Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2007, 11:11
Verwijderd
Sjongejonge, als die hoofdpijn eens even héél hard optyft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2007, 11:23
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, het is of een koortslip of een puistje in m'n lip. Maar in combinatie met m'n kies tintelt alles in m'n lip. Ik heb met zinkblabla gekocht voor koortslippen, en dat smeer ik nu driftig. Bah, hoe kan ik dat nou krijgen als ik met niemand in contact ben geweest die dat heeft..? Of het moet toevallig via een glas of flesje zijn gegaan met iemand die dat wel heeft. Maar meestal poets ik m'n flesje schoon als er een onbekend iemand uit heeft gedronken..
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 12:01
Verwijderd
grr laat me dan ook even met rust
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 12:01
IcedEarth
IcedEarth is offline
oh yana, wat enorm klote, ik begrijp je verdriet. veel sterkte en liefs!. Duivelaartje, maak je niet zo druk , ik ben de ongekroonde koningin van infecties, koortslippen, schimmel, bultjes, allergietjes, eczeempjes, wratten, steken van insecten, en ik ben er nog nooit dood aan gegaan. Oh christ ik heb de leukste jongen ooit ontmoet, maar hij woont op een waddeneiland, en nu vraagt ie of ik dinsdag langs kom logeren...... ik heb die gast maar een uurtje gesproken, maar heb nu echt zin om alle verplichtingen af te zeggen en te gaan. .
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 12:22
Verwijderd
Nou zit d'r weer een virus op m'n computer .
En ik heb net een oproep gemist van een onderdrukt nummer, ik had gewoon aan moeten nemen, maar durfde niet.
Nou weet ik niet wie er gebeld heeft, maar ben bang m'n oude psych. Ik wil haar spreken, maar eigenlijk ook niet.

*zucht*
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 12:38
Joopiedegekste
Joopiedegekste is offline
Aaaah waarom stress ik nou altijd om niets en word er ongelukkig van.....Er is helemaal niks aan de hand en het is gewoon simpel een baan zoeken en op sollicitatie gaan etc. Zo erg is het allemaal niet. Maar toch......Gelukkig ga ik over een paar weken ECHT op vakantie in plaats van de hele zomer met situaties thuis te zitten.

Laatst gewijzigd op 24-08-2007 om 12:59.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 12:53
GeleBloem
GeleBloem is offline
Tralalala,
ik mag mijn PGB gebruiken voor het begeleid wonen! Dat scheelt me gewoon 250 euro in de maand.

Verder voel ik me een beetje verward en angstig enzo, maar ik ga me nu toch maar op het eerste focussen.
Oud 24-08-2007, 13:05
Verwijderd
11 september afspraak met MDL arts. Bah, ik hou niet van enge inwendige onderzoeken
werk gebeld, en storemanager was bezorgd dus dat was wel lief, maar goed. morgen wel werken.

Morgenavond bbq van vrienden van hem en we gaan er toch min of meer heen als stel, omdat zij allemaal van niets weten. Zíj is er ook, de getrouwde vrouw die smsjes stuurt naar mijn vent waarvan haar man niets mag weten. En ik heb net een heel leuke zwarte rok met stippen gezien en vanavond komt er nog een zwart shirtje binnen dat er op kan en dat ga ik dan kopen denk ik, en met mn mooie hogehakkenpeeptoes erbij en dan kan ga ik haar dikke ass kicken. (ikbennietjaloers)
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 13:13
indigo
indigo is offline
Woei telefoonabonnement is iig geregeld, dat scheelt weer E20,- per maand . Nu moet ik nog even kijken of ik vanmiddag naar L. ga. Heb niet echt zin, maar wel beloofd... hmm, dilemma. Nog even vriendje bellen (durfikniet), msn'en (hijisnietonline) of sms'en (teweinigruimte) over of ik naar 'm toe kan volgende week. Dan komt alles goed <3.
Oud 24-08-2007, 13:39
Verwijderd
yo
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 13:46
Verwijderd
Waarom is het zo warm en waarom ben ik zo moe?

Ik weet op beide vragen het antwoord, maar toch vind ik het niet leuk. Vanavond iig alleen nog maar boodschappen doen, want ik ben al naar het huis van een vriendin geweest om de beesten eten en drinken te geven. En het weekend is ook nog lekker leeg.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 13:47
Nebel
Nebel is offline
Weer een nacht dromen over Esmay. Weer een nacht huilend wakker worden, omdat ze er niet meer is. Het verdriet om haar maakt me op het moment helemaal gek.

En gelukkig dat hij er was vannacht <3 maar ik wil hem er niet mee lastigvallen, kan er ook niet echt over praten, omdat het hem ook zoveel verdriet doet
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 14:03
Verwijderd

Posten met smilies is wel even voldoende.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 14:17
Miracle
Miracle is offline
Woei, lekker weer.
Alleen heb ik nu geen zin om binnen te zitten, maar wat moet ik buiten doen?

Ach ja, ik vermaak me wel. Zin in morgen.
Oud 24-08-2007, 14:35
duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, ik las net een site met allemaal enge verhalen over koortslippen. Vind het eng en ben bang dat het straks overal zit. Ik stel me vast aan, de helft van de bevolking heeft misschien wel eens een koortslip, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 14:40
GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 24-08-2007 @ 15:35 :
Omg, ik las net een site met allemaal enge verhalen over koortslippen. Vind het eng en ben bang dat het straks overal zit. Ik stel me vast aan, de helft van de bevolking heeft misschien wel eens een koortslip, maar toch.
Gewoon niet aanzitten, dan is het zo weer weg. Ohja, en geen baby´s kussen, maar dat zal je vast niet elke dag doen.
Oud 24-08-2007, 14:57
Joopiedegekste
Joopiedegekste is offline
Citaat:
GeleBloem schreef op 24-08-2007 @ 15:40 :
Gewoon niet aanzitten, dan is het zo weer weg. Ohja, en geen baby´s kussen, maar dat zal je vast niet elke dag doen.
Had die onbekende oudoom daar maar aan gedacht toendestijds
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 15:57
Verwijderd
Vandaag het cursusgeld betalen zit er niet meer in .
Dan maandag maar. Stomme computer .
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 16:04
Verwijderd
Hmmmmm ben ik echt goed op weg.

Man wat zijn sommige mensen toch simpel en wat zijn sommige mensen toch relax. Hopelijk worden sommige contacten beter.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 16:05
Nijn*
Nijn* is offline
Brrr m'n humeur gaat echt op en neer.
Therapie gaat niet door vandaag, ze is ziek. Dus in principe zou ik nog naar het etentje gaan maar ik ga toch liever naar de borrel erna. M'n broek is weggebracht, kost me gewoon 25 euro voor reparatie! Biebboek ook weggebracht, ook weer 1,30 boete betalen. Heb m'n NS zomerkaart voor morgen, m'n panty's gekocht, boodschappen gedaan, nog allemaal kleine regeldingetjes gedaan. En ik ben doodmoe, maar ben eindelijk twee dagen achter elkaar om 8/9 uur eruit gegaan en hoop dat ik weer een beetje ritme krijg. Nu nog even gaan kaften en dan straks eten en naar de borrel
Oud 24-08-2007, 16:39
duivelaartje
duivelaartje is offline
Jeej, bevestiging via mail dat ik lid ben AEGEE-Utrecht.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 16:58
rare kwast
rare kwast is offline
blegh.. heb koortblaasjes op mn lippen een barstende hoofdpijn en een overdonderende leegte

liep vandaag ook nog op station.. daar staan 4 van die nieuwe poortjes.. ik rennen (bijna te laat voor de bus)
ik snel door zo een poortje, ik ben er BIJNA uit staat er een kind voor mn neus..
ow how danielle (ofzo) straks loopt die mevrouw je omver (jeah right ..) dus ik wil verder lopen (strak tegen de muur geplakt)
trekt die moeder me ineens aan de kant.. hallo! je loopt dr omver..
nou NIET misschien moet je je kind bij je houden en niet alle 4 de kinderen door een ander poortje laten lopen
Oud 24-08-2007, 17:25
Verwijderd
Blegh, ik droomde over mijn vader en dat was niet prettig. Ik heb de hele week al van die rare dromen.

Goed, vandaag sollicitatiegesprek en ik hoop dat het wat wordt.
Duimen dus voor mij .

Oeh en mijn vriendje is nu biefstuk aan het bakken, jammiejammie.

Holidays must end as you know

Edit: Ha! Ik heb die baan! uh-huh, uh-huh.

Laatst gewijzigd op 24-08-2007 om 17:55.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 18:10
Heksjuh
Heksjuh is offline
Mushu: succes! *duimt*
Edit: te laat
Gefeliciteerd!

Ik ben heel moe.
Ik zat net in mijn agenda mijn werkrooster van vorige op te schrijven (beetje laat ), en ik herinnerde me niet eens meer dat ik toen allemaal had gewerkt. Ik ben ook in de war met de dagen. Ik kan me nauwelijks herinneren dat ik maandag heb gewerkt, en ik heb het idee dat afgelopen woensdag al veel verder weg is dan twee dagen.

Ik heb nauwelijks spierpijn. Nog pijn in mijn buik, waarvan ik vermoed dat het mijn buikspieren zijn. Ik ben bijna de hele dag een soort van misselijk geweest, en heel veel pijn in mijn buik. Het voelt wel als mijn buikspieren, maar ik denk dat het dat niet alleen is. Ik kon niks door mijn keel krijgen in de pauze vanmorgen, het voelde alsof ik alles er zo uit kon gooien. Nauwelijks gegeten in de middag, net wel gewoon. Maar het voelt nog steeds raar. Mijn darmen zijn ook van slag. Niezen doet nog steeds niet pijn.
Ik hoop dat het gewoon spierpijn is, want ik kan nu niet ziek worden. Van mijn drie bazen zijn er volgens mij twee niet de hele week. Dus als ik er niet ben, hebben ze wel een probleem (ik ben de enige die kan).

Vanmorgen was de winkel nog niet eens open toen ik aankwam. Daarna waren de kranten ook nog te laat. Ik zat in mijn eentje in de winkel, verder zaten er twee bij het brood. R. en M. nauwelijks gezien, die kwamen pas laat. Ik voel me nu alsof ik helemaal aan mijn lot ben overgelaten vanmorgen in de winkel.
M. vroeg nog heel enthousiast of het leuk was woensdag. R. vroeg of ik nog spierpijn had Woensdag gaan we meer rekken, want ik moet hoger kunnen schoppen. Dat gaat wel spierpijn geven denk ik.

Ik word een beetje gek van mezelf. Ik ben heel moe, maar tegelijk heel druk in mijn hoofd. En ik ben echt geobsedeerd, dat blijkt volgens mij ook wel uit mijn posts. Ik heb dat wel vaker gehad, vorig jaar kon ik thuis heel lang alleen maar over mijn werk praten en ik kon ook nergens anders aan denken. Nu heb ik dat weer (alleen dan nu niet zo erg met mijn werk, maar wel met iets anders). Ik word moe van mezelf.
Oud 24-08-2007, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Heksjuh schreef op 24-08-2007 @ 19:10 :
Mushu: succes! *duimt*
Edit: te laat
Gefeliciteerd!
haha, thnx!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 18:33
Verwijderd
Citaat:
80 procent van de volwassen Nederlanders draagt het koortslipvirus bij zich, tweederde hiervan heeft er ook daadwerkelijk soms last van maar ik zou er ook vreselijk mee stressen hoor
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 18:36
Verwijderd
Bah, stomme dag. Stomme computer .
Maandag weer beginnen en ik zie er, zoals gewoonlijk, weer enorm tegenop. Wanneer krijg ik gewoon weer eens plezier en zin in dingen?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 18:59
Verwijderd
Saaie kut dag, alles lijkt saai en de sociale contacten lijken wel dood te bloeden.
blegh
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 19:06
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
ik heb regelmatig een koortlip..
no big deal
Oud 24-08-2007, 19:35
Verwijderd
*knuffelt sidhe*
ik ben kapot, maar ga toch naar noorderzon
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 19:44
Yana
Yana is offline
Het gaat zo helemaal mis allemaal.

En vervolgens trigger ik mezelf ook nog gruwelijk met te foute fimpjes

Ik moet mezelf morgen echt herpakken. Ik moet gewoon proberen die drie maaltijden te nemen.. Al is het maar íets. Verdomme, waarom doe ik nou zo stom? Wat is dat nou voor gedrag om wél die kut-magnum te eten, maar veel te veel maaltijden over te slaan? Wie koopt er nou dropjes om ze vervolgens (bijna) meteen weer de prullenbak in te gooien? En maar zeiken dat ze geen geld heeft .

Ik krijg met de dag meer een hekel aan dat stomme eetdagboek. Dat wordt nog wat als ik het moet laten lezen volgende week.
Oud 24-08-2007, 20:06
indigo
indigo is offline
@Yana: wat lastig om zo met jezelf in de knoop te zitten zeg. Ik kan niet zoveel voor je doen, maar toch: zet 'm op .

OT: oeps, drie keer posten op een dag is niet goed voor me. Ik durf niet te bellen, wel ernstig toch . Nuja, moed verzamelen dan maar weer .
Oud 24-08-2007, 20:38
rare kwast
rare kwast is offline
morgen een housewarming en een verjaardag..
jippie
Oud 24-08-2007, 20:46
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Yana schreef op 24-08-2007 @ 20:44 :

*Verhaal*
hey meis...

*knuffel* voor jou..
Ik moet ook sinds woensdag weer een eetboekje bijhouden. Omdat ik eindelijk weer eens eerlijk ben geweest.

En wat betreft dat weggooien...
Dat doe ik ook. Dan koop ik koekjes, en eet ik er eentje en gooi ik de rest weg.
dus je bent echt niet de enigste. Dat wilde ik je ff meegeven.

ot:
Mijn printer is weer weg naar de mediamarkt..

Ik belde naar altrecht omdat t niet zo goed ging, kreeg ik te horen dat ik teveel bel. OKE,DAN BEL IK NOOIT MEER.
terwijl mijn psy altijd zegt, je moet bellen hoor..
Ik heb er geen zin meer in. Voor de DGT wordt ik vast ook afgewezen. En dan heb ik weer niks..

en ik mis 1 socio van de kliniek.. ik mis haar echt..

Laatst gewijzigd op 24-08-2007 om 20:58.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 20:56
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Sarah schreef op 24-08-2007 @ 19:33 :
80 procent van de volwassen Nederlanders draagt het koortslipvirus bij zich, tweederde hiervan heeft er ook daadwerkelijk soms last van maar ik zou er ook vreselijk mee stressen hoor
Ik behoor tot de andere 20%
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 21:21
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 24-08-2007 @ 21:46 :

Ik belde naar altrecht omdat t niet zo goed ging, kreeg ik te horen dat ik teveel bel. OKE,DAN BEL IK NOOIT MEER.
terwijl mijn psy altijd zegt, je moet bellen hoor..
Ik heb er geen zin meer in. Voor de DGT wordt ik vast ook afgewezen. En dan heb ik weer niks..

en ik mis 1 socio van de kliniek.. ik mis haar echt..
Beetje rare reactie van Altrecht: daar zijn ze toch voor?
Ik vind het goed van je dat je belt. Ik zou het zelf ook eens moeten doen (ik heb het vorige week gedaan, maar heb na 2 minuten neergelegd omdat ik niet meer durfde...).

OT: Vandaag ik-weet-niet-hoeveel virusscanners gebruikt en ik kan het niet vinden. Misschien is er toch niks aan de hand, maar het heeft me wel m'n hele dag gekost , zodat ik me niet in heb kunnen schrijven voor die cursus. Zul je zien dat ik er maandag kom en dat 'ie net vol is.

En 't gaat echt niet goed. Aan de ene kant weet ik dat structuur die ik vanaf volgende week weer heb goed is, maar aan de andere kant zie ik er ook weer waanzinnig tegenop.
Zoals ik overal tegenop zie. Waarom kijk ik nooit uit naar dingen? Je hoort toch ook zin te hebben in dingen, ervan te genieten?
Echt, ik zou me liever nu uitschrijven en niks gaan doen. Maar dat kan niet en is ook niet goed voor me.

En volgende week heb ik ook eindelijk weer een afspraak bij het ggz. Het liefst zou ik daar eens de boel bij mekaar willen schreeuwen en flink m'n hart luchten en zeggen wat ik er van vind. Duidelijk maken dat het niet goed gaat en dat ik niet weet wat ik moet doen.
Maar dat durf ik toch niet...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 22:02
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Sarah schreef op 24-08-2007 @ 19:33 :
Oh, gelukkig ben ik niet alleen.

Maar een virus dat niet weg gaat klinkt zo eng. Waarom bestaat daar nog niets voor? Het wordt tijd dat ik dat eens uit ga vinden. Kuch.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 22:51
GeleBloem
GeleBloem is offline
Hmm..vanavond kon ik wel janken. Bedacht me ineens dat ik me AD was vergeten vanochtend. Maar dat zal toch niet zo snel werken? Ik voel me zo verdrietig en angstig, maar weet niet waar door. Ik durf nu niet naar bed te gaan want mijn ouders zijn bij de buurvrouw, zonder sleutel. Ik kan dus de deur niet op slot doen, maar ik durf ook niet door het donker naar de buurvrouw. Maar ik wil slapen
Oud 24-08-2007, 23:25
Briseïs
Briseïs is offline
jezus, ik kan net zo goed dood zijn, dit kun je echt geen leven noemen
Oud 24-08-2007, 23:53
Verwijderd
Niemand om mee te praten, aaargh. Niet dat er iets is maar ik wil gewoon afleiding

Typisch: ben een uurtje of twee weggeweest, naar de film met vriendinnen, nergens last van. Kom ik weer thuis -> hoofdpijn.

*frons*
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 01:48
Tink*
Tink* is offline
Jeetje, ik zit nu al op zo'n punt dat ik het niet meer alleen wìl soms. Alleen ik voel me soms zo ontzettend afgewezen om van die kleine dingetjes die gewoon aan mezelf liggen. ;x Niet iedereen is net zo. Maar het is soms best een beetje vervelend als je zelf dingen zo erg voelt en er weinig bevestiging voor krijgt in de vorm die je zelf veel geeft. Maar goed, niet iedereen zegt veel wat ie denkt, ik ben van woorden èn daden. Maar sommige mensen niet zo van woorden.. en misschien ook niet zo van daden. Alhoewel.. Nou ja, het maakt ook niet uit. Ik moet gewoon niet zo zeiken. Maar goed, als ik pijn heb, of iets moeilijks heb gedaan, dan wil ik zo graag even iets zien, iets kleins maar speciaals ofzo.

En ik zou zo graag willen dat ik dingen voor mensen op kon lossen, ze verdienen het zo hard om gewoon gelukkig te zijn, maar ik sta nogal machteloos. En andere mensen zijn echt zo tof en gaaf en grappig. <3

Hmm en geen zin in morgen. Weer huilen, weer verdrietige mensen.
Oud 25-08-2007, 09:05
Nijn*
Nijn* is offline
Pff. Gisteren toch maar niet naar die borrel geweest, voelde me veel te moe en had niet zoveel zin in zoveel mensen om me heen. Voel me wel goed want heb gisteren al die kleine klusjes gedaan (ook eindelijk m'n boeken gekaft) en daardoor is mijn hoofd wat georganiseerder. Zometeen naar J. toe, ik vind het heel erg leuk maar ook een beetje eng/spannend. Ach, als ik er eenmaal ben gaat het toch wel relaxt!

En ik zie aan de ene kant op tegen school, aan de andere kant niet. Ik vind het fijn weer wat ritme en regelmaat te hebben in mijn leven, aan de andere kant zie ik zo op tegen de sleur. Ik vind het fijn om iedereen weer te zien, maar alle drama's van afgelopen jaar hoeven niet van mij. Ik vind het fijn om gewoon lessen te volgen, maar zie op tegen de examens.
Wat wil ik nou eigenlijk?
Oud 25-08-2007, 09:28
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Yana: *knuffel* En zo'n eetdagboek is echt verschrikkelijk hè? Ik moest het ook, maar ik wilde het niet en nu hoef ik het niet meer, voorlopig. Volgens mij ga ik minder eten als ik het bij moet houden, dat vond ze wel een goed argument om het niet bij te hoeven houden, geloof ik

OT: Ja, tsja, bla. Ik weet niet, alles gaat gewoon goed, maar ik wil gewoon algehele mooie vrolijkheid. En ik ben zo bang voor oktober/november, het blijft alweer donker 's ochtends
En ik was gisteren naar het Dick Brunahuis en nu heb ik een Turkse "Betje Big'in dogum dünü"
Oud 25-08-2007, 10:22
Yana
Yana is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 25-08-2007 @ 10:28 :
@Yana: *knuffel* En zo'n eetdagboek is echt verschrikkelijk hè? Ik moest het ook, maar ik wilde het niet en nu hoef ik het niet meer, voorlopig. Volgens mij ga ik minder eten als ik het bij moet houden, dat vond ze wel een goed argument om het niet bij te hoeven houden, geloof ik

OT: Ja, tsja, bla. Ik weet niet, alles gaat gewoon goed, maar ik wil gewoon algehele mooie vrolijkheid. En ik ben zo bang voor oktober/november, het blijft alweer donker 's ochtends
En ik was gisteren naar het Dick Brunahuis en nu heb ik een Turkse "Betje Big'in dogum dünü"
Dat argument heb ik ook gegeven, maar ze vond het in mijn geval dan weer geen goed argument Ach ja, het is niet zozeer het bijhouden als wel het weten dat zij het gaat lezen. Dat zij het moet lezen. Ik weet wel dat het goed kan zijn, maar ik vind het zo confronterend en iedere keer opnieuw word ik zo boos op mezelf op wat ik allemaal nog gegeten heb.

@OT: ik ben er trouwens ook achter dat ik veel beter kan eten als ik het idee heb dat anderen het van mij verwachten (omdat ze weten van mn ES en dus teleurgesteld zijn als ik weiger, of als ze het niet weten "omdat het nou eenmaal zo hoort". Het is net alsof ik een excuus nodig heb om het "te mogen". Want zodra ik alleen ben is dat excuus weg en betekent iedere hap die ik neem dat ik het doelbewust doe, dat ik doelbewust er voor kies om te eten. Dat kan ik blijkbaar niet aan, dat "mag eigenlijk niet" .

Heb vandaag al wel gegeten... en hoewel ik weet dat het goed is en nog steeds niet veel, voelt het dan toch ook weer slecht en stom en weet ik nog niet wat ik met de rest van de dag doe. Bluh. Ik ben alles zo zat.

@Sidhe: Take care meis, knuf!
@ Dolce: Het is vechten om er vanaf te komen, en zo'n eetdagboek is ongelooflijk confronterend en rot.. maar goed dat je eerlijk hebt durven zijn! Gun jezelf de hulp.. (haha, miss I-tell-you-what-to-do-even-though-I-don't-do-it-myself talking here)
@Nijn: Hup!
@GeleBloem, Briseis en Tink*: Knuffel!
Oud 25-08-2007, 10:27
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Yana schreef op 25-08-2007 @ 11:22 :
Dat argument heb ik ook gegeven, maar ze vond het in mijn geval dan weer geen goed argument Ach ja, het is niet zozeer het bijhouden als wel het weten dat zij het gaat lezen. Dat zij het moet lezen. Ik weet wel dat het goed kan zijn, maar ik vind het zo confronterend en iedere keer opnieuw word ik zo boos op mezelf op wat ik allemaal nog gegeten heb.
Wie zegt dat ze het gaat lezen? Je houdt het voor jezelf bij, niet voor haar. En de bedoeling is dat je boos gaat zijn op jezelf om wat je níet gegeten hebt, hè.

Ik vind het zo frustrerend dat mensen nu nog zeggen dat ik zo weinig eet, terwijl ik al zoveel meer eet dan eerst. En dat dit niet tijdelijk is, dat ik niet kan zeggen: o, maar over een paar maanden kan je weer normaal eten. Normaal is niet normaal. *zucht* En ik giet mezelf vol met drinkontbijt en dat gaat mijn leven redden
Oud 25-08-2007, 10:29
Yana
Yana is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 25-08-2007 @ 11:27 :
Wie zegt dat ze het gaat lezen? Je houdt het voor jezelf bij, niet voor haar. En de bedoeling is dat je boos gaat zijn op jezelf om wat je níet gegeten hebt, hè.

Ik vind het zo frustrerend dat mensen nu nog zeggen dat ik zo weinig eet, terwijl ik al zoveel meer eet dan eerst. En dat dit niet tijdelijk is, dat ik niet kan zeggen: o, maar over een paar maanden kan je weer normaal eten. Normaal is niet normaal. *zucht* En ik giet mezelf vol met drinkontbijt en dat gaat mijn leven redden
Ik heb haar gezegd dat ik het heel moeilijk vond enzo, en dat ik niet wist of ik het haar ging laten lezen. Dat was op zich goed, dan kreeg ik zelf inzicht (maar ik weet toch al precies wat ik eet op een dag), maar nog beter was om het met haar te bespreken. Dan kunnen we kijken waar de knelpunten liggen en hoe we daar wat aan kunnen doen. En het maakt niet uit wat de bedoeling is, ik word gewoon boos om wat ik wél gegeten heb. 'cause it's still so much .

Je eet gewoon weinig. Eerst at je extréém weinig, nu misschien iets minder extreem maar nog steeds te weinig. Blijven ophogen...
Oud 25-08-2007, 11:51
Verwijderd
Ik ben weer thuis.
Het is teveel om al de ljh pagina's terug te lezen, dus ik ga jullie vanaf vandaag weer volgen. Met mij is het wel oké. Erg moe (vannacht 4 uur geslapen) en veel spierpijn, rugpijn en pijn in m'n schouder. Maar het was een leuke week, veel muziek gemaakt (alleen maar) en veel geleerd, maar het was ook heel gezellig.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 12:47
Verwijderd
Ik ga zometeen naar de stad en daarna ga ik naar een vrijwilligersfeest in Amsterdam. Gelukkig dat ik samen met mijn zwager ga, is toch altijd wel een beetje een veilig idee. Oh, en éindelijk kan ik in de zon zitten, in plaats van met mijn sjaal om op kantoor. Héérlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 12:49
Verwijderd
Broertje heeft uit frustratie/boosheid de deur gemold.
Fijn.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 13:41
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 25-08-2007 @ 00:25 :
jezus, ik kan net zo goed dood zijn, dit kun je echt geen leven noemen
wat is er dan zo erg?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren