Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2007, 10:11
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben zoo vrolijk. Eindelijk weer.

"Yeah yesterday was such fun! ^^
Really great. And btw- you shouldn't be so shy because you really have a talent for piano and singing!
To be honest, I did not expect you to be so good!
There are some sharp kinks in the cable sometimes,
But lots of practice and encouragement can help you to make that disappear!
Maybe we should do something together next time

Yeah, finally vacation! "
En ik ben niet meer verliefd op hem, en het maakt het alleen maar beter om te lezen dat ik dit kan lezen en nog steeds niet de behoefte heb in huilen uit te barsten omdat hij net hetzelfde voor me voelde
Oud 17-02-2007, 10:15
Nijn*
Nijn* is offline
Poeh, poeh. Gisteren niet gewerkt maar heerlijk op de bank gelegen met de nieuwe ELLE, SATC-dvd's en later met mama nog Saw 2 gekeken (wat een onwijs enge film is dat toch!).
Voel me nu wel een stuk beter, uitgeruster. Straks naar theater, maar heb er niet veel zin in. Heb m'n tekst niet kunnen leren, en vind het stuk toch minder leuk worden dan ik dacht, denk ik.

Vanavond is het dus geen carnaval, maar wel uitgaan. Heb wel zin in een avondje feesten, en ga straks maar eens regelen waar we heen gaan en met wie.. Hmm, begin het nu pas door te krijgen, eindelijk heb ik vakantie, een week rust (natuurlijk moet ik wel leren en werken, maar toch..)

Eindelijk kan ik uitrusten, waar ik al zo lang naar uitkeek. Voel me met die gedachte zo ontzettend veel beter!
Oud 17-02-2007, 11:03
Verwijderd
Zo moe, zozozo moe. Ik wil echt slapen. Straks komen twee 'vriendinnen' waar ik echt geen zin in heb. Ik moet nog aan mn studie, maar ben zo moe, té moe. ^%$@#$%@
Oud 17-02-2007, 12:30
Verwijderd
Net terug van schoonmaken en iedere keer dat ik er kom krijg ik er meer zin in .
Nu lunchen en aan de studie ....
Oud 17-02-2007, 12:34
Heksjuh
Heksjuh is offline
@~lienepien~: wanneer ga je verhuizen?

Minder moe dan gister, maar nu heb ik buikpijn. Ach, zolang ik bezig ben valt het wel mee. Dus een goede reden om hard aan het werk te gaan.
Oud 17-02-2007, 13:31
Nienna*
Nienna* is offline
Gisteren hadden we schoolfeest en dat was saai, dus we gingen naar het café. Het was echt supergezellig, maar dat was ook mede omdat mijn ex-scharrel er was. Ik kan hem nooit weerstaan, dat is echt verschrikkelijk, we hebben de hele avond weer lopen flirten maar niet gezoend, omdat we dat niet meer willen en niet meer doen. Maar OMG ik heb me weer afhankelijk opgesteld en dat haat ik en waarom denk ik nou weer zoveel aan hem? Ja, het was niet echt afgesloten en zo maar het is al zo lang terug. Hij is niet mijn type, dat weet ik zo verdomd goed, we moeten niets doen en niets nemen, maar hij blijft altijd door mijn hoofd spoken. Net toen ik dacht: hij stikt er maar in! komt hij weer opduiken.

Waarom?

En vanavond zie ik hem waarschijnlijk weer. Ik ga gewoon met andere jongens flirten en alleen maar af en toe met hem dansen. Aargh, ik haat het, maar hij is zo sexy en kan me echt verleiden. Verdomme!
Ik raap mezelf echt bij elkaar hoor. Ik ga tegen mijn vriendin zeggen dat ze me moet behoeden voor zoenen en dat we lekker met z'n tweeën uitgaan en ik slechts af en toe met hem dans.

Ik raak altijd zo in de war van hem . Het moet stoppen .

Maar ik heb er wel zin in vanavond weer uit te gaan . Ik haat carnaval maar het is toch altijd gezellig!
En morgen weer lekker werken!!
Oud 17-02-2007, 13:32
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
En wat verliefdheid al niet kan doen...

Volgens mij zou ik momenteel zelfs gelukkig zijn als ik vijf kilo meer had gewogen, misschien zelfs als ik een bmi van twee punten hoger had gehad. En ik heb besloten om gewoon niet meer op de weegschaal te staan en me druk te maken over eten, ik houd me nog steeds aan mijn voornemen en dan komt het goed
Oud 17-02-2007, 13:34
Appeltje
Appeltje is offline
vanavond wordt gezellig. Lekker pizza eten en daarna een filmpje kijken.
Nu nog lekker even een beetje niksen.
Oud 17-02-2007, 13:39
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
kan iemand even over mn rug krieblen.
Oud 17-02-2007, 13:50
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Miss.Jazz. schreef op 17-02-2007 @ 14:39 :
kan iemand even over mn rug krieblen.
mannelijk of vrouwelijk?

Ontopic:

Kijk ik net in mijn profiel, zie ik dat ik al 5 jaar lid ben.
Waar blijft de tijd?
Oud 17-02-2007, 13:53
darkfairy
darkfairy is offline
lala ik verveel me lala
Oud 17-02-2007, 13:58
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
als die gene t maar goed doet...

K wordt gék van de jeuk!
Oud 17-02-2007, 14:54
Appeltje
Appeltje is offline
Wat is het toch fijn om te weten dat er toch nog íemand bestaat die er voor me is en die mij ook aardig vindt. <333
Oud 17-02-2007, 15:01
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik ben best een beetje zenuwachtig; Vanavond komen er familie en vrienden voor mijn verjaardag, en zowel mijn broer als mijn vader - die al jaren met elkaar overhoop liggen - komen langs. Ze hebben mij beiden gevraagd de 3e persoon te zijn bij hun gesprekken (m.a.w. iemand die wil bemiddelen), en ik vind het nogal wat. Komt goed.. komt goed, eh toch?

Gisteravond was in ieder geval tof en gezellig. En elke avond in slaap vallen met vriendlief, en weer wakker worden met vriendlief... in zijn nieuwe huisje? Tsja, dat is altijd fijn.
Oud 17-02-2007, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Heksjuh schreef op 17-02-2007 @ 13:34 :
@~lienepien~: wanneer ga je verhuizen?

Over twee weken! Maar ik moet nog heel veel doen voor die tijd!

Oeh, ik ben echt té afgeleid vandaag. Concentreren gaat voor geen meter .
Zo toch nog maar even proberen.

En oja: hoofdpijn....
Oud 17-02-2007, 15:14
Verwijderd
ehh even weer kutgevoel ofzo hoe het komt, is me een raadsel. maar komt vast wel weer goed.
Oud 17-02-2007, 15:22
ilse
ilse is offline
het is best wel verwarrend.. als je je eigen gevoelens toch echt heeeelemaal niet meer snapt
Oud 17-02-2007, 15:25
Ann
Ann is offline
Ik heb een pakket gekocht met 40 klassieke cd's <33 En nog een Parijs schilderij die ik nergens meer kwijt kan =)
Oud 17-02-2007, 15:26
Verwijderd
Net even fietsen over het Bargerveen. Hier bij m'n ouders. Eerst onderweg nog even bij de fietsenmaker geweest om een sleutel 13 te halen, want m'n fietszadel stond te hoog. Even met de familie van de fietsenmaker, waarvan de zoon bij me in de klas heeft gezeten op de middelbare school, gebabbeld. Daarna echt aan m'n fietstoch begonnen. De storm van een paar weken geleden had flink huisgehouden op het veld. Ik heb nog een ree gezien. Erg prachtig. Leuk om weer eens bij m'n ouders te zijn in het weekend.

Nu ben ik alleen wel doodmoe. Vanavond uit in Emmen met vrienden. Gezelligheid troef.
Oud 17-02-2007, 15:58
Pruts0r
Pruts0r is offline
kben echt nogal moe, mja t was wel kicken gisteravond.

kben dus met mn stiefvader een paar uur meegeweest om pakketjes af te leveren van expressdienst. Om half 8 moesten we dus eerst naar Hückelhoven, en kmoet zeggen dat daar best wel haast achter zat. Na effe flink gassen dus net op tijd het pakketje af kunnen leveren.

Daarna werd ik thuis gedropt en kon ik me effe douchen om vervolgens weer meteen naar de binnenstad van düsseldorf te gaan.

Dat was echt het toppunt, aangezien er in dat gigantische verzekeringsgebouw geen een iemand aanwezig was om dat pakketje te ondertekenen kwas blij toen ik om 2 uur in bed lag mja, khad medelijden met mn stiefvader die vanmorgen pas om 11 uur thuiskwam (moest nog effetjes retourtje amsterdam doen en aansluitend terug naar düsseldorf om t pakketje af te leveren). Mja die is nu dus alweer een heel stuk op weg naar frankfurt

Best kicken dus, zo'n nachtje koerieren Vannacht weer
Oud 17-02-2007, 16:02
Moustache
Moustache is offline
Oké, ik denk dat ik er wel zo'n beetje uit ben dat ik volgend jaar Politicologie ga studeren. Verder voel ik me zo slap als een vaatdoek maar dat zal te maken hebben met een chronisch slaaptekort op kutbedden. Maar het weer <333
Ik voel me altijd helemaal blij als er een vlaag lente voorbijkomt.
Oud 17-02-2007, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Moustache schreef op 17-02-2007 @ 17:02 :
Oké, ik denk dat ik er wel zo'n beetje uit ben dat ik volgend jaar Politicologie ga studeren. Verder voel ik me zo slap als een vaatdoek maar dat zal te maken hebben met een chronisch slaaptekort op kutbedden. Maar het weer <333
Ik voel me altijd helemaal blij als er een vlaag lente voorbijkomt.
Nijmegen of A'dam? Ik zit zelf ook nog een beetje aan politicologie in Nijmegen te denken.
Oud 17-02-2007, 16:25
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 17-02-2007 @ 17:11 :
Nijmegen of A'dam? Ik zit zelf ook nog een beetje aan politicologie in Nijmegen te denken.
A'dam. Ik heb niks met Nijmegen en studeer momenteel nog in Utrecht, dus A'dam is dichterbij. En leuker. En groter. Enzo. Dus dat word volgend jaar weer kamers zoeken
Oud 17-02-2007, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Moustache schreef op 17-02-2007 @ 17:25 :
A'dam. Ik heb niks met Nijmegen en studeer momenteel nog in Utrecht, dus A'dam is dichterbij. En leuker. En groter. Enzo. Dus dat word volgend jaar weer kamers zoeken
Nijmegen is veel leuker dan Amsterdam.

OT: Schaatsen op tv geeft je iets te doen...en de middag een andere invulling geven gaat me niet lukken, vrees ik. Vanavond ook een tv-avond. En dat terwijl ik eigenlijk vrij weinig tv kijk.
Oud 17-02-2007, 16:48
Balance
Balance is offline
Grr ik word een beetje gek sinds maandag. We hadden een voorlichting over de master en in de voorlichting bleek dat het zo goed als onhaalbaar is om de 1-jarige master ook echt in 1 jaar te doen. En nou zit ik in dubio, want wat moet ik nou doen volgend jaar?

Ik haal dit jaar als het goed is m'n bachelordiploma (orthopedagogiek, WO) en ik heb niet echt behoefte aan m'n master. Maar m'n ouders betalen het nog als ik het nu ga doen, terwijl er dikke kans is dat het over een jaar of 5 een heel stuk duurder is. En daarnaast ben ik eigenlijk niks zonder die master, want wat is nou een orthopedagoog zonder z'n laatste jaar en zonder stage (zonder praktijkervaring?). En die 1 jaar kon ik best opbrengen, maar nu dus 1,5 jaar? En ik wilde het zo graag in 4 jaar doen allemaal.

Dus nu ben ik aan het kijken bij andere universiteiten, maar overal is het hetzelfde verhaal: stage + onderzoek + scriptie + vakken. Overal onhaalbaar dus. En dan spookt ook nog in m'n hoofd dat verkort Pabo nog een optie is, maar meer dan 10 regels zijn niet te vinden in de brochures over de post-WO variant.

Argh, eigenlijk moet ik me er nog niet druk om maken, want het is nog ver weg. Maar het valt me toch wat zwaar. Vooral dat m'n mooie beeld van in 4 jaar afgestudeerd, nu niet door gaat..
Oud 17-02-2007, 16:52
Moustache
Moustache is offline
Oké ik word even heel zwaarmoedig van het platonische gehalte van net. Wat raar om zo met elkaar te moeten omgaan nu.
Oud 17-02-2007, 17:17
rare kwast
rare kwast is offline
*zoekt wanhopig naar uitknop*

pff ik ben moe.. gister naar vriendin geweest die is gaan samenwonen.. zijn we blijven slapen.. druk, veel, te veel, te druk
weinig geslapen, steeds maar nadenken en nadenken en piekeren en nadenken.. wat moet ik nou
ik word knettergek.. dat gedraai in mn hoofd, links om, recht om en weer terug.
wel, niet, wel, niet.... aaaaaaaaaaahhhhhhh
ben ik eindelijk bij die vriendin waar ik een knuffel van verlang heeft ze er amper tijd voor oke, logisch eigenlijk maar goed had stiekem gehoopt..

en mn hoofd barst uitelkaar... hoofdpijn de gekste
Oud 17-02-2007, 18:34
Verwijderd
ik sta op het punt om er een einde aan te maken

ik heb gewoon níemand, er is niemand die me kan helpen.

Ik wist niet dat mn vriend tot zoiets in staat was. ik weet niet meer wat ik moet doen.
Er is ook niemand die me zal missen

Laatst gewijzigd op 17-02-2007 om 18:36.
Oud 17-02-2007, 18:50
kroot
kroot is offline
Ik had zin in gnocchi, dus eerst 10 min door de AH gestruind voordat ik ze eindelijk kon vinden. ben ik zo'n kneus, was vergeten er zout bij te doen, en ik dacht dat het zonder saus ook wel te eten was. Niet dus! Morgen ga ik er pastasaus bijdoen, hopen dat dat wel smaakt.
Concert gisteren was leuk, zelfs mijn hele snelle loopje ging beter dan dat ik had gedacht. De trompetten vroegen zelfs of ik geoefend had. Vandaag rustige dag in de winkel, en morgen ga ik hardloopschoenen kopen. Zo!
Oud 17-02-2007, 18:53
Saarah
Saarah is offline

En ik wil niet ziek worden.
Oud 17-02-2007, 19:18
Yana
Yana is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 17-02-2007 @ 19:34 :

Ik wist niet dat mn vriend tot zoiets in staat was. ik weet niet meer wat ik moet doen.
JIJ zal heel veel missen. Alle mooie ervaringen die er nog komen, alle geweldige uitdagingen die het leven bezit.

En daarbij geloof ik niet dat niemand je zal missen. Ieder leven is waardevol. Iedereen wordt door iemand gewaardeerd.. Soms niet altijd even uitgesproken, maar ik geloof het echt. En als je dat niet gelooft, bedenk je dan even dat ik hier nu de tijd neem om wat te schrijven om je te motiveren. Om je te laten inzien dat er diepe dalen kunnen zijn, maar minstens zoveel hoogtepunten. Je mag je hoofd laten hangen, je mag buigen.. maar breken nooit.

Ik hoop dat je je weg omhoog weer vindt.
Oud 17-02-2007, 19:37
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:

Hej, is dit erg serieus? Doe het alsjeblieft niet, " niemand me zal missen" daar geloof ik niets van. Sterkte en liefs!

ontopic: kaartjes voor de red hot chili peppers !!!
Oud 17-02-2007, 20:18
Saarah
Saarah is offline
Hoofdpijn en een beetje 'licht' in mijn hoofd, ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. Een beetje duizelig eigenlijk. Komt echt ongelegen. Vannacht werken en daarna nog wat uitgaan, morgenavond/nacht carnaval vieren.
Nouja, zo dadelijk maar een Dafalgan nemen.
Oud 17-02-2007, 20:21
Verwijderd
Morgen maak ik geen plan, geen eetlijst, geen doelen, geen voornemens. Ik hou me er toch niet aan. Kut gedoe.
Oud 17-02-2007, 20:36
Appeltje
Appeltje is offline
Pff..waarom ben ik toch altijd zo verlegen en stil??
Oud 17-02-2007, 21:04
XsharonX
XsharonX is offline
Ik heb geen zin meer in rijles maar ik moet gewoon volgende week een afspraak maken. Het is ook vervelend dat je niet direct met hem een afspraak kan maken maar via iemand anders.
En ik moet weer naar de psycholoog de nieuwe. ze belde vorige week af dus nu moet ik deze week. Opzich niet zo erg want ik was vorige week ook nog bij de oude geweest. Dus 2 dagen achter elkaar is ook een beetje veel van het goede!
En de week erop op wintersport hopelijk ligt er nog sneeuw....
Oud 17-02-2007, 21:09
Verwijderd
Moe, voor de verandering . Maar ik heb ook best veel gedaan vandaag!
Dus: zometeen douchen en slapen en dan morgen op tijd weer op...

En een knuffel voor iedereen die dat nodig heeft!
Oud 17-02-2007, 21:24
Verwijderd
Baantje niet gekregen. Ik wist het ergens ook wel, maar ja, je blijft stiekem toch een beetje hopen. Maar eens kijken of ik ergens anders een bijles-baantje kan krijgen, lijkt me toch wel leuk om iets naast mijn studie te doen en (niet onbelangrijk) wat geld te verdienen.

En het is niet allemaal kommer en kwel, want ik heb vandaag ook weer eens geschreven, voor het eerst sinds NaNoWriMo. En oh, Aleia. <3 Ja, ik ben nu al helemaal fan van dit verhaal. Alleen, um, mijn hoofdpersoon is officier in het leger en ik, um, weet helemaal niets van het leger? Eerst maar eens wat informatie inwinnen dus.
Oud 17-02-2007, 21:25
Faerie
Faerie is offline
Jezus, wat voel ik me klote. Ik heb hier écht geen zin meer in. En dan toch die gedachte dat ik hem aan de andere kant ook weer niet "kwijt wil". Moeilijk moeilijk. Maar hiermee maak ik mezelf wel gek. Steeds weer de gedachte dat ik niks voor hem beteken, dat hij het helemaal niet nodig vindt om mij te spreken/te smsen. Pff, en dan steeds maar weer doorgaan en denken dat er toch niks aan de hand is. Ja, zo leuk vind ik hem. En nu zit ik hier weer alleen, as usual. Wat hij aan het doen is, I don't know, maar ik krijg echt sterk het idee dat hij zich niet eens écht in me interesseert en erg weinig aan mij denkt. Pff
Oud 17-02-2007, 21:36
darkfairy
darkfairy is offline
hm
Oud 17-02-2007, 22:03
Verwijderd
'illegaal' geknuffeld nouja, als ik mijn arm niet om iemand heen mag leggen omdat anderen daar problemen mee hebben vind ik dat gewoon klote. Maar ik hou me eraan! Als we straks echter niet meer bij elkaar op de bánk mogen zitten (en dat zie ik heel serieus aankomen) dan word ik boos. alleen omdat ze een ... incestverleden heeft denkt de begeleiding dat ik te ver ga en zij haar grenzen niet aan kan geven>? hállo? ze is de meest dominante en goedgebekte van allemaal.
Ook al is dat natuurlijk gewoon een simpele ik-houd-de-engerds-op-afstand houding, geeft helemaal niks prik ik doorheen, en dat weet ze, maar om dat aan een stel vastgeroeste volwassenen te vertellen die alleen maar slechte dingen hebben gezien .. nee. dan liever 'illegaal' dicht tegen mekaar aan zitten. ik ben echt niet verliefd, het is gewoon een supervriendschap. waarom snáppen ze dat niet

vannacht nachtje doorhalen denk ik. voel me pokke.
Het voelt alsof er een bom ontploft is om me heen. en ik ben de enige die normaal doet.

mijn langste opsomming zeurwoorden sinds jaren zolang je er zelf maar om kan lachen nadat je het geschreven hebt
Oud 17-02-2007, 22:07
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Jezus ik word altijd helemaal emotioneel van die kuttige emo-eindes van Inspector Lynley . En werken/opruimen ging ook al niet goed.

Maar goed, maandag ook nog lekker vrij .
Oud 17-02-2007, 22:14
Verwijderd
Tien vliegtuigjes gevouwen voor een enorm zinnig onderzoek... Morgen hoop ik op mijn werk (daar hebben ze een lange gang en anders een grote zaal) de mogelijkheid te hebben het onderzoek 'uit te voeren'. En zo niet, dan zal ik het gewoon thuis in de woonkamer moeten doen...maar het nadeel is dat die waarschijnlijk niet groot genoeg is en ik eigenlijk nog niets weet. Niet dat het zo'n heel belangrijk iets is...
Oud 17-02-2007, 23:00
coopergirl
coopergirl is offline
stoned en een nieuwe fles rosé aanbrekend.
Oud 17-02-2007, 23:23
Ann
Ann is offline
Claudia zuigt was geweldig, meteen even de cd besteld. Ik heb wel te veel gekocht deze maand... Nou ja dat mag wel een keertje vind ik. Morgen word geweldig. Misschien moet ik zo toch maar naar bed gaan als ik morgen om 9 uur op moet. Ik heb ook weer een soort van dagboek gekocht, nu de psycholoog weer weg valt moet ik het toch op gaan schrijven allemaal.
Oud 18-02-2007, 01:26
Verwijderd
ik ben echt een egoistische achterlijke debiele trut! mijn beste vriendin was vandaag jarig en omdat ik door mijn onzekerheid ging twijfelen of ze nu vandaag (of eigenlijk gister: de 17e iig) jarig was of de 18e heb ik maar gewoon niks van me laten horen. onder het mom van "beter laat dan fout" kutwijf dat ik ben
ze was niet boos, maar wel erg verdrietig, zei dat ze om 12u met telefoon in dr handen op mn smsje aan het wachten was (we doen altijd een wedstrijdje zo snel mogelijk na 12en te sms-en) en dat mijn berichtje toen maar niet kwam. en toen 's ochtends ook niet. en dat ze 's middags dacht: iedereen is me vergeten en niemand komt vanavond en ik bel ze allemaal af en ga in bed liggen...
ik ben een egocentrische ******hoer! heb dr heel hard geknuffeld en duizend keer sorrie gezegd, maar voel me echt kut nu. en zij waarschijnlijk nog kutter...
Oud 18-02-2007, 01:41
Verwijderd
Optreden ging belabberd, ik kon er maar niet inkomen. Zat heel ergens anders met mn hoofd.. Ach jaa. Ben halverwege bijna een uur buiten geweest, maar niet gemist - maar das op zich niet zo erg, denk ik. Eigen schuld.

Maar optreden RaMMBaMM was wel tof. Woohoo. En nu maar slapen, ofzo? Kut-kutbui.
Oud 18-02-2007, 02:32
Verwijderd
*nog steeds boos op zichzelf*

en heb ook beetje spijt van mn nickchange... wil weer pixie zijn... maar dan wel zonder stomme sterretjes. dat was 6 jaar geleden al irritant
Oud 18-02-2007, 02:51
Verwijderd
Ben ik te impulsief of ben ik gewoon over mijn oren verliefd? Morgen ga ik afreizen naar het noorden om hem op te zoeken, terwijl hij morgen ook weer hierheen komt (alhoewel hij dan wel moet werken). Ik heb zin om hier even weg te gaan, maar vooral om hem te zien! Wat zal mn psycholoog hier maandag van zeggen Naja, ik ben gelukkig
Oud 18-02-2007, 06:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:

Ik neem aan dat je het einde van je relatie bedoelt
Wat heeft hij gedaan?
*knuffel*
Citaat:
Faerie schreef op 17-02-2007 @ 22:25 :
Jezus, wat voel ik me klote. Ik heb hier écht geen zin meer in. En dan toch die gedachte dat ik hem aan de andere kant ook weer niet "kwijt wil". Moeilijk moeilijk. Maar hiermee maak ik mezelf wel gek. Steeds weer de gedachte dat ik niks voor hem beteken, dat hij het helemaal niet nodig vindt om mij te spreken/te smsen. Pff, en dan steeds maar weer doorgaan en denken dat er toch niks aan de hand is. Ja, zo leuk vind ik hem. En nu zit ik hier weer alleen, as usual. Wat hij aan het doen is, I don't know, maar ik krijg echt sterk het idee dat hij zich niet eens écht in me interesseert en erg weinig aan mij denkt. Pff
Volgens mij is dat echt een mannen ding, weinig smsen.
Mijn ex had er ook weinig behoefte aan om elke dag te laten weten hoe het met hem ging enzo, dus smsten we doordeweeks nagenoeg niet.
Ik weet niet wat de situatie is, maar het is wel handig om aan hem uit te leggen dat jij het waardeert als jullie wat vaker contact hebben.

Regels voor berichten