
Oud 28-03-2007, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 27-03-2007 @ 21:41 :
al heb ik iets met iemand van de Pvv, who cares
I do. ;( En verder ben ik het grotendeels met Mark Almighty en Paranoide eens.

Ont: Een Economie student (mogelijk van Marokkaanse afkomst?) Bij de liften op de achtste verdieping van de VU.
Oud 28-03-2007, 10:36
Verwijderd
[cliché]Mijn vriendin.[/cliché]

Ze heeft zich trouwens net aangemeld voor de jongerenafdeling van GroenLinks, terwijl ik een hekel heb aan GL. Wat een cultuurverschillen toch.
Oud 28-03-2007, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 28-03-2007 @ 11:30 :
I do. ;(
Oud 28-03-2007, 13:00
Bongalientje
Bongalientje is offline
vandaag in Rotterdam, daar zitten echt heel veel mooie mensen tussen
Oud 28-03-2007, 16:04
Daboman
Daboman is offline
Een uitwisselstudente uit Zweden waar ik toevallig een keertje practicum mee gedaan heb. En de dagen erna deed ze totaal andere kleding aan, deed ze haar haar op een totaal andere manier en herkende ik haar dus nog maar nauwelijks.
Oud 28-03-2007, 18:22
Verwijderd
zwee meiskes
Oud 28-03-2007, 21:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 27-03-2007 @ 23:59 :
En als het een beetje uit de hand loopt: daar hebben ze het begrip 'goedmaakseks' voor uitgevonden...
Maar dat zou ik dus niet willen/kunnen met iemand wier ideeën ik moreel verwerpelijk vind. Discussie leuk en aardig, maar tussen een SP'er en PvdA'er is dat wel te doen, maar een GroenLinkser met een VVD'er of een PvV'er is gewoon niet gezellig. Is ook niet goed voor je relatie. Je wilt toch altijd iemand die een beetje met je op één lijn zit. Bepaalde dingen moet je gewoon delen.

En on-topic:

Een meisje in college die ik 'ken', met toevallig dezelfde naam als het meisje van gisteren. Maar zij is niet zo mooi als die van gister, maar 'compenseert' wel met charme en uitstraling. En is meer in mijn 'league' zeg maar.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten