Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als iemand eerlijk is over de minder mooie dingen is het makkelijker om het te geloven als iemand zegt dat je mooi bent. Maar wanneer iemand echt onrealistische dingen zegt, tsja.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
verder ben ik blij dat ik niet rook en dat ik zeker niet dom ben (ook al zeg k t zelf ![]() ![]() maar ja hallo, de andere drankjes zijn ook zo duur ![]() Laatst gewijzigd op 13-07-2002 om 19:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]() -Desecrator
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ook wat je daarvoor schreef, de reden dat ik vaak bepaalde make-up draag, is vooral omdat IK me er dan beter door voel. Vaak kan het me dan idd niet zoveel schelen wat anderen ervan denken...... Anders heb ik namelijk echt de neiging om weg te kruipen, maar wanneer ik zelf tevreden ben over het resultaat ben ik gewoon veel vrolijker. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @Morgan: ik bedoelde ook niet dat je niet logisch kunt nadenken, alleen dat ik dat niet bedoelde. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Eventjes een opmerking.. jullie zeggen allemaal dat rokende meisjes een afknapper is. Maar jullie (manvolk) roken ook (heel veel dan).. moeten wij (vrouwvolk) dat dan maar oke vinden, want dat is stoer voor mannen?
Dus?
||
Citaat:
Lijkt me echt afschuwelijk een vriendin die langzaam zelfmoord pleegt, en daarnaast mij in mijn eigen huis ook nog een vergiftigd. En het asbak likken kan ik ook niet echt smakelijk noemen. -Desecrator
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het manvolk wat jij kent, is hoogstwaarschijnlijk niet het manvolk wat hier verkeert. Ik rook niet, dus wil ik ook niet dat mijn vriendin rookt. |
![]() |
||
Citaat:
Hangt er vanaf hoe plat en -voor mij- welk accent. Limburgs vind ik een heel mooi accent, brabants weer niet. Fries accent vind ik ook mooi, maar Gronings, Achterhoeks, twents ed niet.. Maar voor alle accenten geld: zolang je verstaanbaar blijft, vind ik het prima...En zoals gezegd: Fries of Limburgs accent vind ik een pluspunt...
|
Verwijderd
|
-roken
-Beharing (muv op het hoofd) -arrogantie -roddel -niet zeggen wat ze bedoelen/willen zeggen -extreem veel parfum/make-up opdoen -ordinaire kleding -slecht/onbeschoft taalgebruik -domheid -besluitteloosheid -geen humor -te serieus zijn -geen plezier kunnen hebben, alleen maar aan school denken Laatst gewijzigd op 14-07-2002 om 17:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
...dr is niks mis met Twents, ja?! ![]() *heeft persoonlijk een hekel aan de rrrrrrrr, maar goed* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
[B]
Citaat:
![]() ![]() Kheb Friese roots...zal daar wel wat mee te maken hebben ![]() Ik vinnut gewoon een mooi accent...en een mooie taal... Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(en nee ik ben geen overdreven losbandig mens die meedoet aan het teveel alcohol consumeren en al wat ballen heeft te...) ik wil nu niet goedpraten wat die meisjes soms doen,maar de jongens doen ook wel hun deel hoor! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het kan ook duiden op het houden van kleurtjes en het artistiek en creatief omspringen met make-upp dus kan het eigenlijk een heel kunstzinnig en creatief meisje zijn als je het zo bekijkt! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en je moet het niet zo letterlijk nemen,ik ben echt wel niet wanhopig dat ik eeuwig vrijgezel blijf hoor Laatst gewijzigd op 16-07-2002 om 17:51. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
fout bij meisje blurred | 216 | 09-07-2004 12:04 | |
Verhalen & Gedichten |
*Een Pijnlijk bestaan* Met nieuw deel! Schrijfstertje | 19 | 03-06-2004 15:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Nieuw verhaal: Een Pijnlijk Bestaan Schrijfstertje | 37 | 07-05-2004 22:05 | |
Liefde & Relatie |
Waar knapt de man op af bij een meisje? ^AmArU^ | 25 | 18-03-2002 21:37 | |
Liefde & Relatie |
Een vraag voor de mannen!!!! Shorty Number 1 | 7 | 17-03-2002 18:13 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |