![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik iemand meekrijg op zondag is het voor Wicked Jazz of Electronation. |
![]() |
||
Citaat:
gister kreeg ik een rondleiding op de afdeling neonatologie (te vroeg geboren baby's) door een neonatologe en het was echt de bomb. die vrouw was ook superleuk en heel lief met die kindjes en echt een goede dokter ![]() 's avonds ging ik picknicken in oosterpark, maar opeens werd het heeeel donker, besloot ik naar huis te gaan en ik heb nog nooit in mijn leven zo snel gefietst als gister. aldaar mijn koffer ingepakt en het is me niet gelukt om al mijn spullen in mijn koffer te proppen, dus nu moet ik nog een keer terug. daarna naar huis en vanmorgen gewerkt. nu kijk ik op blackboard en ik heb een 8 voor blok 1.6 ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, en Scarlett en ik gingen keihard los bij Opgezwolle, jezus hoe gaaf was dat zeg. Laatst gewijzigd op 17-07-2007 om 18:04. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
gister was het bijzonder warm weer in denemarken en heb ik vooral buiten gezeten. toen kwam er een dronken zwerver naar me toe en vroeg wie ik mooier vond, hem of het hoertje aan zijn zij. moeilijk moeilijk. vandaag vloog ik weer terug en had meteen redelijk wat vertraging met de trein. het was heel leuk maar ik vrees dat ik de komende dagen op sla moet gaan leven zoveel heb ik gegeten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar het is toch hartstikke lekker weer in nederland ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb donderdagochtend een herkansing sociologie en als ik die haal heb ik mijn P maar ik zoek het niet om nu te leren en morgen moet ik naar de apotheek, werken, naar mijn andere werk om uren door te geven, mijn kleding wassen, drogen, strijken en opruimen en lunchen met een vriendinnetje. Er zitten te weinig uren in een dag, ik ga maar eens slapen en de wekker bizar vroeg zetten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gisteren vakantieoverleg met de medevakantiegangers en daarna Najib Amhali gekeken en toen weer met de trein naar huis. Vandaag weer tot zes werken en dan komt een vriendinnetje (tevens mede vakantieganger) me ophalen en dan gaan we Burnout spelen. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ontopic: Ah ik ben echt ingekakt. Zit te gapen achter m'n computer, collega's dringen amper tot me door en ik ben misselijk van yoghurtsnoepjes....
||
Citaat:
nu brak en zo werken. gisteren veel te veel bierrrrr
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien? WolterB | 462 | 19-11-2014 21:24 | |
Lifestyle |
Je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 20-02-2008 10:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen? sweetsummergirl | 14 | 27-06-2004 12:27 | |
Psychologie |
Eenzaamheid in welke mate normaal Green Day | 16 | 11-07-2003 15:35 |