Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hij heeft juist net een huisje (flat eigenlijk) maar moet alles nog aanschaffen, van de vloer tot de bank, tot de tafel tot bestek. Dat kost geld en dat zegt hij ook vaak, dat hij dat wel onderschat heeft. nu krijgen we / krijgt hij van mn oom een bank aangeboden. Maar die vind ie 'niet zo mooi'. Ik dacht juist, dat is toch handig, dan heb je iig een bank totdat je weer meer geld hebt om uit te geven voor een bank die je mooier vind. Het is trouwens geen lelijke bank en nog zo goed als nieuw. Hij wilde dat niet, dus ik moet mn oom vandaag gaan bellen. Anyway, ik vind nu gewoon dat ie het zelf moet weten hoor, we hebben er ook zeker geen ruzie om, maar ik had het aangenomen als ik hem was. vooral omdat er nog zoveel gekocht moet worden.
||
Citaat:
![]() En de trouwerij was leuk en eigenlijk ook nog best officieel met jurken en ringen en een echte lunch en zo. En eten ging niet echt fantastisch (argh, dat vrouwtje ging vragen of ze dan iets anders nog moest klaarmaken), maar ook niet heel slecht. En het was echt gaaf om getuige te zijn. En nu ben ik hartstikke moe.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het zal wel wat later worden, dus ik zou eerst wat nuttigs moeten doen (oftewel verder lezen in mijn Duitse boek), maar ik heb zo geen zin. Vandaag was wel leuk. Zebravisembryo's blijven mooi. Je kunt ze in een halve dag gewoon zien ontwikkelen van een bevruchte eicel tot iets van 20% epibolie. Vandaag ook eindelijk eens semi-officieel mijn propedeuse gehaald (hoera), maar nog steeds geen cadeautje voor mijn moeder gevonden. Ai ai ai. En verder heb ik niets te luchten, want het gaat gewoon goed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed. Hier alles best; vriendje is zo leuk lalala en vanavond film kijken en lasagne eten met vriendin/huisgenoot, ben benieuwd alleen of het gelukt is want de saus was veel te dun. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb inmiddels een mailtje gehad en morgen (bijna) gepland, dus dat scheelt in de stress ![]() En ik heb net voor het eerst weer hardgelopen!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vrijdagavond borrel bij m'n muziekleraar. Juh, hij regelt de drank. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() We lokken hem dan wel met een lekkere muis naar jouw huis.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |