Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2006, 16:12
Saarah
Saarah is offline
Ja, ik vind ook dat twinkebel wel érg hard in de verdediging schiet. Ik ga ook op hem stemmen.

@ twinkebel: één troost, zo komt er iig geen gelijkspel.
Advertentie
Oud 14-12-2006, 16:16
Verwijderd
Ik heb gestemd op twinkebel.

Hoewel ik dit ook best verdacht vind:
Citaat:
Tink* schreef op 13-12-2006 @ 23:46 :
We zullen je wreken!
Mss probeert Tink ons te laten denken dat ze een dorpeling is, terwijl ze gewoon een wolf is. Ik vind het een ietwat overdreven reactie.
Oud 14-12-2006, 16:18
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 14-12-2006 @ 17:16 :

Hoewel ik dit ook best verdacht vind:Mss probeert Tink ons te laten denken dat ze een dorpeling is, terwijl ze gewoon een wolf is. Ik vind het een ietwat overdreven reactie.
Zit ook wel wat in ja..
Oud 14-12-2006, 16:24
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 14-12-2006 @ 17:16 :

Hoewel ik dit ook best verdacht vind:Mss probeert Tink ons te laten denken dat ze een dorpeling is, terwijl ze gewoon een wolf is. Ik vind het een ietwat overdreven reactie.
Gewoon omdat Misti al zei dat ze dacht dat ze het zou zijn. Jij kunt ook echt niets aan mijn posts aflezen hè.
Oud 14-12-2006, 16:24
twinkebel
twinkebel is offline
oke ik ben dus dood.
geen punt, ik ben een doodnormale burger
Oud 14-12-2006, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 14-12-2006 @ 17:24 :
Gewoon omdat Misti al zei dat ze dacht dat ze het zou zijn.
Dit verandert dus helemaal niks aan mijn verdenkingen.
Citaat:
Tink* schreef op 14-12-2006 @ 17:24 :
Jij kunt ook echt niets aan mijn posts aflezen hè.
Ik heb je anders al twee keer ontmaskerd aan de hand van je posts.
Oud 14-12-2006, 20:21
Spelleider
Spelleider is offline
De ‘Zwarte Valk’ bleek een stuk sneller te zijn dan de ‘Amsterdam’, want de piraten waren al snel binnen schootsafstand. ‘Richt op de grote mast’ beval Soija en het piratenschip liet het kanonskogels regenen. De meeste landde in het water, maar Topdrop wist een voltreffer te scoren op de brug van de ‘Amsterdam’, precies op de plek waar Twinkebel stond. Van Twinkebel bleef helaas alleen nog maar een bloedvlek op het dek over….

Deelnemers:
1. ook hallo
2. Tink*
3. Neiu
4. Bob der Bär
5. Misti (dorpeling)
6. Faerie
7. Maxwell
8. Lisa
9. Zoef de Haas
10. Saarah
11. Topdrop
12. Flowtje
13. Biertank 52
14. twinkebel (dorpeling)
15. Ske*
16. leekah
17. Hanneke
18. Balance
19. Voraz (wolfsbane)
20. Mr Soija

blauw = gedood
rood = opgegeten

Ok, de wolven mogen weer toeslaan.
Ik heb op de deelnemerslijst de naam Simmke gewijzigd in Ske*, het is namelijk dezelfde persoon. Hij had zich ingeschreven onder de naam Simmke maar stemt (en spamt) onder de naam Ske*, dus vandaar.
Oud 14-12-2006, 20:26
twinkebel
twinkebel is offline
doh
niet lief spelleider zo'n kort verhaaltje
Oud 14-12-2006, 20:35
Verwijderd
Een snelle dood.
Oud 14-12-2006, 20:59
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 14-12-2006 @ 21:21 :
...maar Topdrop wist een voltreffer te scoren...
Oud 14-12-2006, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 14-12-2006 @ 21:35 :
Een snelle dood.
Snel in het verhaal of snel in het spel?

@ Twinkebel: Helaas
Oud 15-12-2006, 06:30
twinkebel
twinkebel is offline
kan 1 van de wolven mij miss pmen?
Oud 15-12-2006, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 14-12-2006 @ 23:18 :
Snel in het verhaal of snel in het spel?

@ Twinkebel: Helaas
beide
Oud 15-12-2006, 19:49
Spelleider
Spelleider is offline
‘ENTEREN!!!’ schreeuwde kapitein Soija en de enterhaken werden uitgegooid. Binnen een paar tellen lagen de schepen aan elkaar vast en stroomden de piraten het dek van de ‘Amsterdam’ op. Net toen Soija zelf ten aanval wilde gaan kwam Topdrop de kanonnier gillend aanrennen. ‘Kapitein!!’ hijgde hij. Soija draaide zich geërgerd om. ‘Wat?’ Topdrop wees naar het luik waar ie net uitkwam. ‘Er zat een groot harig beest in het ruim!’ Soija werd boos. ‘Heb je nou alweer aan de rum gezeten?? Ik staan op het punt om ten aanval te gaan, ik heb geen tijd voor dit soort onzin!!!’ Flowtje de papegaai voegde er aan toe: ‘Hwarrkk.. Flowtje wil rum..dag liefje’ Topdrop schudde zijn hoofd ‘Nee, geen rum! Ik ben volkomen nuchter!! Er zat echt een beest in het ruim!! Ik zag hem iemand aanvallen, en toen was er een wit licht een sloeg dat beest op de vlucht!!’ Soija keek ongelovig. ‘En wie viel ie dan aan?’ Topdrop haalde zijn schouders op. ‘Kon ik niet zien, het was te donker’ Soija gaf Topdrop een mep met zijn piratenhoed. ‘Hou dan je bek dicht. Als je me nog een keer lastig valt met dit soort onzin kielhaal ik je!! Nou pak je sabel en val dat schip aan!’ Flowtje voegde er aan toe: ‘hwarkk!! Enteren!! Jaag ze naar de kelder!! Dag liefje’ Toen zwierde kapitein Soija het dek van de ‘Amsterdam’ op en viel hij de dichtsbijzijnste marinier aan.

Deelnemers:
1. ook hallo
2. Tink*
3. Neiu
4. Bob der Bär
5. Misti (dorpeling)
6. Faerie
7. Maxwell
8. Lisa
9. Zoef de Haas
10. Saarah
11. Topdrop
12. Flowtje
13. Biertank 52
15. Ske*
16. leekah
17. Hanneke
18. Balance
19. Voraz (wolfsbane)
20. Mr Soija

blauw = gedood
rood = opgegeten

Goeie gok van de tovenaar, iemand heeft vandaag heel veel mazzel gehad...
De dorpelingen zijn weer aan de beurt. Kunnen ze deze meevaller uitbuiten? Dat zien we morgen om 20:30.
Oud 15-12-2006, 19:58
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Heb ik een van jullie toch maar weer gered
Oud 15-12-2006, 20:20
Hanneke
Hanneke is offline
Beter
Oud 15-12-2006, 22:16
Verwijderd
Zo, gebeurt niet vaak dat de tovenaar zo vroeg in het spel iemand beschermt (ophet goeie moment dan). Vraag me nu alweer af wie dan de tovenaar is en wie er eigenlijk opgegeten zou worden... Vorige keer werd ik beschermd
Oud 16-12-2006, 09:55
Verwijderd
Ik dacht al, gaat SL nog zeggen wie dr is aangevallen. :')

Ik blijf bij wat ik zei over tink. Tis alleen dat het niet zoveel zegt. ;') Ik zie vanaaf wel wie ik stem.
Oud 16-12-2006, 12:02
Verwijderd
Dat met 'We zullen je wreken'? Hm, ik vind iemand die helemaal niks zegt eerder verdacht, je kunt toch wel aangeven wat je van alles vindt?
Oud 16-12-2006, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 16-12-2006 @ 13:02 :
Dat met 'We zullen je wreken'? Hm, ik vind iemand die helemaal niks zegt eerder verdacht, je kunt toch wel aangeven wat je van alles vindt?
Die post ja.

Iedreeen kan aangeven wat ie vindt, zo geef ik aan dat ik dat verdacht vindt. En als Tink wolf blijkt, vind ik jou ook verdacht.
Oud 16-12-2006, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 16-12-2006 @ 13:13 :
Die post ja.

Iedreeen kan aangeven wat ie vindt, zo geef ik aan dat ik dat verdacht vindt. En als Tink wolf blijkt, vind ik jou ook verdacht.
ha-ha
Het vorige spel vond je mij ook verdacht. Onterecht.
Oud 16-12-2006, 14:18
Saarah
Saarah is offline
Goedzo!
Oud 16-12-2006, 15:20
Spelleider
Spelleider is offline
Ohja, voordat ik het vergeet, ik heb zojuist gehoord dat ik vanavond weer moet oppasse, de uitslag is dus weer later. Pas als ik terug ben maar ik weet niet hoe laat dat is.
Oud 16-12-2006, 15:58
Balance
Balance is offline
Omg, hoe kan de tovenaar dat nu al weten?
Oud 16-12-2006, 16:18
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-12-2006 @ 16:58 :
Omg, hoe kan de tovenaar dat nu al weten?
Toeval?
Oud 16-12-2006, 16:28
Balance
Balance is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 16-12-2006 @ 17:18 :
Toeval?
Lijkt me wel, anders is er iemand behoorlijk helderziend
Oud 16-12-2006, 16:39
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Oh ja kut, ik was tovenaar in plaats van weerwolf. Of toch weerwolf? Of heks? Of dorpeling? Of ziener? Of verrader?
Oud 16-12-2006, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Biertank 52 schreef op 16-12-2006 @ 17:39 :
Oh ja kut, ik was tovenaar in plaats van weerwolf. Of toch weerwolf? Of heks? Of dorpeling? Of ziener? Of verrader?

Maar ik verdenk nog steeds niet één iemand specifiek. Gaat iedereen op Tink stemmen?
Oud 16-12-2006, 17:25
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 16-12-2006 @ 18:03 :

Maar ik verdenk nog steeds niet één iemand specifiek. Gaat iedereen op Tink stemmen?
Ik mag in ieder geval niet stemmen.
Oud 16-12-2006, 17:49
Tink*
Tink* is offline
Soija maakt mij verdacht, ik stem op Soija. Gewoon omdat ik niet beter weet en hij onschuldige dorpelingen eruit wil hebben. Lekkere flutreden.
Oud 16-12-2006, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 16-12-2006 @ 18:49 :
Soija maakt mij verdacht, ik stem op Soija. Gewoon omdat ik niet beter weet en hij onschuldige dorpelingen eruit wil hebben. Lekkere flutreden.
Ben ik een gevaar voor je? En sinds wanneer probeer ik onschuldigen weg te werken?

Ik heb aldus Tinkje gestemd.
Oud 16-12-2006, 21:53
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Tink* schreef op 16-12-2006 @ 18:49 :
Misschien vindt hij je wel echt verdacht, en wil hij geen onschuldige dorpelingen eruit hebben?
Hoewel ik idd ook vind dat die opmerking niet echt verdacht was, maar goed.
Oud 16-12-2006, 22:49
Spelleider
Spelleider is offline
Topdrop klemde zijn sabel tussen zijn tanden, pakte een touw en zwierde naar het andere schip. Om hem heen waren piraten met Hollanders aan het vechten. Hij aarzelde even wie hij aan zou vallen, en toen viel zijn oog op het mooiste meisje dat hij ooit had gezien. Haar haar was goudblond en haar ogen helder blauw. Zelfs van die grote afstand was hij meteen stapelverliefd. Aan haar dure jurk zag hij dat dit Tink*, de dochter van de Gouverneur, moest zijn. Maar dat kon hem nu even niks schelen. Een ogenblik vergat hij de strijd om hem heen. En toen zag hij een collega-piraat op haar afrennen met een getrokken sabel!! Het was Biertank 52, zo’n beetje de grootste smeerlap die er op het schip te vinden was. En dat was inclusief Hanneke de kannibaal. Biertank 52 had zich zo erg misdragen dat hij zelfs niet meer welkom was op Tortuga, de piratenhaven. En dat zei heel wat…
Het schoot Topdrop even door het hoofd wat een viezerik als Biertank 52 allemaal met een meisje zou kunnen doen, en toen besloot hij dat hij dat niet kon laten gebeuren. Ook al zal Soija hem ervoor laten ophangen aan de grote mast.
Biertank 52 had Tink* ondertussen ingesloten. Hij greep naar de parelketting die om haar hals hing. ‘Hah, mooie parels!’ kwijlde hij. ‘Die zullen vast een aardige duit opleveren!’ Tink* huiverde toen ze zijn adem rook en zijn vieze glazen oog en rotte tanden zag. Toen trok Biertank een gemene grijns. ‘Heheehe..ik vraag me af of je nog meer schatten verbergt onder die mooie jurk van je’ Hij probeerde Tink*’s jurk open te scheuren. Tink* begon te gillen, maar er was niemand van de Hollanders die haar konden helpen: iedereen was in gevecht. En toen werd Biertank van achter tegengehouden. Het was Topdrop. ‘Een echte piraat vecht niet met vrouwen en kinderen!’ zei hij. Biertank gromde. ‘Als jij eens even opsodemietert, melkmuil. Ik neem gewoon mijn deel van de buit!’ ‘Deze keer niet’ zei Topdrop en hij gaf Biertank een stomp op zijn neus. Door de kracht van de slag viel zijn glazen oog uit zijn kas en rolde het ding het dek over. ‘Mijn oog!!’ schreeuwde Biertank. Hij liet Tink* los en rende achter het rollende oog aan. Tink* maakte ondertussen dat ze wegkwam.
Op dat moment kwam kapitein Soija voorbij. Hij was in gevecht met drie soldaten tegelijkertijd. ‘Topdrop!!’ zei hij vechtend. ‘Je moet de vijand aanvallen, niet één van onze eigen mannen!! Nou neem deze even van me over, ik wil even een babbeltje maken met de kapitein van deze schuit!’ ‘Aye aye kapitein’ zei Topdrop en hij sprong tussen Soija en de soldaten in. Soija baande zich een weg naar de brug van de ‘Amsterdam’ waar kapitein Maxwell aan het vechten was. Al snel waren de twee kapiteins verwikkeld in een dodelijk duel. Soija dacht dat Maxwell een gemakkelijke prooi was, maar Max bleek een betere schermer dan gedacht. Wat de kaperkapitein niet kon weten was dat Maxwell les had gehad van de beste schermmeester van Indië, gouverneur Eye of Sauron zelf. Soija werd dus vrij snel in de verdediging geduwd. En toen maakte Maxwell een schijnbeweging en werd Soija ontwapend. Maar deze had helemaal geen zin om te sterven en toonde zijn ware gedaante. Soija begon te veranderen in een weerwolf!! Maxwell deinste verschrikt achteruit. Dat was geen piraat, dat was een monster uit de hel!! Soija maakte een sprong en landde bovenop hem. Maar Max stak zijn rapier naar voren en Soija landde recht in de punt!! De weerwolf huilde van de pijn en rolde om. Hij was morsdood…

Deelnemers:
1. ook hallo
2. Tink*
3. Neiu
4. Bob der Bär
5. Misti (dorpeling)
6. Faerie
7. Maxwell
8. Lisa
9. Zoef de Haas
10. Saarah
11. Topdrop
12. Flowtje
13. Biertank 52
15. Ske*
16. leekah
17. Hanneke
18. Balance
19. Voraz (wolfsbane)
20. Mr Soija (weerwolf)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Bah, en kapitein Soija was net zo'n leuk personage.
Goed gegokt dorpelingen
De overige weerwolven mogen de dood van hun kameraad gaan wreken. Hiervoor hebben ze tot morgenavond 20:30 de tijd.
Oud 16-12-2006, 22:57
Hanneke
Hanneke is offline
En dat is een!
Oud 16-12-2006, 23:13
Faerie
Faerie is offline

Tink* is dus geen weerwolf.
Oud 16-12-2006, 23:16
Tink*
Tink* is offline
Net goed. Eigen schuld, moest ie mij maar niet verdacht maken! Vieze Beowulf.
Oud 16-12-2006, 23:26
Ray
Ray is offline
Omg marit alsjeblieft niet literatuur
Oud 16-12-2006, 23:29
Balance
Balance is offline
Is Lisa uit de lijst eigenlijk dezelfde als Lisaaah die in dit topic post?
Oud 16-12-2006, 23:34
Verwijderd
Ja. Heb ik gedaan omdat iedereen altijd een drama maakte van de a's als in lisaaaaaaaaah zei blablabla... Maar het maakt niks uit eigenlijk.

Soija is een gemene misleider Hij had me zover dat ik ook maar op Tink heb gestemd. Gelukkig is ie dood
Oud 16-12-2006, 23:38
Balance
Balance is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 17-12-2006 @ 00:34 :
Ja. Heb ik gedaan omdat iedereen altijd een drama maakte van de a's als in lisaaaaaaaaah zei blablabla... Maar het maakt niks uit eigenlijk.

Soija is een gemene misleider Hij had me zover dat ik ook maar op Tink heb gestemd. Gelukkig is ie dood
Aha
Ik ging al zoeken naar de naam waar ik volgende keer op moet stemmen, maar ik kon je niet vinden in de lijst
Oud 16-12-2006, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 17-12-2006 @ 00:38 :
Aha
Ik ging al zoeken naar de naam waar ik volgende keer op moet stemmen, maar ik kon je niet vinden in de lijst
Omdat ik de kant van Tink koos en je dacht dat Tink een weerwolf was? Maar Soija loog!
Oud 16-12-2006, 23:43
Balance
Balance is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 17-12-2006 @ 00:39 :
Omdat ik de kant van Tink koos en je dacht dat Tink een weerwolf was? Maar Soija loog!
Jij koos de kant van Tink niet, jij koos de kant van Soija. In elke quote was je voor hem en steunde je hem en ging je zogenaamd met hem mee. Vind ik verdacht genoeg
Oud 16-12-2006, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 17-12-2006 @ 00:43 :
Jij koos de kant van Tink niet, jij koos de kant van Soija. In elke quote was je voor hem en steunde je hem en ging je zogenaamd met hem mee.
Da's niewaar Ik zei juist dat Soija te snel conclusies trok over uitspraken.
Oud 17-12-2006, 00:06
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Faerie schreef op 17-12-2006 @ 00:13 :

Tink* is dus geen weerwolf.
Die conclusie had ik ook al getrokken, ja. Scheelt weer wat nadenken. En ik ga nu even Lisa d'r posts nakijken.
Oud 17-12-2006, 00:08
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Balance schreef op 17-12-2006 @ 00:43 :
Jij koos de kant van Tink niet, jij koos de kant van Soija. In elke quote was je voor hem en steunde je hem en ging je zogenaamd met hem mee. Vind ik verdacht genoeg
Met dat gedoe over Tink was ze het anders niet heel erg met hem eens hoor?
Oud 17-12-2006, 07:12
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
‘Mijn oog!!’ schreeuwde Biertank. Hij liet Tink* los en rende achter het rollende oog aan.
fan van pirates of the caribbean?
Oud 17-12-2006, 10:44
Balance
Balance is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 17-12-2006 @ 01:08 :
Met dat gedoe over Tink was ze het anders niet heel erg met hem eens hoor?
Citaat:
Lisaaah schreef op 16-12-2006 @ 13:02 :
Dit gaat toch over Tink? Omdat zij 'We zullen je wreken' zegt en niet specifiek zegt wat ze van iemand vindt?

En later vraagt ze 'Gaat iedereen nu op Tink stemmen?' wat ik opjuttend opvatte.
Oud 17-12-2006, 11:16
ook hallo
ook hallo is offline
Mwoah ze spreekt Soija ook tegen, ik weet het nog niet.
Oud 17-12-2006, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 17-12-2006 @ 11:44 :
En later vraagt ze 'Gaat iedereen nu op Tink stemmen?' wat ik opjuttend opvatte.
Opjuttend? Wanneer ik stem wil ik niet voor gelijkspel zorgen, dus ik wilde weten wat iedereen ongeveer stemde. Ik had het niet nagelezen maar kon me herinneren dat de meeste negatieve dingen over Tink gezegd werden. Dáárom.
*Vindt dit heel frustrerend*
Oud 17-12-2006, 12:04
Balance
Balance is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 17-12-2006 @ 12:57 :
Opjuttend? Wanneer ik stem wil ik niet voor gelijkspel zorgen, dus ik wilde weten wat iedereen ongeveer stemde. Ik had het niet nagelezen maar kon me herinneren dat de meeste negatieve dingen over Tink gezegd werden. Dáárom.
*Vindt dit heel frustrerend*
Rustig aan met die frustraties
Misschien heb ik je posts verkeerd opgevat. Ik zal nog even nadenken over m'n stem. Heb toch nog een dag

Regels voor berichten