Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2007, 08:00
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, gisteren het eindgesprek van mijn kleuterstage gehad. En ze waren erg positief. Een hele verandering ten opzichte van mijn vorige stage. Zie je wel, ik kan het wel! Alleen heb ik dus maandagavond tot 1.00u nog aan mijn stageklapper gewerkt... Voor niks! Mijn stagebegeleidster heeft niet eens meer in mijn map gekeken. Nou ja, is het document in ieder geval voor mezelf helemaal compleet. Morgen nog de laatste dag, afscheid nemen. Ik heb er zin in, en ik ga ze missen. Ik zou daar zo willen beginnen met werken .
Straks kennismaken op mijn nieuwe stage, daar ga ik de maandag na de meivakantie beginnen. Ben nu nog even gauw bezig met het lezen van de bedoeling van die stage in het speciaal onderwijs . Zij weten het vast al wel beter dan ik, want zij hebben dit jaar al meer stagiaires gehad, maar goed, ik moet wel kunnen vertellen wat ik wil doen en hoe ik de stage voor me zie.
Advertentie
Oud 25-04-2007, 08:01
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-04-2007 @ 08:35 :
Bijna op vakantie...maar waarom is het in Nederland warmer dan daar? Het is in Nederland (samen met Frankrijk en Italië) op dit moment zo ongeveer het warmst in Europa. Echt idioot...en ik hoop heel erg dat het overal nog een beetje opwarmt, want ik wil ook gewoon 25 graden hebben op mijn vakantie.
Waar ga je heen op vakantie?
Ik ga vrijdag naar de Ardennen, hopelijk blijft het mooi weer de komende week.
Oud 25-04-2007, 08:02
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 25-04-2007 @ 09:01 :
Portugal.
Oud 25-04-2007, 08:30
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mushu schreef op 24-04-2007 @ 21:47 :
Voor wie word je getuige?

[/i]
Vriendin van me, allemaal nogal plotseling. 29 mei al. Hihi, ik heb echt rare vriendinnen

Het is ongelooflijk hoe slecht ik me kan voelen en hoe snel ik me dan weer kan herstellen. Ik voel me goed. Het gaat niet goed, maar ik voel me weer oké.
Oud 25-04-2007, 09:13
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-04-2007 @ 09:02 :
Portugal.
Oh, dat is wel superleuk! Veel plezier! En ik zal voor je duimen dat het daar ook lekker warm wordt!
Oud 25-04-2007, 09:59
Verwijderd
Ik ben gister naar de huisarts geweest voor die gekke baarmoeder van mij...Het bloeden was nog steeds niet gestopt, en echt zo heftig dat ik door alles heen lekte (terwijl mijn menstruaties altijd heel licht zijn). Het leek ook helemaal niet op menstruatiebloed, veel te rood en vloeibaar
Ze zag in 1e instantie niks raars zei ze, maar wilde me volgende week nog een keer zien als het bloeden is gestopt.
Ze denkt dat mijn hormonen in de war zijn.
Ze deed een beetje argwanend toen ik zei dat ik al sinds de zomer klachten had. Dan zou het toch wel meevallen, anders was ik toch wel eerder gekomen.?
Ik zei dat ik het gewoon heel eng vond en dacht dat het wel over zou gaan. Ik wacht wel vaker heel lang met die dingen.
Nou in ieder geval een beetje gerustgesteld, maar het is nog steeds niet goed voel ik.

[edit:] oh en straks naar de dierentuin met Sammie! <3
Oud 25-04-2007, 10:29
Appeltje
Appeltje is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 23-04-2007 @ 19:50 :

niet alleen hópen dat het zo blijft, daar ga je gewoon voor zorgen, want je weet niet dat je het kan!
Ja ik weet dat ik het kan! Als ik nu een slechte dag heb doe ik ook echt weer moeite om me beter te voelen. Eerst deed ik er gewoon geen moeite voor omdat ik dacht dat het toch geen nut zou hebben en alleen maar kracht zou kosten.
Oud 25-04-2007, 10:49
Verwijderd
Ik voel me vrij oké Ik lees een fijn boek dat me zo meesleept dat ik soms denk dat het herinneringen van mijzelf zijn. Ik werk vrij goed aan Japans. Alleen dat taalwetenschap he... daar moet ik me toch nog toe gaan zetten.

Ondertussen krijg ik telkens overal kriebels als ik aan mijn nichtje denk, en dat voelt heerlijk

Bijna jarig, ook leuk, maar ik hou niet zo van jarig zijn. Ik vind het veel leuker als iemand anders jarig is. We vieren het zaterdag (ben vrijdag jarig), maar waar is nog niet helemaal duidelijk. Als mijn schoonmoeder hier wil komen, dan doen we het gewoon hier (maar ze kan niet lopen, en we hebben hier een wenteltrap en vervolgens nog een trap, dus dan moet ze getild worden, nogal een klus... daarnaast heeft ze heel weinig kracht in haar armen, dus kan ze zich ook niet vasthouden aan degene die haar draagt..), maar waarschijnlijk gaan we naar mijn schoonouders.

En ik heb zin om op vakantie te gaan, volgend weekend gaan we naar de ardennen. Mijn ouders hebben een huisje gehuurd en gaan er een week naartoe, mijn man en ik worden vrijdag opgehaald en maandag weer thuis gebracht. Leuk Donderdag gaan we wandelschoenen voor mij kopen, zodat ik goed kan wandelen. Maar ik wil ook in de tuin bij het huisje liggen, niet alleen wandelen. Wordt leuk

De week erna zie ik m'n zus éindelijk weer
Oud 25-04-2007, 10:55
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 25-04-2007 @ 09:30 :
29 mei al.
cool, en dat is zeker een hele mooie datum
Oud 25-04-2007, 11:14
Verwijderd
strx schoolkorfbaltoernooi helpen, en ik heb er zin in . en stunt gaat ook leuk worden denk ik
Oud 25-04-2007, 11:39
Verwijderd
Ennnn weer minder twijfels. <3
Oud 25-04-2007, 11:51
Verwijderd
't Gaat toch echt de verkeerde kant op zo, ben ik bang.
Was vanmorgen missellijk van de spanning/angst, maar WAARVOOR??? Waarom is alles zo'n enorm probleem voor mij?

waar zit de noodrem?
Oud 25-04-2007, 12:09
Nebel
Nebel is offline
Het is zoveel teveel.
Oud 25-04-2007, 12:44
Nienna*
Nienna* is offline
Op Koninginnedag ga ik naar Amsterdam en ik heb er echt enorm veel zin in. Maar nu ben ik ziek thuis (met dit weer!) en wil ik uitgaan en winkelen en alles tegelijk, maar dat gaat niet, want ik ben ziek. Echt enorm verrot. Alles doet pijn en ik ben ook psychisch een beetje down. Ik ga nu maar douchen en dan aankleden. Wie weet wat het helpt?
Oud 25-04-2007, 12:58
Verwijderd
Liedje in m'n hoofd:
So give me the song and I'll sing it like I mean it
So give me the words and I'll say them like I mean it

Cos you got my heart in a headlock
You stopped the blood and made my head soft
And god knows
You got me sewn

En ik word er kriebelig van, want ik voel me heel tegenstrijdig gelukkig. Alsof ik mezelf niet ben. En dat voelt gek, maar ook fijn. Verliefdachtig...
Oud 25-04-2007, 13:10
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 25-04-2007 @ 11:55 :
cool, en dat is zeker een hele mooie datum
Je verjaardag

Ze is hier net geweest, het voelt nu wel écht. Ja, ze gaat echt trouwen, met een ring en getuigen en zo. Verder houden ze het wel sober want het is nogal plotseling, maar toch. Aan de ene kant zou ik echt noooit op die leeftijd trouwen, zeker niet als je nog niet zó ontzettend lang bij elkaar bent, maar aan de andere kant vind ik het toch ook wel heel erg gaaf. En ik voel me vereerd dat ik getuige mag zijn natuurlijk

En hé, als ik heel hard aan mijn studie wil werken en meteen alle artikelen wil kopieëren, is het wel handig als ze er zijn

En nog steeds niet ongesteld

Laatst gewijzigd op 25-04-2007 om 13:15.
Oud 25-04-2007, 13:10
Mariekje*
Mariekje* is offline
Waarschijnlijk een goed thuis gevonden voor mijn oude wedstrijddier, en als alles door gaat heb ik binnen nu en een maand een 3 jarige, onbeleerde zwarte merrie op stal staan uit Duitsland *spannend!* Echte wedstrijdsport weer?
Oud 25-04-2007, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 25-04-2007 @ 14:10 :
Aan de ene kant zou ik echt noooit op die leeftijd trouwen, zeker niet als je nog niet zó ontzettend lang bij elkaar blijft
ik hoop dat je 'bent' bedoelt
Oud 25-04-2007, 13:18
Pruts0r
Pruts0r is offline
Kweet niet of ik daar hier al eens over heb gepost, maar om een hele goede vriendin van mij duidelijk te maken wat ze voor me betekende, heb ik een brief daarover geschreven, ongeveer 13 kantjes.

Aangezien ze er echt ALTIJD voor me is als ik het lastig heb, maar er ook is om zo een keer iets leuks te doen, wilde ik haar dat al een hele tijd lang duidelijk maken, maar ik kon er nooit de woorden voor vinden.

anderhalve week geleden heb ik dan een poging gedaan om dat irl uit te leggen, maar het is zo lastig om voor zo iemand de woorden te zoeken, daar heb je in een gewoon gesprek niet genoeg bedenktijd voor. Diezelfde nacht nog, ben ik thuis aan die brief begonnen.

Zelf had ik gedacht dat het heel onleesbaar was, maar vooral dat het heel onduidelijk was en dat ik soms de verkeerde verwoordingen zou gebruiken, hoewel ik dat niet had veranderd..

Nja, ik sprak dr net dus en ze heeft gisteren die hele brief gelezen, toen kwam die namelijk bij haar op de mat vallen. Het betekende idd veel voor haar, ze voelt zich er zelfs een stuk vrolijker door en dat was ook de reactie waarop ik had gehoopt, aangezien ze zich de laatste tijd heel rot voelde. Op de vraag of die brief een beetje duidelijk was, kreeg ik te horen dattie helemaal duidelijk was. Eindelijk eens iets waar ik aan begin waarvan het einddoel bereikt wordt..

Dit was sowieso dus iets wat ik al heel erg lang wilde doen, maar ik vond er nooit de woorden voor. Het was iig voor mij wel behoorlijk emotioneel op sommige punten, omdat dat gewoon veel herinneringen naar boven haalde. Veel hele positieve, maar ook negatieve herinneringen waarbij zij me heeft geholpen om op de been te blijven

Nja, eindelijk eens iets wat met succes afgerond wordt
Oud 25-04-2007, 13:58
Verwijderd
Hihiihihihii
Oud 25-04-2007, 14:53
rare kwast
rare kwast is offline
blegh.. bek af en hoofdpijn
zolang je je ene been maar voor de andere zet..
maar zo moe
Oud 25-04-2007, 15:02
Verwijderd
Zo lekker. Alles loopt. Presentatie ging goed
Oud 25-04-2007, 15:30
duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg omg omg ooomgg!!!

Drie 9'ens voor m'n mondeling muziek!! Jaa! 40% Ik raakte eerst helemaal in de war, want ik ging (blijkbaar) de goede kant op met het determineren, maar toen ging de leraar mij onderbreken en stuurde hij mij terug naar de Romantiek. Maar ik ging voor alles wat ik hoorde en dacht argumenten bedenken en daarbij kwam er goed uit dat het een overgangsstuk was tussen Romantiek en Impressionisme.

Alleen toen hij m'n cijfer ging vertellen zei 'ie: Ja ging niet zo geweldig he? Wat vond je zelf?
Ik storterend: Maar ik wist toch best veel en kletste toch wel goed?
Hij: Nou.. nou ja je hebt in ieder geval een 9 voor je practicummap.
En de andere lerares die erbij zat: ja en het ging helemaal niet slecht. Voor de rest twee 9'ens. Ga je muziekwetenschappen studeren?

Hm, nou nee.
Oud 25-04-2007, 15:37
Verwijderd
Ik ben al de hele dag onwijs moe maar kan niet slapen omdat ik heel veel moet doen en moet wachten op Albert, die ooit komt vandaag (ik weet niet hoelaat).
Mijn zusje denkt dat de was vanzelf naar de wasmachine loopt en nu weet ik niet of ik het dan maar moet doen, want nu ligt het midden in de kamer en dat is ook niet handig.
Mijn ouders zitten in Zuid-Afrika en hebben al héél veel dieren gezien. Apen, leeuwen, nijlpaarden, jachtluipaarden enzo. Iedereen is jaloers op ze.
Vandaag ben ik al twintig duisend keer gebeld door m'n neef, studiegenootje, oma en tante en nu is het net of ik belangrijk ben. Ik heb ook heel veel afsrpaken staan terwijl ik eigenlijk helemaal geen sociaal leven heb, maar nu dat wel kan opbouwen. Of; zo lijkt het althans.
Oud 25-04-2007, 16:16
rensd
rensd is offline
Shit zeg, heb ik mijn mondeling examen engels herkanst, maar het ging weer voor geen meter. Mijn docent zei al dat het geen voldoende zou worden, dus niet opgehaald. Ik baal er wel van zeg, nou blijft mijn SE cijfer een 6,5, terwijl ik hiervoor niet eens hoefde te leren.

En nu ben ik opeens heel erg moe..
Oud 25-04-2007, 16:33
da leentjuh
da leentjuh is offline
Kan iemand even vertellen dat er heus niks ergs gebeurt als ik patat eet straks?

Ik heb gezegd dat ik mee zou eten, mocht ook wat anders evt.. Heb frideale patat gehaald domme ik

Sorry dat ik zo zeik.
Oud 25-04-2007, 16:35
Verwijderd
Er gebeurt heus niks ergs als je patat eet straks.
Oud 25-04-2007, 16:37
da leentjuh
da leentjuh is offline
Oke. Ik ga het ook heus wel doen, alleen hoop dat ik niet doodga van de buikpijn straks.
Oud 25-04-2007, 17:18
Nijn*
Nijn* is offline
Vandaag naar Lombok geweest met ak, was wel leuk maar niet heel erg boeiend. Beetje rondleiding gehad, lekker aan het water geluncht en toen nog interviews afgenomen.. Daarna terug naar huis gefietst, schoenen opgehaalt, boodschappen gedaan. Nog twee uur getekend, maar nog niet klaar en moet het morgen inleveren Maar dat komt hopelijk wel goed.

Vanavond naar de toneelvoorstelling van mijn school, Moulin Rouge, ben benieuwd Baal alleen wel van J. en T. want ze zijn zo ontzettend irritant en lomp bezig, laat ik nou net met hen gaan vanavond. Ben dus best wel goed bezig geweest, maar zie net dat ik nog vrij veel moet doen voor school. Dus nu eerst nog maar wat werken en dan wegwezen
Oud 25-04-2007, 17:47
Verwijderd
"ben je een beetje boos vandaag?" nee.
"wat is er met je? " niks, ik heb gewoon geen zin in praten...

snappen ze dat nou niet ik heb vandaag geen zin in gepraat, in van die standaardgesprekjes, flauw gelul en informatieve vragen.
Ik wil gewoon even met rust gelaten worden!!!!!!
Is dat teveel gevraagd?
Oud 25-04-2007, 19:25
Verwijderd
korfbaltoernooi was leuk, al ben ik nu wel total los en geheel kapot.

stunt wordt misschien toch wel echt leuk

hbo of uni, rotterdam of leiden, op kamers of niet op kamers. gelukkig weet ik al wel zeker dat ik pedagogiek wil. kan iemand mij de voordelen/nadelen geven van rotterdam (hbo, niet op kamers) en leiden (uni, op kamers)
Oud 25-04-2007, 19:35
Verwijderd
Citaat:
QP schreef op 25-04-2007 @ 20:25 :
hbo of uni, rotterdam of leiden, op kamers of niet op kamers. gelukkig weet ik al wel zeker dat ik pedagogiek wil. kan iemand mij de voordelen/nadelen geven van rotterdam (hbo, niet op kamers) en leiden (uni, op kamers)
Waar woon je? Leiden is opzich wel aan te reizen? 't is iig niet zo ver dat je meteen op kamers zou moeten, denk ik? (Tenzij je er al anderhalf uur over doet om naar Rotterdam te komen ofzo natuurlijk. ) Ben je al naar open dagen van de hogeschool en de universiteit geweest? Heb je al met studenten gesproken? Eventueel een dagje meegelopen? Zo nee, dan zou ik dat allemaal gaan doen voor je een beslissing neemt.

En verder: vind je vwo moeilijk of makkelijk? Ben je meer theoretisch of juist meer praktisch ingesteld? Enz. Allemaal dingen die je je af kunt vragen en mee kunt nemen in je beslissing.

Ik heb in Rotterdam hbo pedagogiek gedaan (vorig jaar mijn diploma gehaald, ik doe nu onderwijskunde in Utrecht (maar woon nog steeds in Rotterdam)), als je daar vragen over hebt, dan hoor ik het wel. (En Balance doet pedagogische wetenschappen in Leiden...haar zou je ook om informatie kunnen vragen. )
Oud 25-04-2007, 19:49
darkfairy
darkfairy is offline
hmm
Oud 25-04-2007, 19:51
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 25-04-2007 @ 20:49 :
hmm
Misschien kan je er iets meer over vertellen dan drie letters?
Oud 25-04-2007, 20:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 25-04-2007 @ 09:01 :
Ik ga vrijdag naar de Ardennen, hopelijk blijft het mooi weer de komende week.
Ik ben net twee dagen terug uit de Ardennen (Spa) en het was er toen fantastisch weer

Veel plezier alvast, het is tof daar
Oud 25-04-2007, 20:50
kroot
kroot is offline
Ik ben zenuwachtig voor het gesprek morgen op school.
En ik vind het raar weer, overdag warm dus ik trek een rokje aan, en nu heb ik het weer koud...
Oud 25-04-2007, 21:09
moon
moon is offline
Ik heb het even best wel moeilijk. Ik moest daarnet al de hele tijd mijn tranen onderdrukken. Ik heb het gevoel ontzettend te moeten huilen, tot ik er zelf in verzuip. Ik kan niet zeggen dat ik depressief ben, dat zou onzin zijn zoiets te zeggen na 2 zulke slechte dagen. Laat ik het er ophouden dan ik een flinke dip heb. Ik voel me onrustig en kan mijn draai niet vinden, wil nergens zijn. Leven wil ik ook niet, ik had er heel veel vrede mee gehad als ik er na vandaag niet meer was geweest. pfff

Ik heb gister de diagnose,die eigenlijk nog geen diagnose is, gehad. Ze denken aan een angststoornis maar durven er nog heel weinig over te zeggen, ze willen er eerst een psychiater naar laten kijken. Ik ben er allemaal niet veel wijzer van geworden, alleen dat ik niet bepaald een hoog iq heb. Ik weiger iemand de uitslag van die iq test dan ook te vertellen. Het valt me allemaal zo tegen van mezelf. Ik heb het idee dat ik de afgelopen maanden elke keer opnieuw geconfronteerd word met dingen die ik niet kan en waar ik slecht in ben/ handicaps. Er is niks goed aan me . Ik voel me waardeloos en ik trek het allemaal even niet meer. Wie ben ik in godsnaam? wat kan ik en wat niet? ik weet het echt helemaal niet meer. Kan ik in slaap vallen en nooit meer wakker worden? pleas? het is echt genoeg geweest nu.
Oud 25-04-2007, 21:33
Verwijderd
Ik moet nog veel doen: Nijmegen, Duits, Engels, brief schrijven aan J , briefje/kaartje naar M , Verhaal voor CKV schrijven, douchen,slapen, Spaans boekje lezen (Die moet donderdag uit en je moet nog beginnen!), bellen om mijn sollicitatie te verplaatsen omdat ik op vakantie ben, mijn kamer opruimen en spullen in de was doen voor de vakantie.
Oud 25-04-2007, 22:11
Verwijderd
Ik ben moe, hoewel ik toch nog maar net 12 uur wakker ben.

En het doet me zogenaamd niets, maar toch ben ik bang. Blegh.

Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder.
Oud 25-04-2007, 22:12
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 25-04-2007 @ 21:33 :
Ik ben net twee dagen terug uit de Ardennen (Spa) en het was er toen fantastisch weer

Veel plezier alvast, het is tof daar
Wij gaan naar Hotton, iets zuidwestelijker dus. Maar ik hoop op net zo'n goed weer . De spullen zijn bijna gepakt, Vriendje is gestresst als wat, dus het wordt tijd om te gaan. Eerst nog een dagje werken voor hem en voor mij afscheid nemen op mijn stage en naar school, en dan gaan we vrijdagochtend voor een weekje.

Citaat:
moon schreef op 25-04-2007 @ 22:09 :
*verhaal met trieste toon*
Misschien wil je dit helemaal niet lezen, maar toch...
He toch, meid... *knuffelt moon* Wat rot dat je je zo voelt...
Dat ze een etiketje op je willen plakken, wil niet zeggen dat jij daardoor een minder goed/geslaagd/leuk mens bent, echt niet! Die etiketjes zijn er vooral om het beestje een naam te geven en zodat deskundigen weten waar ze het over hebben en hoe je daar het beste mee om kunt gaan.
En de uitslag van een IQ-test hoef je niet aan iemand te vertellen, dat is gewoon persoonlijk. Hou wel even in je achterhoofd dat het een test is, en geen absolute waarheid. Als jij zenuwachtig was, of je had je dag niet, of ze vroegen bij de kennisvragen toevallig iets wat je niet wist, dan valt de score lager uit dan eigenlijk reeel zou zijn. En het boeit niet wat je doet met zo'n test, het gaat om wat en hoe je dingen doet in het dagelijks leven. En wat ik hier van jou lees op het forum, lijk je me verre van "dom".
Ik hoop dat je er (IRL) met iemand over kunt praten, want met dit gevoel moet je wat doen en er niet in je eentje mee blijven rondlopen.

OT: Bluh.
Oud 25-04-2007, 23:05
Verwijderd
zucht
: sad :
Oud 25-04-2007, 23:28
Verwijderd
Haha, ik heb mijn chicklit boek met niveau nul in een ruk uitgelezen. Heerlijk. En nu is het half een en ik ga er morgen spijt van hebben dat ik niet vroeg ben gaan slapen. Denk ik. Maar weet je, dit was precies wat ik nodig had.
Oud 26-04-2007, 00:07
Verwijderd
Hmm, ik begin een andere kijk op dingen te krijgen.. Zou het soms niet een virus zijn, maar komen door de pil en kan ik niet tegen al die hormonen of is het de psychische last die nog steeds op mijn schouders drukt waardoor ik zo moe ben en steeds hoofdpijn heb enzo ?
Steeds meer besef ik hoe heel veel familieleden ons vroeger in de steek hebben gelaten. En ergens snap ik wel dat het heel moeilijk voor ze was, maar ik heb niet het idee dat ze het heel erg hebben geprobeerd.
Er is nu zoveel in het nieuws over kinderen die mishandeld worden. Aan de ene kant vind ik het heel erg interessant, maar aan de andere kant wil ik het ook niet zien. Ik wil niet alle cijfers horen en bedenken dat ik daar één van was. Ik wil niet zien dat ze nu vinden dat ze er meer aan moeten gaan doen, pff had dat 19 jaar geleden even bedacht! Ik zie nu hoe zwaar de last is die op mijn schouders drukte en nog steeds drukt, alhoewel het nu wel iets minder is. Altijd die alertheid, altijd op mijn hoede, zoveel dingen die daardoor verklaard worden. Het zit in mijn systeem, ook al hoef ik niet meer constant alert te zijn en het gaat er moeilijk uit. Het kost zoveel kracht. Het ergst zijn de momenten dat er iets niet klopt in haar normale patroon en ik dingen ga vrezen die dan uiteindelijk dan niet gebeurd blijken te zijn. Maar toch blijft de angst bestaan dat het op een dag wel zo blijkt te zijn. En vooral op een moment dat ik eigenlijk nauwelijks iets in de gaten heb, bijv. door de week als ik op mijn kamer zit. Ik weet niet wat er in haar hoofd omgaat, ik weet niet of er eigenlijk wel zoveel in haar hoofd omgaat, maar ik ben bang dat er bepaalde dingen in haar hoofd omgaan. En ik ben bang dat ze die ooit in uitvoering gaat brengen. En ergens wil ik dat van me af schrijven, er over nadenken, mezelf geruststellen, etc. Maar ik wil het eigenlijk ook niet omdat ik er dan weer veel mee bezig ben en het mijn leven gaat beheersen. Dus ik stop het allemaal maar weg en laat het alleen toe als ik daar de noodzaak voor zie.
Maar het blijft toch moeilijk. En ik haat het van mezelf dat ik het er toch weer moeilijker mee krijg. Dat ik er door de week meer mee bezig ben, dan ik eigenlijk zou willen zijn. Dat ik schrik als ik haar stem hoor over de telefoon, dat ik bang ben om ooit dát telefoontje te krijgen of iets dergelijks. Maar ik kan niet voor haar blijven zorgen, mijn leven gaat ook door.
Oud 26-04-2007, 00:27
Verwijderd
Oeps, net pas thuis van de jamsessie terwijl ik eigenlijk vroeg thuis wilde zijn. Nou jaaa. Dan maar even chago ouders, dat overleef ik ook nog wel. Want het was wel gezellig, en nog even heel fijn gepraat met een vriend. Yeah
Oud 26-04-2007, 06:39
Roosje
Roosje is offline
Yeyeyeye rokje + hemdje = liefde. En ik neem mijn chille tas mee naar school enen ik ben vrolijk. <3
Oud 26-04-2007, 06:55
Verwijderd
@moon: Ik ben het helemaal eens met HaWaHaai, vooral mbt dat het etiketje je niet minder goed/geslaagd/leuk maakt en dat het vooral gaat om wat en hoe je dingen doet in het dagelijks leven en dat je me in je posts op het forum verre van "dom" lijkt. Probeer idd irl iemand te vinden waar je mee kunt praten hierover.
Oud 26-04-2007, 07:21
Missy
Missy is offline
Ik faal weer keihard voor mijn eigen.

Ik wil er even niet aan denken. Laatste dag school en dan twee weken vakantie. Yeah!
Oud 26-04-2007, 07:28
Verwijderd
Ik wist niet dat het kon, of eigenlijk wel, maar sommige dingen zijn zo ongelofelijk uitzonderlijk geweldig! En we komen overal wel doorheen En ik ga straks boodschappen doen want morgen Lostprophets in de Melkweg maar ik ga nu eerst terugmailen en dergelijken. ^^
Oud 26-04-2007, 07:40
Verwijderd
Zo grappig om de CSE en CE cijfers van de middelbare af en toe te bekijken (zo rond de examentijd doe ik dat af en toe eens ). Helemaal als ik de cijfers van het hbo en de uni er naast leg; het gemiddelde van mijn cijfers van hbo/uni zijn toch beter dan het gemiddelde van de middelbare school.
Oud 26-04-2007, 09:24
Miracle
Miracle is offline
Bleegh, ik heb vandaag net even iets teveel te doen.
Gelukkig heb ik ook al een groot gedeelte gedaan, maar toch. Ik raak hier gestressed van. Dat geren en gevlieg, niks voor mij. Hopelijk ben ik vanavond gewoon volgens planning weer thuis, dan is de stress voorbij (of waarschijnlijk wel eerder, maar toch).
Vanavond laaaaanggg weekend. Geen rustig weekend, maar toch wel fijn om weer iets meer ruimte te hebben om zelf mijn tijd in te delen.

Vanmiddag practicum en dan moet volgende week dat verslag alweer af zijn. Gelukkig ben ik al een beetje begonnen en het is volgens mij niet zo moeilijk.

Regels voor berichten