Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2007, 14:55
Kleedje
Kleedje is offline
Ik voel me goed
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 10:49
Verwijderd
Het gaat niet zo heel goed. Ik heb een gewrichtsontsteking aan mijn pols en dat doet behoorlijk pijn. En omdat ik dit ook wel eens in m'n knie heb gehad, is er een kans dat het reuma is. Reuma zit bij me in de familie, dus zodra iets weer net zo zeer begint te doen als een vrijdagavond, moet ik direct bloed laten prikken.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 15:03
Verwijderd
Slecht geslapen, dus moe. Maar verder wel ok .
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 15:33
Verwijderd
Behalve die bult op mijn kop wel goed.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 15:39
BleuEyes
BleuEyes is offline
Eigenlijk voel ik me prima. Ik ga de laatste tijd weer vroeg mijn bed in en zorg dat ik er op tijd uit ben (voor mijn werk). Ik ben tamelijk vrolijk maar heb wel veel last van mijn hoofd. Daarvoor ga ik nu eindelijk naar de opticien!
Oud 24-07-2007, 12:20
scoutgirl15
scoutgirl15 is offline
ik voel me wel goed als het goed is wordt ik 9 augustus aan me bijholtens geopereerd dus dat schiet al op.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 13:04
Verwijderd
Ik ben een beetje moe en heb een beetje rugpijn. Maar voor de rest gaat het goed
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 13:05
Verwijderd
Ik vervel! Pfff. Maar verder helemaal goed.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 13:06
Verwijderd
vandaag
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 16:02
Methuselah
Methuselah is offline
Super! M'n scheenbeen doet helemaal geen pijn meer, vanmorgen te horen gekregen dat ik al 3kg kwijt ben op één week en morgen terug sporten.
Oud 24-07-2007, 18:23
Verwijderd
M'n darmen doen weer een beetje raar, maar wanneer doen ze dat niet? Van diarree gaan we eventjes naar normaal en dan natuurlijk naar verstopping. Maar ik heb compleet geen buikpijn, gelukkig.
Nu ben ik dus vezelrijke dingen aan het verorberen, hoewel 'k het een beetje met mate doe omdat ik ook niet meteen weer over wil schakelen naar diarree. Dus ik zie wel. Ik heb altijd meer last van diarree (buikpijn dan vooral) dan van verstopping, dus voor nu vind ik 't wel even best

Verder nergens last van
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 18:55
dennis018
dennis018 is offline
moe, omdat ik nog steeds vrij slecht en kort slaap
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 19:41
Balance
Balance is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 24-07-2007 @ 17:02 :
Super! M'n scheenbeen doet helemaal geen pijn meer, vanmorgen te horen gekregen dat ik al 3kg kwijt ben op één week en morgen terug sporten.
Dat is veel!
Oud 24-07-2007, 19:56
Souris
Souris is offline
ben gister met de fiets gevallen.
ben op mn hoofd gevallen,geen bloed maar wel een buil
en blauwe plekken en heb mn elleboog open geschaafd.
vrij irritant,maarja gaat wel weer over.
en heb de halve dag al koppijn
Oud 24-07-2007, 20:16
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-07-2007 @ 20:41 :
Dat is veel!
Dat is inderdaad vrij veel, hoop dat 't op de duur wel stabiliseert maar om te beginnen is't lekker, ik merk tenminste resultaat.
Oud 24-07-2007, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 24-07-2007 @ 19:23 :
Ik heb altijd meer last van diarree (buikpijn dan vooral) dan van verstopping, dus voor nu vind ik 't wel even best
Bij beide is het goed om veel (of iig genoeg) vezels te eten (en genoeg te drinken). Klinkt een beetje krom, maar dit vertelde de diëtiste vandaag.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 20:57
ekki
ekki is offline
Erg moe . Vandaag fysio gehad en dat is te geweest denk ik. Heb nu pijn bij het staan en lopen . Gelukkig heb ik morgen niks, kan ik tenminste er ff van bijkomen.
Het wordt tijd dat ik nergens meer last van heb vind ik . Suf gedoe.
Oud 24-07-2007, 21:05
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben moe in mijn benen en heb last van mijn rug van al het staan vandaag. Lang strijkwerk doen is niet aan mij besteed, dan sta ik kennelijk in een slechte houding.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2007, 18:34
wup
wup is offline
Al dagen niet meer misselijk geweest Denk dat ik de oorzaak heb gevonden!
Wel zoals altijd stijve/zere nek en schouders.. misschien moet ik er toch nog eens naar laten kijken.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2007, 19:09
ekki
ekki is offline
Citaat:
wup schreef op 25-07-2007 @ 19:34 :
Al dagen niet meer misselijk geweest Denk dat ik de oorzaak heb gevonden!
Wel zoals altijd stijve/zere nek en schouders.. misschien moet ik er toch nog eens naar laten kijken.
Wat is de oorzaak denk je?

Ik kan vandaag nog steeds slecht zitten. Gisteren dus echt te veel gedaan bij de fysio. Niet liev. Gelukkig pas vrijdag weer fysio.
Oud 25-07-2007, 19:10
Missy
Missy is offline
Ondanks dat ik last heb/had van ijzertekort, voel ik me de afgelopen dagen fit. Ik heb vandaag negen uur gewerkt en nog een uurtje gejogt met een vriendinnetje.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2007, 19:28
Zeenimf
Zeenimf is offline
Vanochtend heb ik een soort gel gekregen tegen de jeuk. Helaas mag ik dat maar twee keer per dag smeren, dus nu heb ik een koude washand.
Oud 25-07-2007, 20:10
Balance
Balance is offline
auuu ik heb m'n teen gestoten. 't is nu al 3,5 uur terug, maar 't doet nog steeds zeer
Oud 25-07-2007, 22:30
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Koppijn al voor de tweede dag op rij en ik weet niet waar het van komt Verder gaat het erg okee
Oud 26-07-2007, 11:24
Verwijderd
Fine
Volgens mij lopen m'n darmen weer op schema, ik heb in ieder geval geen last van ze. En verder voel ik me ook prima
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 13:41
ekki
ekki is offline
Bagger . Lopen en zitten doen zeer, fysio is dus echt teveel geweest. Ben ook hartstikke moe weer. Balen dat een half uurtje fysiotherapie zoveel gevolgen kan hebben.
Oud 26-07-2007, 13:49
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voel me wel okee, nogal kortademig en beetje vakantiestress maar verder gaat het goed
Oud 26-07-2007, 14:15
Balance
Balance is offline
M'n teen doet nog steeds mega veel pijn. Echt heel irritant. Vanavond moet ik rijden en morgen m'n ouders naar Schiphol brengen. Heb net even geprobeerd, dat gaat nog wel aardig. Maar lopen..
Oud 26-07-2007, 15:15
Yana
Yana is offline
Mn maag/darmstelsel doet raar.. en ik heb niks gegeten wat dat kan opwekken.
Oud 26-07-2007, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 26-07-2007 @ 16:15 :
Mn maag/darmstelsel doet raar.. en ik heb niks gegeten wat dat kan opwekken.
Het kan ook door hormonen komen, bv. rond je menstruatie of juist tijdens. Er zijn heel veel redenen waardoor je darmen een beetje van streek kunnen raken, het hoeft helemaal niet met eten te maken te hebben. Stress kan daar ook voor zorgen, of een klein virusje bijvoorbeeld. Veel mogelijke oorzaken...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 16:46
dennis018
dennis018 is offline
En nog steeds van ik laat in slaap en ben ik supervroeg wakker - en kan ik niet meer slapen...
K slap echt niet waardoor ik zo slecht slaap.
Andere mensen die er ook last van hebben??
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 17:05
Verwijderd
raar. M'n armen voelen zo raar alsof je spieren het niet meer doen maar ze doen het nog wel (gelukkig) En ik ben heeeeeel moe.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 18:13
Verwijderd
Citaat:
dennis018 schreef op 26-07-2007 @ 17:46 :
En nog steeds van ik laat in slaap en ben ik supervroeg wakker - en kan ik niet meer slapen...
K slap echt niet waardoor ik zo slecht slaap.
Andere mensen die er ook last van hebben??
Heb je vakantie? Daar kan het door komen; je moet even wennen aan je nieuwe ritme.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 18:31
duivelaartje
duivelaartje is offline
Best slecht. Door in totaal drie weken op vakantie met weinig slaap, veel uitgaan en veel praten en zingen doet m'n keel pijn, ben ik snotverkouden en hoest ik alles bij elkaar. Ik heb vandaag hoestdrank gehaald bij de apotheek, maar of dat nou echt helpt... Ik dacht dat ik geen kriebelhoest had, maar nu lijkt het ook weer te kriebelen in m'n keel. Echt, gatsie.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 18:46
wup
wup is offline
Citaat:
ekki schreef op 25-07-2007 @ 20:09 :
Wat is de oorzaak denk je?

Ik ben er 3 jaar geleden eens mee heengeweest, omdat het nogal kraakte en dat vond ik raar. De dokter zei dat de gewrichten niet soepel over elkaar gaan, maar dat dat geen kwaad kan. Het deed toen alleen maar pijn als ik echt een hele dag een zware rugtas om had ofzo , maar nu heb ik er dagelijks last van.
Mijn nek is elke ochtend stijf sinds ik een maand geleden eens ben flauwgevallen en op mijn kin ben terechtgekomen. Dit samen zorgt vaak ook weer voor hoofdpijnen, bah. Maar ik denk wel dat er oefeningen ofzo voor moeten zijn, want als ik met zware dienbladen loop wordt het minder Gelukkig is er vaak wel iemand die even flink hard erin wil knijpen

OT: Ja wel goed.. werd wel weer erg stijfjes wakker, en heb af en toe wat 'steken' in mijn hoofd.. apart, maar niet erg vervelend.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 19:09
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bah, sinds het hier is gaan regenen en ik een stukje gefietst hebt voel ik me benauwd Vandaag al twee keer ventolin genomen en voel me nu wel redelijk, hoop dat het even zo blijft. Die vakantiestress is er ook niet goed voor. Morgen ga ik naar een vriend voor we op vakantie vertrekken en hoop dat ik me dan beter voel.
Oud 26-07-2007, 19:22
Verwijderd
Buikpijn
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 19:48
Ellesdee
Ellesdee is offline
voel me goed
Oud 26-07-2007, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 26-07-2007 @ 12:24 :
Fine
Volgens mij lopen m'n darmen weer op schema, ik heb in ieder geval geen last van ze. En verder voel ik me ook prima
Scratch that; ze lopen weer eens voor
Argh, er is altijd wel iets. Dan eet ik te vettig, dan zijn het de hormonen. Hou gewoon eens op
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 20:54
Verwijderd
Pijn in mijn ogen, van het licht. Verder heel goed eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 13:17
Mara
Mara is offline
M'n darmen zijn zoals gewoon weer eens van streek, maar niet heel erg gelukkig. Gewoon wat ongemakkelijk.

Verder ben ik sinds ik terug ben van vakantie constant vrij moe.. vervelend, maar geen ramp
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 11:53
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik hoest nog steeds als een gek. Dan weer vastzittend slijm, dan weer een kriebelhoest, dan weer niezen. Ik probeer al zoveel mogelijk m'n mond te houden en niet op de tocht te zitten. Hoestdrankjes, rooibos-thee, suikerwater, dropjes, en het lijkt maar steeds een beetje beter te gaan.

Volgens mij moet ik het uitgaan vanavond maar overslaan. Helaas hebben ze hier nog geen rookvrij-uitgaan zoals in Italie. Hoe goddelijk was dat!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 12:00
Verwijderd
Vannacht eindelijk eens lekker doorgeslapen én lang geslapen, dus het gaat goed!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 13:09
Verwijderd
Lekker geslapen, moe gevoel, mn kilos zitten me in de weg, helemaal nu het er maar niet afgaat en ik een dieet gevonden heb wat een heeeeeeeeeleboel geld kost maar wat me wellicht kan helpen. Alleen kan ik daar nu niet meer mee beginnen omdat ik nog maar een paar weken in Nederland ben. Mijn hiel doet nog steeds pijn maar verder heeft de acupuncturiste me wel enigszins op de goede weg geholpen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 17:56
FrantiC
FrantiC is offline
Ondanks pak m weg 250 hechtingen goed!
n dag of 10 geleden n borstverkleining gehad , letterlijk en figuurlijk een last van mn schouders Nog wel wat pijntjes en veel ongemakken omdat k nog bijna niets mag, maar ik ben blij!
Oud 28-07-2007, 18:06
Verwijderd
Citaat:
FrantiC schreef op 28-07-2007 @ 18:56 :
Ondanks pak m weg 250 hechtingen goed!
n dag of 10 geleden n borstverkleining gehad , letterlijk en figuurlijk een last van mn schouders Nog wel wat pijntjes en veel ongemakken omdat k nog bijna niets mag, maar ik ben blij!
even buiten alle hechtingen, huidige pijn en ellende om: Wat moet dat fijn voelen!!!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 18:35
FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 29-07-2007 @ 02:06 :
even buiten alle hechtingen, huidige pijn en ellende om: Wat moet dat fijn voelen!!!
Jazeker!
ben n kilo en 3,5 cupmaat kwijt, ben eindelijk de trotse eigenaar van een cup 75C!
Oud 28-07-2007, 19:03
Black Soul
Black Soul is offline
Ik kan de laatste paar dagen maar niet in slaap komen, wat heel vervelend is want dan ben ik dus de rest van de dag moe. Maar voor de rest gaat alles prima
Oud 28-07-2007, 21:50
ekki
ekki is offline
Kan vandaag weer slecht zitten . Dat belooft wat voor morgen (5 uur in de auto...)... .
Oud 28-07-2007, 22:32
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
FrantiC schreef op 28-07-2007 @ 19:35 :
Jazeker!
ben n kilo en 3,5 cupmaat kwijt, ben eindelijk de trotse eigenaar van een cup 75C!
Wat gaaf! Straks kun je dus weer lekker doen waar je zin in hebt zonder pijn.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten