![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Mala kom vechten dan als je zo stoer bent? |
![]() |
||
Citaat:
verder erger ik me aan enorm veel dingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
belgische kinderen in de bus op schoolreisje die met hun kont de hele tijd tegen je aan zitten te rijden en níet reageren op terugduwen en ergelijke blikken. mensen die 's ochtends hele gesprekken met je willen beginnen. mensen die in t openbaar verliefd lopen te wezen. mensen die -d en -t niet goed weten te gebruiken. mensen die 'als' en 'dan' en 'wanneer' niet goed weten te gebruiken mensen die sowieso niet kunnen spellen of grammatica toepassen mensen die een andere taal spreken in het openbaar omdat de rest t dan toch niet kan verstaan. Vooral chinezen en oostblokkers. oude mensen die in de bus/trein/metro zeggen 'zeg zou je niet eens opstaan'. Tief op en bel een taxi als je perse moet zitten. reclames om geld te lenen jumpstyle in het algemeen mensen die de rij voor de bus gewoon voorbijlopen en ook nog eerder in mogen stappen. stinkende mensen, waar dan ook. dikke mensen bij de macdonald's mijn buren jongens/mannen die vanaf een afstandje naar je kijken en tegen elkaar vanalles zeggen maar niet gewoon naar je toekomen om een fatsoenlijk praatje te maken. en niet 'eej chickie' of 'eej meisje meisje'. maar een gewoon 'hee alles goed hoe heet je?' ![]() automobilisten die jou voorlaten terwijl je hen net voorlaat mensen die geen fatsoenlijke interpunctie gebruiken mensen die altijd dezelfde woorden gebruiken. belgen die denken dat blowen erger is dan snuiven en slikken mensen die te mondig zijn mensen die niet mondig genoeg zijn het hele midden-oosten en alles wat erbij komt kijken tegenwoordig mensen die écht niet begrijpen dat iemand maanden aan een stuk friends kan en wíl kijken kantoorjargon mensen die ongevraagd een heleboel vertellen de jeugd van tegenwoordig die iedereen maar in elkaar slaat, uitscheldt, bedreigt, verkracht de jeugd van tegenwoordig in het algemeen de ouders van de jeugd van tegenwoordig getinte mensen in strakke shirtjes die expres langs terrassen lopen om gecheckt te worden met veel te grote shiny zonnebrillen mensen die niet weten hoe ze engels moeten gebruiken maar t wel denken mensen die persoonlijke gesprekken houden in het openbaar en dan voorál aan de telefoon. de eerstvolgende keer zeg ik er ook wat van. het moet afgelopen zijn. je mp3-speler in je bodywarmer op je werk laten
Laatst gewijzigd op 29-04-2007 om 12:24. |
![]() |
||
Citaat:
ik erger me trouwens ook aan mensen die voorbarige conclusies trekken.
||
Citaat:
- Mensen die niet mondig zijn - Mensen die té mondig zijn Ja, wtf?! Waar slaat dit op, je doet alsof mensen zich aan jou moeten aanpassen, get a %#$#!! life ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Bovendien beweer jij je te ergeren aan spelfouten en dergelijke, dat kan, maar het is ietwat hypocriet als je zelf niet eens behoorlijk kan spellen en zelfs semantische fouten maakt. Mensen met een zogenaamd erg uitgebreide en intellecte vocabulaire. (volgens mij is het "intellectuele" toch?). mensen die sowieso niet kunnen spellen of grammatica toepassen (hier spreek je jezelf tegen, onduidelijke zin) mensen die niet weten hoe ze engels moeten gebruiken maar t wel denken (onvolledige zin ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Idd
ontopic. Mensen die in hun msn zetten dat ze het verschrikkelijk vinden dat er net iemand is overleden, en als je dan vraagt waarom ze dat doen, ze antwoorden, dat ze die persoon ook kende. (Vriendin van een kennis die een vriend heeft etc....) Daar erger ik me soms aan, dat, en domme posts over gezeik van spelling en grammatica. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik reageerde zo op Lennuzz, omdat ik meer als Mohammed ben dan Jezus, ik vind mijn wangen wel mooi en ik ambieer ook 30 maagden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en nog iets: waarom zou ik niet trots mogen zijn op mijn foto's? het zijn prima foto's en er is niks mis mee dus waarom zou je me daarom uit gaan lachen??
Laatst gewijzigd op 29-04-2007 om 19:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is niet "ze ze", maar "zij ze" je hebt het immers over personen. Gelukkig heb ook jij een foto zodat ik weet wie ik uitlach: muahahah ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- 'ze' is een korte vorm van 'zij', dus volkomen acceptabel - 'zwaktebod' is een woord, en dat heeft niets met zwakke botten te maken (wellicht was het een 'grap', zo niet dan is het echt droevig met je gesteld). Ontzettende prutser die je bent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
als je de (spelling)nazi wil uithangen moet je natuurlijk zelf ook zuiver op de graat zijn hè. maarja. het is maar waar je je druk om wil maken. dit is tenslotte het internet en dyslexie is hier erg in de mode. als je je hier moet gaan kwaad maken over elke misplaatste letter of ongelukkig geconstrueerde zin kun je evengoed direct in de noordzee springen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
mildly amusing Escapism | 500 | 04-08-2007 17:36 |