Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2007, 17:06
Verwijderd
Staat ineens de grootste eikel ter wereld op m'n voicemail. Dat 'ie morgen nog een keer probeert me te bereiken.

Ja, ik wilde inderdaad teruggebeld worden. MAAR NIET DOOR JOU!!!
Advertentie
Oud 25-01-2007, 17:08
GeleBloem
GeleBloem is offline
Typische situatie van hopeloos geval. Nu heb ik al ongeveer vier jaar therapie, waarvan bijna twee jaar bij dezelfde. En nu heb ik een time-out van twee maand. En ik weet dat ik niet zielig moet doen, want ik ben de enige die er wat aan kan veranderen...Aargh!
Oud 25-01-2007, 17:32
Heksjuh
Heksjuh is offline
IcedEarth en Ave: goede cijfers
Faded-Away: sterkte *knuff'*

Vandaag natuurkunde practicum. Konden we meteen ons cijfer van het proefwerk vragen. Wij stonden daar met zijn drieen, toen zei hij dat de cijfers tussen de 4 en de 10 lagen.
EN IK HAD EEN 10!!!!!!!!!!!!!!
Met voortgangs/bonuspunten, zonder een 9.7
Ik ben blij Dit maakt mijn wiskunde wel weer goed.
En ik neem me voor om me niet druk te maken om cijfers, want ik kan er toch niks meer aan doen. Na de volgende periode mogen we twee herkansingen doen, dus dat zie ik dan wel.
Natuurkunde made my day
Oud 25-01-2007, 18:13
Roosje
Roosje is offline
Nijnmeisje, knuffel! (f) Het is moeilijk, dat zeker, maar daarna wordt het alleen maar beter. Echt.

Oh en ik heb koffie die naar chocola ruikt en een ongelooflijk lief vriendje in het verre Uterech waar het een stuk warmer was dan hier en ik zie hem morgen alweer. HAHA. En men lijkt me verkeerd te begrijpen en daarnaast vind ik het vreemd dat ik zo veranderd ben in de afgelopen twee maanden, maar het is niet erg. Veranderingen ten positieve zìjn niet erg. Au jamaisvoir naar mijn neurotische zenuwtrekjes. ^^
En ik schrijf en het komt uit sprookjes en boeken en films en het is een bijeengeraapt zootje maar het is tof. Ik ben eindelijk eens een beetje tevreden. Is die Pfeiffer toch nog ergens goed voor.

Alhoewel ik wel echt heel, heel erg moe ben. En no fucking way dat ik ga slapen, natuurlijk, daar ben ik tenslotte te eigenwijs voor. Maar ik zal wel moeten, wil ik dit weekend niet instorten, en dat wil ik niet, want dan is mijn vriendje hier en dan heb ik betere dingen te doen. En mijn beste vriendje de iPod is niet meer. Stoephoer. Dus ik ga veeeel geld uitgeven en een nieuwe kopen maar dat mag best wel eens een keer, ik mag wel lief voor mezelf zijn, ook al vind ik voortdurend van niet.

Edit: Oh en haha meneerhetinternet heeft voor mij een iPod gevonden à dertig euro goedkoper dan als ik hem bij een AppleCentre koop. Dàt vind ik nog es lief.

Nogmeeredit: Alleen twijfeltwijfeltwijfel, want het is zoooveel geld en ik heb het precies nu wel en over een week krijg ik nog iets van tweehonderd euro dus dat is het punt niet, maar ik weet het niet. Zo meteen maar even met mijn papa overleggen. ^^

Laatst gewijzigd op 25-01-2007 om 18:30.
Oud 25-01-2007, 18:32
Verwijderd
@ Roosje, lieverd, hup, je bed in en je gaat niet instorten want dat zou heel stom zijn en niet nodig en niet handig want volgende week weer school.

Én mijn iPod houdt je voorlopig wel gezelschap Ik zou even wachten met die iPod want duur en misschien kun je beter een tweedehandse kopen? Of subsidie van je mamapapa vragen (A)

OT:

Morgen Verbintenissenrecht, nog nauwelijks wat aan gedaan maar het stond ook niet in de planning dat ik hem ging halen. Nu eerst dat werkstuk afmaken, moet een artikel schrijven en nu plotseling moeten daar 20 bronnen bij gebruikt worden Dat is like focking onmogelijk........
Oud 25-01-2007, 18:34
Yana
Yana is offline
"Je hebt elementen van anorexia"
- Nee hoor, dat valt wel mee. Mijn gezonde verstand zorgt er voor dat ik dat nooit kan krijgen.
"Dat betwijfel ik. Je hebt nu al zo'n vertekend zelfbeeld"

NIET, NIET, NIET. Het mág niet. Ik heb geen anorexia-achtige verschijnselen, ik heb geen eetstoornis, ik ben NIET ZIEK. NIET, hoor je me? Het mag niet. Ik wil het niet, het is niet zo. Het is misschien niet optimaal, maar het is géén stoornis en al helemaal niet neigend naar anorexia. Ga toch weg. Fijn hoor, zo'n opmerking net voordat het tijd is. Ik voel me er nog onrustig over.

Verder móet ik een 5 hebben voor mijn tentamen om het vak gehaald te hebben, maar eigenlijk verwacht ik alles lager dan een vier. Het was zo kut, zo moeilijk. Een 5.5 voor mijn essay, mainly omdat ik me niet aan de opdracht had gehouden. Sjees, volg je precies het onderwerp, is het niet goed omdat je de opdracht overneemt... Probeer ik het onderwerp creatief toe te passen, is het alsnog fout. Ik baal.

Gelukkig zie ik mijn vriendje dadelijk weer en ga ik vanavond onverwachts met hem naar PSV. Dat is leuk. Hij is leuk. Hij vond het zo leuk dat ik weer vrolijk was... ik mag vanavond echt niet teveel mokken, het moet LEUK zijn. Die andere dingen duwen we maar even weg. En nee, ik heb géén anorexia-elementen. Dat ziet ze helemaal fout.

Nijntje, knuf. Ik snap hoe moeilijk het is, maar toegeven betekent opkomen voor jezelf, voor je eigen gezondheid. Ik heb ook een afspraak gemaakt met de studieadviseur omdat het zo niet werkt. Mijn vriend zei: "Je zou het jezelf nooit vergeven als je je studie niet haalt omdat je hebt nagelaten voor jezelf op te komen.." Daar heeft hij gelijk in. Echt, denk aan jezelf! Ik vind je een moedig meisje!
Oud 25-01-2007, 18:59
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Yana schreef op 25-01-2007 @ 19:34 :
*knip*

je gaat t niet leuk vinden en niet willen lezen maar ik wilde het toch even zeggen dat je nu jezelf voor de gek aan het houden bent
Oud 25-01-2007, 19:04
Roosje
Roosje is offline
Ik word zo moe van mezelf. Ik zou willen dat ik mijn vriendje nog even kon knuffelen nu, of een willekeurig ander persoon, of straks niet in mijn eentje in bed hoefde te liggen. Haha, kutPfeiffer.

Ik ga maar douchen en slapen. Dat is een beter idee.
Oud 25-01-2007, 19:08
moon
moon is offline
"waarom heb je je nog niet opgegeven voor de herkansing?"
"hè, hoe kan je dat nou vergeten?"
"dat ben je zeker weer vergeten?"
"Waarom heb je het niet geleerd?"
"Waarom ben je je observatieverslag vergeten?"
"Waarom moest je met de decaan praten?"
"Ik snap jou echt niet hoor!"
"Jij bent echt erg!"
"Dit meen je niet!"

....ja dit meen ik allemaal wel. Mijn klasgenoten beginnen wat door te krijgen en horen me de hele tijd uit. Ik wil ze niet vertellen wat er aan de hand is, dat kan ik niet, niet zolang niet vast staat of dat nou echt het probleem is. Maar ze verklaren me echt voor gek en ik krijg steeds irritantere vragen en reacties. Maar ja, wat is eerlijkheid? zou ik eerlijk moeten zijn? ik vind het heel lastig en het maakt me zo onzeker, ook vandaag weer. Ze voelen aan dat er iets niet klopt.
Oud 25-01-2007, 19:09
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 25-01-2007 @ 19:59 :
je gaat t niet leuk vinden en niet willen lezen maar ik wilde het toch even zeggen dat je nu jezelf voor de gek aan het houden bent
As we all do, denk ik. Ik wel iig.

Yana meis, het komt wel goed. Maar wees wel eerlijk tegen jezelf. Je komt er wel, écht. *knuf*
Oud 25-01-2007, 19:12
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 25-01-2007 @ 17:19 :
op mn afdeling willen ze me allemaal houden
Hang/leg dit ergen waar je het regelmatig tegenkomt, zodat je er vaak aan herinnerd wordt en je misschien in gaat zien dat er ook positieve dingen zijn (en dan niet dingen die anderen uit jouw negatieve verhalen 'plukken', maar iets wat jij zelf hebt opgemerkt ).

OT: Mijn portfolio is voor een heel stuk af...nu nog even uitzoeken hoe ik het ook alweer op de U-schijf neer kan planten.
Oud 25-01-2007, 19:16
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-01-2007 @ 20:12 :
Hang/leg dit ergen waar je het regelmatig tegenkomt, zodat je er vaak aan herinnerd wordt en je misschien in gaat zien dat er ook positieve dingen zijn (en dan niet dingen die anderen uit jouw negatieve verhalen 'plukken', maar iets wat jij zelf hebt opgemerkt ).

ik kan dit ook al weer negatief brengen.. maar goed ik weet iig hoe ik ´hier´ op de afdeling wordt gewaardeerd..
en je hebt (wederom) gelijk
Oud 25-01-2007, 19:21
Verwijderd
@ Heksjuh: Dankje! Jij ook! echt goed man!
@ Yana: Knuf meis, sterkte. Je bent zo op de goede weg, hou dat vol.
O ja, mijn vriendje is vanavond ook naar PSV, maar die is voor de tegenpartij
Oud 25-01-2007, 19:38
Verwijderd
Godverkutwerkstuk en groepsgenoten die niet reageren
Oud 25-01-2007, 19:44
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Omg, ik ga echt die lenzen uitproberen in de zomervakantie, en het mooie is dat ik er nog geld voor heb ook. Alleen wil ik volgend jaar zo graag doorwerken terwijl ik ook mijn SE's ed. goed wil maken.

Heeft er hier iemand ervaring mee om te werken naast 5VWO? Is dat goed te doen? Of is dat te zwaar?
Oud 25-01-2007, 20:02
Lilium
Lilium is offline
*note to self
Oud 25-01-2007, 20:06
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 25-01-2007 @ 20:44 :

Heeft er hier iemand ervaring mee om te werken naast 5VWO? Is dat goed te doen? Of is dat te zwaar?
Ik zit in 5vwo en werk daarnaast ook nog. Niet fulltime in ieder geval, weet niet of je dat bedoelt. Ik werkte eerst 2-3 dagen in de week, maar omdat dit veel te zwaar werd werk ik nu 1-2 dagen in de week. Hangt er ook vanaf natuurlijk waar je werkt (ik werk in de horeca, dus ben vaak pas midden in de nacht klaar en heb gemiddeld werkdagen van 8-9 uur) en of je sowieso al hard moet werken voor je vwo of dat het je makkelijk afgaat..
EDIT: Ik moet zeggen dat ik het erg zwaar vind, maar ik ben oververmoeid en heb het psychisch niet zo makkelijk, maar als dat bij jou in orde is, kan ik me voorstellen dat het goed te doen is.

OT: Discussie bijna afgerond, dan nog ak-toets leren en duitse brief schrijven en dan ben ik klaar. Probeer nog een beetje op tijd in bed te liggen, want ik zal al m'n energie voor morgen wel nodig hebben.
Bedankt trouwens, voor jullie reacties, ik kan het ook wel, moet alleen wel even alle moed die ik heb bij elkaar schrapen. Het voelt alsof ik mijn leven ga veranderen. Nu maar hopen dat het ten positieve is. Zo kan het niet langer doorgaan, dat is zeker. Ik ben niet perfect. Punt. (Lag het maar zo gemakkelijk.. )

Laatst gewijzigd op 25-01-2007 om 20:22.
Oud 25-01-2007, 20:15
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 25-01-2007 @ 20:44 :

Ik werk twee keer in de week in een supermarkt en daarnaast eens in de twee weken in de horeca.
Het is zwaar, maar een supermarktbaantje is wel goed te doen hoor. Ik doe iets teveel, maar nu gaat het op zich wel goed.

Toen ik psychisch heel ziek was, lukte het écht allemaal niet meer en toen ben ik blijven zitten. Maar nu ik helemaal gezond ben, gaat het heel goed om 8 uur in de week in de supermarkt te werken en eens in de twee weken zo'n 10 uur in de horeca.

Het kan dus wel, mits je goed plant en het niet te zwaar hebt op school en psychisch stabiel bent. Althans in mijn geval.
Oud 25-01-2007, 20:37
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Zao schreef op 25-01-2007 @ 16:49 :
OH en wat een trieste zooi, die NS af en toe. Ze proberen de trein naar Enschede zo ongelofelijk vol te krijgen ofzo, er kon daarnet echt niemand meer bij en de helft van de mensen moest wachten op het station tot de volgende trein? Achja, niet mijn zaak ook.
Was het de hele dag zo'n chaos in Utrecht, of hebben we het over dezelfde trein?

Ontopic: keelpijn en moe. Waarom is reizen toch zo vermoeiend? Wel een leuke avond gehad, maar eigenlijk zou ik gewoon moeten gaan slapen nu.
Oud 25-01-2007, 20:42
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Redhair schreef op 25-01-2007 @ 17:05 :
's Ochtends, als het binnen nog ijskoud is, wekt J. me steeds met warme chocomelk. Ondertussen warmt de kachel de kamer weer op.
oohh dat klinkt echt heerlijk . Fijn dat het je bevalt enzo, maar laat je af en toe wel van je horen ?.
Oud 25-01-2007, 21:03
Verwijderd
Heeft iemand een stukje hersenen over...?
Oud 25-01-2007, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 25-01-2007 @ 21:37 :
Was het de hele dag zo'n chaos in Utrecht, of hebben we het over dezelfde trein?

Zou kunnen als je de trein van 10 voor 3 (had vertraging van 10 min minstens) richting Enschede had, ik zette vriendinnetjelief Roosje op de trein naar huis

OT:

Waarom zetten ze in HEMELSNAAM 20 bronnen neer voor een artikel? Ik heb er nu met een enorme hoeveelheid pijn en moeite 8
Oud 25-01-2007, 21:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-01-2007 @ 22:03 :
Heeft iemand een stukje hersenen over...?
Je mag wel wat van mij lenen als je het niet erg vindt dat ze al half in slaap zijn
Oud 25-01-2007, 21:51
Ann
Ann is offline
haha die klojo heeft mij de eerste partij gegeven. Ik de longen uit mijn lijf blazen, de hele afdruk van het mondstuk zie je nu nog zitten. Ooh wat hou ik van trompet spelen
Oud 26-01-2007, 03:57
Verwijderd
Hmm.. slaap ik een keertje vroeg (voor mijn doen), word ik weer midden in de nacht wakker... Volgens mij is mijn lichaam te veel gewend aan 4 uur slaap ofzo .
Naja, zo maar weer proberen te slapen.
Oh, ik ben nog steeds helemaal blij omdat ik toch die ene herkansing niet hoef te doen !!
Oud 26-01-2007, 06:23
rare kwast
rare kwast is offline
kreeg net een smsje van een vriendin dat die had gedroomd dat ik er niet meer was..
ik heb gedroomd dat ik in de ikea/ land van ooit was en niet meer wilde..
Oud 26-01-2007, 07:01
Verwijderd
Ik ben eindelijk een keer echt vroeg op. Heb al wat dingetjes kunnen doen.

ow en andy mckee <3. Wat is die vent geweldig! Tot ik dit zag had ik het nooit voor mogelijke gehouden dat dit kon.
Oud 26-01-2007, 08:13
Verwijderd
Nog steeds dat zelfde k**gevoel.
Ik haat dit echt.
Wil mezelf iets aandoen.
Maar dat gun ik ze eiegnlijk ook weer niet.

BAHBAHBAHBAHBAHBAHBAHBAHBAHBAHBAHBAH!
Oud 26-01-2007, 08:54
Verwijderd
Het liefst zou ik willen schreeuwen
Ik zou oneindig willen schreeuwen
maar het gaat niet
Oud 26-01-2007, 08:56
Hawahaai
Hawahaai is offline
Maar goed dat ik nog even verder keek... Blijkt dat de stageplaatsen al op intranet staan! En weer op een onlogisch plek. Ik ben benieuwd of ik de enige ben die het nog niet gezien had; heb voor de zekerheid de rest van de klas ook maar even gemaild. Volgende week sluit de protest-mogelijkheid, en er staan een paar mensen nog niet eens op de lijst!
Oud 26-01-2007, 08:58
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Zao schreef op 25-01-2007 @ 22:41 :
Zou kunnen als je de trein van 10 voor 3 (had vertraging van 10 min minstens) richting Enschede had, ik zette vriendinnetjelief Roosje op de trein naar huis
*rekent terug* Die trein had ik idd ook. Er hing echt de vervelendste sfeer ooit bij mij in de coupe (of hoe heet dat ook alweer).
Het was vol, maar ik heb het wel eens voller meegemaakt (ik zat achterin).
Oud 26-01-2007, 09:16
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Miracle schreef op 26-01-2007 @ 09:58 :
*rekent terug* Die trein had ik idd ook. Er hing echt de vervelendste sfeer ooit bij mij in de coupe (of hoe heet dat ook alweer).
Het was vol, maar ik heb het wel eens voller meegemaakt (ik zat achterin).
Oh, dat viel bij mij dan wel weer mee, maar ik zat toch sociaal onaangepast te wezen met muziek op dus erg veel kreeg ik er niet van mee.

Oh en ik ben wakkerrr en die Pfeiffer is niet zo goed voor de relatie met mezelf want ik loop mezelf ongelooflijk te irriteren en eigenlijk zie ik er de grap wel van in want ik kan toch niets anders dan ronddraaien in mijn lichaam en wachten tot het beter gaat. En ik wil dat het vanavond is. <3
Oud 26-01-2007, 09:16
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 25-01-2007 @ 20:08 :
Maar ze verklaren me echt voor gek en ik krijg steeds irritantere vragen en reacties. Maar ja, wat is eerlijkheid? zou ik eerlijk moeten zijn? ik vind het heel lastig en het maakt me zo onzeker, ook vandaag weer. Ze voelen aan dat er iets niet klopt.
Kun je niet tegen je klasgenoten zeggen dat je 'wat persoonlijke problemen' hebt? Dan snappen ze dat je niet laks bent, maar hoef je niet meteen alles uit te leggen (als ze toch doorvragen, benadruk je het woord 'persoonlijk' even).
Oud 26-01-2007, 09:43
Ann
Ann is offline
Muziek tentamen ging niet zo goed, 5,5... hmm ik had beter verwacht...
Haha een arabische gitaar, ga je schamen D.!!

Om 1 uur krijg ik mijn tattoo

Ik kan de hele wereld weer aan
maar kan die wereld mij ook aan?

Laatst gewijzigd op 26-01-2007 om 10:04.
Oud 26-01-2007, 09:50
Verwijderd
Dankjewel Heksjuh.

Het voelt vandaag allemaal zo waardeloos. Zoveel gaat niet goed. En waarom reageerde mijn vriend gister zo koel? Had hij niet wat geïnteresseerder kunnen reageren? Pfff...
Oud 26-01-2007, 10:25
Ann
Ann is offline
AAAHH ik heb een 7,3 voor economie, en ik had op de herkansing gerekend, whaaaah woohooo (h) en toen stond ik zomaar opeens een 7 op mijn rapport =O en dat zonder te leren. *shit om te weten dat ik dan met leren een 8 had kunnen hebben* whaaaah vet goed van mij
Oud 26-01-2007, 11:31
Gothic
Gothic is offline
bah ik ben nog steeds zo moe. Maar ik heb nog een week, hopelijk kan ik en uitrusten en mezelf een goed ritme aanmeten. Na de vakantie wordt het waarschijnlijk wat drukker, moet weer ff inkomen in het onderwerp enz. Maar 2 weken erna ga ik al naar Engeland, om verliefd te worden, hem niet te kunnen vergeten en vervolgens heartbroken terug te komen. Way to go ...

Ach ja. Maar hij smste vannacht weer uit zichzelf, tis wat, en dat voor een jongen. Hoe laat ik land, ja half 9, ben je er dan? "ja". Ok. Hij is er dus en hij komt me ophalen. Dat moment dat ik hem weer zie is al zo vaak door m'n hoofd gegaan. Dat moment. Ik zie het voor me en het gaat vast niet zoals ik hoop. Maar ik weet wel hoe ie dan kijkt. Met die puppy oogjes van hem . Hij vindt me wel leuk, want anders zou hij geen contact meer houden enz. Dan zou het hem niet boeien. Daarnaast, hij heeft nog zijn vriendin waar hij vast nu de hele week al is, en toch smst hij mij nog en denkt hij aan het weekend dat ik kom, over 3 weken. Ik maak mezelf zo ontzettend gek, maar nee, ik geloof niet dat ik over hem heen ben.
En nu wil ik er helemaal onweerstaanbaar uitzien. Hard to get ook nog eens. Als hij weet dat hij niet kan en mag, wordt het alleen maar aantrekkelijker, althans, bij mij is dat wel zo. Misschien toch nog even naar de stad om wat leuks te kopen , en een leuke (lees sexy) pyjama, blijf daar toch slapen. Of ik ga in zijn t-shirt slapen, kan ook nog. Ik moet echt ophouden. Het duurt nog 3 weken en dan gaat er meteen door m'n hoofd dat er nog zoveel kan gebeuren in 3 weken. DUMP HAAR. Voor mij ja. Zodat ik lekker naief kan blijven hopen op iets met een onbetrouwbare jongen. Heel slim Karen, echt. Ik moet echt een knopje waarmee ik m'n gevoel kan uitschakelen. Zelfbescherming, want ik ga er straks weer vol in, met hoop, hij houdt van haar, hij zei het me nog, ik mag niet voor hem komen en dat deed ik toch niet, maar nu wel, nu ik weet dat hij er is. En nog, straks gaat ie naar haar toe ipv met ons zijn. Au. Maar ik heb die hoop, vorige keer ging hij overstag, ondanks haar. Maar het is nu wel dichterbij. We shall see, hopelijk word ik volgende week smoorverliefd zodat dit niet meer uitmaakt allemaal...
Oud 26-01-2007, 11:51
Verwijderd
Ik kook! Gaat die eikel in dezelfde bank zitten waar ik in zit. Het liefst scheld ik die eikel helemaal verrot, hak ik die eikel helemaal kapot. Ik vind het kut dat het me blijkbaar zoveel nog doet, ik dacht wel dat ik er min of meer overheen was. (die eikel is biologisch gezien broer, die me meerdere keren aangerand heeft, om mijn woede enigzins te verklaren)

En ik heb vandaag een afspraak met mn psych, die ik al een aantal maanden niet gezien heb. Ik ben aan dagbehandeling begonnen, dus wij gaan de afscheidsfase in. Ik heb geen zin dat dit gevoel me overneemt en onze afspraak gaat beinvloeden. Nee, ik denk het niet... Het is nu al minder doordat ik het een paar keer heb moeten typen...(want ik ben niet te handig met internetdingen)
Maar ik moest het toch even kwijt.
Oud 26-01-2007, 11:52
Verwijderd
Argh, ik kan er niet tegen als mensen het niet kunnen hebben dat ik een hoger cijfer heb. En dan gaan zeggen dat ik echt 'te slim' ben o.i.d.
Ik heb er toevallig wél hard voor gewerkt, en dat wil niet zeggen dat anderen dat niet hebben gedaan, maar dan moeten ze niet doen alsof het mij is komen aanwaaien, alsof ik het niet verdien.
Ik ga me bijna schuldig voelen zeg, stom.

En ik moet leren niets doen. beter gezegd, mijn hoofd moet leren niets doen, want ík kan het al wel, maar ik heb het gevoel alsof ik duizend dingen moet doen, maar ik heb vakantie!
Oud 26-01-2007, 12:12
Verwijderd
De helft van mijn huiswerklijstje is af, het toilet en de badkamer zijn schoon en er zit een was in de wasmachine. Wat een productieve dag... Nu ga ik eerst een boterham eten dan dan van twee hoofdstukken de opdrachten van statistiek maken.

Als alles wat ik vandaag af wilde hebben af is en het is toch van dit pestweer, dan kan ik misschien mijn man vanavond zo ver krijgen dat hij nog even mee gaat naar het Boekenfestijn in Ahoy...
Oud 26-01-2007, 12:40
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik zit al bijna 2 weken te wachten om iets te horen van Rintveld. Mijn moeder heeft al gebeld naar ziekenhuis en Rintveld, maar niemand aanwezig die iets weet. Maandag misschien.
En ondertussen weet ik dus helemaal niks. Die onzekerheid, vreselijk.

Maar goed, om nog even positief te doen: WEEKEND
Oud 26-01-2007, 13:01
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 26-01-2007 @ 13:40 :
Ik zit al bijna 2 weken te wachten om iets te horen van Rintveld. Mijn moeder heeft al gebeld naar ziekenhuis en Rintveld, maar niemand aanwezig die iets weet. Maandag misschien.
En ondertussen weet ik dus helemaal niks. Die onzekerheid, vreselijk.

Maar goed, om nog even positief te doen: WEEKEND
hee, rintveld?? Ga je naar Rintveld A, of B(persoonlijkheidsstoornissen)..
En ze zijn daar nooit zo heel vlot hoor
Oud 26-01-2007, 13:13
Verwijderd
Tentamens achter de rug, misschien een herkansing mara we zien wel.

MAAR! Ik had een 9 voor mn mondeling/interview/presentatiedinges, wat wil zeggen dat ik ongeveer een 2,5 moet halen om dat vak te halen.
Oud 26-01-2007, 13:16
Ann
Ann is offline
Woohoo toen had ik zomaar ineens een roosje op mijn lichaam Het deed helemaal niet zo veel pijn, in het begin dacht ikd at ik flauw zou gaan vallen omdat ik helemaal zwart voor mijn ogen had enzo maar niet dus. En hij is zooo mooi <33

Alleen mama had de autosleutels in de auto laten zitten en toen de deur op slot gedaan, dus ze was er niet bij, mjaa
Roosje
Roosje is offline
Sidhe, wat goed!

Oh het sneeuwt hier en ik krijg Criminals niet goed gedownload terwijl ik verslaafd ben geraakt aan dat nummer dus ik wilde dattie het goed. En ik verveel me want ik zit al twee weken in m'n eentje thuis en ik ga zo meteen de Sims doen of schrijven of lezen want ik heb de Elle gekregen van mijn beste vriendinnetje = hersenloos vermaak. Jammer dat we geen chocola/chips/andere calorierijke rotzooi hebben. En geen slagroom voor op mijn chocolademelk. En dat het zo verdomd koud is hier.

En ik zou moeten gaan slapen mais je ne veux pas. Maar ik wil wel meer niet.

It's the month of July... Wegdroommuziek.
Roosje
Roosje is offline
Oh en MiniTokje foto!
Oud 26-01-2007, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 26-01-2007 @ 14:16 :
Oh en MiniTokje foto!
Oud 26-01-2007, 13:23
Hawahaai
Hawahaai is offline
De postbode heeft ons bestek gebracht! Dus ik mocht alle 90 delen uitpakken, want die zaten ieder in een eigen zakje. Bezigheidstherapie. Het is wel echt mooi bestek, al is die 'luxe cassette' een waardeloos prul . Ik ben er blij mee!
Oud 26-01-2007, 13:24
Verwijderd
Sidhe: Goed joh! Dat was toch dat interview waar je een beetje zenuwachtig voor was?

Citaat:
Roosje schreef op 26-01-2007 @ 14:16 :
Oh en MiniTokje foto!
Oud 26-01-2007, 13:26
Ann
Ann is offline
foto komt vanavond!! Moet iets van 4 uur een verbandje of iets omheen zitten. En het zit nu vol met uierzalf, geen prettig gezicht .

Regels voor berichten