Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2007, 11:51
IcedEarth
IcedEarth is offline
pff, ik moet écht aan school werken. Over 2 weken moet ik het portfolio al in leveren..... . Ik merk dat ik de laatste tijd écht geen zin meer heb in school, en speel stiekem de hele tijd met de gedachte om met de februaristop te stoppen (dan behoudt je vier jaar stufi....).
Advertentie
Oud 07-01-2007, 12:21
Meissiej
Meissiej is offline
Ik heb echt geen zin om op te ruimen en in te pakken. Nouja, ik moet ook niet zeuren.
Morgen weer naar school.
Oud 07-01-2007, 12:44
Verwijderd
Mijn weekend was leuk, nu moet ze alleen nog even heulemaal beter zijn OH enenenenen
Oud 07-01-2007, 12:45
Balance
Balance is offline
Ik zie dat het over Thrillers gaat. Voor mensen die nog wat zoeken: Tess Gerritsen

De Chirug en daarna De Leerling <33
Oud 07-01-2007, 12:49
darkfairy
darkfairy is offline
pijnlijk
Oud 07-01-2007, 13:18
Nijn*
Nijn* is offline
@ ~lienepien~ : *knuffel* Goed dat je kunt inzien dat iets ondernemen vaak helpt even te relativeren en dat je je daarna weer wat beter voelt. Probeer dat ook te doen. Maar als je moet huilen of weet ik veel wat, ga dat dan niet zitten wegstoppen alsof het niet mag, maar laat het juist gebeuren. Anders ga je je alleen nog maar rotter voelen denk ik.. Sterkte!!

OT: Pfoew. Heerlijk lang geslapen vannacht, even het zondags ontbijt meegedaan en toen ben ik gewoon maar weer teruggegaan voor twee uurtjes Voel me nu een stuk uitgeruster en ben me aan het voorbereiden op morgen. Nog de laatste school dingen doorlezen/leren en kijken hoe ik mijn week ga indelen. Het is veel en zwaar maar in deze positieve bui denk ik ineens dat het allemaal wel gaat lukken, dus dat proberen we maar vast te houden.
En wat ben ik blij dat ik dat dagboek heb zeg. Wat scheelt het voor me, om alle gevoelens die in mijn hoofd zitten en die ik tegen bijna niemand uit durf te spreken op te kunnen schrijven. Zo kan ik voordat ik ga slapen nog even mijn hoofd leeg maken, en hoe moeilijk het soms is om dingen op te schrijven, hoe fijn het is om ze eruit te laten.
Oud 07-01-2007, 13:20
Meissiej
Meissiej is offline
Klaar! ..vind ik dan.
Oud 07-01-2007, 13:42
Moustache
Moustache is offline
Nou, dat was het dan. Pats, boem, ik ben weer alleen.
Door de fucking regen heen en weer gefietst om het bericht te vernemen. Ik snap er echt helemaal niks van en ik geloof dat ik het voorlopig ook niet hoef te snappen.
Oud 07-01-2007, 13:44
rare kwast
rare kwast is offline
yes heerlijk die rugpijn..
pijn, meer pijn
Oud 07-01-2007, 13:59
Nebel
Nebel is offline
Waarom ben je nou al twee dagen niet online , terwijl je er normaal altijd bent en waarom sms je nou niet terug, net nu ik je zo nodig heb, nu ik je zo mis
En natuurlijk durf ik je niet te bellen ....

Over 3 uur en een beetje zit ik weer in de trein. En ik wil niet. Maar ook wel want dan ben ik weer dicht bij jou .
Oud 07-01-2007, 14:09
Gothic
Gothic is offline
Terug uit Egypte. Het was heerlijk. Zon, zee, uitrusten, slapen, luieren, eten, verder niets.
Na oud & nieuw leuke mensen ontmoet. De rest van de week met hun opgetrokken, tot ze donderdag helaas weggingen. We gingen zelf zaterdag weg, en vannacht thuisgekomen.

Het waren 3 Engelsen en 1 Nederlander. Super gezellig. Gepooled, op het sttrand gezeten, gezwommen en lekker heerlijk niets doen. Gewoon gezellig. En wie mij kent weet dat ik een zwak heb voor Engelsen en zo ook voor hem. Toen ik hem zag vond ik hem verschrikkelijk, maar wel charmant. Maar al snel ging ik om, denk dat ik zelfs verliefd ben geworden. Helaas had ie een vriendin en konden we niet veel, maar zijn zeker close geweest. Hij vond mij ook leuk, maar wilde niet vreemdgaan, goede eigenschap toch?
Mis hem wel. Hoop leuke foto's samen waar ik maar vaak naar kijk. Hopelijk kan ik een keer daarheen. Hopelijk hoor ik nog wat van hem. Ik heb een mega lange mail gestuurd , met alles wat ik kwijt wilde. Foto's gestuurd. Hopelijk doet hij de moeite... 6 juli komt ie naar Amsterdam. Hopelijk is ie vrijgezel, hopelijk ik ook, hopelijk heb ik nog contact met hem en hopelijk is hij dan nog net zo leuk...

Damn. Damn damn damn. Kon ik hem nog maar even vasthouden, ruiken, voelen of gewoon spreken. Hij is alles wat ik niet wil in een man, dacht ik. Maar ja, kennelijk val ik op het andere uiterste . Een jongen, jonger dan ik, met kort haar, ziet eruit als een hooligan, heeft een tattoo, geen sixpack, beetje te dik, maar nee hoor, Karen wordt smoorverliefd. Kan het maar beter gewoon aan mezelf toegeven en van het gevoel genieten. Toch bleek hij een ontzettend lieve jongen te zijn en slim . I like slim. Ik denk nog steeds in het Engels. Begon bijna in het Engels te praten tegen m'n ouders. Vreemd is dat. Gister 1 smsje gehad van hem. Sindsdien 2 gestuurd, maar niets ontvangen... Hopelijk mailt hij terug. Please? Don't let this end. Not yet.

Ik wil nog even blijven in dit gevoel. Vakantie, ontspanning. Niets gedaan aan m'n studie, maar zodra het morgen is, is het over. Alles. Het is over. Ik moet weer. Oververmoeid, stress, nog meer stress, druk druk druk. Maar 2 weekjes, dan 2 weken om bij te komen. Hopelijk kan ik dan naar Engeland, hopelijk is hij dan niet bij zijn vriendin ... die wil ik niet zien. Kan best gewoon vrienden zijn, maar niet zijn vriendin zien...
Oud 07-01-2007, 14:43
rare kwast
rare kwast is offline
en toen zat ik weer met een leeg forum scherm voor mn neus en zoveel dingen die ik te melden heb die niet op papier willen verschijnen.

alles zit vast, alles zit om me heen gedraaid.. hoe lang gaat dit nog goed? hoe lang kan ik dit nog volhouden? Wanneer gaat iemand zien dat het niet goed met me gaat? als het te laat is? dat ze later zeggen, ik zag dat het niet goed met dr ging maar wist niet wat ik moest doen en nu kan ik niets meer doen?
als alles voorbij is? als ik de vrijheid gevonden heb die ik zoek?

hoelang blijft die lach nog gespeeld en de dingen die ik doe..?
wat is de volgende stap? na de luchtmacht waar ik weer opnieuw gefaald ben?

zucht
Oud 07-01-2007, 15:00
Roosje
Roosje is offline
Ik ben zo ongelooflijk fucking verliefd.
Oud 07-01-2007, 15:00
Ann
Ann is offline
Ik ga nu toch nog 2x naar Sara toe. 10 maart en 6 april. Ik hou van deze wereld. Whaaaaaah en 18 februari ook nog iets trouwens leuk leuk leuk.
Oud 07-01-2007, 15:05
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 07-01-2007 @ 15:43 :
en toen zat ik weer met een leeg forum scherm voor mn neus en zoveel dingen die ik te melden heb die niet op papier willen verschijnen.

alles zit vast, alles zit om me heen gedraaid.. hoe lang gaat dit nog goed? hoe lang kan ik dit nog volhouden? Wanneer gaat iemand zien dat het niet goed met me gaat? als het te laat is? dat ze later zeggen, ik zag dat het niet goed met dr ging maar wist niet wat ik moest doen en nu kan ik niets meer doen?
als alles voorbij is? als ik de vrijheid gevonden heb die ik zoek?

hoelang blijft die lach nog gespeeld en de dingen die ik doe..?
wat is de volgende stap? na de luchtmacht waar ik weer opnieuw gefaald ben?

zucht
het wordt zo vaak en zo makkelijk gezegd..
Maar het is echt het beste, ga praten...! vertel dat het niet goed gaat en waarom niet, het maakt niet eens zo heel veel uit tegen wie je begint te praten als je die persoon maar vertrouwt.. of je hem/haar goed kent of niet..! echt vetel iemand, mail desnoods mij wat er aan de hand is dat kan zo veel helpen ook al valt er niets meer aan te doen dan leer je er mee omgaan!!!
Oud 07-01-2007, 15:30
Verwijderd
@ Nijn* : Dank je wel

Ik durf het alleen niet te uiten. Ik wil niet dat het me overspoelt, terwijl ik weet dat juist inhouden uiteindelijk er toe leidt dat het er allemaal in één keer uitkomt...
(Hoezo, mezelf klem zetten? )

OT: Vandaag naar de bieb geweest, van 10 tot 15 volgenhouden. Toen kon ik echt wel janken en ben ik naar huis gegaan.

Ik wil echt niet meer.
Oud 07-01-2007, 15:45
Redhair
Redhair is offline
Vrijdagavond met J. bij vrienden geweest, dat was gezellig. Toen we thuis op bed lagen ging het alleen helemaal mis met me. Ik dacht aan vroeger, werd zo bang. J. probeerde me te troosten, maar het ging niet weg. We hebben er over gepraat, een beetje ruzie gehad, hij heeft lopen huilen omdat hij niet wist hoe hij me kon helpen, maar na uren ging het gevoel eindelijk weg, kon ik weer lachen, vielen we vredig tegen elkaar in slaap.
Gister naar de stad en naar wat vrienden geweest, gisteravond kwam D. langs. J. werd stoned, daarna chagerijnig. D. en ik werden dronken en melig. In de nacht zijn we samen naar de kroeg gegaan, J. ging naar bed.

Het was weer geweldig in de kroeg. Gewoon dronken, geen pillen of pep. Voor mijn gevoel is het lang geleden dat het zo was. Gewoon lekker dansen, lekker ouwehoeren, al die mensen weer zien. Ik was wel heel moe, maar ging pas weg toen de kroeg sloot. Heb nu al weer zin in volgende week, ik moet echt weer vaker gaan. Had de sleutels van J. bij me, dus kroop om half zeven vanochtend in een lekker warm bed. Straks gaan we samen naar een vergadering van een kraakpand waar we willen wonen. Ik ben benieuwd hoe het gaat, of er vanavond al gestemd wordt of we er mogen wonen.

Het verbaasd me dat het zo goed gaat met drugs gebruik. J. en ik hebben nog pillen, normaal zouden die allang op zijn, maar we hebben er gewoon geen zin in. We hebben nauwelijks zin in pep. In de afgelopen twee maanden hebben we samen zo'n twee gram pep gehad. Samen, twee gram, twee maanden. In de zomer gebruikte ik vijf gram per week. Het gaat eigenlijk zo goed, maar ik baal echt van een ding. Het gaat goed met drugs sinds papa dood is. Het had eerder goed moeten gaan, papa had moeten zien dat het goed ging. En voor papa's dood gebruikte ik minder dan in de zomer, het ging toen al beter, maar toch. De laatste keer dat ik hem zag was ik wazig van de pep, had niet geslapen die nacht. Jezus, wat een kankerjunk was/ben ik toch. Op zijn crematie had ik pep op. Een lijn maar, maar toch, dat is te veel. Niet druk om maken, het is gebeurd, ik ben fout geweest. Ik kan het niet veranderen, maar ik kan er wel voor zorgen dat ik niet meer zo word.
Oud 07-01-2007, 16:40
Klein Zusje
Klein Zusje is offline
lucht je hart?

Ik mis je, Lou! het is zo oneerlijk..
Ik kende je van mn opname, en je vocht er zo hard voor..
je was bijna bij de top..
Ik ben zo verdrietig, kan alleen maar huilen..

et leven is oneerlijk!
Oud 07-01-2007, 16:44
Bongalientje
Bongalientje is offline
zat

zat

zat
Oud 07-01-2007, 17:02
rare kwast
rare kwast is offline
ik kan echt niet meer.. straks weer terug en dan tot vrijdag weer daar.. ik vond dinsdag tot vrijdag al lang
Oud 07-01-2007, 17:07
Ann
Ann is offline
Citaat:
Roosje schreef op 07-01-2007 @ 16:00 :
Ik ook =)
Alleen niet op mijn vriend
Oud 07-01-2007, 17:36
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 07-01-2007 @ 18:07 :
Ik ook =)
hihi ik moest een beetje lachen toen ik dit las.
en oh wat is mijn vriend toch schattig hij durft niet eens "ik hou ook van jou" terug te zeggen over de telefoon als zijn vrienden er bij zitten. Dan zegt ie maar iets in de trants vann "hm ik ook". Niet altijd hoor, maar vooral als mijn neef er is, waar hij mee bevriend is doet ie een beetje genegeerd.
Oud 07-01-2007, 17:39
Yana
Yana is offline
Hihi.

Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach. Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag... jaaa die lacht de hele dag .

Ik word zo vrolijk van dat liedje.

Net zoals ik vrolijk word van het feit dat mijn vriend vanavond komt. En van het feit dat mijn opdracht waar ik zooo tegen opzag omdat ie bijna onuitvoerbaar leek, uiteindelijk nog zo leuk is geworden!

En verder zijn er weer duizend overpeinzingen, heb ik een beetje motivatie-probleem wat betreft het avondeten en snap ik niet waarom er bepaalde dingen die NIETS VOOR MIJ ZIJN en waar ik NIET IN GELOOF toch steeds weer terug in mijn leven komen. Dan moet ik er iets mee, denk ik. Maar ik zou niet weten wat.
Oud 07-01-2007, 17:40
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 07-01-2007 @ 18:07 :
Ik ook =)
tijd om er wat aan te doen???

alles lijkt zo veel mooier an een uurtje
Oud 07-01-2007, 17:45
Ann
Ann is offline
Ik heb er wat van gezegd. Ik had een brief geschreven. Hij begrijpt het... ik heb gezegd dat ik niet weet of ik het uitmaken wil omdat ik me wel goed bij hem voel enzo. Hij wilt dat ik voor mezelf kies omdat ik zoveel problemen achter de rug heb en alles, en niet dat ik bij hem blijf vanwege zijn gevoel. Maar hij zegt dat hij wel van me houdt. Ik voel me nu zo lullig... Hij moet huilen en alles. wat een kutwijf ben ik ook.

Laatst gewijzigd op 07-01-2007 om 17:53.
Oud 07-01-2007, 17:52
Heksjuh
Heksjuh is offline
Vakanties lijken altijd zo kort. En achteraf heb ik altijd het idee dat ik niks heb gedaan.
Morgen weer naar school. De week daarop de tweede proefwerkweek. Ik heb het idee dat ik nog zoveel moet doen. Dan ga ik zitten stressen en daardoor raak ik het overzicht kwijt. Dan weet ik niet waar ik moet beginnen en doe daarom maar niks
Maar het komt wel goed. Niet stressen, dat schiet niet op. Positief denken

Thuis is het rustig. In tijden geen ruzie met mijn zusjes gehad, maar dat is misschien omdat ik mijn zus moet helpen met haar boekverslag.

Ik voel me goed en alles gaat goed. Niet dat het ooit echt slecht met me ging. Vorig jaar rond deze tijd ging het wel een beetje slecht, maar dat was mijn eigen schuld. En alsnog ging het toen ook niet superslecht.
Alleen ik wil weer schrijven, ik wil de tweede proefwerkweek gehad hebben, ik wil mijn diploma hebben en ik wil verliefd zijn op iemand die ook verliefd op mij is. O, en ik wil meer mezelf kunnen/durven zijn.
Maar ik heb niks te klagen
Oud 07-01-2007, 17:59
rare kwast
rare kwast is offline
long gone is the world i live in..
so hard to remember the colours of the sky

countless days here inside, reality is drifting away
i feel like choking and I don’t know how..
how to make through one more day
Oud 07-01-2007, 18:03
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roosje schreef op 07-01-2007 @ 16:00 :
Eigenlijk beweer ik van niet. Eigenlijk hoop ik van niet. Maar ik vrees toch van wel ...

kut ik wil hem zien en spreken. Ik wil reactie, gewoon iets horen. Nu ik wacht al de hele dag . Thank god, morgen begint het leven weer, dan heb ik voor niemand meer tijd en hou deze onzin weer op...
Oud 07-01-2007, 18:16
kroot
kroot is offline
Ik ben zo kapot. Tot 12 uur in mijn bed gelegen. Toen naar de stad, kwam vriendin tegen en daardoor laten thuis dan geplan. Om 4 uur was er een feest en werd er avond gegeten. Dus nu is mijn hele ritme in de war omdat ik zo vroeg heb gegeten.
En dan staan er opeens ook nog eens 9 gasten voor mijn neus. Dus moet even bedden opmaken.
Oud 07-01-2007, 18:42
Verwijderd
Zó veel spanning, zó veel angst, zó veel wanhoop.

En nu is het weg. Door de plee gespoeld. Ik heb geschreven en wilde wel praten, maar ik wist niet met wie, ik wist het echt niet. Over een maand is de intake, één maand, het lijkt nog zo ver weg, hoe ga ik die tijd redden. Kan ik dat wel?
Oud 07-01-2007, 18:57
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-01-2007 @ 19:03 :
Eigenlijk beweer ik van niet. Eigenlijk hoop ik van niet. Maar ik vrees toch van wel ...

kut ik wil hem zien en spreken. Ik wil reactie, gewoon iets horen. Nu ik wacht al de hele dag . Thank god, morgen begint het leven weer, dan heb ik voor niemand meer tijd en hou deze onzin weer op...
Hoe echt verliefd kun je zijn op iemand die je eigenlijk helemaal niet kent?
Oud 07-01-2007, 19:01
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 07-01-2007 @ 18:45 :
Ik heb er wat van gezegd. Ik had een brief geschreven. Hij begrijpt het... ik heb gezegd dat ik niet weet of ik het uitmaken wil omdat ik me wel goed bij hem voel enzo. Hij wilt dat ik voor mezelf kies omdat ik zoveel problemen achter de rug heb en alles, en niet dat ik bij hem blijf vanwege zijn gevoel. Maar hij zegt dat hij wel van me houdt. Ik voel me nu zo lullig... Hij moet huilen en alles. wat een kutwijf ben ik ook.
wauw wat dapper dat je het gewoon schrijven durft!

wil je je vriend dumpen? of wil je bij hem blijven terwijl je verliefd op iemand anders bent, of vindt hij dat weer niet goed??
Oud 07-01-2007, 19:03
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik heb echt weirde dromen, en ik heb zin in morgen.

Omg, tuinkaboutertje <3.
En ik ben trots op mezelf dat ik al mijn schoolwerk af heb voor komende week .
Oud 07-01-2007, 19:05
IcedEarth
IcedEarth is offline
JOEHOE willen jullie allemaal even posten in mijn topic
Oud 07-01-2007, 19:10
Roosje
Roosje is offline
Wauw, ik ben al twee keer gequotet en verliefd is goed.

Ook al zit mijn hoofd vol watten en moet ik morgen bloedprikken en is citroenijs min of meer het enige wat ik normaal eten kan en zo.

Ik ben verslaafd aan Los Angeles Waltz en aan Dalston en America (Razorlight! <3 ) en ik zou willen dat ik mijn vriendje kon knuffelen nu en naast hem kon liggen en kon zien hoe ongelooflijk mooi hij is en zijn stem kon horen want om de één of andere reden kalmeer ik er enorm van.

En ik wil zoveel praten. Maar dan in het echt ook al werkt mijn keel niet mee. Ik voel me het gelukkigste meisje op aarde geloof ik. ^^
Oud 07-01-2007, 19:12
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Roosje schreef op 07-01-2007 @ 20:10 :
Wauw, ik ben al twee keer gequotet en verliefd is goed.

Ook al zit mijn hoofd vol watten en moet ik morgen bloedprikken en is citroenijs min of meer het enige wat ik normaal eten kan en zo.

Ik ben verslaafd aan Los Angeles Waltz en aan Dalston en America (Razorlight! <3 ) en ik zou willen dat ik mijn vriendje kon knuffelen nu en naast hem kon liggen en kon zien hoe ongelooflijk mooi hij is en zijn stem kon horen want om de één of andere reden kalmeer ik er enorm van.

En ik wil zoveel praten. Maar dan in het echt ook al werkt mijn keel niet mee. Ik voel me het gelukkigste meisje op aarde geloof ik. ^^
Jij komt echt te lief en vrolijk over als je vrolijk bent
Oud 07-01-2007, 19:13
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 07-01-2007 @ 12:51 :
pff, ik moet écht aan school werken. Over 2 weken moet ik het portfolio al in leveren..... . Ik merk dat ik de laatste tijd écht geen zin meer heb in school, en speel stiekem de hele tijd met de gedachte om met de februaristop te stoppen (dan behoudt je vier jaar stufi....).
hihi, ik ben ook zo onstabiel, kreeg een mailtje van mijn docent net dat ik de toets had gehaald, en nu heb ik er weer helemaal zin in
Oud 07-01-2007, 19:19
Verwijderd
Ik ben moe, en het was druk in het restaurant..
Ik moet leren écht leven..
Oud 07-01-2007, 20:01
Verwijderd
gister was het allemaal heel naar en ik verviel weer in mijn oude patroon. nu is de vakantie afgelopen en ik zie er tegen op om weer naar school te gaan
Oud 07-01-2007, 20:20
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 07-01-2007 @ 20:12 :
Jij komt echt te lief en vrolijk over als je vrolijk bent
(: Dank je, dat is ook hoe ik me voel geloof ik. (a)
Oud 07-01-2007, 20:24
Ann
Ann is offline
Citaat:
kunst schreef op 07-01-2007 @ 20:01 :
wauw wat dapper dat je het gewoon schrijven durft!

wil je je vriend dumpen? of wil je bij hem blijven terwijl je verliefd op iemand anders bent, of vindt hij dat weer niet goed??
Ja dat weet ik dus niet. Hij zegt dat ik niet voor hem moet kiezen als ik dat niet wil en dat ik echt moet doen wat ik zelf wil. Maar ik weet zelf niet of ik het wel uitmaken wil... maar het gevoel is er ook niet meer. En of die persoon ook op mij is is ook een vraag, en ja.. liefde is moeilijk .. maar ik krijg van hem alle tijd die ik nodig heb.
Oud 07-01-2007, 20:31
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
sonho schreef op
Zó veel spanning, zó veel angst, zó veel wanhoop.

En nu is het weg.

**herkenning**Misschien helpt mijn preventieplan toch nog wel... ik heb bijna 2 uur gefiets maar nu voel ik me toch wel weer een beetje oke.. gelukkig.

Over een maand is de intake, één maand, het lijkt nog zo ver weg, hoe ga ik die tijd redden. Kan ik dat wel?

Waarvoor doe je een intake??? En heb je nog iemand waarin je die tussentijd bij terecht kunt??
Oud 07-01-2007, 20:50
Nijn*
Nijn* is offline
Vreselijk dit. Belachelijke vreetbui en dan de drang erna om het weer ongedaan te maken. Waar ben ik in godsnaam mee bezig, dit heb ik toch allemaal al achter de rug of hoe zit dat? Wie ben ik in godsnaam geworden? Ik haat mezelf, ik HAAT dit leven .
Oud 07-01-2007, 21:01
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 07-01-2007 @ 21:31 :
**herkenning**Misschien helpt mijn preventieplan toch nog wel... ik heb bijna 2 uur gefiets maar nu voel ik me toch wel weer een beetje oke.. gelukkig.
Waaruit bestaat je preventieplan? *Dringend opzoek naar iets anders om met die spanning naartoe te gaan*

Citaat:
~~dolce~~ schreef op 07-01-2007 @ 21:31 :
Waarvoor doe je een intake??? En heb je nog iemand waarin je die tussentijd bij terecht kunt??
Novarum, eetstoornissenkliniek onderdeel van Mentrum in Amsterdam. Welke behandeling weet ik nog niet, grote kans op twee of vijfdaagse (met klinisch deel).
Ik heb één keer in de twee weken nog wel een gesprek ja. Vind het een beetje weinig geloof ik. En ik vertrouw haar niet meer zo, schiet iig niet op.
*Knuff voor jou*

En knuff voor Nijn*, komop he meisje.

*Rare kwast smst*
Ik ben weer opweg naar de basis. *Knuffelt iedereen, vooral Sonho* Ben vrijdag weer terug.
Oud 07-01-2007, 21:11
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
sonho schreef op 07-01-2007 @ 22:01 :
Waaruit bestaat je preventieplan? *Dringend opzoek naar iets anders om met die spanning naartoe te gaan*

Het is een preventieplan voor automutilatie en andere destructieve dingen. Heel standaard, er staat in wat ik moet doen als ik de drang voel (en dus ook spanning)En tja, afleidng zoeken is de rode draad, en dan staan er allemaal manieren waarop ik dat kan doen, en uit ervaring voeg ik dan manieren toe die werken.. etc..
En bovendien heb ik er zelf een lijst met redenen bijgevoegd, waarom ik het niet moet doen, dit kan nog wel eens van invloed zijn, als ik dat heel vaak achter elkaar lees.

Novarum, eetstoornissenkliniek onderdeel van Mentrum in Amsterdam. Welke behandeling weet ik nog niet, grote kans op twee of vijfdaagse (met klinisch deel).
oh, ja... dat ken ik wel van naam.. maar verder ook niet, vind t wel knap dat je die stap zet, ik heb zelf ook een "eetprobleem" (en stoornis gehad, maar wat t verschil nu is weet ik niet echt)
en zit er nu ook wel weer een beetje mee in de "knoop" zeg maar.

Ik heb één keer in de twee weken nog wel een gesprek ja. Vind het een beetje weinig geloof ik. En ik vertrouw haar niet meer zo, schiet iig niet op.
misschien kun je dit met haar bespreken, en afspraken maken, dat als t niet goed gaat je vaker mag komen, oid.
Oud 07-01-2007, 21:23
duivelaartje
duivelaartje is offline
Was het maar voor altijd vakantie. Ik begin zo stiekem toch een hékel aan school te krijgen. Zeker nu ik uitkijk naar de tijd na mijn examens. Ik heb met 99% zekerheid de keuze voor mijn studie gemaakt en ik denk dat ik ook al zeker weet in welke stad ik dat wil gaan doen. Steeds vaker begint mijn moeder over winkelen bij ikea, wat we over iets van een half jaar moeten gaan doen. Misschien reis ik ook nog wel op een neer voor een tijdje, maar ik ga gewoon een nieuwe periode tegemoet. Een nieuwe omgeving en vooral nieuwe mensen. Ik vind m'n vriendinnetjes heel lief, maar ik wil ook een anderen leren kennen. Totaal nieuw volk.

Maar zucht. Ik voel me erg rot over twee cijfers die ik nog terug moet krijgen. M'n practicum heb ik zo verpest. Ik moet niet zo onzeker doen over een vak wat ik kan, maar het niet wil weten omdat ik het zo kut vind. Stomme ik. En ik heb m'n artikel voor nederlands verknald. Néé, nu krijg ik lager dan een 8, daar gaat m'n gemiddelde, daar gaat m'n 9. Het ging nog wel over m'n toekomst... Ik denk dat m'n 8 nog niet in gevaar komt en anders ga ik wel een dikke 9 halen op m'n examen ofzo. (haha, in m'n dromen )

Omg, examens. Na deze vakantie komen ze wel erg dichtbij. Help. Daarna is het dit alles voorbij.
Oud 07-01-2007, 21:52
Saarah
Saarah is offline
Het was verwarrend gisteren, erg verwarrend. En het is echt zo moeilijk allemaal. Ik geef het even een weekje rust, ook al is dat zo verschrikkelijk moeilijk. Ik voel nu al de drang om hem terug te smsen of op te bellen. Dan kan hij wat nadenken en kan ik mij op school storten.
En binnen een week stuur ik hem dan terug een smsje. Misschien spreken we dan terug af, misschien is het dan nodig om nog een tijdje te wachten. Ik hoop echt uit het diepste van mijn hart op dat eerste.

"Tegen jou nooit hé." <3
Oud 07-01-2007, 22:33
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 07-01-2007 @ 21:24 :
.. liefde is moeilijk ..
Dat ja! Ik wil bij hem zijn, en weet dat het beter is van weet. Weet dat ik echt een keer los van hem moet komen, iig een keer. Zodat we daarna misschien weer samen komen. Maar ik moet 1 keer kijken hoe het is zonder hem, met andere jongens. Anders kan ik dus niet verder, en kan ik dus wel weer bij hem terug komen maar dan komt hetzelfde probleem weer terug. Dit is goed, voor mij, ik heb het nodig. Dat blijf ik mezelf iig steeds voor houden, maar het is ook echt zo, toch? Ja dit heb ik nodig. Nu maar hopen dat woensdag de date leuk wordt, en dat ik minder aan mn ex denk, en dat we ooit later weer samen komen.
Oud 07-01-2007, 22:43
Redhair
Redhair is offline
Wooow wtf wtf wtf.
Het is nog een beetje vaag, maar waarschijnlijk ben ik binnenkort uit huis! J. mag sowieso in het kraakpand komen wonen, maar over mij was het onduidelijk.
Nog twee andere mensen wilden er ook komen wonen, we stelden ons voor enzo, en de mensen die er nu wonen gingen overleggen. Toen ze terugkwamen zei de hoofdbewoner dat we er allemaal mogen komen wonen. Een van de krakers vroeg of ik blij was dat ik mocht komen. Maar later zei iemand anders weer dat ik voorlopig niet mocht komen. Maar die zal het wel verkeerd begrepen hebben.
Whoaaa, de kamer is zo'n 70 vierkante meter, fucking 70 vierkante meter. In het centrum, leuke huisgenoten, leuke sfeer, kraakpand. En als nou toch blijkt dat ik er niet mag wonen, J. zit er sowieso en dan ga ik er wel 'logeren', elke nacht. Woow, dit lijkt echt een droom. Samen met mijn vriendje in een kraakpand, ik hoop zo dat die ene het fout heeft. Dinsdag gaan J. en ik naar de hoofdbewoner toe voor duidelijkheid. Eindelijk weg hier. Ik moet nu weer thuis slapen 'omdat het weekend voorbij is'. Ik wil bij J. slapen en elke nacht en soms gewoon hier bij mijn moeder op bezoek. Whoaa ik ben vrolijk, sowieso voor J.
Oud 07-01-2007, 22:45
Verwijderd
Aan de ene kant heb ik geen zin in school, maar aan de andere kant heb ik zooo'n behoefte aan die structuur. Misschien dat ik me dan wel tot schoolwerk kan zetten. Eigenlijk wil ik zo veel doen.
-examens halen
- weer muziekles nemen
- veel met vriendinnen ondernemen
- meer culturele dingen doen
- meer naar het studentenpastoraat gaan
- gaan tekenen

oehh, waar haal ik het geld en vooral de tijd vandaan?!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten