Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
no big deal ![]()
||
Citaat:
*knuffel* voor jou.. Ik moet ook sinds woensdag weer een eetboekje bijhouden. Omdat ik eindelijk weer eens eerlijk ben geweest. En wat betreft dat weggooien... Dat doe ik ook. Dan koop ik koekjes, en eet ik er eentje en gooi ik de rest weg. dus je bent echt niet de enigste. Dat wilde ik je ff meegeven. ot: Mijn printer is weer weg naar de mediamarkt.. Ik belde naar altrecht omdat t niet zo goed ging, kreeg ik te horen dat ik teveel bel. OKE,DAN BEL IK NOOIT MEER. terwijl mijn psy altijd zegt, je moet bellen hoor.. Ik heb er geen zin meer in. Voor de DGT wordt ik vast ook afgewezen. En dan heb ik weer niks.. en ik mis 1 socio van de kliniek.. ik mis haar echt.. Laatst gewijzigd op 24-08-2007 om 20:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het goed van je dat je belt. Ik zou het zelf ook eens moeten doen ![]() OT: Vandaag ik-weet-niet-hoeveel virusscanners gebruikt en ik kan het niet vinden. Misschien is er toch niks aan de hand, maar het heeft me wel m'n hele dag gekost ![]() En 't gaat echt niet goed. Aan de ene kant weet ik dat structuur die ik vanaf volgende week weer heb goed is, maar aan de andere kant zie ik er ook weer waanzinnig tegenop. Zoals ik overal tegenop zie. Waarom kijk ik nooit uit naar dingen? Je hoort toch ook zin te hebben in dingen, ervan te genieten? Echt, ik zou me liever nu uitschrijven en niks gaan doen. Maar dat kan niet en is ook niet goed voor me. En volgende week heb ik ook eindelijk weer een afspraak bij het ggz. Het liefst zou ik daar eens de boel bij mekaar willen schreeuwen en flink m'n hart luchten en zeggen wat ik er van vind. Duidelijk maken dat het niet goed gaat en dat ik niet weet wat ik moet doen. Maar dat durf ik toch niet... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar een virus dat niet weg gaat klinkt zo eng. Waarom bestaat daar nog niets voor? Het wordt tijd dat ik dat eens uit ga vinden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @OT: ik ben er trouwens ook achter dat ik veel beter kan eten als ik het idee heb dat anderen het van mij verwachten (omdat ze weten van mn ES en dus teleurgesteld zijn als ik weiger, of als ze het niet weten "omdat het nou eenmaal zo hoort". Het is net alsof ik een excuus nodig heb om het "te mogen". Want zodra ik alleen ben is dat excuus weg en betekent iedere hap die ik neem dat ik het doelbewust doe, dat ik doelbewust er voor kies om te eten. Dat kan ik blijkbaar niet aan, dat "mag eigenlijk niet" ![]() Heb vandaag al wel gegeten... en hoewel ik weet dat het goed is en nog steeds niet veel, voelt het dan toch ook weer slecht en stom en weet ik nog niet wat ik met de rest van de dag doe. Bluh. Ik ben alles zo zat. @Sidhe: Take care meis, knuf! @ Dolce: Het is vechten om er vanaf te komen, en zo'n eetdagboek is ongelooflijk confronterend en rot.. maar goed dat je eerlijk hebt durven zijn! Gun jezelf de hulp.. (haha, miss I-tell-you-what-to-do-even-though-I-don't-do-it-myself talking here) @Nijn: Hup! ![]() @GeleBloem, Briseis en Tink*: Knuffel!
||
Citaat:
Ik vind het zo frustrerend dat mensen nu nog zeggen dat ik zo weinig eet, terwijl ik al zoveel meer eet dan eerst. En dat dit niet tijdelijk is, dat ik niet kan zeggen: o, maar over een paar maanden kan je weer normaal eten. Normaal is niet normaal. *zucht* En ik giet mezelf vol met drinkontbijt en dat gaat mijn leven redden ![]()
||
Citaat:
![]() Je eet gewoon weinig. Eerst at je extréém weinig, nu misschien iets minder extreem maar nog steeds te weinig. Blijven ophogen...
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |