Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2007, 22:09
Metal
Metal is offline
hehe
Oud 09-02-2007, 22:28
Luna
Luna is offline
@rxn: niet jij want het had geen blonde krullen.
Oud 10-02-2007, 07:48
Verwijderd
donderdag had ik een date met een vriend van martin/STP, en dat was zo leuk dat ik vrijdag nog een keer ging donderdagavond uitgeweest met vriendinnen én martin, en toen kwamen we oma tegen, en die was in het echt veel mooier dan op foto's.

nu heb ik enorm weinig slaap gehad, 6 uurtjes ofzo, en wallen. zometeen een sollicitatiegesprek bij de TNT post als postbode in het centrum, haha. ik hoop dat ik word aangenomen, want dan heb ik iig werk. en sowieso lijkt het me eigenlijk wel prima om wat rond te fietsen, want dan doe ik in ieder geval een keer iets aan m'n conditie hehe.
Oud 10-02-2007, 10:23
Verwijderd
oh, ik ben aangenomen als postbode haha. ik moet post rondbrengen in de dichtstbijzijnde woonwijk, en ik heb meteen een jaarcontract. ideaal, hoef ik ook geen werk te zoeken verder.
Oud 10-02-2007, 11:04
ragdoll
ragdoll is offline
ik heb gister voor de tv gehangen en een 90ies hollandsche tvserie ontdekt die eigenlijk bestwel goed is ondanks de blokhakken en kuifharen dan. En verder geslapen zzz.
Oud 10-02-2007, 12:36
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Carn schreef op 09-02-2007 @ 21:39 :
CNR entertainment
jannes!
Oud 10-02-2007, 12:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Escapism schreef op 10-02-2007 @ 13:36 :
jannes!
vrijdag goudenplaat uitreiking in Hardenberg! helaas kan ik niet.

Ik wel heb wel een jannes-lichtje en 2 jannespetten waarvan er 1 licht geeft!
Oud 10-02-2007, 12:59
Escapism
Escapism is offline
respect.
Oud 10-02-2007, 13:19
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
kuik schreef op 09-02-2007 @ 20:26 :
ik ging thee drinken en appeltaart eten bij winkel. yummie (L) en nu ben ik weer thuis in KUDELSTAART. en ik verveel me nu al. klotedorp. morgen ga ik denk naar de lokale kringloopwinkel. dat is wel weer leuk dan.
ik ben een keer in kudelstaart geweest, bij jens, de lompste punk van nederland
Oud 10-02-2007, 14:35
kuik
kuik is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 10-02-2007 @ 14:19 :
ik ben een keer in kudelstaart geweest, bij jens, de lompste punk van nederland
hahahaha die ken ik! van n201.
Oud 10-02-2007, 14:38
kuik
kuik is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-02-2007 @ 21:03 :
Ceres?

En ken je Renee? Die woont ook in Kudelstaart. Het is inderdaad een klotedorp.
nee, ceres daar kom ik ook wel eens, maar nu ging ik naar de dorcas winkel
en renee werkt in de snackbar right?

ontopic:
ik werd wakker en daarna ging ik naar de kringloopwinkel en dat was (L) ook al moest ik door de regen er naartoe fietsen. en nu ga ik weer verder met mn stageverslag.
Oud 10-02-2007, 15:52
Larry Flint
Larry Flint is offline
Gisteravond Saw III gekeken, vandaag gewerkt, zometeen ga ik in een nog niet bepaalde volgorde douchen, slapen en eten en daarna naar een feestje.
Oud 10-02-2007, 16:08
Verwijderd
vandaag lekker lang uitgeslapen en niks gedaan.
straks een pizzaatje in de oven, naar de film in amsterdam en daarna door naar haarlem voor een feestje.
Oud 10-02-2007, 16:56
ZerO
ZerO is offline
Maandag moet ik een nieuwe paspoort aanvragen dus ging ik vandaag foto's laten maken en JEZUS zeg je wenkbrauwen moeten volgens de nieuwe regels zichtbaar zijn en ik heb een PONY dus moest ik mijn kapsel verneuken zodat ik op de foto kon die vrouw was dus niet al te blij met mij
en tegen een AH medewerker was ik blijkbaar ook niet al te aardig want ik moest pinnen en hij zei JAA er komt en ik JAJAJAJA ik weet het 10 cent erbij zzz
Oud 10-02-2007, 17:00
Verwijderd
gewerkt vandaag.. vanochtend verslapen en loop de hele dag een beetje achter de feiten aan..

vanavond stappen
Oud 10-02-2007, 17:05
Verwijderd
Citaat:
kuik schreef op 10-02-2007 @ 15:38 :
nee, ceres daar kom ik ook wel eens, maar nu ging ik naar de dorcas winkel
en renee werkt in de snackbar right?
Nee, bij de C&A van Amstelveen.
Oud 10-02-2007, 17:41
thunder110
thunder110 is offline
Ik ging vanmiddag naar the Prestige, gave film, en daana heb ik bij de Bagels en beans in de scheltema (of selexyz) een frambozensap gedronken.
En mijn zakhorloge is binnen en hij is kleiner dan ik had verwacht dus ik ga hem aan een lange ketting hangen
Oud 10-02-2007, 17:49
Electriq
Electriq is offline
Gisteravond oa Jawat en het was best tof. Vandaag gewerkt, taart gehad want één van mn bazen was jarig maar het was een goor gebakje want net een klont boter. Mn saldo gecheckt en ik heb zojuist geconcludeerd dat ik niet echt iets leuks kan doen dit weekend. Maar misschien trek ik me er ook wel geen reet van aan, lijkt me een beter plan qua amusement Dus nu ga ik peinzen terwijl ik sexnummers van Justin Timberlake luister
Oud 10-02-2007, 17:53
*oma*
*oma* is offline
Was weer gezellig bij mijn ouders, lekker verwend .
Vanavond eerst werken tot 00.45 en daarna naar een beachparty ergens met palmbomen en ik weet niet goed of ik dat leuk moet vinden.
Oud 10-02-2007, 18:10
Verwijderd
vanavond werken en morgen gaan we op personeelsuitje naar berlijn jaaa
Oud 10-02-2007, 18:15
__
__ is offline
gezeik met ouders maar weer eens en ook nog eens slechts 2 uur geslapen afgelopen nacht, dus ik ga nu slapen en wens de eerstkomende paar uren niet wakker te worden. nouja totdat mn vriendje langskomt dan maar dat duurt vast nog een uur of 6 of 7 DUSJA. welterusten !
Oud 10-02-2007, 19:07
Haligh
Haligh is offline
ik was gister naar de nieuwe vrolijkheid en dandy boy in noskoem en dat was supertof .
de nieuwe vrolijkheid was uit elkaar, dus was het alleen de gitariste en een invaldrummer. maar dat was niet erg, want de zanger was toch vervelend.
we hebben boz even gerepresent en dandy boy speelde de sterren van de hemel.

verder was de afterparty ook dikke mik en vooral die 20 man die op de zolder van de zanger sliepen waar zijn moeder de volgende ochtend pas achterkwam.

haha.
Oud 10-02-2007, 19:35
Haligh
Haligh is offline
Jules zegt:
mja, kan geen kwaad, was grappig, je kon echt gewoon niet meer recht voor je kijken, alleen nog maar scheel

ik had iets teveek op .
Oud 10-02-2007, 20:07
Verwijderd
Ik stond al belachelijk vroeg op om te gaan helpen op de open dag op school. Daar vertelde ik uiteraard enorm enthousiast over de opleiding en het was allemaal wel heel leuk enzo en ik krijg nog betaald ook
Toen moest ik bij de bejaarden werken en die gingen elkaar slaan en dat liep helemaal uit de hand maar toen was mijn werktijd over en ging ik maar naar huis. Vanavond doe ik niets want geen geld en wallen tot mijn neus.
Oud 10-02-2007, 20:21
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 10-02-2007 @ 21:07 :

Toen moest ik bij de bejaarden werken en die gingen elkaar slaan en dat liep helemaal uit de hand
haha ik zat een paar dagen geleden in de bus, en toen begon zo'n bejaarde oma ook vet tegen haar man te schreeuwen 'ZEG HET DAN, ZEG HET DAN!!! NOU??? ZEG HET DAN!!!' best apart.
Oud 10-02-2007, 20:37
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 10-02-2007 @ 18:41 :
Ik ging vanmiddag naar the Prestige, gave film, en daana heb ik bij de Bagels en beans in de scheltema (of selexyz) een frambozensap gedronken.
En mijn zakhorloge is binnen en hij is kleiner dan ik had verwacht dus ik ga hem aan een lange ketting hangen
En ik had vandaag een petje op en die waaide toen ik naar huis liep weg en ik stak mijn rechterarm uit en precies op de juiste plaats .
Oud 10-02-2007, 21:05
Naft
Naft is offline
Citaat:
Haligh schreef op 10-02-2007 @ 20:07 :
ik was gister naar de nieuwe vrolijkheid en dandy boy in noskoem en dat was supertof .
de nieuwe vrolijkheid was uit elkaar, dus was het alleen de gitariste en een invaldrummer. maar dat was niet erg, want de zanger was toch vervelend.
Ik dacht dat hun zoveelste promostunt was? Dat bandje ging toch goed?

Ik heb autorijles gekregen van Diane. Geen slachtoffers, dus Diane was blij en ik was blij. Verder heb ik wat platen aangeschaft en wanten gaan kopen. Warme wanten. Ach, lamme zaterdag.
Oud 10-02-2007, 21:08
terror koekjes
terror koekjes is offline
De achterlichtloze fiets waar ik gisteren een boete voor kreeg is vandaag gestolen. !!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 10-02-2007, 21:29
Verwijderd
Ik had gisteren een filmavondje bij een vriend en dat liep een beetje uit de hand Nu ben ik net een paar uur wakker en ik moet huiswerk maken maar ik wil niet.
Oud 10-02-2007, 21:34
Jones
wakker worden met een kleine kater, kijken hoe de keuken en de douche worden schoongemaakt. Lunchen, op en neer naar den haag voor wat kleren, boodschappen doen, koken, eten, scary movie 3 kijken en dat was het. Fijn zeg, weekend.
Oud 11-02-2007, 05:23
Back Door Man
Back Door Man is offline
Weltrustennnnn
Oud 11-02-2007, 10:11
ragdoll
ragdoll is offline
heel cultureel gedaan en gisteren naar een toneelstuk gegaan en daarna nog wat gedronken.
En nu moet ik douchen en aan den studie en ik wil niet
Oud 11-02-2007, 11:09
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Naft schreef op 10-02-2007 @ 22:05 :
Ik dacht dat hun zoveelste promostunt was? Dat bandje ging toch goed?
nee, de zanger is een zeikerd en opgestapt.
en nu bleef de gitariste over die me ook nog eens meedeelde dat de enige keer dat ze in bergen op zoom was ze werd uitgescholden voor vieze hoerrr.
haha.
Oud 11-02-2007, 12:00
Verwijderd
ik vertrek zo naar berlijn maar ik ben zoo gaar want ik heb vannacht gewerkt maar veel collega's ook, dus het zal wel lekker rustig zijn in de bus. ik ben wel trots dat ik mijn bed heb kunnen uitkomen meh ik ben brak
Oud 11-02-2007, 12:04
Carn
Carn is offline
slapen in de bus
Oud 11-02-2007, 12:05
kuik
kuik is offline
aaaaaaaaaaaaaaah ik ging net kwijtschelding aanvragen voor een gecombineerde aanslag van de belastingdienst en OMG wat HAAT ik de belastingdienst nu.
Oud 11-02-2007, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 11-02-2007 @ 13:04 :
slapen in de bus
zeker

overigens eet ik nu pasta en dat doet me goed
Oud 11-02-2007, 12:12
Moustache
Moustache is offline
Gisteren gechilld en 's avonds naar een feestje geweest waar veel mensen waren die ik al een tijdje niet had gesproken dus dat was leuk. Vandaag hard aan de studie die ik toch niet ga afmaken dus waarschijnlijk ga ik er niet zo hard aan. Maar het idee is er in ieder geval.
Oud 11-02-2007, 12:35
Verwijderd
ik stond op kwam tot de conclusie dat ik nodig mijn haar moest kammen. Toen lostte ik een dyslexie casus op en zometeen ga ik douchen en vanmiddag ga ik met enkele kameraden een wandeling maken.
Oud 11-02-2007, 13:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
Urm schreef op 11-02-2007 @ 13:09 :
zeker

overigens eet ik nu pasta en dat doet me goed
pasta is ook ontzettend goed .
Oud 11-02-2007, 13:19
Broeder
Broeder is offline
Heel huiselijk probeerde ik de broodkruimels van een stuk laken af te kloppen uit het raam, maar toen liet ik het onding vallen. Wat een desillusie.
Oud 11-02-2007, 13:23
Verwijderd
Gisteren was leuk en ik heb nu officieel geen ruzie meer met mijn ex en dat is heeeeel fijn

Toen gingen we tosti's eten en praten over tv-programma's van vroeger en het was leukleukleuk
Oud 11-02-2007, 13:51
Verwijderd
mijn nutella is op nu heb ik pindakaas op brood, en dat is VEEL minder lekker.
Oud 11-02-2007, 14:20
ragdoll
ragdoll is offline
ik ben net bijna in slaap gevallen op mijn woordenboek nerdstyle en ik heb nog steeds geen motivatie dus ik schiet niet op. Vanavond maar even naar de bioscoop om mijn studiedepressie te vergeten.
Oud 11-02-2007, 14:54
Verwijderd
potverdikke, wat een lekker katertje!!

en wat een ongeloofelijk saaie dag is de zondag toch...
Oud 11-02-2007, 15:07
Tonnie B.
Tonnie B. is offline
gisteravond erg gezellige avond gehad, maar vanmorgen wakker geworden met verdomde koppijn. vandaag een zeer onnuttige dag gehad, maar wel een appeltaart gebakken.
straks uitgebreid kokkerellen, en daarna heb ik een date. oeoeoe
Oud 11-02-2007, 15:14
llell
llell is offline
- even wat dingentjes geregeld met de overheid (formuliertjes invullen e.d.)
- poging te leren voor mn tentamen morgen
- foto's besteld
- besloten de hele dag binnen te blijven > buiten ligt sneeuw

het is zo vreselijk zondag vandaag
Oud 11-02-2007, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 09-02-2007 @ 23:28 :
@rxn: niet jij want het had geen blonde krullen.
Haha, ik zag je vorige week ook bij Louis Hartlooper maar ik vond het ook zo stom om over het forum te beginnen.

Ik heb vandaag duidelijk niets gedaan, alleen maar met mijn zus film gekeken en geklaagd over hernia's, ik doe vrolijk mee.
Oud 11-02-2007, 16:12
Verwijderd
ik heb vanuit mijn bed schaatsen gekeken en verder doe ik niets, het bevalt me wel huhu.
Oud 11-02-2007, 17:26
__
__ is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 11-02-2007 @ 17:12 :
ik heb vanuit mijn bed schaatsen gekeken en verder doe ik niets, het bevalt me wel huhu.
sven (L) !!

ik heb aan school gewerkt, schaatsen gekeken, bij mn lovah geweest, huldiging gekeken, en een zak chips leeggegeten. vooral dat laatste was erg leuk vanavond filmpjeeee ofzo
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten