Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2007, 12:17
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 18-04-2007 @ 13:14 :
Wat had je dan verwacht?
Oh ja. Sorry.
Oud 18-04-2007, 12:17
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 18-04-2007 @ 13:12 :
Nope hehe. Momenteel vooral bezig eindelijk eens fatsoenlijk bas te leren spelen.
Je hoeft niet fatsoenlijk te bassen in een hc bandje hoor Gewoon de gitaarlijnen volgen en af en toe een octaafje hoger of lager pakken en een halve pent. toonladder hier en daar hahaha/
Oud 18-04-2007, 12:21
Verwijderd
Weet ik, maar vind het wel leuk om iets meer te kunnen. Maar then again, ding heeft veel te lang stil gestaan, ben nog steeds een aardige n00b.
Oud 18-04-2007, 12:21
DeadNation
DeadNation is offline
In een bandje leer je t snelst Althans ik. Ik haat theorie.
Oud 18-04-2007, 12:39
Moustache
Moustache is offline
Ik heb zojuist een schroef in mijn kaak laten plaatsen dus vandaag word een dag van zielig op de bank zitten lezen wegens gebrek aan zin in iets anders.
Oud 18-04-2007, 12:44
Verwijderd
Woo-hoo ik weet mijn verjaardagscadeau al omdat mijn ouders mij subtiel er op wezen dat het CBR behoorlijk traag is. Nu moet ik theorieexamen voor de auto in Den Bosch doen want in Den Haag/Leiden/Rotterdam en Eindhoven zat alles al vol. Maarja, ik wil het wel deze zomervakantie halen
Oud 18-04-2007, 13:33
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vanochtend 2 uur naar school geweest, daarna mn boek uitgelezen en weer in een nieuwe begonnen, geluncht en net een kleine 2 uur geslapen want ik had hoofdpijn maar het is nog niet weg . Straks maar weer lezen en daarna koken. Oppassen voor vanavond afgezegd dus ik ga of sporten, of eh weer lezen .
Oud 18-04-2007, 13:39
innogen
innogen is offline
Vanmiddag mijn presentatie gedaan en hij ging nog best goed. Nu wil ik weten wat ik ervoor heb

Ohja en mijn colleges van morgen gaan niet door dus ik heb nu al een half uur weekend
Oud 18-04-2007, 16:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 18-04-2007 @ 13:21 :
In een bandje leer je t snelst Althans ik. Ik haat theorie.
theorie heeft niet veel met spelen te maken, me dunkt.
Oud 18-04-2007, 16:04
*oma*
*oma* is offline
Het einde van den scriptie nadert!!!

EN! Ik ga vanavond naar de comedy night in Simplon. Yeah

Laatst gewijzigd op 18-04-2007 om 16:09.
Oud 18-04-2007, 16:24
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Carn schreef op 18-04-2007 @ 17:02 :
theorie heeft niet veel met spelen te maken, me dunkt.
Naja ik had t anders moeten formuleren, laat ik t zo zeggen ik ga liever kloten dan dat ik in boekjes ga turen hoe en wat. Slechte instelling ik weet t.
Oud 18-04-2007, 16:28
Verwijderd
Ik ben klaar met toetsweek en nu doe ik heeeelemaal niets meer en dat bevalt heel goed. morgen wil ik trainen want gister was weer zo gaaf maar ik moet werken
Oud 18-04-2007, 17:04
zeehond23
zeehond23 is offline
ik ging sporten en nu heb ik spierpijn
Oud 18-04-2007, 18:12
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Electriq schreef op 18-04-2007 @ 11:31 :
Bleek dat mn zusje vannacht is weggelopen.
Het schaap is weer terecht. Compleet met een 6 onvoldoendes tellend rapport (saillant detail he)

verder niks spannends
Oud 18-04-2007, 18:14
Haligh
Haligh is offline
^ oei oei.

ik ga iig voetballen zo.
nu eerst metal slug III spelen.
Oud 18-04-2007, 18:18
Metal
Metal is offline
Ik heb dorst maar er is geen COCA-COLA. Oja, ik heb net gegeten. En bij de aldi boodschappen gaan doen.

Ik ga nu iig naar de AH. Kleine dingen halen.
Oud 18-04-2007, 18:28
Verwijderd
Wat een huisvrouwtjesmentaliteit Metal
Oud 18-04-2007, 19:09
Verwijderd
Vanmorgen kocht ik eerst een nieuwe spijkerbroek, vervolgens ging ik naar de kapper, de pedicure, de sauna, de sportschool en vanavond had ik een afspraakje met mijn italiaanse. Bij haar aangekomen verdeelde we de bloemen over kleine glazen in haar woonkamer en vroeg ik ' Heb je zin om even wat te eten ergens, of ergens wat te gaan drinken?' Ze klaagde dat ze moe was, heel veel schoolwerk moest doen en of ik haar niet een beetje kon helpen. Nu zit ik thuis, alleen en moet ik drie pagina's schrijven over de televisie historie van Nederland en dat haar vanavond voor elf uur mailen. Werkelijk verbazingwekkend wat een meisje je kan laten doen zodra ze weet dat je graag met haar naar bed wil.
Oud 18-04-2007, 19:23
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 18-04-2007 @ 20:09 :
Nu zit ik thuis, alleen en moet ik drie pagina's schrijven over de televisie historie van Nederland en dat haar vanavond voor elf uur mailen. Werkelijk verbazingwekkend wat een meisje je kan laten doen zodra ze weet dat je graag met haar naar bed wil.
gewoon wat shit schrijven op de verzuilde samenleving in nederland en al die publieke omroepen, en de opkomst van de commerciele tv. is makkelijk te doen.
Oud 18-04-2007, 19:27
Verwijderd
precies doe er een stukje talpa bij en de manier waarop er steeds meer grenzen op worden gezocht door commerciele stations door programma's te maken die maatschappelijk gezien eigenlijk net niet kunnen.
Oud 18-04-2007, 19:40
ZerO
ZerO is offline
Ik heb de hele dag stage gelopen en vervolgens had ik een sollicitatiegesprek bij Plan-2 op Strijp-S en oeeh ik moest me eerst melden om een toegangspasje te krijgen bladieblaa maar nou heb ik een bijbaantje als barvrouw haha de vraag is of ik boven de bar uitkom
hihihaha en of het me bevalt maar ik ga het proberen
Oud 18-04-2007, 19:54
llell
llell is offline
ik was de hele dag op mn stage, en ik werk nu al die 4e dag aan die onlineshop...het wordt wat langweilig
Oud 18-04-2007, 20:07
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik heb nu even nog pauze op mijn werk, vooral even omdat ik aan de doorgeslagen christenen en moslims op mijjn werkvloer moest ontsnappen. een van hun noemde homofilie onnatuurlijk en daar ging ik op in en het eindigde net zo ongeveer in een dikke discussie tussen de gelovigen en niet-gelovigen( ik en nog 2 dudes) over het ontstaan van de mens en het doel van het leven en die gelovigen wilden niet eenzs luisteren wat we te zeggen hadden dus ben ik maar nog even met pauze gegaan. wat een gedonder toch weer.
Oud 18-04-2007, 20:44
kuik
kuik is offline
ik heb vannacht mn presentatie afgemaakt en vanmorgen geoefend en vanmiddag gepresenteerd en nu weet ik alles over longontsteking en mijn groepsgenoten waar ik mee moest presenteren zijn echte loosers, want ze kregen complimenten van de docent over feiten die ik had opgezocht en ze vonden het allemaal wel prima vanmiddag ging ik naar huis om te collecteren voor de nederlandse hartstichting erd: en jeetje wat een zielige mensen af en toe, als ik je gewoon in de keuken ZIE staan en ik bel 3 keer aan DURF dan gewoon NEE te komen zeggen aan de deur. nu ben ik weer terug op mn kamer en ga ik lekker helemaal niets doen. oh en ik was op rtv noord holland
Oud 18-04-2007, 20:44
Verwijderd
Mijn dag was stom. Ik ging winkelen, want ik moest een nieuwe jas en nieuwe schoenen, maar uiteindelijk heb ik maar nieuwe kleren gekocht en ga ik binnenkort een nieuw carhartt jasvestachtigding halen, want alles jassen waren lelijk. Daarna heb ik 5 min. aan m'n eindpresentatie gewerkt, maar er staat nog steeds niets fatsoenlijks BOEIEND. Net luisterde ik de nieuwe plaat van Malkovich, klinkt lekker
Oud 18-04-2007, 21:03
Verwijderd
gister ging ik ook winkelen en ik kon ook geen jas vinden wel een paars vest gekocht.
vandaag ging ik naar school en daar keeg ik les van een leraar waar ik 5/6 jaar terug ook les van had gehad, hij herkende me ook nog. toen kwam ik thuis en ging ik even slapen en zometeen weer, maar het mag want morgen moet ik vroeg naar school en s'nachts werken, net als overmorgen en zaterdag. daar gaat mijn sociale leven. wel veel geld joeee
Oud 18-04-2007, 21:16
Verwijderd
Klaar. En nu moet ik rennen en vliegen naar Herrie want daar zitten mijn Amerikaanse vrienden die vandaag zijn overgekomen op me te wachten
Oud 18-04-2007, 21:44
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 18-04-2007 @ 21:07 :
Ik heb nu even nog pauze op mijn werk, vooral even omdat ik aan de doorgeslagen christenen en moslims op mijjn werkvloer moest ontsnappen. een van hun noemde homofilie onnatuurlijk en daar ging ik op in en het eindigde net zo ongeveer in een dikke discussie tussen de gelovigen en niet-gelovigen( ik en nog 2 dudes) over het ontstaan van de mens en het doel van het leven en die gelovigen wilden niet eenzs luisteren wat we te zeggen hadden dus ben ik maar nog even met pauze gegaan. wat een gedonder toch weer.
ik zit met alleen maar (kortzichtige) zeeuwen op school, dus die discussies ga ik tegenwoordig maar uit de weg.
vandaag zei 1 van hen dat ze bang is voor alle molukkers, want die kijken zo eng.
en in de pauze gewoon aan een molukse jongen om een sigaretje vragen .
Oud 18-04-2007, 21:55
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
Haligh schreef op 18-04-2007 @ 22:44 :
ik zit met alleen maar (kortzichtige) zeeuwen op school, dus die discussies ga ik tegenwoordig maar uit de weg.
vandaag zei 1 van hen dat ze bang is voor alle molukkers, want die kijken zo eng.
Ik ben zo blij dat ik niet meer in Zeeland woon. Laatst ging ik naar mijn ouders, stapten in Bergen op Zoom twee gastjes in die tot aan Terneuzen (zeeuws-vlaanderen) hebben zitten discussieren hoe lelijk en onverstaanbaar ze in Brabant praten. In plat Zeeuws. Toen ik ze zei dat ze zelf een vreselijk accent hadden, keken ze mij scheef aan

Ot: hele dag eigenlijk niets gedaan. Gegeten met een vriendinnetje in Amsterdam en van 19-22 college. Wat een klote tijdstip.
Oud 18-04-2007, 21:59
Haligh
Haligh is offline
ik woon zelf ook nog in bergen op zoom, vandaar al die zeeuwen.
Oud 18-04-2007, 22:11
*amélie*
*amélie* is offline
Aha. Nja de Zeeuwen die zo dicht bij huis naar school gaan, zijn meestal de ergste

De verwarmingsbuizen die door mijn kamer lopen, zijn op hol geslagen Hopen dat ze niet ontploffen ofzo. Net nu ik wil gaan slapen.
Oud 18-04-2007, 22:46
Verwijderd
Ik ging naar de tattooshop om mn design te bekijken en die was geweldig dus ik was vrolijk op mn werk erna. Na het werk nog even "nageborreld" at local cafe maar die dumbass barmeiden gingen heel de tijd ID vragen terwijl ik 23 ben. Geen fooi dus
Oud 18-04-2007, 22:48
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Haligh schreef op 18-04-2007 @ 22:44 :
Middelburg zit vol met Maluku's
Oud 18-04-2007, 23:04
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 18-04-2007 @ 23:48 :
en sowieso maluku's die zijn al eeuwen niet meer op terroristisch vlak actief

ontopic: college gehad en appelflappen gebakken met hartige taart deeg. Best goed te doen.
Oud 18-04-2007, 23:12
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 18-04-2007 @ 23:48 :
ja dat zei ik ook al, sinds wannee lopen die massaal rond in Goes?
dat is dan ook de kortzichtigheid, alles is gebaseerd op andermans verhalen en de tv zz.
Oud 18-04-2007, 23:18
Verwijderd
Citaat:
*amélie* schreef op 18-04-2007 @ 22:55 :
Ot: hele dag eigenlijk niets gedaan. Gegeten met een vriendinnetje in Amsterdam en van 19-22 college. Wat een klote tijdstip.
OMG ik zou dat echt gaaf vinden. Fijn uitslapen, in de zon zitten, winkelen, internet, whatever, en daarna relaxt naar college

Ontopic euh. Ik versliep me 10 minuten voor school, besloot het eerste uur te skippen en toen ging het ergens mis want opeens zat ik bij de filmhomie z'n dual bed te bewonderen en films te kijken Dat is daar overigens geniaal nu, want hij heeft dus een enórm nieuw bed, die neemt zowat z'n hele kamer in, en je kan de bovenkant verstellen. Zo een stukje schuin, als zo'n ziekenhuisbed, alleen dan in de gavere 324098-persoonsversie. En het voeteneind kan ook een klein stukje omhoog, wat nog veel relaxter is. En dat staat dan tegenover de pc met een redelijke monitor en redelijke boxen YES. Ik moet dat bed stelen of de apparatuur uit m'n eigen huis daarheen verslepen voor gaaf beeld en geluid, dan is film kijken écht idioot goed.

[edit] Oh en morgen hardlopen yesssss

[edit2] Oh kut ik wilde vannacht doorhalen en seizoen 2 van The Tick afkijken maar dan kan ik morgen niet hardlopen oh wat gay Nu moet ik alsnog slapen. Hmmmm over 6 uur wakker worden

Laatst gewijzigd op 19-04-2007 om 01:02.
Oud 18-04-2007, 23:34
Verwijderd
ik heb de hele dag geen fuck gedaan.

en ik zag net Aisa op teevee. huh?
Oud 19-04-2007, 00:53
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
juh ik zag er ook.

ik heb vandaag van 1 tot half 10 gewerkt maar het was erg goed te doen. hoogstwaarschijnlijk omdat ik deze week niet keihard aan de zuip ben des avonds. net wat gechilled met een collega en mn huisgenoot. daarna mn kamer opgeruimd en mijn dead kennedys poster aan het plafond gehangen en indiana jones raiders afgekeken en nu een jointje en biertje nuttigen en wat comedians checken.
Oud 19-04-2007, 02:09
Verwijderd
Soms kan ik wel huilen ( en dat doe ik dan ook)
Oud 19-04-2007, 07:53
Verwijderd
Ze heeft je gebruikt voor d'r huiswerk joh?
Oud 19-04-2007, 08:01
DeadNation
DeadNation is offline
" It's gold Jerry, GOLD"
Oud 19-04-2007, 09:01
zeehond23
zeehond23 is offline
ik liep gister door de stad en toen zag ik een wijf der hoerig uit zien en der tieten flashen, en er werden 'professionele' foto's van gemaakt. En toen kwam de politie de hoek om en liepen ze snel weg (die vrouw en die man)
Oud 19-04-2007, 09:46
Moustache
Moustache is offline
Ik werd wakker met een lip die 5x dikker is dan normaal maar dat schijnt erbij te horen, vandaag ga ik chillen op de bank met een boek want ik zie er toch belabberd uit en vanavond muziekexamen van een paar vrienden
Oud 19-04-2007, 09:47
Augustus
Augustus is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 19-04-2007 @ 10:01 :
ik liep gister door de stad en toen zag ik een wijf der hoerig uit zien en der tieten flashen, en er werden 'professionele' foto's van gemaakt. En toen kwam de politie de hoek om en liepen ze snel weg (die vrouw en die man)
bijstandmoeders.nl!
Oud 19-04-2007, 10:17
ragdoll
ragdoll is offline
ik had zojuist een bijna-doodervaring toen mijn fiets tussen de tramrails kwam. En ik heb een fobie voor kranen ontwikkeld want toen ik vanmorgen mn tanden poetste viel de kraan pardoes in de wasbak BIJNA OP MIJN HOOFD en werd de hele badkamer nat
Oud 19-04-2007, 10:35
Haligh
Haligh is offline
poets jij je tanden met je hoofd onder de kraan?
Oud 19-04-2007, 10:37
Electriq
Electriq is offline
<3
Oud 19-04-2007, 10:38
ragdoll
ragdoll is offline
nee maar het is een vrij hoge kraan en ik hield net mijn mond eronder om te spoelen, weetje.
Oud 19-04-2007, 10:39
Haligh
Haligh is offline
ow zo, ik vond het al zo vreemd.
Oud 19-04-2007, 10:57
vixen
vixen is offline
Ik heb het vannacht uitgemaakt met mijn vriendje, vanavond spreken we af en dan gaan we spullen uitwisselen en dan is het klaar. Daarna nog even naar Nijmegen voor een showtje en dan weer naar Utrecht om de fijne dag af te sluiten met wat slaap.

Regels voor berichten