Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik hou niet van regen! En ik word weer ziek vrees ik! ![]() Bah. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik ben goed bezig! vandaag een lange dag school gehad (van half 9 tot 5) en ik ga zometeen naar mijn ouders toe zodat ik nog even hard aan de slag kan en morgen ook. Ik hoef pas om half 3 op school te zijn. Morgenavond nog even oppassen. Fijn dat ze me weer vraagt, dat betekent toch dat ze vertrouwen in mij heeft. En oppassen = leuk, geld verdienen en ook nog huiswerk kunnen maken! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
-- Nog steeds het zelfde.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij moet ik weer naar de dierenarts... hmm, ze zullen wel denken:"die kan echt niet voor een kat zorgen" Maar hij heeft steeds ook van die dingen, eerst bloed in zijn ontlasting en nu niest ie keihard en tranen zijn oogjes... zo zielig, en misschien ben ik wat snel bezorgd, dat kan ook ![]() en waarom stopt die school toch elke keer teveel stof in een blok.. begrijpen ze dan niet dat een blok maar 10 weken heeft... damn... En als t allemaal nou simpel was, maar damn, dit is echt ingewikkeld allemaal ![]() ik voel weer paniek opkomen... damn... ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik heb net veel te veel chocola en koekjes op, maar het was lekker. Nu zit ik veel te vol... ![]() En met een beetje geluk krijg ik dat baantje wat ik echt echt echt wil hebben. Afwachten. Ik hoop het zo. En ik ga een bijvak doen en toch mijn psychologie propedeuse maar afmaken en ik ga rijlessen nemen en volgens mij ga ik veel te veel doen. Maar dat zien we dan wel weer. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Als dit maar goed komt. Studiegenoten die de opdracht niet snappen die zij toegewezen krijgen (ik heb mijn deel af) en ik heb barstende koppijn. Ze zoeken het uit, ik ga naar bed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() pfff... kan echt niet werken met die storm als achtergrondgeluid |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|