Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2007, 03:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 27-04-2007 @ 17:15 :
Mensen die je dude noemen als je ze aanspreekt op hun gedrag
dan ben je blijkbaar niet serieus te nemen als je komt klagen, bromsnor.
Oud 28-04-2007, 14:29
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Metal schreef op 28-04-2007 @ 03:10 :
Mensen die "wanneer" en "als" niet juist weten toe te passen.
Citaat:
Mala schreef op 27-04-2007 @ 22:19 :
mensen die irriteren en ergeren door elkaar gebruiken
Ik IRRITEER me aan mensen die gaan bitchen over spelfouten en verkeerd taalgebruik op een informeel foruumpje. Zolang duidelijk is wat de persoon bedoeld moet je niet tof komen doen.
Mala kom vechten dan als je zo stoer bent?
Oud 28-04-2007, 14:48
Verwijderd
Escalatie!
Oud 28-04-2007, 14:53
Verwijderd
Boebsie de grappenmaker
Oud 28-04-2007, 15:00
Verwijderd
Boebsie kan trouwens wel tot de alledaagse ergernissen geschaard worden.
Oud 28-04-2007, 16:29
biep
biep is offline
vandaag 2 japans/chinees/whateverfouyonghai touristen in de bus naar zaandam die zaten te ratelen als 2 furby's met speed op.
aaaaaaargh!
Oud 28-04-2007, 17:11
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 25-04-2007 @ 13:34 :
Ik ga er nieteens aan beginnen. Het is teveel. Nummer 1 van vandaag is kantoorjargon.

Het gaat hier oa over "targets halen", "problemen tacklen", "buikgevoel", "mindset" en "outsourcing"

Echt....
dat soort mensen wil ik altijd zo snel mogelijk downsourcen

verder erger ik me aan enorm veel dingen.
Oud 28-04-2007, 17:11
capibara
capibara is offline
Haha. Sowieso Jappen die alles, maar dan ook echt alles filmen met een peperdure camera.
Oud 28-04-2007, 17:21
Broeder
Broeder is offline
De meeste afkortingen.
Oud 28-04-2007, 17:27
ZerO
ZerO is offline
Ik erger me kapot aan VERO MODA verkoopsters. En maar uit de hoogte doen terwijl ze 3 euro per uur verdienen
Oud 28-04-2007, 18:31
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 28-04-2007 @ 18:27 :
Ik erger me kapot aan VERO MODA verkoopsters. En maar uit de hoogte doen terwijl ze 3 euro per uur verdienen
Ja dat heb ik bij zoveel winkels, vooral bij Man at Work en zelfs in de horeca.
Oud 28-04-2007, 18:41
ZerO
ZerO is offline
Och en ik was het bijna vergeten, maar het feit dat ze kleding die in de winkels hangt moeten dragen, kleding die ze niet kunnen hebben en GEFORCEERDE outfits, dat is echt mijn nummer 1 ergernis tijdens winkelen!!

Laatst gewijzigd op 28-04-2007 om 18:47.
Oud 28-04-2007, 18:43
DeadNation
DeadNation is offline
-Oma's die je vuil aankijken, omdat ze je ervan verdenken planken in de vuilcontainer te hebben gegooit, terwijl je ze net duidelijk hebt gemaakt dat jij t niet was.

Als ik zo oud moet worden, schiet me dan maar door m'n kop.
Oud 28-04-2007, 22:50
Verwijderd
De kok op mijn werk die niet tegen drukte kan.
En ik werk in een heel druk restaurant, .
Oud 28-04-2007, 22:53
Luki
Luki is offline
Verveeeeling
Oud 29-04-2007, 00:58
Skilly
Skilly is offline
Winkels die vroeg sluiten >_<
Oud 29-04-2007, 01:11
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
White Trash schreef op 28-04-2007 @ 19:31 :
Ja dat heb ik bij zoveel winkels, vooral bij Man at Work en zelfs in de horeca.
argh men at work is inderdaad ergerlijk, ik hoef geen dj jean op mn rug als ik een spijkerbroek uitzoek, wat ik dan ook zeg, maar binnen een paar minuten staan ze weer voor je neus om je te vertellen welke 'jeans' super 'dope' zijn.
Oud 29-04-2007, 07:55
Verwijderd
KONINGINNEDAG

& dat terwijl t nog moet beginnen, kan je nagaan.
Oud 29-04-2007, 08:14
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 29-04-2007 @ 02:11 :
argh men at work is inderdaad ergerlijk, ik hoef geen dj jean op mn rug als ik een spijkerbroek uitzoek, wat ik dan ook zeg, maar binnen een paar minuten staan ze weer voor je neus om je te vertellen welke 'jeans' super 'dope' zijn.
Doe als henry rollins en maak stekende bewegingen naar z'n gezicht terwijl je sterf sterf sterf fluistert.
Oud 29-04-2007, 12:21
lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 26-04-2007 @ 19:04 :
Hoe kan ik het vergeten, kent u de term "kabulisten" grondleggers van het "kabulisme"?
Zoals u weet kent elk superieur volk helaas ook lagere kasten, zo ook binnen de surinaamse gemeenschap wel te verstaan "kabulisten".
Dit zijn jongelui volledig bedekt met bling bling tussen de 14 en 18 jaar ofwel kleuters, die lijden aan de drang om ritmisch te tikken op meubulair dan wel voertuigen.
Moet u zich voorstellen u zit harmonisch in de metro om vervolgens gestoord te worden door wild dier dat op elk tastbaar stukje materie als een bezetene begint te bonken, zo hard dat het mij verbaast dat de metro niet ontspoort.
Niks en dan ook niks is irritanter beste mensen en ja ze bestaan.
mensen met een zogenaamd erg uitgebreide en intellecte vocabulaire. En die vervolgens gebruiken om stomme zinnen te maken. Zeg gewoon wat je wilt zeggen.

belgische kinderen in de bus op schoolreisje die met hun kont de hele tijd tegen je aan zitten te rijden en níet reageren op terugduwen en ergelijke blikken.

mensen die 's ochtends hele gesprekken met je willen beginnen.

mensen die in t openbaar verliefd lopen te wezen.

mensen die -d en -t niet goed weten te gebruiken.

mensen die 'als' en 'dan' en 'wanneer' niet goed weten te gebruiken

mensen die sowieso niet kunnen spellen of grammatica toepassen

mensen die een andere taal spreken in het openbaar omdat de rest t dan toch niet kan verstaan. Vooral chinezen en oostblokkers.

oude mensen die in de bus/trein/metro zeggen 'zeg zou je niet eens opstaan'. Tief op en bel een taxi als je perse moet zitten.

reclames om geld te lenen

jumpstyle in het algemeen

mensen die de rij voor de bus gewoon voorbijlopen en ook nog eerder in mogen stappen.

stinkende mensen, waar dan ook.

dikke mensen bij de macdonald's

mijn buren

jongens/mannen die vanaf een afstandje naar je kijken en tegen elkaar vanalles zeggen maar niet gewoon naar je toekomen om een fatsoenlijk praatje te maken. en niet 'eej chickie' of 'eej meisje meisje'. maar een gewoon 'hee alles goed hoe heet je?'

automobilisten die jou voorlaten terwijl je hen net voorlaat

mensen die geen fatsoenlijke interpunctie gebruiken

mensen die altijd dezelfde woorden gebruiken.

belgen die denken dat blowen erger is dan snuiven en slikken

mensen die te mondig zijn

mensen die niet mondig genoeg zijn

het hele midden-oosten en alles wat erbij komt kijken tegenwoordig

mensen die écht niet begrijpen dat iemand maanden aan een stuk friends kan en wíl kijken

kantoorjargon

mensen die ongevraagd een heleboel vertellen

de jeugd van tegenwoordig die iedereen maar in elkaar slaat, uitscheldt, bedreigt, verkracht
de jeugd van tegenwoordig in het algemeen
de ouders van de jeugd van tegenwoordig

getinte mensen in strakke shirtjes die expres langs terrassen lopen om gecheckt te worden met veel te grote shiny zonnebrillen

mensen die niet weten hoe ze engels moeten gebruiken maar t wel denken

mensen die persoonlijke gesprekken houden in het openbaar en dan voorál aan de telefoon. de eerstvolgende keer zeg ik er ook wat van. het moet afgelopen zijn.

je mp3-speler in je bodywarmer op je werk laten

Laatst gewijzigd op 29-04-2007 om 12:24.
Oud 29-04-2007, 13:03
fromBALKAN :D
Hier komt mijn ergernissenlijst

Ik erger me vaak aan breezertaal, en de verloedering van de nederlandse taal, zoals het woord (bij CS Rotterdam) vroeger heette 'Kaartjesautomaat' en nu 'Ticketmachine' heet.

Aan de autochtone bevolking die het haten als mensen een andere taal praten, ja, wtf?! Je zit te zeuren dat je niet wilt dat mensen hun hele privéleven zitten te bespreken over de telefoon in de bus/trein, dus doe ik het maar in m'n eigen taal, en is het nog niet goed.

Nederlanders die vaak doen alsof ze zich echt nergens mee bemoeien, maar ondertussen wel in je privéleven willen spitten.
Allochtonen durven het tenminste gewoon meteen te vragen als het over je privéleven gaat.
Nederlanders die anderen erop aanspreken dat ze zich aan de afspraken/wet moeten houden, terwijl er bij hunzelf weinig van komt.

Ik erger me ook vaak aan die mocroboys die hun muziek keihard over hun telefoon zetten, HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN!

Als mensen het irritant vinden als iemand 'domme' vragen stelt, terwijl ze dat vaak zelf ook doen, maar als ze over dat aangesproken worden rood aanlopen.

Ik erger me ook vaak aan het feit dat ik veel te aardig ben tegenover bepaalde mensen (vooral autochtonen) die achter je rug om buitenlanders haten, terwijl ze in front of you je met een glimlach begroeten. Je mag me wel meteen vertellen dat je me haat hoor

Aan turken die denken dat ik turks ben, aan mocro's en turken die niet goed nederlands spreken (terwijl sommigen hier zijn geboren).

Aan racisten

Aan van die uitgedosste verkopers, die doen alsof ze 'the bomb' zijn en je dan komen vragen 'Kan ik je ergens mee helpen?'
Dan denk ik zo van 'Ik roep je wel als ik hulp nodig héb mongooltje!'

Aan mensen die een gebrek aan sociale vaardigheden hebben:

- Vaak heel zachtjes praten

- Niet goed kunnen communiceren met anderen

- Zelden hun scheur opentrekken

Citaat:
lennuzz
Jij ergert je wel erg veel aan dingen hé, ik raad je echt aan een therapeut te zoeken, want jij bent helemaal ontspoord :'D

Citaat:
het hele midden-oosten en alles wat erbij komt kijken tegenwoordig
Ach so =) vergeet niet dat de nederlandse regering dit zelf allemaal heeft toegestaan, en nu de schuld van 'niet genoeg ingeburgerd' bij de midden-oosten peepz zelf leggen.

Aan mensen die zich over elk klein puntje ergeren, als ze me nou een minuut een knuppel zouden geven, zou ik ze laten zien wat ergeren is ;x
Oud 29-04-2007, 13:07
lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
fromBALKAN schreef op 29-04-2007 @ 14:03 :
Hier komt mijn ergernissenlijst

Ik erger me vaak aan breezertaal, en de verloedering van de nederlandse taal, zoals het woord (bij CS Rotterdam) vroeger heette 'Kaartjesautomaat' en nu 'Ticketmachine' heet.

Aan de autochtone bevolking die het haten als mensen een andere taal praten, ja, wtf?! Je zit te zeuren dat je niet wilt dat mensen hun hele privéleven zitten te bespreken over de telefoon in de bus/trein, dus doe ik het maar in m'n eigen taal, en is het nog niet goed.
[afbeelding]

Nederlanders die vaak doen alsof ze zich echt nergens mee bemoeien, maar ondertussen wel in je privéleven willen spitten.
Allochtonen durven het tenminste gewoon meteen te vragen als het over je privéleven gaat.
Nederlanders die anderen erop aanspreken dat ze zich aan de afspraken/wet moeten houden, terwijl er bij hunzelf weinig van komt.

Ik erger me ook vaak aan die mocroboys die hun muziek keihard over hun telefoon zetten, HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN!
[afbeelding]

Als mensen het irritant vinden als iemand 'domme' vragen stelt, terwijl ze dat vaak zelf ook doen, maar als ze over dat aangesproken worden rood aanlopen.

Ik erger me ook vaak aan het feit dat ik veel te aardig ben tegenover bepaalde mensen (vooral autochtonen) die achter je rug om buitenlanders haten, terwijl ze in front of you je met een glimlach begroeten. Je mag me wel meteen vertellen dat je me haat hoor

Aan turken die denken dat ik turks ben, aan mocro's en turken die niet goed nederlands spreken (terwijl sommigen hier zijn geboren).

Aan racisten

Aan van die uitgedosste verkopers, die doen alsof ze 'the bomb' zijn en je dan komen vragen 'Kan ik je ergens mee helpen?'
Dan denk ik zo van 'Ik roep je wel als ik hulp nodig héb mongooltje!'

Aan mensen die een gebrek aan sociale vaardigheden hebben:

- Vaak heel zachtjes praten

- Niet goed kunnen communiceren met anderen

- Zelden hun scheur opentrekken

Jij ergert je wel erg veel aan dingen hé, ik raad je echt aan een therapeut te zoeken, want jij bent helemaal ontspoord :'D

Ach so =) vergeet niet dat de nederlandse regering dit zelf allemaal heeft toegestaan, en nu de schuld van 'niet genoeg ingeburgerd' bij de midden-oosten peepz zelf leggen.

Aan mensen die zich over elk klein puntje ergeren, als ze me nou een minuut een knuppel zouden geven, zou ik ze laten zien wat ergeren is ;x
het is een topic over ergernissen, dan geef ik mn ergernissen. jij maakt ervan dat ik ontspoord ben.

ik erger me trouwens ook aan mensen die voorbarige conclusies trekken.
Oud 29-04-2007, 13:10
fromBALKAN :D
Citaat:
het is een topic over ergernissen, dan geef ik mn ergernissen. jij maakt ervan dat ik ontspoord ben.
Ik trok een conclusie uit dit soort dingen:

- Mensen die niet mondig zijn

- Mensen die té mondig zijn

Ja, wtf?!
Waar slaat dit op, je doet alsof mensen zich aan jou moeten aanpassen, get a %#$#!! life
Oud 29-04-2007, 13:23
lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
fromBALKAN schreef op 29-04-2007 @ 14:10 :
Ik trok een conclusie uit dit soort dingen:

- Mensen die niet mondig zijn

- Mensen die té mondig zijn

Ja, wtf?!
Waar slaat dit op, je doet alsof mensen zich aan jou moeten aanpassen, get a %#$#!! life
ik doe '%#$#!!' net zoveel als ieder ander hier. en jouw lijst is ook behoorlijk. ga iemand anders buggen.
Oud 29-04-2007, 13:25
Broeder
Broeder is offline
Dat hele gezeik over "breezertaal", vooral als het afkomstig is van mensen die zelf ook geen fatsoenlijke zin kunnen schrijven.

Sowieso, het ligt vooral aan jezelf als je daar veel mee te maken krijgt.
Oud 29-04-2007, 13:33
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
mensen die daadwerkelijk 'hihihih' zeggen als ze om iets lachen.
Oud 29-04-2007, 14:15
*oma*
*oma* is offline
Ga lekker buitenspelen kinders .
Oud 29-04-2007, 14:23
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
lennuzz schreef op 29-04-2007 @ 13:21 :
mensen met een zogenaamd erg uitgebreide en intellecte vocabulaire. En die vervolgens gebruiken om stomme zinnen te maken. Zeg gewoon wat je wilt zeggen.
Lol als jij het gevoel hebt dat ik in dat stukje poog slim over te komen zegt dat meer iets over jou dan mij...

Bovendien beweer jij je te ergeren aan spelfouten en dergelijke, dat kan, maar het is ietwat hypocriet als je zelf niet eens behoorlijk kan spellen en zelfs semantische fouten maakt.

Mensen met een zogenaamd erg uitgebreide en intellecte vocabulaire. (volgens mij is het "intellectuele" toch?).

mensen die sowieso niet kunnen spellen of grammatica toepassen (hier spreek je jezelf tegen, onduidelijke zin)

mensen die niet weten hoe ze engels moeten gebruiken maar t wel denken (onvolledige zin ).

Citaat:
Boebsie schreef op 28-04-2007 @ 15:29 :
Ik IRRITEER me aan mensen die gaan bitchen over spelfouten en verkeerd taalgebruik op een informeel foruumpje. Zolang duidelijk is wat de persoon bedoeld moet je niet tof komen doen.
(...)
Hir blijf ik bij, maar in jou geval speelde je op de man af dat doe ik dan natuurlijk terug ongeacht me principes dat begrijp jezelf ook wel . Het leukste van alles is dat je trots foto's bij je profile hebt staan zodat ik weet wie ik kan uitlachen, bij deze: Muhahahah .
Oud 29-04-2007, 15:41
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
zucht...

ga toch eens heel gauw dood aan teelbal kanker.
Oud 29-04-2007, 15:42
Metal
Metal is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 29-04-2007 @ 16:41 :
ga toch eens heel gauw dood aan teelbal kanker.
dit vind ik ook grof. al snap ik je wel
Oud 29-04-2007, 15:52
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
iedereen denkt het, ik heb de ballen (huhuhuhu) om het te posten.
Oud 29-04-2007, 16:11
innogen
innogen is offline
Citaat:
*oma* schreef op 29-04-2007 @ 15:15 :
Ga lekker buitenspelen kinders .
Oud 29-04-2007, 17:55
Verwijderd
Mijn God wat kunnen mensen zich druk maken.
Oud 29-04-2007, 18:34
TommY_
TommY_ is offline
Idd

ontopic.

Mensen die in hun msn zetten dat ze het verschrikkelijk vinden dat er net iemand is overleden, en als je dan vraagt waarom ze dat doen, ze antwoorden, dat ze die persoon ook kende.

(Vriendin van een kennis die een vriend heeft etc....)

Daar erger ik me soms aan, dat, en domme posts over gezeik van spelling en grammatica.
Oud 29-04-2007, 19:06
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
TommY_ schreef op 29-04-2007 @ 19:34 :
(...)

Daar erger ik me soms aan, dat, en domme posts over gezeik van spelling en grammatica.
Precies, omdat het poging is van de poster om zichzelf als slimmer te profileren dan een ander. Beetje een zwaktebot...
Ik reageerde zo op Lennuzz, omdat ik meer als Mohammed ben dan Jezus, ik vind mijn wangen wel mooi en ik ambieer ook 30 maagden.
Oud 29-04-2007, 19:07
lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 29-04-2007 @ 18:55 :
Mijn God wat kunnen mensen zich druk maken.
daar wordt toch om gevráágd?? 'Alledaagse ergernissen'?
Oud 29-04-2007, 19:08
lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 29-04-2007 @ 20:06 :
Precies, omdat het poging is van de poster om zichzelf als slimmer te profileren dan een ander. Beetje een zwaktebot...
Ik reageerde zo op Lennuzz, omdat ik meer als Mohammed ben dan Jezus, ik vind mijn wangen wel mooi en ik ambieer ook 30 maagden.
zie beneden

en nog iets: waarom zou ik niet trots mogen zijn op mijn foto's? het zijn prima foto's en er is niks mis mee dus waarom zou je me daarom uit gaan lachen??

Laatst gewijzigd op 29-04-2007 om 19:12.
Oud 29-04-2007, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Boebsie schreef op 29-04-2007 @ 20:06 :
Beetje een zwaktebot...
Is dat een soort vis?
Oud 29-04-2007, 19:13
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 29-04-2007 @ 20:09 :
Is dat een soort vis?
Tja als je even begaafd was als ik had je begrepen dat ik doelde op zwakke botten (figuurlijk), maar goed het verschil moet er wezen tussen een profeet en zijn onderdanigen.
Oud 29-04-2007, 19:23
Drez
Drez is offline
Mensen die woorden gebruiken en niet weten wat ze betekenen en hoe ze ze moeten spellen.
Oud 29-04-2007, 19:40
Verwijderd
mensen die stoppen met lopen midden op de kalverstraat, of met zn 10en naast elkaar wandelen of gewoon niet doorlopen... maar je kan daar elke straat invullen die je wilt
Oud 29-04-2007, 19:43
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Drez schreef op 29-04-2007 @ 20:23 :
Mensen die woorden gebruiken en niet weten wat ze betekenen en hoe ze ze moeten spellen.
Hoe is het toch mogelijk......Niks is zieliger dan iemand een verwijt maken waar je in diezelfde post voldoet aan dat verwijt.
Het is niet "ze ze", maar "zij ze" je hebt het immers over personen. Gelukkig heb ook jij een foto zodat ik weet wie ik uitlach: muahahah
Oud 29-04-2007, 19:46
Electriq
Electriq is offline
-_-"

Mugjes.
Oud 29-04-2007, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Boebsie schreef op 29-04-2007 @ 20:43 :
Hoe is het toch mogelijk......Niks is zieliger dan iemand een verwijt maken waar je in diezelfde post voldoet aan dat verwijt.
Het is niet "ze ze", maar "zij ze" je hebt het immers over personen. Gelukkig heb ook jij een foto zodat ik weet wie ik uitlach: muahahah
Anders werk je jezelf nog even dieper in de stront. Wat ben jij aan het falen zeg. Om er EVEN op in te gaan:

- 'ze' is een korte vorm van 'zij', dus volkomen acceptabel
- 'zwaktebod' is een woord, en dat heeft niets met zwakke botten te maken (wellicht was het een 'grap', zo niet dan is het echt droevig met je gesteld).

Ontzettende prutser die je bent.
Oud 29-04-2007, 20:02
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 29-04-2007 @ 20:51 :
Anders werk je jezelf nog even dieper in de stront. Wat ben jij aan het falen zeg. Om er EVEN op in te gaan:

- 'ze' is een korte vorm van 'zij', dus volkomen acceptabel
- 'zwaktebod' is een woord, en dat heeft niets met zwakke botten te maken (wellicht was het een 'grap', zo niet dan is het echt droevig met je gesteld).

Ontzettende prutser die je bent.
Whatever..., ik ben sterker en mijn oom zit bij de brandweer, dus....
Oud 29-04-2007, 21:28
innogen
innogen is offline
Jaja nu is het wel weer leuk geweest

Dat soort discussies en verwijten doen jullie maar via PM.
Oud 29-04-2007, 23:22
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
als je de (spelling)nazi wil uithangen moet je natuurlijk zelf ook zuiver op de graat zijn hè. maarja. het is maar waar je je druk om wil maken. dit is tenslotte het internet en dyslexie is hier erg in de mode. als je je hier moet gaan kwaad maken over elke misplaatste letter of ongelukkig geconstrueerde zin kun je evengoed direct in de noordzee springen.
Oud 29-04-2007, 23:24
Verwijderd
Dat is nog wel koud.
Oud 30-04-2007, 00:01
Metal
Metal is offline
kout
Oud 30-04-2007, 00:21
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
KOUDT hahahahahahahahahahahahaha
Advertentie