Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar toch vet, ik zal het karakter voor de rest van het verhaal linkshandig maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 14-05-2007 om 13:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Samen met jou! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nja, hadden we kunnen verwachten, langzaamaan eerst niet verdachten eten. ;x
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Yerli en Lisaaah en Daboman zijn voorlopig opgemerkt, maar niet serieus verdacht ofzo. ![]() Oh en TopDrop heeft me teveel pindakaas op idd, als Tink* wolf is, vind ik TopDrop alleen maar verdachter. Ik vind Tink*'s reactie op TopDrops 'helaas pindakaas' opmerkelijk.
Laatst gewijzigd op 15-05-2007 om 06:39. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Wat een leuk verhaal, maar waarom ben ik nou zo'n agressieveling ![]() Moet er vandaag gestemd worden?
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb trouwens echt geen idee wat ik moet stemmen, maar ik houd de mensen die door DP genoemd zijn in de gaten. Misschien vallen daar later nog connecties uit op te maken, waardoor ik weer iemand op het spoor kom, zoals dat bij twinkebel gebeurde in de vorige ronde ![]() Maar met het opeten van zoef de haas kan ik echt helemaal niets ![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 15-05-2007 om 12:28. |
![]() |
||
Citaat:
Het eten van een Dorpeling is dus beter dan een Tovenaar of Ziener maar slechter dan de Heks of Verrader. Dus eigenlijk zit je qua slechtheid in het midden. Ik vind je verklaring een beetje vergezocht. Ik vertrouw het niet, maar zou niet op je stemmen want je bent één van de weinigen die echt theorieen post. Ik vind het nogal zwak dat sommigen alleen maar oppervlakkig posten, die hebben vast meer te verbergen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je woordkeuze was fout of je had het meteen uit moeten leggen. Maar ik begrijp dat je het anders bedoelt en daarom zou ik ook niet op jou stemmen maar op de mensen die zich stil houden.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga nu diepnadenken op wie ik ga stemmen.
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik wacht toch nog met stemmen totdat ik meer weet over hoe de rest stemt.
||
Citaat:
![]() En ik neem het niet voor haar op, ik laat je alleen weten dat het vaker gezegd wordt. (ik zeg het bijvoorbeeld ook altijd ![]()
|||
Citaat:
Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen, maar niet op Lisaaah denk ik, want ik vind haar niet verdacht overkomen. Misschien dat ze onschuldig post en daardoor weer verdacht wordt weet ik niet. Nouja, ik zie nog wel, dat ligt ook aan wat de rest doet en of er nog een goeie theorie verschijnt. Zelf heb ik er geen... Citaat:
![]() @TopDrop, werd helaas pindakaas niet je ondergang vorige keer? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Veranderingen op DK. Missy | 0 | 09-07-2007 19:32 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #33 twinkebel | 6 | 07-05-2007 20:02 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #19 Saarah | 500 | 09-07-2006 21:01 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
s.com-wie-ben-ik Jon | 79 | 21-03-2004 16:50 |