Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2007, 13:37
Electriq
Electriq is offline
Gisteravond kreeg ik opeens telefoon van mn ouders, ik schrok ervan. 'Ja we dachten; laten we maar even bellen want straks lag je dood in je kamer ofzo.' Het was dan ook alweer een maand geleden Al met al een half uur aan de telefoon gezeten.

Daarna werd ik weer gebeld, door mn projectgenote. Maar ik ben boos op haar dus ik had geen zin om op te nemen. Ik was wel nieuwsgierig naar wat ze had ingesproken op mn voicemail. Dat was zoiets als 'HOI ik ben er morgen en overmorgen niet want ik heb afspraken blablabla we gaan donderdag en vrijdag wel naar Veldzicht.' Note: ze is al ongeveer een maand niet naar de kliniek geweest wegens pijntjes en kwaaltjes en 'niet lekker in haar vel zitten'. Ik ging dus lekker gefrustreerd slapen.

Vanmorgen me verslapen en even naar de kliniek geweest, nu ben ik alweer thuis want ik heb de rest van de week vrij gekregen omdat ik veel meer werk heb gedaan dan eigenlijk de bedoeling was, erkenning Nu ga ik maar eens sollicitatiebrieven schrijven en bedenken hoe ik mn rijlessen & TTT ga betalen.
Oud 19-03-2007, 14:26
Verwijderd
Van het weekend gewerkt, met vriendje. S'avonds naar de film geweest, Hannibal Rising

Zondag heerlijk uitgeslapen, daarna in de auto gestapt en door half Nederland gereden, met vriendje. Daarna film gehuurd, en toen moest hij naar huis. Toen ben ik maar vroeg op bed gegaan.

Vanochtend 6 uur de wekker gezet omdat ik vroeg wou hardlopen maar het sneeuwde/regende/hagelde/waaide dus ben ik een uur langer blijven liggen. Daarna naar school geweest tot 12 uur, en toen huiswerk gemaakt, alsnog hard gelopen en zometeen om kwart voor 4 oppassen bij buurkindjes tot 5 uur.
Vanavond ga ik langs mijn zus.
Oud 19-03-2007, 14:27
Jones
extreem rustig weekend gehad bij m'n ouders. Zondagavond bij vriendin en nu al een paar uur terug na een tussenstop bij de boekhandel.
Oud 19-03-2007, 15:03
innogen
innogen is offline
Tering, ik verveel me dood. Kan natuurlijk al ijverig artikels en boeken gaan zoeken voor mijn essays, but I just can't be bovvered
Oud 19-03-2007, 15:05
*oma*
*oma* is offline
Bezig met mijn onderzoek, maar zwaar aan het verzaken en straks verder met m'n animatie. Hopelijk gaat dat beter
Oud 19-03-2007, 15:09
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik zit op school met keelpijn, hoofdpijn en een irritant drukke klas.
Oud 19-03-2007, 15:11
vixen
vixen is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 19-03-2007 @ 16:09 :
ik zit op school met keelpijn, hoofdpijn en een irritant drukke klas.
same, alleen is het hier heel rustig en zit ik niet in een klas.
Oud 19-03-2007, 19:20
botulismf
botulismf is offline
Ik had vandaag voor het allereerst oudergesprekken en dat was wel grappig. Ik ben nu pas net thuis, dat is dan weer minder grappig. Maar het ging wel goed, ik geloof dat ik de ouders wel op hun gemak heb gesteld. Morgen heb ik nog twee gesprekken maar dan ben ik al om 16:10 klaar dus dat scheelt. Vanavond gaat er niet veel meer gebeuren, ik ga over een uurtje ofzo alweer naar bed. Hard.
Oud 19-03-2007, 19:26
ZerO
ZerO is offline
Ja ik heb ook al hoofdpijn en keelpijn verdomme het heerst en ik was sloom op mijn stage, bleef steeds naar mijn scherm staren en dat was verre van productief
Oud 19-03-2007, 19:27
wup
wup is offline
Ik heb mijn oude huisbaas maar weer gebeld.. want ik moet zo hard een kamer. En hij had wel iets .. nu nog even zien enzo.
En mijn haar heeft besloten in een kuif te gaan staan. Niet echt sexy.
Oud 19-03-2007, 20:50
*oma*
*oma* is offline
Net naar aerobics geweest en ik kan er geen kut van, maar dat is toch niet erg, want het is aerobics. He.
Oud 19-03-2007, 20:51
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
ZerO schreef op 19-03-2007 @ 20:26 :
Ja ik heb ook al hoofdpijn en keelpijn verdomme het heerst
ja in mijn geval is het ook wel te wijten aan het feit dat ik gisteren in recordtempo een sigaret oppafte terwijl ik op een tochtig balkon stond in weinig meer dan een spijkerbroek en een weinigverhullend korset
oh en 's avonds ging ik heel hard janken en dan sta ik ook altijd brak op. bluuurghhh.
Oud 19-03-2007, 20:54
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik werd vannacht wakker van een kabaal alsof er een verdieping van mijn huis instortte (ik word nóóit wakker van lawaai), maar het was gewoon onweer.
Oud 19-03-2007, 20:55
Verwijderd
OMFG zit ik me hier even keiharde orale orgasmes te beleven aan het eten dat ik net heb gemaakt En toen besloot ik er een duits exportpilsje bij te pakken en dat bleek ook ziek lekker AHHH
Oud 19-03-2007, 20:55
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
oh masj je mag een keer voor me koken.
Oud 19-03-2007, 21:15
Verwijderd
Ik ging vandaag naar stage, luisterde aldaar naar youp van 't hek en hans teeuwen en ging weer richting huis. Thuis ging ik uit eten met mijn zus en haar vriend, en daarna naar de vliegende panters. En dat was leuk.
Oud 19-03-2007, 21:19
Broeder
Broeder is offline
Ooh o ik heb wat meegemompeld over vriend Immanuels Aufklärung terwijl ik eigenlijk op m'n rug wilde krabben. Misschien wordt het toch tijd voor een hobby of zoiets naars : (
Oud 19-03-2007, 22:54
Verwijderd
S`middags potje gaan skaten, zonder bijstere resultaten, daarna fressen, werken en gratis bier scoren .
Oud 20-03-2007, 00:59
Verwijderd
heel de dag gewerkt
even geslapen
en net seizoen 1 van twin peaks weer eens gekeken
nu slapen
Oud 20-03-2007, 03:40
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
heb een belachelijk grote kater overgehouden aan mn discotheek avontuur vanacht, niet normaal
en ik heb net 10 minuten geleden twee mailtjes ontvangen, een van mn vader en een van mn moeder, dat ze met een advocaat bezig zijn en definitief gaan scheiden. leuk...zo via de mail.

maar er zijn 2 ontzettend mooie knappe en aardige nieuwe jongens in mn hostel, uit italie en belgie, dus het komt allemaal vast goed
Oud 20-03-2007, 09:01
Verwijderd
vrijdagavond ging ik naar cats, en het was echt vet kut. ik snapte er niets van. zaterdagavond was ik in leeuwarden, want m'n vriend moest daar spelen. arjan/facethetruth ofzoiets moest ook spelen. erg vette avond! de dag erna ging ik zwemmen met m'n vriend, en dat was ook leuk. gisteren koekjes gebakken (haha), en daarna naar huis gegaan om weer iets aan m'n afstuderen te doen. ik kom er alleen net achter dat ik even niet verder kan huhu. kut.
Oud 20-03-2007, 10:11
ragdoll
ragdoll is offline
ik stond vanmorgen om kwart voor zes op en kwam toen mijn spookhuisgenoot tegen. Vreemde ervaring. Daarna ben ik naar mijn werk gesjokt en kwam erachter dat ik de deurcode was vergeten AAAH. Maar oh wonder het veiligheidssysteem was uitgeschakeld dus ik had de code niet nodig
Oud 20-03-2007, 11:29
Verwijderd
Vanmorgen had ik rijles en dat ging slecht en ik kreeg weer eens ruzie met mijn rij instructeur Nu heb ik les en daarna naar Damien Rice
Oud 20-03-2007, 11:51
Jones
ik heb een kleine kater en over 10 minuten ga ik werken.
Oud 20-03-2007, 11:53
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vandaag ging ik vroeg opstaan en toen kwam m'n vriendje en gingen we samen wat voor school doen. Toen moest ik naar school om m'n pta cijferlijst op te halen en er klopt geen zak van dus nu ben ik flink wat mailtjes aan docenten aan het sturen. Zometeen ga ik even opruimen en stofzuigen en daarna weer aan school werken en verder weet ik het nog niet.
En ik ben over 2 dagen jarig omggggg!
Oud 20-03-2007, 12:09
Verwijderd
Gisteren naar Brussel geweest, Europees Parlement bezocht en wat is dat toch een geweldige stad! Nu ben ik ziek
Oud 20-03-2007, 12:13
innogen
innogen is offline
College en schoolgeneuzel, dalijk naar tilburg en damien <3333
Oud 20-03-2007, 13:32
Electriq
Electriq is offline
Vannacht droomde ik dat mijn moeder dood was en ik werd huilend wakker Straks ga ik voor een collega koken en daarna naar Groningen bandjes kijken
Oud 20-03-2007, 14:05
Electriq
Electriq is offline
En weet iemand wanneer je geld van je ziektekostenverzekering mag verwachten?
Oud 20-03-2007, 16:48
ragdoll
ragdoll is offline
bah ik moet nu door de storm en door de bijlmer naar een bushokje gaan lopen verder is mijn dag van een verpletterende saaiheid geweest.
Oud 20-03-2007, 17:04
ZerO
ZerO is offline
Ik word gestoord van mijn keelpijn en ik wil roken maar als ik rook ga ik over mijn nek !!
LASTIG

Verder heb ik veel vergaderd op stage en een hoop post it's op mijn scherm geplakt voor morgen, yeah kan niet wachten
Straks heb ik een date met mijn vriend, maar eerst ga ik van de kookkunsten van een huisgenootje genieten !!
Oud 20-03-2007, 17:55
vixen
vixen is offline
Ik ben net thuis en ik heb honger maar de supermarkt is zo ver weg (straat uit hoek om 3 minuten lopen). Ik heb vandaag 2 jaar met mijn vriendje, maar dat joch heeft geen tijd vandaag alleen heel laat s'avonds maar ik kan niet heel laat want morgen komt Katjaa en dan moet ik er wel representatief uitzien en neit als een zombie.
Oud 20-03-2007, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Electriq schreef op 20-03-2007 @ 15:05 :
En weet iemand wanneer je geld van je ziektekostenverzekering mag verwachten?
Ik meen dat je het voor het einde van volgende maand op je rekening moet hebben.
Oud 20-03-2007, 19:41
Verwijderd
rofl, ik las mijn brief van de verzekering, maarliefst 8,33 krijgt mijn pa als no claim terug, hij is er vast enorm blij mee. verder heb ik een gesprek gehad bij stadswonen met mijn overlastbezorgende buurmeisje die zichzelf echt enorm goed neergezet heeft als domme lompe achterlijke achterstandswijk snol met een gedragsprobleem en daarna ben ik op mijn werk gaan nalachen met mn vriendje die daarna wegging en me net belde dat ie toch niet kwam eten (godverdomme wat vreet ik dan want ik had op m gewacht ) maar nu ben ik fruit aan t kanen en straks gaat mn yoghurt eraan en ik ben stiekem best boos op m maar gelukkig komt ie morgen als troost de hele avond langs en wel eten dus heb ik niet voor niks dat klotevlees staan roosteren... en ik moet leren hoe je kleinere stukken kipfilet moet snijden want t zijn echt te grote stukken eigenlijk maarja schijt.

omg lang lulverhaal
Oud 20-03-2007, 21:42
terror koekjes
terror koekjes is offline
Zaterdag ging ik winkelen met mijn huisgenoot en zijn geweldige vriendin (vraag me af hoe hij dat voor elkaar heeft? ) en we gingen heel ver lopen want hun ov's deden het niet en ze zijn niet zo tough als ik weet je. Toen ging ik slapen geloof ik en zondag ging ik naar mijn Haarlemse matties om te oefenen met publiek (ik was niet heel enthousiast) maar ze hadden geen eten in huis behalve de snoepjes die ik voor een van hen als verjaardagscadeau had gegeven Dat was een beetje zielig maar ze waren wel heel lekker. Daarna gingen we naar Patronaat en gingen we neuken met de Bloodhound Gang die in het voorprogramma stond (of grote zaal, hoe je het wilt). Na een hap uit een vegaburger probeerde ik te socializen met half LJ maar dat lukte niet zo goed. Toen werd ik dronken en toen lukte het beter. Na een spetterend optreden gingen we naar huis en daar ging ik slapen en mijn ex had zijn trein gemist dus hij moest mee maar niet geneukt (wel aangerand) dus dat is vooruitgang Toen ging ik winkelen met een vriendin en ik kocht eigenlijk niets want wat een suffe kutstad maar goed toen ging ik om een uur of drie naar huis voor een verjaardag van een forummer maar ik was te katerig dus ging ik toch maar naar huis en toen kocht ik 'mock duck' bij de chinese supermarkt om ooit op te gaan eten maar ik koop nooit groente dus een echte maaltijd zit er niet in maar het is lang houdbaar. Vandaag hoorde ik dat mijn huisgenoot die er gelukkig nooit is want hij sucks op 5 APRIL weggaat (hij is al weg maar betaalt nog steeds huur de sukkel) dus nu moet ik proberen een tof iemand te vinden voor 5 april voor een kamer op de Kop van Zuid vlakbij centrum 288 euro all in grote woonkamer slechts twee huisgenoten (HINT HINT HINT) en ik kocht sla en daarna ging ik mezelf opgeven voor een mbo-studie want ik heb geen zin in een hbo-toelatingsexamen hahahaha vier jaar verspillen omdat je geen zin hebt, ik drink er nog een peachtreelikeurtje (?) op en ga dromen van mijn komende leven als theatertechnicus hahahahaha.
Oud 20-03-2007, 22:02
Verwijderd
Ik ging vanmorgen naar een vriendin in Utrecht en toen ik daar kwam was ze zo opgefokt over zorgverzekeringen, telefoonrekeningen en weet ik veel dat ik eerst 20 minuten ging luisteren naar gezeur daarover en daarna haar ging troosten met warme appelflappen. We moesten eigenlijk dingen voor school doen maar hebben alleen maar cabaret gekeken en thee gedronken en gewinkeld in het rare weer. Vanavond heb ik naar Froukje zoekt een man gekeken want er zit een jongen in die ik ken en hij gaf de jury doosjes met liefde aiaiai. Morgen koken voor mijn zus en haar vriend en daarna naar Sara Kroos, . Het is een cadeautje, ik sta niet echt te springen, maar ach.
Oud 20-03-2007, 22:04
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
na school ging ik naar de boekhandel omdat ik toch geen extra piercing wilde en dat was best gezellig. daarna trapte ik op mijn fiets en reed ik achteruit dus ging ik maar lopen. thuis maakte ik scones maar die waren goor, dus ik zal nooit trouwen. daarna heb ik maar wat kliekjes vreten opgewarmd want iemand anders had m'n chips opgegeten. toen heb ik koffie gedronken, desperate housewives gekeken en huiswerk gemaakt, dus nu is het tijd om mijn vadsige haar te wassen.
Oud 20-03-2007, 22:24
kuik
kuik is offline
ik ging vandaag naar college en toen ben ik eerder weggesneakt om alle boeken weg te kapen voor de neus van streberige andere eerstejaars, want altijd zijn de boeken waar ik uit wil leren op daarna dus geleerd in de bieb en gegeten en gechilld met veerle en heel veel verse muntthee gedronken. jummieee. en daarna nog even bij jones langsgeweest.
Oud 20-03-2007, 22:26
idontcare
idontcare is offline
bleef bij mn vriendje slapen, dus vroeg op en weer terug naar huis. ik zou met een paar bitches gaan snowboarden maar ineens vonden ze het allemaal te duur dus ging er niemand meer beetje jammer, ik had echt zin gehad

dus gingen we 's avonds maar met z'n allen een heel veel gangen diner maken. stokbrood met kruidenboter, carpaccio/soep, wraps, chocoladefondue, ijs, boterkoek (de laatste 2 heb ik overigens geskipt)

nu ben ik net thuis en probeer ik artikelen af te maken maar eigenlijk heb ik geen zin dus ik ga maar slapen denk ik.
Oud 20-03-2007, 23:18
Verwijderd
-gaar wakker geworden
-college gevolgd, voor niks
-gaan mountainbiken, volkomen verzopen. NIET TE DOEN, godsamme, kutland, kutregen. Tijd dat de opwarming van de aarde eens door gaat zetten
-werken
+tot de conclusie gekomen dat ik een 7 heb voor een tentamen dat ik dacht niet gehaald te hebben. prutsstudie
+friet + spareribs
+Blenderhead VOLKOMEN ingemaakt met Red Alert 2.
+nu gouden kooi.
Oud 21-03-2007, 03:01
Verwijderd
Vannacht gewerkt en opvallend druk gehad voor een dinsdag. Gelukkig was iedereen er vrij vroeg uit zodat ik nog wat tijd heb om wat muziek te luisteren voordat ik nog even naar Friso ga. Ohw ja, dat ik honger heb en moe ben en dat het nooit meer overgaat natuurlijk.
Oud 21-03-2007, 08:24
Glory
Glory is offline
ik zat volgens mij gister bij cut_off/barmadudamu in de bus of met een hele goede kloon. verder ging ik kroeg hangen en dat was leuk
Oud 21-03-2007, 09:40
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben nu bij mijn ouders en straks pak ik de trein naar schiphol, en ga ik een week naar mijn zus in zwitserland en wat met dr snowboarden
Oud 21-03-2007, 10:12
Verwijderd
Lekker uitgeslapen/bijgeslapen
Dakijk even douchen
Naar Breda en vanuit daar naar Rotterdam
Dan een keer naar Amsterdam om folie te strooien
en vanavond naar NiN
Oud 21-03-2007, 10:22
Larry Flint
Larry Flint is offline
Net naar school geweest en eigenlijk moet ik straks weer terug om wat op te halen maar het hagelt/regent/waait hier als een malle dus ik denk dat ik dat maar uitstel. nu maar aan school werken en vanavond oppassen.
Oud 21-03-2007, 12:30
Verwijderd
Ik ging gisteravond naar Damien Rice en dat was gaaf maar we misten onze trein en toen gingen we terug liften. Vanmorgen uitgeslapen en nu heb ik rijles verdomme.
Oud 21-03-2007, 13:05
Verwijderd
Vandaag heb ik een kutrooster dus ben ik maar niet naar school gegaan en nu ga ik verder mijn kamer opruimen en dingen voor school doen.
Oud 21-03-2007, 13:23
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ben ook niet naar school gegaan en ik voel me heel schuldig . En nu zit ik thuis en heb ik heerlijk geslapen dat wel. Ik weet alleen niet wat ik nu moet gaan doen, ik heb geen zin om mensen te zien ofzo dus moet ik mezelf maar vermaken .
Oud 21-03-2007, 14:10
Verwijderd
Haha, ik ben ook niet naar school geweest en dat vind ik ook kut. Maar eigenlijk moet ik niet zeuren want vorige week was ik ziek en toch ging ik elke dag braaf naar school om daar van half 9 tot half 5 te zitten. Dan mag ik nu ik gezond ben wel een dag thuisblijven, vind ik.
Oud 21-03-2007, 14:22
Verwijderd
Als ik niet naar school ga terwijl ik wel moet verveel ik me altijd de tering thuis, . Vandaag ging ik naar een vriendinnetje in Utrecht en we moesten eigenlijk weer dingen voor stage doen maar behalve met stage bellen hebben we niks gedaan. Geluncht bij de Bijenkorf en daar naar kakmensen gekeken die elkaar niks te vertellen hadden tijdens de lunch, hahaha. Nu ben ik weer thuis, zo naar mijn zieke zus en vanavond naar 't theater.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten