Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zoek het liedje van een Italiaanse zanger. Hij is redelijk jong, in de clip heeft hij donker haar en dan loopt hij door een stad. daar komt hij verschillende meisjes tegen en aan het eind van het liedje ligt hij geloof ik in het gras met een meisje. Zoiets, ik kan me er niet veel van herinneren, het is al een tijdje geleden. De clip heb ik ook maar een paar keer bij mtv gezien. Wie o wie helpt me?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zoek een nummer van Kayne West. Het heeft een sterke interval van violen en het is een vrij snel nummer..Meer weet ik niet
![]()
|
weet iemand maar dan ook iemand hoe de 2 nummers heten die in de film v for vendetta waar ze op dansen. De een is een jazz achtige nummer en de ander is een rustig pop-achtig nummer.
ik dank u nu al. voor RHCP_NAC, the new workout plan van zijn eerste album: collega dropout
||
![]() |
Citaat:
Maar je moet ze wel in de taal zoeken van het nummer, is mijn ervaring. Als ik een tekst wil zien van een Frans chanson zoek ik bij bv."www.paroles.net". Maar er zijn er veel meer, van die zoeksites. Succes ermee! Damocles |
![]() |
|
Ik zoek een band die vooral in de eind jaren 90 heel bekend waren
Was zo'n simpel eurodance bandje zeg maar Met van die groene aliens in de clip ofzo, en dan de clip zelf bestond uit animatie, maar ook met de DJ erin En elk liedje van hun was met de zelfde beat, zonder zang, en zo'n keyboard deuntje |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
halloa!
ik ben op zoek naar artist en hoe het nummer heet, ik weet alleen dat zich in de clip een beetje een rare toestand afspeelt, wel een leuke clip iig, er zijn 2 van die vieze mannetjes in het begin van de clip, die doen dan een cassette in een cassetterecorder en als het liedje dan afgaat beginnen ze heel raar te bewegen/dansen en zo gaan andere mensen in het dorp ook raar doen/dansen achtig iets.. en op een gegeven moment speelt het zich ook op een markt af daar gaan ze ook helemaal op los op dat nummer.. komt het iemand bekend voor?? thanks alvast! |
![]() |
||
Citaat:
(Ik dacht dat ze het over een ander nummer hadden)
||
Citaat:
Fatboy Slim - Ya Mamma
||
Ik zoek een retestrak elektro-minimal nummer dat een poosje terug grijs werd gedraaid in elke tent waarin ik kwam. Het waren reeksen hoge en en verlagende biepjes die net buiten de maat leken te vallen. Ik meende dat het Isotropy heette, maar google vond andere dingen met dat woord. Het is niet yeah yeah of perfect exceeder, maar schijnt wel een populaire plaat te zijn, door de frequentie waarin ik het hoorde. Iemand enig idee? Elke suggestie is welkom
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Paffendorf - Where are you zo goed?
||
Citaat:
Oh en, www.ster.nl.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Written by Antony Hegarty Performed by Antony and the Johnsons Courtesy of Secretly Canadian, Inc. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
daar staat meer informatie.
|
Goedenavond!
Ik luisterde vannacht naar deep.fm en daar draaiden ze een dance/house whatever remix van http://www.youtube.com/watch?v=aKme0F0PYIg En die wilde ik dus downloaden maar kan em nergens vinden. Ik heb al geprobeerd om het op hun forum te vragen maar krijg de activeringscode van mijn gebruikers naam niet opgestuurd dus dat schiet niet op misschien dat jullie het weten! Groetjes Rob
||
Citaat:
|
Ik ben op zoek naar de muziek uit de trailer van Mio fratello è figlio unico (het nummer dat na ongeveer een minuut begint):
http://www.youtube.com/watch?v=jnlKM7NNUC4 Bedankt ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hallo allemaal!
Ik zoek een nummer uit de jaren '70. Dit is volledig instrumentaal met een aantal gave vioolsolo's. Het was een enorme hit en stond zeker weten in de top 40. Erg weinig info, maar ik zoek het al heel lang en misschien heeft iemand een idee!? EDIT: Ik heb 'm gevonden! John Dummer's Famous Band - Nine By Nine (Les Violons Tsiganes) Laatst gewijzigd op 18-10-2007 om 14:16. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je een nummer? Vraag het hier! Verwijderd | 500 | 26-12-2012 03:10 | |
Muziek |
Zoek je een nummer #2? Batave | 24 | 07-01-2010 20:13 | |
Muziek |
Ik zoek een nummer G-force | 6 | 23-12-2006 12:07 | |
Muziek |
Hulp, iemand? Ik zoek een nummer... A loved one | 4 | 17-12-2003 15:28 | |
Muziek |
Op zoek naar een nummer met een bepaalde tekst. langejongen | 3 | 05-06-2003 20:55 | |
Muziek |
*ik zoek een nummer* Angeleyes16 | 6 | 27-01-2003 20:15 |