Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of was dat juist de grap ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als iemands (rechtse) politieke voorkeur echt zijn weerklank zou vinden in iemand z'n gedrag, dan zou ik er wel een probleem in zien. Maar anders, nee. Ik heb zo'n hekel aan sommige linkse mensen, vooral onder de SP maar deels ook wel onder GroenLinks. Van die mensen die zeggen dat ze zo verdraagzaam zijn, maar in werkelijkheid nog bekrompener zijn als gereformeerden. Bah, echt bah. Van die mensen die hun geweten afkopen door een zwerver een euro te geven, dat past dus overduidelijk niet in mijn linkse straatje. Misschien ben ik wel gewoon niet zo links, dat is de meest logische verklaring denk ik. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Degenen die daar buiten vallen zijn welkom in m'n vriendengroep, maar alsnog denk ik dat een relatie dan lastig zou worden, puur om de meningsverschillen. (Dat gaat trouwens ook de andere kant op - van extreemlinks moet ik ook niks hebben qua relaties.) Het raakvlak is dan gewoon op een belangrijk punt te klein, dat geeft onnodige wrijvingen. Maar goed, als het voor jou wel werkt, prima, toch? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De mooiste jongen die ik me kan herinneren van vandaag is trouwens vriendlief. En nee, dat is niet raar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar D'66 is tof (hoi Morgan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() In plaats van te bakkeleien bedenk je beter wat ik tegen die chick kan zeggen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'moreel verwerpelijk' Wat een tunnelvisie! En nee, ik zou niet met een buitenlandhater uitgaan! En ik date sowieso geen mokkels, liefje. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ga jij een hete jongen daten dan die PvV stemt en die vind dat alle buitelandus... afijn, je weet wel? Nee? Of is dat ook een idee dat kan veranderen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zucht, ik zou eigenlijk op een rechtse partij willen stemmen om maar van al het linkse geblèr in de wereld af te zijn, maar ik ben wel links. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en mijn vader stemt ook voor mijn moeder omdat het haar niks kan schelen en ze niet eens weet wie er in de kamer welke partijen vertegenwoordigd. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@MarkAlmighty Ik kan best daten met meiden met compleet andere politieke denkbeelden. Ik heb een ex die destijds behoorlijk actief was bij GroenLinks. Mijn huidige vriendin was zelfs een fervent SP aanhangster (wat nu gelukkig is bijgesteld naar D66). Het leverde altijd wel mooie discussies op, zolang je allebei maar niet allebei perse je gelijk wilt krijgen. Ik ben trouwens ook geen Neo-nazi, Lonsdale-jongere of Skinhead, zoals je misschien denkt.. Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 03:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken overigens ook iemand, die bij de landelijke verkiezingen VVD heeft gestemd en bij de provinciale verkiezingen GroenLinks. Uh ja. Van gedachten veranderen kan natuurlijk altijd. Oh en ontopic, ik heb nog niemand gezien vandaag behalve mezelf in de spiegel, dus ik ben de mooiste tot nu toe ![]() Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 07:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En 't zelfde geldt voor m'n nichtje. Retarded as fuck, ze hangen een beleid aan waarmee ze zelf niet eens in het land zouden zitten. Maar goed, dat hoort wel een beetje bij de VVD-mentaliteit, zolang het met jezelf maar goed gaat mag de rest dood ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ont: Een Economie student (mogelijk van Marokkaanse afkomst?) Bij de liften op de achtste verdieping van de VU. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En on-topic: Een meisje in college die ik 'ken', met toevallig dezelfde naam als het meisje van gisteren. Maar zij is niet zo mooi als die van gister, maar 'compenseert' wel met charme en uitstraling. En is meer in mijn 'league' zeg maar. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jouw dag #6 Verwijderd | 60 | 12-10-2008 17:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |