Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
je gaat t niet leuk vinden en niet willen lezen maar ik wilde het toch even zeggen dat je nu jezelf voor de gek aan het houden bent
||
Verwijderd
|
Citaat:
Yana meis, het komt wel goed. Maar wees wel eerlijk tegen jezelf. Je komt er wel, écht. *knuf* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: Mijn portfolio is voor een heel stuk af...nu nog even uitzoeken hoe ik het ook alweer op de U-schijf neer kan planten. |
![]() |
||
Citaat:
en je hebt (wederom) gelijk
||
Citaat:
![]() EDIT: Ik moet zeggen dat ik het erg zwaar vind, maar ik ben oververmoeid en heb het psychisch niet zo makkelijk, maar als dat bij jou in orde is, kan ik me voorstellen dat het goed te doen is. OT: Discussie bijna afgerond, dan nog ak-toets leren en duitse brief schrijven en dan ben ik klaar. Probeer nog een beetje op tijd in bed te liggen, want ik zal al m'n energie voor morgen wel nodig hebben. Bedankt trouwens, voor jullie reacties, ik kan het ook wel, moet alleen wel even alle moed die ik heb bij elkaar schrapen. Het voelt alsof ik mijn leven ga veranderen. Nu maar hopen dat het ten positieve is. Zo kan het niet langer doorgaan, dat is zeker. Ik ben niet perfect. Punt. (Lag het maar zo gemakkelijk.. ![]()
Laatst gewijzigd op 25-01-2007 om 20:22. |
![]() |
||
Citaat:
Het is zwaar, maar een supermarktbaantje is wel goed te doen hoor. Ik doe iets teveel, maar nu gaat het op zich wel goed. Toen ik psychisch heel ziek was, lukte het écht allemaal niet meer en toen ben ik blijven zitten. Maar nu ik helemaal gezond ben, gaat het heel goed om 8 uur in de week in de supermarkt te werken en eens in de twee weken zo'n 10 uur in de horeca. Het kan dus wel, mits je goed plant en het niet te zwaar hebt op school en psychisch stabiel bent. Althans in mijn geval. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: keelpijn en moe. Waarom is reizen toch zo vermoeiend? Wel een leuke avond gehad, maar eigenlijk zou ik gewoon moeten gaan slapen nu. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Waarom zetten ze in HEMELSNAAM 20 bronnen neer voor een artikel? Ik heb er nu met een enorme hoeveelheid pijn en moeite 8 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Het was vol, maar ik heb het wel eens voller meegemaakt (ik zat achterin).
||
Citaat:
![]() Oh en ik ben wakkerrr en die Pfeiffer is niet zo goed voor de relatie met mezelf want ik loop mezelf ongelooflijk te irriteren en eigenlijk zie ik er de grap wel van in want ik kan toch niets anders dan ronddraaien in mijn lichaam en wachten tot het beter gaat. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ze zijn daar nooit zo heel vlot hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Sidhe: Goed joh! Dat was toch dat interview waar je een beetje zenuwachtig voor was?
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #83. Roosje | 2 | 23-01-2007 13:02 |