Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Wat was je OMG-moment?
Damn, wat is die kerel druk Wat had de postbode je te bieden vandaag? Voetbal International Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Meisje op het station Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Hoe zal mijn kamer zijn? Wat ga je vandaag nog doen? Gymschoenen zoeken en slapen Wat is het laatste dat je in je mond had? Japanse mix Waar werd je blij van? Smsje van mijn beste vriendin vanmorgen Waar werd je niet blij van? Ontzettend drukke nieuwe klasgenoot Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Slaap lekker Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Het reilen en zeilen binnen mijn nieuwe school En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Naar school geweest, nieuwe kamer bekeken, naar goede vriend geweest |
![]() |
|
Vandaag (nouja, eigenlijk gisteren al) heb ik heel veel gedaan. Ik had vanmorgen een voorlichting voor het 3e jaar, maar het kwam er meer op neer dat ze de bachelor gingen analyseren. Daarna heb ik nog diepzinnige gesprekken met EoS gehad, soep gemaakt en een afspraak gemaakt met de dokter. Daarna moest ik weer naar de uni voor een college. Tijdens het college heb ik nog geprobeerd om nieuwe leden te werven voor de studievereniging. Na het college had ik afgesproken met een meisje om bij haar thuis te gaan koken voor de mensen die naar de vergadering van de AC kwamen. Nadat we het eten klaar hadden gemaakt, kwam langzaam iedereen binnen. Na het eten hebben we nog een paar uurtjes vergaderd en nog afgewassen. Ik ben nu net thuis en ben nu lastige onderwerpen aan het bespreken met mijn ex-vriendinnetje op msn.
|
Moest ook vijf uur opstaan, was om 4:25 al wakker. :')
En mijn dag is gruwelijk saai omdat ik iets op internet moet doen als VO en zometeen iets over ethiek. En dan mag ik weer naar huis. Maar die van ethiek is verplicht, dus ik moet wel.
|
Verwijderd
|
Mijn dag was vrij prettig
![]() Een uurtje gewandeld, een paar dingetjes geleerd over SSRI's, boodschappen gedaan, de badkamer gigantisch goed gepoetst, heerlijk gegeten en heerlijk veel thee gedronken (met chocolade truffels en kaneelstokjes erbij ![]() ![]() |
![]() |
|
ecnelis verbannen lid? Wtf?
ot: Ik ben werkelijk gewoon keihard gesloopt. En ik heb om 11.00 uur weer college. Imperatief programmeren. ![]() ![]()
|
Vanmiddag ging ik een kaartje kopen voor een lieve jongen die in het ziekenhuis ligt en toen kwam ik terug en ging ik samen met een vriendin naar het sportcentrum, collegekaart ACLOtiveren, zodat ik kan sporten. ;x Teh joy. En daarna ging ik bij haar eten en om half acht zou ik meedoen aan een presentatie van mijn theatersportvereniging, alleen toen ik kwam moesten ze nog beginnen met eten, dus dat liep mooi een uur uit.
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ging om 3 uur slapen en was iets voor 11 uur weer wakker, doordat mijn vader me belde. ('We zijn gisteren terug gekomen van vakantie, en nu heb ik veel minder zenders op de tv dan daarvoor!'
![]() ![]() De postbode heeft nog niets gebracht, maar ik ga hem zo wel een paar dingen brengen; vooral hypotheek afschrijvingen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
OMG
![]() 01-09-2007, 00:01 ecnelis 17V - Verbannen lid ik mis het portret van josimar op die cheer poppetjes 01-09-2007, 00:02 Sylph 19M - Lid Ik mis Josimar! __________________ Take it or leave it, they can't believe it 01-09-2007, 00:02 ecnelis 17V - Verbannen lid wat is hij allemaal aan het uitspoken? 01-09-2007, 00:03 Kazet Nagorra 21M - Lid Citaat:ecnelis schreef: wat is hij allemaal aan het uitspoken? Heeft zelfmoord gepleegd. __________________ Just as much as you wonder 'bout me bein' in this place, that's just how much I marvel at the lameness on your face. 01-09-2007, 00:04 TopDrop Lid Citaat:ecnelis schreef: ik mis het portret van josimar op die cheer poppetjes Waarom hebben we eigenlijk geen neger-smileys ofzo? __________________ sowieso 01-09-2007, 00:04 Sylph 19M - Lid hoe durf je __________________ Take it or leave it, they can't believe it 01-09-2007, 00:04 Sylph 19M - Lid iedereen die aan josimar zit maak ik af |
![]() |
|
Mijn dag was beter dan gister, ookal werd ik sentimenteel van iets in de krant. Maar ik heb me vandaag niet rot gevoeld of vervelend of buitengesloten. Het enige vreemde was die kerel in de lift.
![]() De mooiste persoon die ik zag was een hottie op het EMC, en als laatste had ik een boterham met vruchtenhagel in mijn mond. De postbode had me niets te bieden vandaag en verder ga ik nog vroeg naar bed en een verslagje typen.
|
Vandaag de laatste dag van mijn eerste schoolweek!
Het is net of ik al jaren op school zit, dan dat weer wel! We hadden heel leuk gym in Schiedam en dat konden we fijn niet vinden.. Loop je een heel stuk om.. altijd jammer. Gelukkig bestaat de dierenambulance! Op de terugweg naar Pijnacker werden weer van die gratis randstadrailovchipkaarten uitgedeeld, handig dat die krengen het ook doen ![]() Maar nu lekker weekend! Morgen fijn kinders coachen en aan die arbeit.. Het forum is trouwens ook lekker veranderd..
|
Verwijderd
|
Omg, ik ben vandaag van half 9 tot 5 uur bezig geweest op school.
![]() Ik ga straks misschien lekker in het bubbelbad, maar niet voor ik jullie meegedeeld heb: Wat is Moulin Rouge toch een verschrikkelijke film. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zit er altijd (de twee keer dat ik een poging heb gedaan) zo naar te kijken: ![]() Met die pompoms erbij, ja. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
De Kantine |
Jouw dag #5 PixelDansje | 79 | 17-02-2008 17:58 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #4! Quiana | 500 | 10-03-2004 13:32 | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |