Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vader: No, I am your father. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De Pervall broers hebben eeuwen vantevoren die dingen gemaakt. erg veel verwant zullen ze dus niet zijn. als je ver genoeg terug gaat zullen je hond en je opa ook verwant zijn, ligt eraan hoever je terug gaat.
||
![]() |
Citaat:
als ze allemaal aan het uitkleden zijn: "I knew Ginny was lying about that tattoo, said ron, lokking down at his bare chest." xD maar dat hele gedeelte is geniaal
||
Citaat:
ik denk dat snape gewoon bij allebei niet hoorde. hij was niet in en inslecht van zichzelf, hij was vooral ontzettend verbitterd. en daarom kon hij ook niet aarden bij de andere kant, omdat daar teveel mensen rondliepen die hij hekelde. maar waarom hij zich bleef inzetten voor
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En dat het eindgevecht, dat waar alles om draaide, zo slecht was. Tja, echt spectaculaire magie (oren afhakken, avada kevadra, draken uit zijn toverstok, of hermelien zooi) die je in een gevecht kan gebruiken kan hij nou ook weer niet.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Al ben ik het er wel mee eens dat het raar is hoe Dumbledore de wand heeft kunnen winnen, aangezien hij en Grindelwald gelijkwaardig zouden zijn. (Al vond Dumbledore zichzelf iets beter, maar dat was voordat Grindelwald de Elder wand had) Ik had ook gehoopt dat het duel tussen Harry en Voldemort dat van Dumbledore en Voldemort op het ministerie minstens kon evenaren in spreuk werk en nog beter, dat het zo mooi zou zijn als het legendarische duel tussen Dumbledore en Grindelwald. Maar de werkelijkheid is eigenlijk dus dat Harry nog niet half de tovenaar was die Dumbledore was... Technisch gezien dan, want zijn hart was dus puurder. De puurheid van het hart brengt mij eigenlijk bij het volgende: is eigenlijk bekent of Dumbledore een moordenaar is? In zijn half-droom/half-dood zegt Harry tegen Dumbledore dat deze nooit iemand vermoord heeft als het niet hoefde, dus dat suggereert dat hij het (helaas) wel heeft gedaan. Weet iemand daar meer vanaf? Ik vind Dumbledore na dit boek echt 1 van de interessantste personen, die zou ook een een eigen boek moeten krijgen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En een reparo met de Elder wand is net als elke spreuk veel sterker, dus niet zo gek dat die schade ongedaan kan maken wat een andere wand niet kan. Ben het er wel mee eens dat de manier waarop Harry eigenaar van het ding werd nogal vergezocht was en ook veel van het toeval afhing. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Is er hier al wat mooie fan art van boek 7 gepost? Zo nee, dan veel plezier gewenst met de volgende stukjes.
![]() "DH - The Locket" door Makani "DH - Mr. Malfoy and son" door Makani "DH - Not my daughter, y'BIAAA" door Makani "DH - Inspecting Potter" door Makani "Malfoy Huddle" door Makani "DH - Always" door Makani "DH spoiler: "Always..."" door Snapesnogger "DH spoiler: Snake Bite" door Snapesnogger "Commission: Snape's Patronus" door Snapesnogger "Child-like Fantasies" door Snapesnogger "If he got the girl" door Snapesnogger "Goodbye...." door Snapesnogger ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
kan iemand mij vertellen wat de voorkant van het boek moett voorstellen? Ik vind het maar lelijk http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...8&Section=BOOK
||
Citaat:
|
![]() |
|
|