Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2007, 21:44
*oma*
*oma* is offline
Vandaag naar de 80e verjaardag van mijn oudtante geweest in Katwijk en daar lekker over het strand gewandeld. En het was er best wel leuk, want er waren allemaal achterneefjes en achternichtjes die ik al heel lang niet meer gezien had, maar ik vond het wel een beetje eng om tegen ze te praten.
Nu ben ik weer thuis en straks komen twee vrienden langs en die willen uit en ik ook, maar ik ben een beetje ziek en ik moet morgen om twaalf uur werken.
Oud 01-09-2007, 22:23
schimmel
schimmel is offline
zaterdag avond tegen half 12, lifestyle heeft 14 lezers, moeten jullie niet lekker gaan stampen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 22:36
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
zaterdag avond tegen half 12, lifestyle heeft 14 lezers, moeten jullie niet lekker gaan stampen ofzo.
ja I WISH maar de stroom viel uit en mijn telefoon deed het ook al niet dus kon ik met niemand contact opnemen tot een uur of best wel laat en toen had ik me erbij neergelegd dat ik thuis ging drinken en m'n nieuwe lp's beluisteren.

jij dan?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 22:59
schimmel
schimmel is offline
geen stroom
ik heb gister heel erg de beest uitgehangen en net gedineerd bij de japanse bovenburen en nu kan ik het allemaal niet meer aan. zal de leeftijd zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 23:26
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ja lekker is dat, ik vond het al zo vreemd dat iedereen gezellig bij elkaar zat buiten toen ik thuiskwam uit mn werk. maar kunnen je bovenburen een beetje koken?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 23:35
]{ing
]{ing is offline
Net death proof dvd gekeken.. en stage spul maken. Dan zondag vrij?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 23:50
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik heb me gister zwaar misdragen op een heel leuk feestje en vanmiddag net zolang gepit tot ik niet meer het gevoel had dat ik doodging. net een minikr00gentocht met mijn br00r maar het was overal zo druk dat ik bij hem op schoot m00st en toen sliep zn knie zei hij zz. zo ga ik wederom heerlijk pitten en morgen hosworken en plaatjes knippen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 00:03
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
ja lekker is dat, ik vond het al zo vreemd dat iedereen gezellig bij elkaar zat buiten toen ik thuiskwam uit mn werk. maar kunnen je bovenburen een beetje koken?
yeah echt heel erg goed, en ze hadden ook lekkere sushi gehaald. we kregen sake omdat we daar de vorige keer naar gevraagd hadden, wat het nou precies was. dat is heel geschikt voor bij het eten
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 00:49
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
yeah echt heel erg goed, en ze hadden ook lekkere sushi gehaald. we kregen sake omdat we daar de vorige keer naar gevraagd hadden, wat het nou precies was. dat is heel geschikt voor bij het eten
ah beter.
sake is wel lekker ja, beetje zout erbij.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 10:36
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Ik heb gisteren een optreden gedaan met een gospell band waar ik in speel in rhenen, bij huize lunatik!, het leeek er echt PRECIES op, grote villa, zo n pad van grint..het 1ste dat ik zag toen we het terrein oprijden was een vrouw die haar hond (knuffeldier) uitliet aan een lijntje, en een man die met een skelter achter ons aan kwam! en vervolgens dehele tijd zei bij iedereen; 'kijk, dat is ook een kennis van mij!, en daar! ook een kennis van mij, ik heb best veel kennisen hoor uhuuhu, hij is ook een kennis van mij!'.

En het was echt heeel leuk en we deden het voor gratis! Echt 1 feest tussen de lunatiks dus, Ze waren totaal prettig gestoord, maar we kregen zoveel wardering , die ze allemaal op hun eigen manier weer uitte dat ik met een goed gevoel weer naar huis kon
Oud 02-09-2007, 10:48
Moustache
Moustache is offline
Gisteren kwam ik brak thuis van de intreeweek en ging ik door naar de stad voor nog meer feest. Vandaag ga ik wat kleine dingetjes regelen en voor de rest op de bank liggen met een boek.
Oud 02-09-2007, 11:03
Verwijderd
Citaat:
ben ik de enige waarbij die vastloopt op de helft?

edit: ah nu deed ie hget wel. gruwelijk, wat een ontzettend trieste mutsen. erg mooi om te zien hoe ze probeerden hem klem te lullen met hun opmerkingen van een brugklas-niveau.
Ik vind vooral die a-seksuele muts van de ChristenUnie erg, met haar ''Mag ik zijn adres even hebben? Dan kan ik hem aangeven bij de politie.''
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 12:28
vixen
vixen is offline
Gisteren de hele dag gewerkt op een feest en het was wel cool, meer blijkbaar is 12 uur op mn benen staan toch net wat teveel voor mij. Straks maar wat te eten halen en dan de hele dag niks doen.
Oud 02-09-2007, 14:45
Verwijderd
Gister gewerkt, daarna wat gedronken in het LHC want vrienden moesten werken dus gratis bier Daarna naar de Ekko geweest en daar waren best veel bekenden en eh ja, het was allemaal best gezellig. Net wakker, ontbijt gehaald en nu moet ik werken boehoe.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 16:01
Metal
Metal is offline
Beetje dood.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 16:07
capibara
capibara is offline
Totally wasted. Tof feestje gisteren gehad, leuke livesets gehoord. Bier drinken tot de zon opkomt moet ik iig niet meer te vaak gaan doen .
Oud 02-09-2007, 17:32
Drez
Drez is offline
Vandaag bij de kraak geweest van een HUUUUUGE pand, echt wow. En nu ben ik dood en ga ik zo lekker koken en straks komt mijn vriendje ook.
Oud 02-09-2007, 18:58
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
eergisteren kreeg ik keelontsteking en sinds gisteren ben ik verkouden inclusief druk op de voorhoofdsholten, dichtgeplopte oren, overdadige stromen viezigheid en een algehele malaise.
verder naar maastricht geweest, gisteren gegeten met m'n vriend en zijn ouders en broer bij de indonees omg wat lekker was dat en vandaag naar Bruis (??) festival geweest want daar speelde tres.b, dat was wel leuk maar ze werden drie liedjes voor het einde ineens afgekapt ehhh okay
en toen met mijn vriend zijn zus naar huis getreind en dat was wel gezellig
Oud 02-09-2007, 19:30
ragdoll
ragdoll is offline
ik had vrijdagavond een huisfeest en dat was geloof ik erg leuk hoewel mijn herinneringen tot ongeveer halverwege de avond gaan. Daarna heb ik alleen maar vage verhalen gehoord over mij met een sigaret in de ene hand en een fles wodka in de ander en ik schijn heel gezellig te zijn geweest. Verder heb ik een beetje genikst en de keuken geschrobt.
Oud 02-09-2007, 20:42
Verwijderd
gisteravond bij een ultiem gezellig feestje geweest. het was zo leuk dat de kroeg het niet meer kon overtreffen, dus een halfuur in de stad gehangen en toen weer naar huis gegaan.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 21:10
Verwijderd
Introductieweek, bier, films, gave mensen, britcoms. En huiswerk maken terwijl morgen pas het eerste college is, want ik ben opeens walgelijk fanatiek. Op zich kan ik best begrijpen dat (in overeenstemming met de geruchten) in het eerste halfjaar de helft van de eerstejaars afvalt, want het is nog best veel stof. Buiten de colleges en viewingen in de bioscoop om moet je dus nog zo'n 150-200 bladzijdes per week lezen/leren, in het Engels, en dan ook nog zelf films kijken en losse artikeltjes en verdiepingen en begeleidende teksten en noem maar op. Ik heb dik veel zin in volgend jaar, wanneer de meeste hoi-ik-ben-Amelie/Phileine/whatever artistieke kutjes en LOTR-POTC-Harry Potter-liefhebbers opgetiefd zijn en er een beetje een relaxte doch serieuze groep overblijft.

(Niet dat Johnny Depp niet geil is in POTC maar als dat je lievelingsfilm(s) is (zijn?) dan zit je wel volledig verkeerd bij Media & Cultuur.)

Maar misschien heb ik geen recht van spreken want ik moet de hele tijd giechelen als ik 'universiteit' en 'college' zeg.

En nu weer opruimen en afwassen en asbakken legen en stofzuigen want m'n ouders komen over een paar uur thuis van vakantie.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 21:38
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik heb net the hours gekeken waarin iedereen zelfmoord pleegde, maar gelukkig die hete julianne moore niet.
nu ga ik een family guy kijken in bed om de moraal weer wat op te krikken en daarna heerlijk slapen en hopen dat ik morgen weer net als normale mensen om 7 uur op kan staan.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 22:38
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
eergisteren kreeg ik keelontsteking en sinds gisteren ben ik verkouden inclusief druk op de voorhoofdsholten, dichtgeplopte oren, overdadige stromen viezigheid en een algehele malaise.
verder naar maastricht geweest, gisteren gegeten met m'n vriend en zijn ouders en broer bij de indonees omg wat lekker was dat en vandaag naar Bruis (??) festival geweest want daar speelde tres.b, dat was wel leuk maar ze werden drie liedjes voor het einde ineens afgekapt ehhh okay
en toen met mijn vriend zijn zus naar huis getreind en dat was wel gezellig
Dat dus en vanavond speelde ook vive la fête en dat was wel dansbaar. En morgen begin ik met werken dus ik moest maar eens naar bed. Oh en ik heb ChocLot gespot want haar vriend is de manager van tres.b, de band waar mijn broer in speelt dus. Ehhhh.
Oud 02-09-2007, 22:43
botulismf
botulismf is offline
Oh en lol ik heb geprobeerd een origami koi karper te vouwen en de schubben waren heel goed gelukt maar de rest was een beetje een flop.
Oud 02-09-2007, 23:30
Haligh
Haligh is offline
ik zat in de trein.
en nu heeft er iemand wilde seks in de kamer naast mij en ik zet zo maar een dvd op, want dat gekraak van dat bed begint me de keel uit te hangen .
Oud 02-09-2007, 23:56
Verwijderd
Ik heb een geniaal lekker recept voor hartige bladerdeeg-shit bedacht en toen maar gelijk gemaakt en het test-dingetje was overheerlijk dus ik heb er net een grotere batch in gegooid. Hoewel ik geen honger heb, maar goed, ik voer de ouders wel. Koken > afwassen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 01:39
__
__ is offline
Citaat:
Ik vind vooral die a-seksuele muts van de ChristenUnie erg, met haar ''Mag ik zijn adres even hebben? Dan kan ik hem aangeven bij de politie.''
irritant wijf was dat inderdaad, maar die Hekma (?) was dan ook wel echt een hele enge vent.

ot: nou ik heb dus net bimbo's&boerka's helemaal bekeken want ik had vanavond het fragment met hans teeuwen al gezien en dat was veelbelovend dusss vandaar, maar de hele uitzending bleek ruimschoots de moeite waard. en fuck wat waren die halal meiden irritant inderdaad.
nou nu ga ik maar eens slapen want dat wou ik al heel lang maar goed dan moet je niet om 1 uur 's nachts nog zo'n discussie gaan kijken natuurlijkkk dusss nou daaaaag
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 02:50
Verwijderd
Personeelsfeest met veel bier,nu mono en morgen om half 9 weer fris op school!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 06:56
Verwijderd
ik ga zo naar m'n intro, en ik heb er geen zin in. en ik fiets met 2 anderen mee die de weg OOK niet weten hihi.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 07:03
Verwijderd
Eergister was ik jarig en ik had een heel fijn feestje waar al mijn vrienden waren en t was gezellig en druk dus yay. Zondag twee uur lang naar de Rosenbergfamily gekeken, in het zonnetje en fuck wat zijn die goed. Daarna nog even in de zon gezeten met wat vrienden en om vijf uur gaan werken. Acht uur thuis, negen uur gegeten met ouders en vriendje, en toen viel ik om.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 08:55
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Personeelsfeest met veel bier,nu mono en morgen om half 9 weer fris op school!
ha, ik begin pas om 1 uur!
Oud 03-09-2007, 09:28
*oma*
*oma* is offline
Straks om elf uur mijn eerste college en de hele dag introductie en nog een college. Spannend, want ik heb geen idee waar ik naar toe moet.
Oud 03-09-2007, 10:21
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ben vanochtend naar de dokter geweest en nu ben ik de enige in het hele dorp die een anticonceptiepleister krijgt, cooool man. en de rest van de dag blijf ik thuis want mijn voorhoofdsholten zeggen 'nee'.
Oud 03-09-2007, 12:23
tuttebel
tuttebel is offline
gister m'n kastje in elkaar gezet en tot mijn grote frustratie werkt het bovenste laatje niet, het onderste heb ik precies hetzelfde in elkaar gezet maar die doet t wel.
gefrustreerd ging ik daarna vrijwilligen bij een borrel van festival oude muziek in t theater en die was rond 2 uur klaar, daarna bleven we nog plakken tot 4uur ofzo omdat t zo gezellig was en dronken en stoned.
en nu ben ik brak en moet ik ineens allemaal dingen doen die ik eigenlijk vanochtend wou doen.
Oud 03-09-2007, 12:30
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb geblingeed

Oud 03-09-2007, 12:39
Verwijderd
Druk, druk, druk weekeind. Vrijdag die UVA welkomst feesten in Amsterdam, wat niet boeiend was, maar wel gratis entree omdat we entree bandjes op straat gekregen hadden. Zaterdag naar Woorferland, housen op jaren 80 beats, erg leuk en erg gezellig. Daarna heel kort naar OT301 geweest, toffe tent, maar veel 'elite volk'. Zondag de hele dag gehangen bij vrienden in Haarlem en 'Filmpje' gekeken, die was toch niet meer zo leuk als dat hij vroeger was. Vandaag gaan we lekker een curus op het gebied van fotografie uit zoeken.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 12:53
Metal
Metal is offline
Kut vuilnismannen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 12:57
badmongo
badmongo is offline
Verder was mijn dag wel ok want ik heb pizza op

Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 13:06.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 12:59
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
kan je daar niet effe een grafiekje van maken?
Oud 03-09-2007, 13:09
clear
clear is offline
ik zit met een kater op mijn werk, nog een uur en dan ga ik in bed liggen en huilen ai ai ai. verder heb ik vandaag de pil besteld want ik kwam erachter dat die op was oh-ooh. vanavond ga ik uit eten met 3 vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 13:10
Metal
Metal is offline
Ik voel me alsof ik een mega kater heb. Maar ik heb niets gedronken gisteravond, wtf.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 13:17
Drez
Drez is offline
Ik had mijn eerste college om 9u, grr. Maar het was filmgeschiedenis, dus wel tof maar niets nieuws helaas. En toen heb ik mijn scriptie ingeleverd op het secretariaat want dat moet ofzo en nog gezellig gebabbeld met mijn scriptiebegeleider. En de datum van de buluitreiking weten te achterhalen, hoera. Straks moet ik nog ergens mijn fiets ophalen en dan werken maar ik weet niet precies waar dat is, meh. En dan series kijken en misschien komt er nog een vriendinnetje.
Oud 03-09-2007, 13:19
clear
clear is offline
Citaat:
Ik voel me alsof ik een mega kater heb. Maar ik heb niets gedronken gisteravond, wtf.
ik 500 glazen vodka
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 13:26
Metal
Metal is offline
Citaat:
ik 500 glazen vodka
Ik voel je neger. ({)
We're in it together now.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 13:30
clear
clear is offline
Citaat:
Ik voel je neger. ({)
We're in it together now.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 13:42
idontcare
idontcare is offline
gister deed ik mee aan een beachvolleybal toernooi en dat was wel grappig want er was drank enzo. vandaag even naar ikea geweest, zometeen weer werken. morgen weer school ewwww
Oud 03-09-2007, 14:30
Verwijderd
z0mfg eerste dag school en maar een les en dat was communicatie, echt wtf, hoe saai kan je iets maken, en nou moeten we een reflectieverslag enzo maken en nou heb ik al afwas en de was gedaan en ga ik zo de rest van mn was ophalen en daarna werken... en nog inschrijven om meer te wassen oid, want mn wasmand puilt uit maar ik heb te weinig plek om mn beddengoed op te hangen en ik durf niks in de droger te doen want er zit geen timer op en hij is eng
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 14:43
ragdoll
ragdoll is offline
ik werk nu en vanavond is er een gratis partehh in artis met gratis voedsel dus dat wordt wel wat en daarna ook nog iets in HOTEL ARENA.
Oud 03-09-2007, 14:59
Verwijderd
vandaag had ik intro en ik zit in een klas met 19 mensen waarvan 2 jongens :\ verder zijn ze wel oké, geloof ik. geen idee. we gingen een maffia spel doen en verder eigenlijk niets. ik ben ook nog verdwaald, want ik ben zulke grote gebouwen niet gewend
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 15:48
kuik
kuik is offline
Citaat:
ik werk nu en vanavond is er een gratis partehh in artis met gratis voedsel dus dat wordt wel wat en daarna ook nog iets in HOTEL ARENA.
oooh tof. ik ga denk maar niet, want artis heb ik al 89365985 keer gezien en ik heb besloten mijn eerste collegedag (morgen dus) wel op tijd aanwezig te zijn, om 9 uur dus, zzz.

ik heb vandaag koffie gedronken in oud-zuiddd en nu zet ik mijn studieboeken van mn vorige studie op marktplaats.
Reageren

Regels voor berichten