Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2007, 05:59
Verwijderd
Citaat:
TheCreator schreef op 29-06-2007 @ 00:53 :
Ok. ik blijf wel weg uit dit topic. Nieuwe zienswijzen hebben toch wel altijd last van veel wrijving en commentaar..
Voltaire! ik had je niet herkend van dichtbij!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 09:59
16 centimeter
16 centimeter is offline
haloo .. i heb een vraagje voor de meisjes. ik ben dus 15 jaar en heb een penis van 16 cm? is dit klein of wel normaal?..ik schaam me hier echt erg voor vooral als ik een vriendin heb...wat vinden jullie?,..bedankt!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 10:00
Verwijderd
Citaat:
16 centimeter schreef op 29-06-2007 @ 10:59 :
haloo .. i heb een vraagje voor de meisjes. ik ben dus 15 jaar en heb een penis van 16 cm? is dit klein of wel normaal?..ik schaam me hier echt erg voor vooral als ik een vriendin heb...wat vinden jullie?,..bedankt!
Heb je het topic wel gelezen?
- de gemidelde penis is 15 cm, 90% van de mannen zit tussen de 12 en 18 cm en 98% tussen de 10 en 22 cm
- de meeste meisjes knappen ook niet af op een ondergemiddelde penis
- de meeste meisjes knappen wél af op een jongen die extreem onzeker is en/of zich om onzinnige dingen schaamt
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 12:28
Zotopteentjes
Zotopteentjes is offline
Citaat:
weetnie schreef op 04-06-2007 @ 20:19 :
hallo allemaal heb klein vraagje ben een jongen van 18
+/- 1.73 lang gewoon nederlands.

maar heb vraagje voor jullie

ik heb een pennis die in laten we zeggen rust stand +/-8cm en in happy stand +/-13 cm lang is.

is dit normaal of heel erg klein?(ben nogal onzeker hier over daarom ook geen relatie omdat ik de meiden niet wil teleustellen)

als dit te klein is er dan ook een manier om mijn pennis te vergroten (geen operatie).

ik weet stome vraag maar vroeg het me gewoon af
Vééééééééél te klein vrees ik. Maar trek het je niet aan.
Oud 29-06-2007, 12:54
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Zotopteentjes schreef op 29-06-2007 @ 13:28 :
Vééééééééél te klein vrees ik. Maar trek het je niet aan.
Achja, wat ben je met eentje van 17cm als je niet weet wat je ermee moet aanvangen? Leer gewoon hoe je desondanks een miniem gebrek een meisje kan bevredigen (met of zonder je penis). Techniek is hier belangrijker dan afmetingen, neem dat maar van mij aan
Trouwens, geen enkele normale meid wil iemand met een monster van 20cm; dat doet enorm pijn voor haar.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 13:02
Hoii
Hoii is offline
Kerel je moet niet zo zeuren, doe gewoon een zak over haar hoofd en dan maar neuken voor het vaderland!!
Oud 29-06-2007, 13:47
T_ID
T_ID is offline
Er moet een verbod op dit soort topics komen.
Oud 29-06-2007, 14:46
16 centimeter
16 centimeter is offline
een vriend van me heeft zo'n berelul van 23 cm... en tja..je moet maar geluk hebbe
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 14:53
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 29-06-2007 @ 14:47 :
Er moet een verbod op dit soort topics komen.
Er moet een verbod komen op idioten.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 14:58
16 centimeter
16 centimeter is offline
Citaat:
Er moet een verbod komen op idioten.
waarom in godsnaam idioten?..
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 15:00
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
16 centimeter schreef op 29-06-2007 @ 15:46 :
een vriend van me heeft zo'n berelul van 23 cm... en tja..je moet maar geluk hebbe
haha top-account
Oud 29-06-2007, 16:03
Verwijderd
Citaat:
16 centimeter schreef op 29-06-2007 @ 15:58 :
Nou, jij state nu waarom.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 17:06
Magican
Magican is offline
Citaat:
16 centimeter schreef op 29-06-2007 @ 15:46 :
Heb je dat persoonlijk gemeten, 16 centimeter?
Oud 29-06-2007, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 29-06-2007 @ 11:00 :
Heb je het topic wel gelezen?
- de gemidelde penis is 15 cm, 90% van de mannen zit tussen de 12 en 18 cm en 98% tussen de 10 en 22 cm
-
Dit lijkt me niet te kloppen. Op basis van een gemiddelde van 15 cm en een 90% dekkingsgebied (), kom je uit op een standaardafwijking van ongeveer 1,82 cm. In dat geval ligt 98% ongeveer tussen de 10,5 en de 19 cm.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 21:07
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
16 centimeter schreef op 29-06-2007 @ 15:58 :
Omdat je idioot bent als je als accountnaam de lengte van je lul hebt.

De jeugd van tegenwoordig
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 21:31
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 29-06-2007 @ 22:07 :
Omdat je idioot bent als je als accountnaam de lengte van je lul hebt.
Nee joh, das gewoon de afstand die al z'n hersencellen op een rij gelegd zouden overbruggen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 04:59
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 29-06-2007 @ 21:10 :
Dit lijkt me niet te kloppen. Op basis van een gemiddelde van 15 cm en een 90% dekkingsgebied (), kom je uit op een standaardafwijking van ongeveer 1,82 cm. In dat geval ligt 98% ongeveer tussen de 10,5 en de 19 cm.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 29-06-2007 @ 21:10 :
Dan neem je aan dat het normaal verdeeld is, wat natuurlijk niet per se zo hoeft te zijn. Maargoed, ik weet niet meer wat mijn bron was voor die getallen dus ik weet ook niet in hoeverre ze betrouwbaar zijn
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 08:41
franky_86
franky_86 is offline
Weetnie,

De lengte van je apparaat maakt echt geen drol uit. Uit eerder weergegeven cijfers blijkt dat slechts 10% van de mannen over een maatjegroter (18+) beschikt. Als vrouwen alleen maar grote snikkels zouden willen is dat heel vervelend voor ze want dat zou betekenen dat een vrouw een kans van 10% heeft om een man te treffen die "wat groter geschapen is".

Vrouwen moeten dus niet zeuren en je nemen zoals je bent. Vrouwen willen b.v. ook graag wereldvrede maar ook dat is niet haalbaar. Wij nemen vrouwen ook zoals ze zijn. Als je laat zien dat je een lieve, betrouwbare, zelfvezekerde jongen met amitie bent (en ga ook aan je spelling werken), waar ook nog is een zinnig gesprek mee kan worden gevoerd, zal ook jij een keer een vriendin krijgen, en die zal echt niet zeuren over je lengte, er zijn namelijk belangrijkere dingen in het leven. Koop in plaats van een penisvergroter nieuwe mooie kleren, doe je haar netjes en ga gewoon is kijken in een discotheek. Desnoods doe je een tok aan zodat t lijkt of er heel wat zit zodat je zef kan ondervinden dat vrouwen daar absluut niet naar kijken als ze uit zijn.

Jou toekomstige vriendin zal van jou houden om heel veel meer belangrijkere zaken dan je penislengte. Ook zal ze als jullie close worden echt niet met een meetlat klaarstaan. Waarschijnlijk zou ze denken: Ik hou van Weetnie en hou dus ook van kleine Weetnie, het was leuk geweest als hij wat groter was maar Weetnie is zo'n lieve jongen dat het me eigelijk niks uitmaakt. Als je dan nog steeds denkt haar niet te kunnen verwennen, er zijn in de sexshop zogenaamde pretcondooms te koop die je over jou ding heen kan zetten, dan is ie al wat groter, en dan moet je die maar gaan gebruiken. Of je verwent haar gewoon met een tarzan, dat kan natuurlijk ook.

Voordat een vrouw met jou naar bed gaat zal ze echt iets voor je moeten voelen en er zal een sterke band tussen jullie moeten zijn. Het probleem wat jij hebt is niet iets wat tussen je benen hangt maar het zit iets hoger, namelijk tussen je oren. Voor zover ik begrijp is er nog geen enkele vrouw geweest die jou penis heeft mogen aanschouwen dus je weet ook helemaal niet hoe een vrouw zal reageren. Misschien dat je door vrienden bent uitgelachen om je maat of iets, maar zo zitten mannen nou eenmaal in elkaar. Vrouwen zijn echt anders dan mannen geloof mij.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 10:12
Verwijderd
Citaat:
franky_86 schreef op 30-06-2007 @ 09:41 :
Wij nemen vrouwen ook zoals ze zijn
grappenmaker.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 13:14
Verwijderd
Citaat:
(en ga ook aan je spelling werken)
Citaat:
de sexshop
Citaat:
die je over jou ding
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 15:32
Southtown
Southtown is offline
Wat als we het eens over dikte ipv lengte zullen hebben? Naar mijn mening is het nog altijd de dikte en niet de lengte die een meisje voornamelijk voelt.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 01:51
franky_86
franky_86 is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 30-06-2007 @ 11:12 :
grappenmaker.
Wou jij beweren dat als jij van iemand houdt jij zijn of haar mindere kanten dan niet voor lief neemt? Niemand is perfect, ik niet, jij ook niet en ik weet zeker dat ook jij negatieve kanten hebt, die jou exen voor lief genomen hebben, omdat je positieve kanten opwegen tegen de negatieven. Als jij jezelf hier niet in herkent dan heb je waarschijnlijk nog nooit een goede lange relatie gehad en moet je nog een hoop leren.

Dat negatieve wat je voor lief neemt en waarmee ik bedoelde dat wij vrouwen ook nemen zoals ze zijn slaat op problemen zoals bv. een kleine penis, kleine borsten, snel aggressief, adhd, veel sjacharijnig, lust niks, niet van wintersport houden of god mag weten wat. Daarbij nemen wij mannen vrouwen wel dergelijk zoals ze zijn, ik zou niet zonder vrouwenkunnen leven maar geef toe dat vrouwen soms onbegrijpelijk kunnen zijn, zeuren over de kleinste dingen en soms het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen.

Als jij je vriendinnen selecteerd om bv. haar cupmaat zul je jezelf absoluut nog keihard tegenkomen.

Laatst gewijzigd op 01-07-2007 om 01:58.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 09:41
Hugdahl
Hugdahl is offline
Citaat:
franky_86 schreef op 01-07-2007 @ 02:51 :
zul je jezelf absoluut nog keihard tegenkomen.
grappenmaker.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Wou jij beweren dat als jij van iemand houdt jij zijn of haar mindere kanten dan niet voor lief neemt? Niemand is perfect, ik niet, jij ook niet en ik weet zeker dat ook jij negatieve kanten hebt, die jou exen voor lief genomen hebben, omdat je positieve kanten opwegen tegen de negatieven. Als jij jezelf hier niet in herkent dan heb je waarschijnlijk nog nooit een goede lange relatie gehad en moet je nog een hoop leren.

Dat negatieve wat je voor lief neemt en waarmee ik bedoelde dat wij vrouwen ook nemen zoals ze zijn slaat op problemen zoals bv. een kleine penis, kleine borsten, snel aggressief, adhd, veel sjacharijnig, lust niks, niet van wintersport houden of god mag weten wat. Daarbij nemen wij mannen vrouwen wel dergelijk zoals ze zijn, ik zou niet zonder vrouwenkunnen leven maar geef toe dat vrouwen soms onbegrijpelijk kunnen zijn, zeuren over de kleinste dingen en soms het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen.

Als jij je vriendinnen selecteerd om bv. haar cupmaat zul je jezelf absoluut nog keihard tegenkomen.
Ik pikte specifiek dat zinnetje uit je lulverhaal omdat dit topic gaat over lichaamlijke aspecten, niet om emotioneel gelul over hoe je van je vriendje of vriendinnetje houdt en niet geeft om hoe ze eruit ziet.

Met dat zinnetje als pinpoint dat je een grappenmaker bent als je beweert dat jullie mannen zogenaamd geen (soms belachelijke) eisen hebt wat betreft het uiterlijk van je toekomstige neukpopje.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 10:58
Uice
Uice is offline
nemen zoals je bent, lulverhaal, pinpoint. wat een woordgrappen in dit topic.
Oud 01-07-2007, 12:56
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 14:13
Jamais_Vu
Jamais_Vu is offline
Gefrustreerde pielemoosjes...
Oud 02-07-2007, 14:42
franky_86
franky_86 is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 01-07-2007 @ 11:03 :
Ik pikte specifiek dat zinnetje uit je lulverhaal
Dus wat ik gepost heb is allemaal gelul? Vind zelf van niet, hoe denkt de rest daarover?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 14:49
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
franky_86 schreef op 02-07-2007 @ 15:42 :
Dus wat ik gepost heb is allemaal gelul? Vind zelf van niet, hoe denkt de rest daarover?
Ik denk dat ik names de rest spreek als ik stel dat je voortaan niet serieus moet reageren op reacties die gaan over een ironisch grapje. 'Mannen nemen vrouwen zoals ze zijn' is voor de lezer een vrij flauwe woorspeling, geen serieuze bewering.
Oud 02-07-2007, 15:22
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Citaat:
dat wij vrouwen ook nemen zoals ze zijn slaat op problemen zoals bv. een kleine penis
[ Excuses voor het off topic ]
Als een vrouw een kleine penis heeft, dan hoeft het voor mij toch niet zo nodig hoor
[/ Excuses voor het off topic ]

Maar goed, verder denk ik dat dit topic niet veel verder gaat. TS heeft volgens mij serieuze problemen die niet van lichamelijke aard zijn, dus daar kan hij maar het beste aan gaan werken.
Oud 02-07-2007, 18:03
Sarsjesoaliefff
Sarsjesoaliefff is offline
Citaat:

Weetnie
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Weetnie,

De lengte van je apparaat maakt echt geen drol uit. Uit eerder weergegeven cijfers blijkt dat slechts 10% van de mannen over een maatjegroter (18+) beschikt. Als vrouwen alleen maar grote snikkels zouden willen is dat heel vervelend voor ze want dat zou betekenen dat een vrouw een kans van 10% heeft om een man te treffen die "wat groter geschapen is".

Vrouwen moeten dus niet zeuren en je nemen zoals je bent. Vrouwen willen b.v. ook graag wereldvrede maar ook dat is niet haalbaar. Wij nemen vrouwen ook zoals ze zijn. Als je laat zien dat je een lieve, betrouwbare, zelfvezekerde jongen met amitie bent (en ga ook aan je spelling werken), waar ook nog is een zinnig gesprek mee kan worden gevoerd, zal ook jij een keer een vriendin krijgen, en die zal echt niet zeuren over je lengte, er zijn namelijk belangrijkere dingen in het leven. Koop in plaats van een penisvergroter nieuwe mooie kleren, doe je haar netjes en ga gewoon is kijken in een discotheek. Desnoods doe je een tok aan zodat t lijkt of er heel wat zit zodat je zef kan ondervinden dat vrouwen daar absluut niet naar kijken als ze uit zijn.

Jou toekomstige vriendin zal van jou houden om heel veel meer belangrijkere zaken dan je penislengte. Ook zal ze als jullie close worden echt niet met een meetlat klaarstaan. Waarschijnlijk zou ze denken: Ik hou van Weetnie en hou dus ook van kleine Weetnie, het was leuk geweest als hij wat groter was maar Weetnie is zo'n lieve jongen dat het me eigelijk niks uitmaakt. Als je dan nog steeds denkt haar niet te kunnen verwennen, er zijn in de sexshop zogenaamde pretcondooms te koop die je over jou ding heen kan zetten, dan is ie al wat groter, en dan moet je die maar gaan gebruiken. Of je verwent haar gewoon met een tarzan, dat kan natuurlijk ook.

Voordat een vrouw met jou naar bed gaat zal ze echt iets voor je moeten voelen en er zal een sterke band tussen jullie moeten zijn. Het probleem wat jij hebt is niet iets wat tussen je benen hangt maar het zit iets hoger, namelijk tussen je oren. Voor zover ik begrijp is er nog geen enkele vrouw geweest die jou penis heeft mogen aanschouwen dus je weet ook helemaal niet hoe een vrouw zal reageren. Misschien dat je door vrienden bent uitgelachen om je maat of iets, maar zo zitten mannen nou eenmaal in elkaar. Vrouwen zijn echt anders dan mannen geloof mij.
Ik wil helemaal geen wereldvrede, ik ken genoeg vrouwen die helemaal niets hoeven te voelen voor een kerel voor ze er mee naar bed gaan (hoewel het merendeel dat liever wel doet), jouW, ik moet de kerel nog vinden die mij wil doen als ik 300 kg weeg en onder de pokken zit, maar het zit inderdaad meer in z'n kop dan in z'n lul.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 09:02
Nathja
Nathja is offline
Piemelmaat maakt wel uit!

Maar veel mannen denken: groter = beter, en dat is niet waar.
Er zijn veel (vooral jonge) meiden die afknappen op van die grote apparaten. Zeker als het je eerste keer is kan dit pijnlijk zijn.
Vooral de dikte maakt dan uit. dikker = beter gaat dus ook niet op.

Als het niet extreem klein is maakt ze zich er echt niet duk om. De meeste vrouwen vinden andere dingen belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 09:48
Uice
Uice is offline
"piemelmaat"
Oud 05-07-2007, 11:14
checkycheck
checkycheck is offline
ik ben 16

slap: +- 10 cm
stijf: +- 16 cm

hij groeit toch trouwens nog door als je 16 ben?
Oud 05-07-2007, 11:14
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
checkycheck schreef op 05-07-2007 @ 12:14 :
ik ben 16

slap: +- 10 cm
stijf: +- 16 cm

hij groeit toch trouwens nog door als je 16 ben?
Ik zou 't niet weten, want het interesseerd me geen drol.
Oud 05-07-2007, 18:06
Magican
Magican is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 05-07-2007 @ 12:14 :
Ik zou 't niet weten, want het interesseerd me geen drol.
Spelling ook niet?
Oud 05-07-2007, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 02-07-2007 @ 19:31 :
Ik wil helemaal geen wereldvrede, ik ken genoeg vrouwen die helemaal niets hoeven te voelen voor een kerel voor ze er mee naar bed gaan (hoewel het merendeel dat liever wel doet), jouW, ik moet de kerel nog vinden die mij wil doen als ik 300 kg weeg en onder de pokken zit, maar het zit inderdaad meer in z'n kop dan in z'n lul.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 13:51
Jamais_Vu
Jamais_Vu is offline
Citaat:
Weetnie,

Citaat:
DomoBig schreef op 07-07-2007 @ 00:48 :
Even wat duidelijker:

Met hoeveel mensen heb je seks gehad?
Citaat:
franky_86 schreef op 07-07-2007 @ 10:18 :
Alleen met mensen ehh dan ben ik nog maagd, denk ik
Oud 08-07-2007, 17:23
franky_86
franky_86 is offline
Citaat:
Jamais_Vu schreef op 08-07-2007 @ 14:51 :
je moet niet alles serieus nemen wat ik post..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 18:34
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
snoopy schreef op 05-06-2007 @ 08:03 :
Hee, niemand heeft de geweldige zin:

'beter een kleine die steigert dan een grote die weigert!'

uit de kast gehaald!
omdat je daar tegenwoordig viagra voor heb
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 19:24
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nathja schreef op 05-07-2007 @ 10:02 :
Zeker als het je eerste keer is kan dit pijnlijk zijn.
Wat is er in godsnaam gebeurd met biologielessen nadat ik het vak afsloot?
Oud 08-07-2007, 22:27
Magican
Magican is offline
Citaat:
franky_86 schreef op 02-07-2007 @ 15:42 :
Dus wat ik gepost heb is allemaal gelul ?
Haha
Oud 08-07-2007, 23:45
Verwijderd
Kostelijk topic.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 18:35
Jamais_Vu
Jamais_Vu is offline
Citaat:
franky_86 schreef op 08-07-2007 @ 18:23 :
je moet niet alles serieus nemen wat ik post..
Dat doe ik zeker niet, nee.
Oud 09-07-2007, 23:03
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
Citaat:
Jamais_Vu schreef op 09-07-2007 @ 19:35 :
Dat doe ik zeker niet, nee.
Wat ben jij een zeikwijf zeg
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 11:29
Ceespop
Ceespop is offline
ik 18!
Oud 10-07-2007, 18:53
Jamais_Vu
Jamais_Vu is offline
Citaat:
oelekeboeleke schreef op 10-07-2007 @ 00:03 :
Wat ben jij een zeikwijf zeg
Dat valt reuze mee .
Oud 10-07-2007, 21:10
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
T_ID schreef op 08-07-2007 @ 20:24 :
Wat is er in godsnaam gebeurd met biologielessen nadat ik het vak afsloot?
Mensen geloven eerder wat ze horen via de roddel of de pers dan wat hun verstand hun vertelt Eigenlijk, als je dat zo hoort zou je denken dat de vagina moet "uitgerokken worden" vooraleer deze "geschikt is voor regelmatig gebruik".
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten