Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2007, 18:45
love is life
love is life is offline
Neen zelf heb ik dat niet gedaan.. maar heb wel een vriendin die dat regelmatig doet om aan coke te komen
Oud 18-09-2007, 18:57
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Wat Mathfreak schreef is volgens stichting De Rode Draad overigens een kleine minderheid.
Het is anders toevallig wel een minderheid waartoe ik zelf behoor, aangezien ik het syndroom van Asperger heb, en stoornis in het autistische spectrum. Overigens zijn er inmiddels 2 organisaties die zich bezighouden met het bieden van seksuele hulpverlening aan gehandicapten, namelijk SAR (Stichting Alternatieve Relatiebemiddeling) en Flexzorg. De vrouwen die hier werken hebben ervaring met het omgaan met diverse handicaps, iets wat je bij een prostituee in het algemeen niet zult tegenkomen.
Oud 18-09-2007, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Het is anders toevallig wel een minderheid waartoe ik zelf behoor, aangezien ik het syndroom van Asperger heb, en stoornis in het autistische spectrum. Overigens zijn er inmiddels 2 organisaties die zich bezighouden met het bieden van seksuele hulpverlening aan gehandicapten, namelijk SAR (Stichting Alternatieve Relatiebemiddeling) en Flexzorg. De vrouwen die hier werken hebben ervaring met het omgaan met diverse handicaps, iets wat je bij een prostituee in het algemeen niet zult tegenkomen.
Maar iemand met Asperger heeft toch ook geen 'speciale' prostituée nodig? Zo'n complexe communicatie vereist het nu ook weer niet.
Oud 19-09-2007, 00:20
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dan sta je voor een moeilijke keuze, maar is het toch oneerlijk om je heil alvast maar ergens anders te gaan zoeken.
Waarom oneerlijk?
Oud 19-09-2007, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Hallo!

Ik ben nog nooit naar een hoer geweest. Maar ken wel een aantal meisjes in de prostitutie. En snap je wel dat er een redelijke groep meisjes/vrouwen ook hier in Nederland tegen hun zin in, betaalde sex verrichtten. Er is ook een groep die dit nood gedwongen moet doen om bijvoorbeeldt geld te verdienen voor haar kind. Heb je weleens door de ogen van een prostituéé gedacht. hoe zou jij je voelen als je sex zou hebben met iemand die je niet leuk vindt bijvoorbeeldt, of niet aantrekkelijk.?
In een sociaal staat als nederland is niemand door armoede gedwongen door middel van prostitutie in zijn geld te voorzien.
Oud 19-09-2007, 08:16
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Waarom oneerlijk?
Omdat je het je vrouw in dat geval niet vertelt en het dus stiekem doet.
Kijk, dat je je gezin niet wilt kapotmaken is tot daar aan toe, maar dan kun je je vrouw toch op zn minst vertellen dat je niet van plan bent om haar trouw te blijven, maar wel bij haar blijft for the sake of the kids.
Oud 19-09-2007, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Maar iemand met Asperger heeft toch ook geen 'speciale' prostituée nodig? Zo'n complexe communicatie vereist het nu ook weer niet.

Lang leve inlevingsvermogen...
Oud 19-09-2007, 08:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Dus wel, dat blijkt.
Oud 19-09-2007, 10:53
Nikneem
Nikneem is offline
Citaat:
In een sociaal staat als nederland is niemand door armoede gedwongen door middel van prostitutie in zijn geld te voorzien.
Wáááát??? Welkom in nederland, open je ogen
Oud 19-09-2007, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Doe dat zelf maar even.
Oud 19-09-2007, 11:38
Verwijderd
Citaat:
HIj heeft gelijk. Je kunt ook een uitkering aanvragen. Ze kunnen je dan dwingen tot sollicitaties, maar niet dwingen om in de prostitutie te gaan werken. ( Hoewel dat wel vele male meer geld oplevert )
Oud 19-09-2007, 15:13
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Omdat je het je vrouw in dat geval niet vertelt en het dus stiekem doet. Kijk, dat je je gezin niet wilt kapotmaken is tot daar aan toe, maar dan kun je je vrouw toch op zn minst vertellen dat je niet van plan bent om haar trouw te blijven, maar wel bij haar blijft for the sake of the kids.
Dan lig je dus prompt in scheiding, je halve vermogen weg, kinderen een trauma en weg.

Ik stelde dat direct al. Waarom negeer je dit bewust in je verwijten? Dus waarom: oneerlijk hoe?
Oud 19-09-2007, 17:45
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Ik heb dat ook niet nodig, maar er zijn ook mensen met een lichamelijke of verstandelijke handicap die er baat bij hebben om voor de seks bij iemand terecht te kunnen, die ook weet hoe je precies met dat type handicap moet omgaan. Zie in dat verband wat ik in het laatste gedeelte van mijn vorige reply vermeldde.

Regels voor berichten