Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Kijk ik net in mijn profiel, zie ik dat ik al 5 jaar lid ben. Waar blijft de tijd?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oeh, ik ben echt té afgeleid vandaag. Concentreren gaat voor geen meter ![]() Zo toch nog maar even proberen. En oja: hoofdpijn.... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Schaatsen op tv geeft je iets te doen...en de middag een andere invulling geven gaat me niet lukken, vrees ik. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En daarbij geloof ik niet dat niemand je zal missen. Ieder leven is waardevol. Iedereen wordt door iemand gewaardeerd.. Soms niet altijd even uitgesproken, maar ik geloof het echt. En als je dat niet gelooft, bedenk je dan even dat ik hier nu de tijd neem om wat te schrijven om je te motiveren. Om je te laten inzien dat er diepe dalen kunnen zijn, maar minstens zoveel hoogtepunten. Je mag je hoofd laten hangen, je mag buigen.. maar breken nooit. Ik hoop dat je je weg omhoog weer vindt.
||
Citaat:
ontopic: kaartjes voor de red hot chili peppers !!! ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Wat heeft hij gedaan? *knuffel* Citaat:
Mijn ex had er ook weinig behoefte aan om elke dag te laten weten hoe het met hem ging enzo, dus smsten we doordeweeks nagenoeg niet. Ik weet niet wat de situatie is, maar het is wel handig om aan hem uit te leggen dat jij het waardeert als jullie wat vaker contact hebben. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |