Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb me gister zwaar misdragen op een heel leuk feestje en vanmiddag net zolang gepit tot ik niet meer het gevoel had dat ik doodging. net een minikr00gentocht met mijn br00r maar het was overal zo druk dat ik bij hem op schoot m00st en toen sliep zn knie zei hij zz. zo ga ik wederom heerlijk pitten en morgen hosworken en plaatjes knippen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb gisteren een optreden gedaan met een gospell band waar ik in speel in rhenen, bij huize lunatik!, het leeek er echt PRECIES op, grote villa, zo n pad van grint..het 1ste dat ik zag toen we het terrein oprijden was een vrouw die haar hond (knuffeldier) uitliet aan een lijntje
![]() En het was echt heeel leuk en we deden het voor gratis! Echt 1 feest tussen de lunatiks dus, Ze waren totaal prettig gestoord, maar we kregen zoveel wardering , die ze allemaal op hun eigen manier weer uitte dat ik met een goed gevoel weer naar huis kon ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
eergisteren kreeg ik keelontsteking en sinds gisteren ben ik verkouden inclusief druk op de voorhoofdsholten, dichtgeplopte oren, overdadige stromen viezigheid en een algehele malaise.
verder naar maastricht geweest, gisteren gegeten met m'n vriend en zijn ouders en broer bij de indonees omg wat lekker was dat ![]() ![]() en toen met mijn vriend zijn zus naar huis getreind en dat was wel gezellig ![]()
|
ik had vrijdagavond een huisfeest en dat was geloof ik erg leuk hoewel mijn herinneringen tot ongeveer halverwege de avond gaan. Daarna heb ik alleen maar vage verhalen gehoord over mij met een sigaret in de ene hand en een fles wodka in de ander en ik schijn heel gezellig te zijn geweest. Verder heb ik een beetje genikst en de keuken geschrobt.
|
Verwijderd
|
Introductieweek, bier, films, gave mensen, britcoms. En huiswerk maken terwijl morgen pas het eerste college is, want ik ben opeens walgelijk fanatiek.
![]() ![]() (Niet dat Johnny Depp niet geil is in POTC maar als dat je lievelingsfilm(s) is (zijn?) dan zit je wel volledig verkeerd bij Media & Cultuur.) Maar misschien heb ik geen recht van spreken want ik moet de hele tijd giechelen als ik 'universiteit' en 'college' zeg. ![]() En nu weer opruimen en afwassen en asbakken legen en stofzuigen want m'n ouders komen over een paar uur thuis van vakantie. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
ot: nou ik heb dus net bimbo's&boerka's helemaal bekeken want ik had vanavond het fragment met hans teeuwen al gezien en dat was veelbelovend ![]() nou nu ga ik maar eens slapen want dat wou ik al heel lang maar goed dan moet je niet om 1 uur 's nachts nog zo'n discussie gaan kijken natuurlijkkk dusss nou daaaaag |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eergister was ik jarig en ik had een heel fijn feestje waar al mijn vrienden waren en t was gezellig en druk dus yay. Zondag twee uur lang naar de Rosenbergfamily gekeken, in het zonnetje en fuck wat zijn die goed. Daarna nog even in de zon gezeten met wat vrienden en om vijf uur gaan werken. Acht uur thuis, negen uur gegeten met ouders en vriendje, en toen viel ik om.
|
![]() |
|
ik ben vanochtend naar de dokter geweest en nu ben ik de enige in het hele dorp die een anticonceptiepleister krijgt, cooool man. en de rest van de dag blijf ik thuis want mijn voorhoofdsholten zeggen 'nee'.
|
gister m'n kastje in elkaar gezet en tot mijn grote frustratie werkt het bovenste laatje niet, het onderste heb ik precies hetzelfde in elkaar gezet maar die doet t wel.
![]() gefrustreerd ging ik daarna vrijwilligen bij een borrel van festival oude muziek in t theater en die was rond 2 uur klaar, daarna bleven we nog plakken tot 4uur ofzo omdat t zo gezellig was en dronken en stoned. en nu ben ik brak en moet ik ineens allemaal dingen doen die ik eigenlijk vanochtend wou doen. ![]()
|
Verwijderd
|
Druk, druk, druk weekeind. Vrijdag die UVA welkomst feesten in Amsterdam, wat niet boeiend was, maar wel gratis entree omdat we entree bandjes op straat gekregen hadden. Zaterdag naar Woorferland, housen op jaren 80 beats, erg leuk en erg gezellig. Daarna heel kort naar OT301 geweest, toffe tent, maar veel 'elite volk'. Zondag de hele dag gehangen bij vrienden in Haarlem en 'Filmpje' gekeken, die was toch niet meer zo leuk als dat hij vroeger was. Vandaag gaan we lekker een curus op het gebied van fotografie uit zoeken.
|
![]() |
|
Ik had mijn eerste college om 9u, grr. Maar het was filmgeschiedenis, dus wel tof maar niets nieuws helaas. En toen heb ik mijn scriptie ingeleverd op het secretariaat want dat moet ofzo en nog gezellig gebabbeld met mijn scriptiebegeleider. En de datum van de buluitreiking weten te achterhalen, hoera. Straks moet ik nog ergens mijn fiets ophalen en dan werken maar ik weet niet precies waar dat is, meh. En dan series kijken en misschien komt er nog een vriendinnetje.
|
Verwijderd
|
z0mfg eerste dag school en maar een les en dat was communicatie, echt wtf, hoe saai kan je iets maken, en nou moeten we een reflectieverslag enzo maken
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb vandaag koffie gedronken in oud-zuiddd en nu zet ik mijn studieboeken van mn vorige studie op marktplaats.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |