Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2007, 11:42
Nijn*
Nijn* is offline
@ ~~dolce~~ : gefeliciteerd meisje!! (K)

OT: Vandaag ziek thuis gebleven. Voelde het gisteren al opkomen, maar moest naar opa en familiefeest en blah. Toch maar gegaan en vannacht niet geslapen van het hoesten en de koorts en keelpijn en weetikveelwat. Dus niet naar therapie gegaan vanochtend, ook niet naar school. Ben nu eindelijk op blz. 100 van m'n boek, maar moet er nu nog bijna 200 lezen en voor donderdag moet het uit zijn! Als het nu maar niet zo'n ingewikkeld boek was, dan lukte het makkelijk. Hoewel ik me echt beroerd voel, moet ik toch echt wat gaan doen voor school, want ik ga het nevernooit redden op deze manier.. AAHRG!
Oud 29-05-2007, 12:22
Verwijderd
denk teveel, doe te weinig
Oud 29-05-2007, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 29-05-2007 @ 11:24 :
Dankje ik ga mijn best doen
tadada... geslaagd
Oud 29-05-2007, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 29-05-2007 @ 14:40 :
tadada... geslaagd
Gefeliciteerd!
Oud 29-05-2007, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 28-05-2007 @ 23:01 :
alledaagse dingetjes maken me soms zo ongelukkig.
Dat. Voortdurend. Ik wil het niet meer.
Oud 29-05-2007, 14:47
Little_lady
Little_lady is offline
Vlug het liedje instuderen, dan kan ik het straks zingen
Oud 29-05-2007, 14:54
Verwijderd
Engels ging goed. Morgen nog wiskundeB1,2 en ik ben klaar!!! Hoe heerlijk gaat dat zijn!
Oud 29-05-2007, 14:54
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 29-05-2007 @ 08:29 :
oh, heeft ie een huisje geweigerd???
nee, het is eigenlijk niets ernstigs.
Hij heeft juist net een huisje (flat eigenlijk) maar moet alles nog aanschaffen, van de vloer tot de bank, tot de tafel tot bestek. Dat kost geld en dat zegt hij ook vaak, dat hij dat wel onderschat heeft.
nu krijgen we / krijgt hij van mn oom een bank aangeboden. Maar die vind ie 'niet zo mooi'. Ik dacht juist, dat is toch handig, dan heb je iig een bank totdat je weer meer geld hebt om uit te geven voor een bank die je mooier vind. Het is trouwens geen lelijke bank en nog zo goed als nieuw. Hij wilde dat niet, dus ik moet mn oom vandaag gaan bellen. Anyway, ik vind nu gewoon dat ie het zelf moet weten hoor, we hebben er ook zeker geen ruzie om, maar ik had het aangenomen als ik hem was.
vooral omdat er nog zoveel gekocht moet worden.
Oud 29-05-2007, 14:55
Fantôme
Fantôme is offline
~~dolce~~ gefeliciteerd!!
Oud 29-05-2007, 15:07
IcedEarth
IcedEarth is offline
hihih ik vind me zelf geniaal want mijn doel was eigenlijk alleen de analyse af krijgen , en nu heb ik het hééle verslag maar afgemaakt want ik was toch bezig. Én begonnen aan de opbouw van het portfolio, stage voor morgen voorbereid. hihi ik ben geniaal.
Oud 29-05-2007, 15:10
rare kwast
rare kwast is offline
@ krummeltje:

@ dolce:

GEFELICITEERD!!!!
Oud 29-05-2007, 15:15
rare kwast
rare kwast is offline
morgen nog een half dagje dan is het weer afgelopen..
Oud 29-05-2007, 15:15
Verwijderd
hehe dankjewel allemaal.
Het dringt nog niet helemaal door, maar het is wel tof
Oud 29-05-2007, 15:35
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 29-05-2007 @ 16:15 :
hehe dankjewel allemaal.
Het dringt nog niet helemaal door, maar het is wel tof
Gefeliciteerd

En de trouwerij was leuk en eigenlijk ook nog best officieel met jurken en ringen en een echte lunch en zo. En eten ging niet echt fantastisch (argh, dat vrouwtje ging vragen of ze dan iets anders nog moest klaarmaken), maar ook niet heel slecht. En het was echt gaaf om getuige te zijn. En nu ben ik hartstikke moe.
Oud 29-05-2007, 15:39
Redhair
Redhair is offline
Dolce, gefeliciteerd. Krummeltje ook trouwens!

Vannacht eerst even met mijn broer gepraat op msn, toen maar met mijn mp3-speler gaan slapen. Stomme geluiden.
Het lijkt wel alsof ik aan het afvallen ben. Ik eet meer dan anders. Maar wel gezonder, met variatie, ook warm eten, rgelmatiger. Mijn tante merkte zondag al op dat ik erg was afgevallen. Is alleen maar mooi. Nog geen vreetbui gehad, nog niet gekotst, is alleen maar mooi. Regelmatig en gezond eten, en afvallen. Zo hoort het. Hopen dat het zo blijft, ben bang dat ik straks opeens aankom.
Oud 29-05-2007, 15:42
Ann
Ann is offline
Krummeltje en Dolce gefeliciteerd!!

Ik ben klaar, nu even twee weken wachten op de uitslag. Zaterdag eerst naar disneyland toe met school. En het wordt alsmaar mooier .
Oud 29-05-2007, 16:06
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Inmiddels geen van de 3 beloofde tentamens kunnen maken. Pinkpop was leuk maar toen we de tent af gingen breken werd het een ramp. Naja.. uhm.. toen onderweg naar huis en thuis een oorlogsstemming. Vandaag zou ik gaan logeren voor een week, verheugde me er al langer op maar nu gaat het niet door. Voel me vergeten, want moest zelf uit gaan zoeken of ik nou wel of niet kon komen. Godzijdank gingen er vanochtend geen treinen anders had ik voor niets helemaal in Rotterdam gezeten.

Ik denk dat ik maar ga kappen met mijn opleiding, en heel hard ga hopen dat ik word aangenomen voor mijn opname maandag.

Anders weet ik het ook niet meer.
Ik wil niet dood.
Ik wil zo niet leven.

Jeej.
Oud 29-05-2007, 16:08
Verwijderd
Pff. Optreden was tof, en bij hem zijn ook. Al word ik wel een beetje moe van mezelf: waarom doe ik soms zo moeilijk? Achjaa, het klopt wel wat ik zei: we hebben de tijd. Duss, het komt wel goed. <3
Oud 29-05-2007, 16:17
Verwijderd
Gefeliciteerd dolce en krummeltje!

@droomvlucht: wat een tegenvallers zeg! *knuf* probeer een beetje te denken aan hoe leuk pinkpop was. Komende week zal wel spannend zijn; misschien goed om toch veel afleiding en ontspanning te zoeken? Kun je niet bij iemand anders logeren?
Oud 29-05-2007, 16:43
Heksjuh
Heksjuh is offline
Gefeliciteerd Krummeltje!

Net scheikunde gehad. Ik wilde het eigenlijk niet gaan nakijken op internet, maar toch gedaan. En het valt me ontzettend mee. Soms heb ik echt dingen opgeschreven waarbij ik dacht 'dat kan nooit goed zijn', maar dat was het dus wel Ik wist niet al mijn antwoorden, maar met de dingen die ik zeker wist heb ik nu ongeveer mijn cijfer uitgerekend. Ik moet er nog vier punten bijkrijgen en dan heb ik een 7.0 voor een 8 gemiddeld, dus dat ga ik wel redden (en als ik er geen punten bijkrijg lukt het waarschijnlijk wel door de norm). Ik ben opgelucht nu ik voor scheikunde waarschijnlijk ook een 8 gemiddeld heb, dat scheelt weer bio en wiskunde
*blij is*
Alleen nu nog bio en natuurkunde...
Oud 29-05-2007, 17:01
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik wil scheikunde niet nakijken, maar het zelf al een beetje gekeken waar ik ongeveer punten voor kan krijgen, omdat ik dat zeker wist. Toen kwam ik rond de 6,8 uit. Met nog wat puntjes erbij sta ik een 7,4 voor een 8. Maar misschien heb ik ook wel dingen goed gerekend die fout waren.

Ach, een 5,4 voor een 7 heb ik sowieso.
Oud 29-05-2007, 17:32
Heksjuh
Heksjuh is offline
Duivelaartje: mooi

Als hij haar slaat, sla ik hem. Maakt niet uit waar het over gaat en dat ik er niks vanaf weet, of dat hij het zelf doet of dat hij vrienden laat doen - als hij haar slaat, sla ik hem. Keihard. Haar een beetje lopen bedreigen. Hij heeft haar nooit verdiend en ik ben blij dat zij het ook inziet. Klootzak.

En nu eerst maar even douchen en daarna verder leren/oefenen. Waarom is het examen pas in de middag? Dan ben ik zo lang aan het stressen en zo laat thuis.

Ik hoop dat mijn zus ook slaagt, ookal ziet ze het nu even niet meer zitten en denkt ze dat ze een her moet. Ze kan het wel.
Oud 29-05-2007, 17:35
Verwijderd
MAIL NOU EENS TERUG!!!!!!!!
Oud 29-05-2007, 17:38
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Nu word ik boos want ik heb Mika gemist bij Jensen, ehem.
Oud 29-05-2007, 18:01
duivelaartje
duivelaartje is offline
M'n lenzen doen auw van het vele lezen en m'n nek is stijf. Grm en ik wil goed biologie leren.

Eerst maar eens dit examen afmaken. Als ik tussen de 7 en de 8 heb hoef ik van mezelf niet veel meer te leren.
Oud 29-05-2007, 18:02
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 29-05-2007 @ 18:35 :
MAIL NOU EENS TERUG!!!!!!!!
Eh ja, dat dus, maar iets minder fel.

Het zal wel wat later worden, dus ik zou eerst wat nuttigs moeten doen (oftewel verder lezen in mijn Duitse boek), maar ik heb zo geen zin. Vandaag was wel leuk. Zebravisembryo's blijven mooi. Je kunt ze in een halve dag gewoon zien ontwikkelen van een bevruchte eicel tot iets van 20% epibolie. Vandaag ook eindelijk eens semi-officieel mijn propedeuse gehaald (hoera), maar nog steeds geen cadeautje voor mijn moeder gevonden. Ai ai ai.

En verder heb ik niets te luchten, want het gaat gewoon goed.
Oud 29-05-2007, 18:05
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik voel me belachelijk rot, en op dit moment knaagt het dan ook heel erg aan me. Er gebeuren even iets teveel dingen tegelijk en het blijft zo moeilijk om me dan op iets te richten dat mijn prioriteit zou moeten hebben. Nevermind..

Vanmorgen voelde ik me prima, maar bij thuiskomst kreeg ik een paar rotte binnenkomers. Persoonlijk denk ik dat ik over een paar jaar maar mijn complete familie ter adoptie beschikbaar stel, want het blijven vreselijke naaiers. En och, wat moet je er eigenlijk mee... met familie? Ze zeuren, en zaniken, en ouwehoeren en roddelen. Op sommige momenten kan ik ze missen als kiespijn, maar echt willen missen zou ik ze nooit. Goed, soms dan.

Zoals me net werd aangeraden door mijn oppaskindje van 7 jaar: "Juf Kelly, misschien kun je beter een beetje tot rust komen, je klinkt nu een beetje gespannen. Als je mama niet tegen je praten wil (want dat idee krijg ik een beetje) dan ga je toch gewoon een lief iemand bellen? Wij houden toch wel van je hoor" <333
Ik houd echt van mijn lieve kinders.
Oud 29-05-2007, 18:19
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Redhair schreef op 29-05-2007 @ 03:01 :
Jezus, ik werd wakker van geluiden, het leek alsof ze van zolder/het dak komen. Ik weet niet wat het is. Gerommel. Niet duidelijk voetstappen, ook niet duidelijk rattenpootjes. Soms stopt het even, dan begint het weer. In de gang kan je het ook horen. Misschien is iemand van het huis gewoon op het dak of op zolder, ik weet het niet, maar ik durf niet te kijken. Ik ben doodsbang, het is echt een kutgeluid, omdat ik niet kan horen wat het is. De deur voor de trap naar zolder stond wel een beetje open, maar die staat zo vaak een beetje open. Maar ik zie geen licht van zolder komen.
Ik ben echt fucking bang, maar waarvoor? Het is vast iemand van hier of ongedierte, of een kat. Katten kunnen volgens mij ook op ons dak komen, misschien is het gewoon een kat. Maar ik durf niet meer op mijn slaapkamer te slapen vannacht, daar klonk het rechtboven. Ik ga maar op de bank slapen denk ik. Dit wordt een comfortabel nachtje. Misschien stel ik me maar aan, maar ik vind het echt eng.
Ha, ik weet wat mij zo bang heeft gemaakt. Een steenmarter. Met een huisgenoot ging ik net het dak en de zolder bekijken, maar we zagen niets. Ik ging op internet zoeken naar dieren die op zolders wonen en vond de steenmarter. Hij maakt geluiden alsof er inbrekers zijn. Precies. Een paar weken geleden vonden we ook al een dode op het dak, dus dat is duidelijk. Een minpuntje, als ze eenmaal genesteld zijn gaan ze niet snel weg. Het is een beschermde diersoort, dus vangen of doden mag niet. Dat wordt gezellig, ik hoop dat ze een beetje stil worden. Leuke huisdieren.
Oud 29-05-2007, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 29-05-2007 @ 19:19 :
kggg steenmarter kgg

OMG TE SCHATTIG.
Oud 29-05-2007, 18:36
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 29-05-2007 @ 19:28 :
[afbeelding]

OMG TE SCHATTIG.
Oud 29-05-2007, 18:50
IcedEarth
IcedEarth is offline
ooh ik wil ook een steenmarter op zolder .
Oud 29-05-2007, 19:01
Redhair
Redhair is offline
Als ik er vannacht weer wakker van word mag je die van mij wel hebben.
Oud 29-05-2007, 19:04
Verwijderd
Woei.
Oud 29-05-2007, 19:05
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Redhair schreef op 29-05-2007 @ 20:01 :
Als ik er vannacht weer wakker van word mag je die van mij wel hebben.
oh daar houd ik je aan!.
Oud 29-05-2007, 19:05
Verwijderd
Citaat:
IcedEarth schreef op 29-05-2007 @ 19:50 :
ooh ik wil ook een steenmarter op zolder .
Ja totdat ze aan de bedrading van je huis beginnen te knagen. Die beesten zijn echt bizar De auto van mijn oma stond bij ons achter het huis en binnen een nacht startte het ding gewoon niet meer. Blijkt de startkabel aangevreten te zijn. In de kabels van Japanse auto's zit blijkbaar iets dat ze erg lekker vinden. In plaats van dat ze onze kippen opvreten...

Maar goed. Hier alles best; vriendje is zo leuk lalala en vanavond film kijken en lasagne eten met vriendin/huisgenoot, ben benieuwd alleen of het gelukt is want de saus was veel te dun.
Oud 29-05-2007, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Friday schreef op 29-05-2007 @ 19:02 :
Eh ja, dat dus, maar iets minder fel.
Was ook wel wat overdreven van mij .
Ik heb inmiddels een mailtje gehad en morgen (bijna) gepland, dus dat scheelt in de stress .
En ik heb net voor het eerst weer hardgelopen!!!
Oud 29-05-2007, 19:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 29-05-2007 @ 19:28 :
[afbeelding]

OMG TE SCHATTIG.
Oh wat lief!!

Vrijdagavond borrel bij m'n muziekleraar. Juh, hij regelt de drank. Nu zitten we te brainstormen over een leuk cadeau voor hem. Hij heeft ons toch veel geholpen met onze compositie en we hebben gezellige voorspeelavonden gehad en weekendjes weg. Een cd is vrij lastig, hij heeft al zoveel. Maar iets alternatiefs van deze tijd vast nog niet. Oude knakker die hij is.
Oud 29-05-2007, 19:13
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 29-05-2007 @ 20:05 :
oh daar houd ik je aan!.
Maar ik mag hem niet vangen want hij is beschermd.
We lokken hem dan wel met een lekkere muis naar jouw huis.
Oud 29-05-2007, 19:54
Verwijderd
Blugh, heb je eindelijk een gezond gewicht, word je ziek... Vandaag wel naar therapie geweest want thuis was het eten alleen maar moeilijker geworden en ik wilde iets inbrengen bij bespreken groep. Maar eigenlijk, had ik naar huis moeten gaan. Maar goed, het ziek zijn moet zich maar aan mijn agenda aanpassen hoor... (Hoewel ik morgen en donderdag wel thuis blijf.) Oh en ik was weer afgevallen. Grmbl. Zit nu precies op gezond gewicht, hoop dat ik dat vast kan houden nu...

Dolce en Krummeltje gefeliciteerd en *knuff* voor iedereen.
Oud 29-05-2007, 20:43
rare kwast
rare kwast is offline
weer een sollicitatie de deur uit.. vermoeiend en ik durf niet meer te hopen..
ze zoeken steeds ervaring
maar goed ik ga nu naar bed ben boter gaar..
Oud 29-05-2007, 20:53
Verwijderd
Nog iets meer dan een maand en dan heb ik misschien mijn diploma... man ik vind het zo spannend. Zal ik het dan misschien toch gaan halen?
Oud 29-05-2007, 20:57
Nona
Nona is offline
Prima dagje geweest. Nu nog een keer R&J, en nog wat lezen en dan zo slapen. Even de was erin, denk ik maar.

Ik voel me echt wonderlijk rustig.
Oud 29-05-2007, 21:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh, ik kan niet meer.. Ben zo moe.
Oud 29-05-2007, 21:16
Nijn*
Nijn* is offline
@ Duivelaartje: gun jezelf toch af en toe eens rust meisje! Je bent echt wel slim & voorbereid genoeg om die examens te halen, maar moe en gestressed die examens in gaan zal ze niet veel goeds doen! *knuff*
@ Redhair: Iieiee, wat een lief beestje! (Tot je 'm op je zolder hebt denk ik)

OT: Toch nog redelijk wat dingen gedaan vandaag, niet zoveel als ik had gewild, maar oké. Heb m'n boekverslag en recensieopdrachten voor nederlands afgemaakt, heb wiskunde gemaakt, ben naar bijles gegaan, heb kunstgeschiedenis uitgewerkt, heb toch nog wat blz gelezen in m'n engelse boek en ben ook nét aan het verslag begonnen. Zit nu lekker aan de avondmelange en ga zometeen slapen, morgen weer naar school. Zal morgen wel bij de rector worden geroepen, want moest eigenlijk vandaag maar was natuurlijk ziek dus dat ging niet. Ben zowel bang als opgewonden, ik vind het eng maar ook goed dat er nu wel iets mee gedaan werd. Jammer alleen om te horen dat hij furieus was.
Oud 29-05-2007, 21:19
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ga nu naar bed. Ik gaap meer dan ik lees.

En ik moet niet miepen. Biologie kán ik wel. Als ik het morgenochtend nog even doorlees voor de opheldering ben ik geheel voorbereid.
Oud 29-05-2007, 21:23
Verwijderd
Ik ben moe.
En zeurderig en daar moet ik eens mee ophouden.

En ik heb pijn in mijn mond, maar daar kan niets aan gedaan worden.

En de dag is kort en en de dag is lang
's Avonds zijn er stemmen en liedje op de gang
En ik doe precies wat de dokter zegt
Goed je groente en eten en niet te laat naar bed
Niet met die pen, niet op de grond, niet elke keer,
Niet in de zon, niet op die toon, niet tegen mij
En de wolken gaan voorbij.. vaarwel vaarwel
Ik hoop maar dat er roze koeken zijn

Hihi. Oke grapje. Koud en spierpijn. Gheghe.

Laatst gewijzigd op 29-05-2007 om 21:35.
Oud 29-05-2007, 21:28
Verwijderd
Ik ben moe. Maar ik mag ein-de-lijk een hele viool. Ik was al bang dat ik met mijn lengte een 7/8 zou krijgen, maar nee hoor! Ik ga een jaar terug in niveau, express, mijn eigen keuze, om er alleen maar beter uit te komen. Ik ben blij dat ik daarvoor gekozen heb.

Oud 29-05-2007, 21:31
Little_lady
Little_lady is offline
Net weer bij d'r geweest, nu met hond. Ze verdiende het Hij was er ook nog, hondje-lief joeg hem alleen een beetje weg met d'r grom-praktijken. Ze hebben wat met d'r uitgespookt in de dagen dat ik niet bij d'r geweest ben, ik weet het zeker... Of het lag aan hem, maar daar geloof ik niet in. Hij houdt veel te veel van honden om ook maar iets verkeerd te kunnen doen. Het stukje vlees pakte ze bijvoorbeeld heel rustig van 'm aan, dat dan weer wel. Nouja, het zal ook eigenlijk wel... Hondje-lief was alleen duidelijk niet in haar gewone doen. Zal zij ook niet mee willen met m'n ouders? Misschien is dat het, wie zal het zeggen.

Verder weer even gesproken, vandaag met allebei, over alles en we weten 2 dingen: ik hoor niet mee te moeten en m'n ouders zijn vast en zeker met 2 maanden weer terug in de oude vertrouwde streek. Vooral m'n moeder, die dénkt dat ze de boel achter kan laten maar dat kan ze nooit... Als ik iemand ken met verlatingsangst dan is zij het. Verder zijn ze samen druk bezig met het zoeken van een nieuw onderkomen voor me, echt zó lief. Die 2 zijn echt bijzonder Maar ik raakte na verloop van tijd m'n stem behoorlijk kwijt en dat is bij mij het teken dat ik m'n huilbui onderdruk. En dat hadden ze door, ook al kenden ze me nog niet (bijna) huilend...

En toen belde m'n vader, waar of ik bleef en of ik niet toevallig weer daar zat. 'Nee hoor, ik loop op die en die brug met hondje-lief' (Ik ga natuurlijk niet beamen dat ik er zit, dan komt 'ie me er persoonlijk aan m'n haren weg trekken...) 'Oh. Nou, wil je nú naar huis komen dan?' 'Ja hoor, ik ben zo thuis..' Verdorie, mag ik niet eens ff lekker eruit met m'n hondje? En waarom is het zo negatief als ik bij haar zit? Het is niet mijn schuld dat zij als een moeder voor me is en dat ik m'n 'echte' ouders wel kan schieten... Helemaal ook omdat hij er nu was. Ik had hem al een maand niet gezien en hij hondje-lief al meer dan een half jaar niet. Ik geef om niemand zoveel als om hondje-lief, vriendje-lief en die 2 mensen. Laat mij lekker m'n gang gaan, ik ben oud en wijs genoeg om te bepalen met wie ik praat en zeker wat ik bespreek. En zolang als ik hier nog ben wil ik ervan genieten dat ik met 10 minuten bij haar ben... Waarom is dat allemaal zo moeilijk in de ogen van mijn ouders?

Zucht... Maar nu ben ik moe, ik ga slapen...
Oud 29-05-2007, 21:51
Verwijderd
Ja. Ik heb eindelijk besloten.
Oud 29-05-2007, 21:59
kroot
kroot is offline
Nattigheid: Peru?

Ik zeg wel leuk dat ik wil slapen, maar ik moet nog op 2 gasten wachten.
En ik ben de Matthaus Passion aan het luisteren
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten