Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2002, 18:08
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:

Als jij Satyricon geen black-metal vindt... dan weet jij niet wat black-metal is ben ik bang. En ik persoonlijk vind Anthems... van Emperor het beste black-metalalbum ooit... maar da's een kwestie van smaak uiteraard.
DAT zei ik niet Ik zei dat ik het saai vond, al dat melodische en verniewende gedoe. Anthems vind ik het intro en het eerste nummer wel lekker, maar na de helft zet ik hem meestal af. Het voorkomt nog net dat ik hem wegruil
Oud 26-07-2002, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:

Juist wáár het over gaat maak je voor de meeste mensen een stuk duidelijker wanneer je bijvoorbeeld in het Engels je teksten brult in plaats van Fins of Noors.
Daar moet ik je gelijk in geven ja maar ik heb niet geroepen dat alleen bands die in noors zingen true zijn
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 18:35
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:

Okay. Begrijp jij dat noorse gebrabbel dan?

wat bedoel je hier in vredesnaam mee?

Hoe weet je nou dat iemand het leuk vind omdat het in is?
1. Nee maar lees mijn post hier boven

2. Uhm tjah nu ik het nalees is het idd erg onduidelijk excuses

3. Ik denk dat je dat behoorlijk goed in kan schatten aan hoe de persoon zich gedraagt en hoe hij er over praat en dergelijke er zijn natuurlijk uitzonderingen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 18:59
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Juist wáár het over gaat maak je voor de meeste mensen een stuk duidelijker wanneer je bijvoorbeeld in het Engels je teksten brult in plaats van Fins of Noors.
Nou het gaat natuurlijk ook om de schoonheid van de taal zelf natuurlijk. Frans is de taal van de liefde, dus naar mijn mening ook alleen geschikt om niets zeggende simpele liedjes over je lievie te maken. Duits is een lompe taal en liedjes in het duits klinken lomp, waarmee je ook weer wat mee kan doen natuurlijk . Nederlands klink ongelovelijk boers in mijn oren. En Fins/Noors heeft iets mysterieus en klinkt in mijn oren erg mooi in liedjes. Engels vind ik op zichzelf neutraal klinken.

En zo heeft iedereen waarschijnlijk wel een mening over wat hij/zij van een taal vind. Dat telt ook mee, ongeacht of je het kunt verstaan of niet.
Reageren

Regels voor berichten