Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2007, 19:55
Metal
Metal is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 04-01-2007 @ 18:00 :
Ik zit me af te vragen waarom ik in 2007 zo nodig straight edge moest gaan zijn.
Haha.
Oud 04-01-2007, 20:46
Verwijderd
Ik ben naar de kapper geweest en ben niet content dus daarom drinken we nu champagne en gaan we straks uit maar ik ben al doodmoe.
Oud 04-01-2007, 20:48
11
11 is offline
Bowlen, het was superdeduper.
Oud 04-01-2007, 21:57
Verwijderd
ik ging even naar amsterdam en kreeg toen ruzie met de tramconducteur omdat je in utrecht geen plaatsbewijs hoeft te laten zien en hier wel en ohh dat deed ik niet en toen werd hij boos, de eikel. toen ging ik even naar utrecht en dat was relaxt en ik kreeg leuke telefoontjes waardoor ik heel actief en vrolijk werd. nu drink ik champagne, ben ik duf en kijk ik I want a famous face met pamela anderson, wtf echt. nu nog meer champagne en dan tivoli
Oud 04-01-2007, 22:13
Verwijderd
Gewinkeld en een shitload aan dvd's gekocht. En enkele boeken over films. En drie lelijke galajurken die ik wilde combineren in twee gave, maar eigenlijk zijn er al twee heel gaaf en nu zit ik met een derde die ik eigenlijk helemaal niet goed pas en die was nog wel de duurste. Instant miskoop was het eigenlijk, binnenkort maar eens gaan terugbrengen.

(En ja, ik heb dus twee galajurken nodig want ik heb over een week of drie twee gala-achtige taferelen. Na elkaar op één dag hmeh.)
Oud 04-01-2007, 22:39
merels
merels is offline
deze dagen zijn echt rustig maar relaxed. vandaag cadeaus gekocht, een museum bezocht (de balenciaga expo gezien en echt mooie dingen gezien ), en ik stoor me echt te erg alle toeristen. verder heb ik voor de zoveelste keer notthing hill gezien
Oud 04-01-2007, 22:42
Haligh
Haligh is offline
net met wat vrienden wat gaan drinken en nu twijfel of ik morgen naar antwerpen zal gaan voor een nieuwe jas of zaterdag naar eindhoven naar tentament kids en otis hm.
Oud 04-01-2007, 22:46
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik heb de afgelopen me kapot gesjauwd, of toegekeken hoe de mensen die ik voor mijn karretje gespannen had mijn spullen sjauwde

ik zit nu dus geheel comfortabel in mijn nieuwe kamer en heb net internet geregeld nog een paar postertjes ophangen en dan ben ik wel klaar eigenlijk
Oud 04-01-2007, 22:55
Metal
Metal is offline
Citaat:
Haligh schreef op 04-01-2007 @ 23:42 :
net met wat vrienden wat gaan drinken en nu twijfel of ik morgen naar antwerpen zal gaan voor een nieuwe jas of zaterdag naar eindhoven naar tentament kids en otis hm.
waar?

en je bedoelt tenement kids? (hoop ik)
Oud 04-01-2007, 23:00
Haligh
Haligh is offline
ja kan best ken het verder iook neit zo, alleen de verhalen van jaa lijkt op hot water music.
en in de dynamo in eindhoven metal
Oud 04-01-2007, 23:05
Metal
Metal is offline
yeah tenement kids, restless youth, otis.
aanwezig as fuck
Oud 04-01-2007, 23:05
Haligh
Haligh is offline
nou misschien tot dan, mag je aan mijn legging zitten .

nu ga ik in mijn bed een potje janken, want al die beledigingen eisen zijn tol .
Oud 04-01-2007, 23:07
Metal
Metal is offline
huil huil.
misschien ga ik je wel weer optillen! (mits ik dronken genoeg ben) maar goed, gezellig
Oud 04-01-2007, 23:10
Haligh
Haligh is offline
zolang je me maar niet mee probeert te zoenen .
Oud 04-01-2007, 23:12
merels
merels is offline
maerel dit :
ik stoorde me niet aan al die handtastelijke msnnen

derek. bright young thing. dit :
handtastelijk msnen

(LL)
maerel dit :
hahahaha
maerel dit :
hahha
maerel dit :
ik lig plat
Oud 04-01-2007, 23:40
June bug
June bug is offline
Ik ging naar amsterdam om te winkelen met klasgenoten, en toen we net 2 uurtjes aan t winkelen waren werd 1 van de klasgenootjes niet lekker en viel flauw, midden in de Kalverstraat. Wat behoorlijk schrikken was want het duurde een minuut of 3 voordat ze bijkwam ofzo en ze was met haar hoofd superhard op de stenen geknald want we konden haar net niet opvangen. Toen ze bijkwam ging het niet echt snel beter dus belden we een ambulance, die vervolgens met zwaailichten en sirenes zich een weg door de winkelende menigte wist te banen Uiteindelijk ging het allemaal wel maar we zaten dus om 4 uur weer in de trein terug.
Vanavond hield ik diepzinnige gesprekken met 2 huisgenoten en nu heb ik het koud
Oud 04-01-2007, 23:44
Verwijderd
Eh uitgeslapen, geleerd, gegeten, gehoord dat ik de eerste 3 weken waarschijnlijk vrij heb van m'n werk (en ja, jij ook Blenderhead) en even wat speciaalbiertjes gedronken. Om de avond af te sluiten met het nuttigen van een turkse knoflookworst.

En ik zie dat m'n eerste ontmoeting met Haligh zaterdag misschien een feit kan zijn

Maar zeker checken die show, tenement kids zijn goed te doen, vergelijkingen met HWM gaan terecht op.
Oud 05-01-2007, 08:17
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Metal schreef op 05-01-2007 @ 00:05 :
aanwezig as fuck
Forummeeting, psyched
Oud 05-01-2007, 08:18
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ga zo schilderen, daarna naar de stad met mn moeder effe lunchen en shite kopen. Daarna ga ik met purschuim spelen en dan foto's maken. Beoordeling komt eraan
Oud 05-01-2007, 08:45
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
MIJN MOEDER WEKTE ME MET EEN LP DIE BIJ DE POST ZAT (L) hihihahahaaa volgens de verkoper was ie waarschijnlijk ZOEKGERAAKT, en toen kwam ie toch nog (L)
Oud 05-01-2007, 09:19
Metal
Metal is offline
Citaat:
hellebel schreef op 05-01-2007 @ 09:17 :
Forummeeting, psyched
omg, vet \m/
Oud 05-01-2007, 10:43
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb me vandaag en gisteren ziek gemeld voor mijn werk omdat ik nog nooit van mn leven zo ziek ben geweest... maar dat denk ik elke keer als ik ziek ben.

verder baal ik heel erg want ik vertrek nu over precies een maand naar australie en ik realiseer me dat ik het gewenste budget niet bij elkaar krijg voor dan ik hoop echt dat mijn familie heel misschien wat geld aan me gaat geven ofzo, dat deden ze bij mn broer wel toen hij naar india ging. maar ze vinden hem dan ook veel leuker dan mij

en nu ga ik met mijn zieke kop naar buiten om brood te halen omdat mn zusje een egoist is en er gister geen zin in had .
Oud 05-01-2007, 11:27
Verwijderd
Gister ging ik in Utrecht kijken naar een huis en het was poepiegaaf maar wel in erg slechte staat maar wel in de binnenstad en ook heel duur dus twijfels twijfels. Daarna ging ik met mijn moeder lunchen bij de eetkamer wat echt super lekker was en daarna gewinkeld. Heel Utrecht afgezocht naar redelijke schoenen voor een normale prijs en uiteindelijk gevonden . 's Avonds thuis pittige kip gemaakt en Wie is de mol? gekeken. Vandaag wilde ik om tien uur uit bed gaan om daarna wat dingen voor school te doen maar mijn zus belde me om half twaalf wakker dus nu ga ik maar douchen en daarna aan school beginnen. Oh, en naar de bank.
Oud 05-01-2007, 12:10
Verwijderd
ik heb de allervetste verjaardagsparty OOIT gehad en nu ben ik brak en ga ik dadelijk lunchen met ons gezin
Oud 05-01-2007, 16:07
chique
chique is offline
ik heb vanochtend geslapen bij een vriendinnetje, toen 1 uur op de bus staan wachten en toen onrslag genomen bij mijn baantje en daarna gehangen en nu probeer ik te leren
straks naar babel
Oud 05-01-2007, 16:16
Electriq
Electriq is offline
Tegen alle verwachtingen in toch de stad in geweest gisteravond en het was nog leuk&druk ook. In de kroeg vakantieplannen gemaakt voor de zomer. Weer een roadtrip, richting scandinavië of oost-europa en dit keer hopelijk met mn eigen auto En anders moet ik iemand vinden die mee wil naar San Fransisco ofzo.
Nu ga ik op zoek naar een brievenbus yessss!
Oud 05-01-2007, 16:18
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik werd wakker bij mn vriendje, toen stond ik op om ontbijt te maken en daarna weer in bed te gaan liggen om pokemon te kijken. daarna genakt en gedoucht, toen naar huis gegaan om grote schoonmaak te houden en oprah te kijken en daarna m'n moeder geholpen met boodschappen en het eten en zometeen ga ik werken en daarna lezen.
Oud 05-01-2007, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 05-01-2007 @ 00:05 :
aanwezig as fuck
Ik wil wel maar ik moet uit eten met de vriendin.
Oud 05-01-2007, 17:22
Verwijderd
Dumpen die hap!
Oud 05-01-2007, 17:36
Metal
Metal is offline
Citaat:
Fake schreef op 05-01-2007 @ 18:16 :
Ik wil wel maar ik moet uit eten met de vriendin.
kun je het niet verzetten ofzo?

[ :') ]
Oud 05-01-2007, 18:49
Verwijderd
Citaat:
hellebel schreef op 05-01-2007 @ 09:17 :
Forummeeting, psyched
you betcha

forumorgie heet dat toch?
Oud 05-01-2007, 18:55
hellebel
hellebel is offline
Weet niet, wie betaalt mijn drankjes?
Oud 05-01-2007, 18:58
Verwijderd
Wie zuigt m'n piemel?
Oud 05-01-2007, 18:58
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Metal x 2.
Oud 05-01-2007, 18:59
Verwijderd
Gerlo?
Oud 05-01-2007, 19:00
Verwijderd
Mijn plannen om te gaan fitnessen toch maar niet uitgevoerd
Oud 05-01-2007, 19:10
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 05-01-2007 @ 19:58 :
Metal x 2.
metal mag alleen mijn drankjes betalen.
Oud 05-01-2007, 19:37
Gadje
Gadje is offline
gewerkt en nu ben ik moet en ik moet nog een werkstuk maken maar ik snap er niks van .
Oud 05-01-2007, 19:50
Verwijderd
ik ging uit en dat was wel leuk maar we waren allemaal heel dronken en ik kon niet meer fietsen, dat was naar. Toen ging om half2 mijn wekker al en dat terwijl ik echt superlekker sliep en toen haaste ik me en bleek mijn rijles waarvoor ik zo vroeg was opgestaan niet door te gaan
nu vieren mijn ouders hun verjaardag en dat is echt fucked dus sluit ik mezelf boven maar op
Oud 05-01-2007, 20:36
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb door de stad geslenterd en paardgereden en gelezen
Oud 05-01-2007, 20:50
ZerO
ZerO is offline
Bah ik moest naar de ikea zzz en toen heb ik in mijn kamer geklust naja meer toegekeken
Nou ga ik verder carnivale kijken met mijn vriendje want het is verslavend
Oud 05-01-2007, 21:23
Velma
Velma is offline
Vier uur getreind. Boek gelezen, drie uur in Groningense bieb gezeten.
Oud 05-01-2007, 21:30
Verwijderd
ik ben vandaag niet zo lekker en val steeds flauw als ik langer dan vijf minuten sta dus ik heb me voor de grap maar eens ziekgemeld op mijn werk, zohee.

dus nu ga ik lekker twee dagen films kijken en niksdoen ipv twee dagen om zes uur opstaan om te werken. wat een heerlijkheid.

vandaag voor de duizendste keer lost in translation gezien oohhhh <3 zucht.
Oud 05-01-2007, 22:05
Verwijderd
gewerkt en ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dat was het wel
Oud 05-01-2007, 22:29
Luna
Luna is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 05-01-2007 @ 19:59 :
Gerlo?
gefeliciteerd

ik ging te laat opstaan en toen cornflakes eten en t nieuws kijken en de krant een beetje lezen. en toen ging ik wat spullen pakken en naar amsterdam om te werken en ik ben nu nog steeds in adam want ik ben net klaar. en tussen alles door stress ik voor mn paper.
Oud 05-01-2007, 22:58
vixen
vixen is offline
Ik ging naar Nijmegen met een vriend en toen hebben we thee gedornken en gepraat over nutteloze dingen als altijd. Toen ging ik weer naar Utrecht om de rode wijn, toastjes en brie op te halen en nu ben ik bij mn vriendje. Alleen hij heeft een nieuw playstationspel dus zit ik voor de computer rode wijn en toastjes te eten. Lekker dan.
Oud 05-01-2007, 23:30
Luna
Luna is offline
ach lekker rode wijn eten.
Oud 05-01-2007, 23:32
vixen
vixen is offline
Citaat:
Luna schreef op 06-01-2007 @ 00:30 :
ach lekker rode wijn eten.
Opmerkzaam.
Maar je snapt wat ik bedoel, niet?
Oud 05-01-2007, 23:48
Luna
Luna is offline
ja ik ben in een klierbui
Oud 06-01-2007, 02:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 05-01-2007 @ 22:30 :

vandaag voor de duizendste keer lost in translation gezien oohhhh <3 zucht.
ik ook al 2 keer in 4 dagen tijd! :\

Regels voor berichten