Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga vrijdag naar de Ardennen, hopelijk blijft het mooi weer de komende week. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is ongelooflijk hoe slecht ik me kan voelen en hoe snel ik me dan weer kan herstellen. Ik voel me goed. Het gaat niet goed, maar ik voel me weer oké.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze is hier net geweest, het voelt nu wel écht. Ja, ze gaat echt trouwen, met een ring en getuigen en zo. Verder houden ze het wel sober want het is nogal plotseling, maar toch. Aan de ene kant zou ik echt noooit op die leeftijd trouwen, zeker niet als je nog niet zó ontzettend lang bij elkaar bent, maar aan de andere kant vind ik het toch ook wel heel erg gaaf. En ik voel me vereerd dat ik getuige mag zijn natuurlijk ![]() En hé, als ik heel hard aan mijn studie wil werken en meteen alle artikelen wil kopieëren, is het wel handig als ze er zijn ![]() En nog steeds niet ongesteld ![]()
Laatst gewijzigd op 25-04-2007 om 13:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder: vind je vwo moeilijk of makkelijk? Ben je meer theoretisch of juist meer praktisch ingesteld? Enz. Allemaal dingen die je je af kunt vragen en mee kunt nemen in je beslissing. Ik heb in Rotterdam hbo pedagogiek gedaan (vorig jaar mijn diploma gehaald, ik doe nu onderwijskunde in Utrecht (maar woon nog steeds in Rotterdam)), als je daar vragen over hebt, dan hoor ik het wel. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Veel plezier alvast, het is tof daar ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
He toch, meid... *knuffelt moon* Wat rot dat je je zo voelt... Dat ze een etiketje op je willen plakken, wil niet zeggen dat jij daardoor een minder goed/geslaagd/leuk mens bent, echt niet! Die etiketjes zijn er vooral om het beestje een naam te geven en zodat deskundigen weten waar ze het over hebben en hoe je daar het beste mee om kunt gaan. En de uitslag van een IQ-test hoef je niet aan iemand te vertellen, dat is gewoon persoonlijk. Hou wel even in je achterhoofd dat het een test is, en geen absolute waarheid. Als jij zenuwachtig was, of je had je dag niet, of ze vroegen bij de kennisvragen toevallig iets wat je niet wist, dan valt de score lager uit dan eigenlijk reeel zou zijn. En het boeit niet wat je doet met zo'n test, het gaat om wat en hoe je dingen doet in het dagelijks leven. En wat ik hier van jou lees op het forum, lijk je me verre van "dom". Ik hoop dat je er (IRL) met iemand over kunt praten, want met dit gevoel moet je wat doen en er niet in je eentje mee blijven rondlopen. OT: Bluh. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |