Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
@ Ianis: Wat moet ze dan doen? Gillend door de straten rennen en hier allemaal zelfmoordaankondigingen neerzetten?
![]() OT: Ik ben teh ijverig, ga gewoon het eerste uur naar school voor een studieuur tekenen, maar ik ben zo blij dat ik op schema loop dat ik het ook graag zo wil houden! Om 1 uur begint mijn weekend al en moet eind van de middag naar therapie, yes.. En M. heeft nog niets laten horen, grmbl.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan kun je later ook teruglezen dat die dingen er ook zijn. @Sylph: Dat het jou niet helpt, zegt niets over dat het anderen ook niet zou kunnen helpen. Het is trouwens ook niet zo dat alleen dat helpt, daar is meer voor nodig, maar niets doen helpt iig niet en ook voor anderen kan het prettig zijn als er meer dan alleen negatieve dingen in dit topic staan. Het inbrengen van positieve punten is niet voor de forumbazen, dat is voor mensen zelf en voor anderen in dit topic. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het positieve van gisteren is : Ik heb een hele leuke avond gehad zonder dat ik me minder dan wie dan ook voelde. Ik was gewoon deel van het gezelschap en had niet de behoefte me te verstoppen of om weg te rennen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een beetje een mengel tussen negatief en positief kan geen kwaad, lijkt me. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom is het zo koud vandaag?
![]() ![]() ![]() ![]() Vandaag veel huiswerk maken, want morgen dus geen tijd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic; Jeej, m'n tas is ingepakt. Zelfs m'n slaapzak paste erbij en met die grote zak marshmallows is 'ie nog niet vol. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ergens weet ik ook wel dat dit niet meteen betekend dat ik nooit meer bij kom, maar die achterstand is wel een factor voor mij om sneller op te geven dingen te maken/ bij te maken. Het is niet zo dat ik niet wíl, het lijkt alleen zo nutteloos. Gister wel wiskunde gemaakt, vandaag zijn engels en biologie aan de beurt. Biologie doe ik toch voor de 3e keer 'tzelfde boek, dus dat moet goed komen. Kwestie van de antwoorden letterlijk uit de tekst overpennen. Nu alleen nog een uiterlijke begintijd vaststellen, en dan moet het wel goedkomen. En m'n vriend stelde voor dat als ik niet genoeg dicipline had om zélf aan m'n huiswerk te gaan, dat hij zijn huiswerk wel bij mij ging maken zodat ik dan ook maar huiswerk moest maken. Wat een schat is het ook. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ik weet niet precies wat er is, maar t komt allemaal echt goed joh ![]() al het positieve wat ook gemeld wordt, vind ik ergens wel fijn trouwens ![]() ontopic: ik moet nu echt beginnen met lezen. tis heel interessant, maar zooo veel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Komtie: Vanavond lekker naar m'n beste vriendinnetje en dan lekker de hele avond bijkletsen en blijven slapen en zaterdag suikerspin eten en nog meer kletsen. En vanmiddag ergens nog het leukste cadeau ter wereld vandaan plukken.
|
Het is mooi weer
![]() Zo maar es voelen of het ook een beetje warm is buiten, want ik moet brood kopen om te kunnen ontbijten, vriendje was het helemaal vergeten gister.. Ik zou echt helemaal gek worden als ik zijn werk moest doen. Hij draait echt mega veel uur. Gister was hij om kwart over 10 thuis, want vergadering + eten en dan gaat om kwart voor 7 de wekker weer. Ik zou dat écht niet kunnen en ook niet willen. Hij wijt het aan zijn 'hoge' functie. Nou dan toch echt een lagere functie hoor. En ik moet dingen lezen en docenten mailen daarover en vragen of ik volgende week langs kan komen om over m'n scriptie te praten. En vanmiddag nog cadeautje kopen voor schoonzusje die afstudeerfeestje geeft vanavond. Maar nu eerst naar de supermarkt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sylph, back to de Kantine jij!
![]() OT: Potver, wat een koppijn en een snotneus ;x En dat terwijl ik hoopte dat alles vandaag weg zou zijn ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Positieve van gisteren: mens erger je niet spelen met wat mensen van internet
Oké, ik voelde me gewoon hartstikke vrolijk door zo'n stom spel, laat me ![]() Ik heb het angstige vermoeden dat ik de afgelopen week ben afgevallen in plaats van aangekomen, maar heel erg druk maak ik me er niet om, want verder voel ik me echt super en ik zal volgende week wel weer extra hard proberen.
|
Verwijderd
|
Nog 12 uur. Oh god wat voel ik me opgelucht als ik morgen de begrafenis gehad heb.
En waarom mailt dat meisje van die kamer nou niet terug, ik wil daar zo graag komen wonen tis echt te mooi om waar te zijn daar. Maar ach het kan ook nog wel eventjes wachten. wish it was over. |
![]() |
|
Wow, die opdracht viel echt heel erg mee, het stond bijna letterlijk in het boek. Nu moet ik schoonmaken, nog wat lezen en naar vriendje <3. Ik dacht echt dat ik veel meer tijd nodig had, maar het scheelt als je om 8 uur 's ochtends begint
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Veel plezier morgen! Ontopic: Het is een beetje een bah-dag vandaag. Koud, ziekjes en geen leuke dingen op het programma. Vanochtend wél hardgelopen, ondanks dat ik geen zin had en me niet lekker voelde. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ot: ik ben moe. Woei wat een verrassing. En ik mag mijn verslaving niet meer uitvoeren en dat levert spanning op. Maar lang leven de mandala kleurplaten. ![]() Oh positief? Aangegeven bij mijn psycho over de plukverslaving, groepsgenootje geholpen en positief gespiegeld. En vandaag mijn ontbijt al goed gegeten. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Gisteren, bij het pannenkoeken bakken, heb ik de bovenkant van mijn middelvinger verbrand. Precies boven het vorige verbrand-litteken. En het deed zeeeeeeeer! Ik heb mijn vinger een hele tijd gekoeld, maar het hielp eigenlijk niet, dus ik heb maar een homeopatisch zalfje tegen verbranden gekocht bij de Kruidvat. En die helpt gelukkig. Wat dom ook van mij ![]() En ik heb misschien toch weer een stageplaats. Op de school waar een klasgenootje van mij niet kon komen. Maar goed, bij haar had de directeur ook gezegd dat het kon, en zei de leerkracht dat het niet kon. Nu heeft de directeur ook weer gezegd dat het kon, en moet ik dus maandag de leerkracht bellen en dan hoor ik of het echt kan of niet. En anders moet ik verder weg. Maar het stagebureau heeft toegezegd dat er een stageplaats voor me komt. Gelukkig. |
![]() |
|
Vandaag moet ik maar weer even actief gaan doen. M'n kamer opruimen, de kas van scouting op orde brengen, alle briefjes voorbereiden, misschien nog even naar de mediamarkt, scouting opkomst klaar maken. Hup hup, veel te doen.
En ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen. Moet voor het eerst na 2,5 maanden weer werken en ik ben bang dat ik alles vergeten ben ![]()
|
Ik heb een soort van status quo met mezelf op dit moment. Ik trek het gewoon niet meer, dag in dag uit die strijd met eten. Dus heb ik besloten om heel even, héél even die strijd gewoon op te geven. En ja, dat betekent dat ik momenteel een waardeloos eetpatroon heb en veel meer eet dan ik gewend ben en zou willen. Het betekent dat ik mijn buik dikker voel zijn dan ik in tijden gevoeld heb en het betekent ook dat ik me voortdurend slecht voel omdat ik het gerommel van mijn maag mis. Maar ik trek het even gewoon niet om te vechten, te compenseren, te denken. Dus eet ik eventjes gewoon maar teveel. Als ik straks dat eetdagboek bij ga houden kan het allemaal niet meer, mag het allemaal niet meer en moet ik weer heel streng gaan zijn. Laat het dan tot maandag allemaal maar gewoon stabiel slecht gaan, of misschien is dat dan ergens nog wel "goed" ook. En tot die tijd mijd ik ook de weegschaal, want ik ben stiekem panisch voor het getalletje dat er op staat.
||
Citaat:
![]() Sterkte ermee *knuf*
|
Vanochtend moest ik voor het eerst werken en het was best leuk.
![]() ![]() |
![]() |
|
@ death-tears: Nou, het feit dat je bent blijven zitten ligt dus in ieder geval niet aan je instelling of werkhouding, dus dat is al heel positief. Betekend dus dat je het wel kunt,, maar zo te horen ben je al op de goede weg!
![]() @ Yana: Ja, Emily Dickinson is toch wel...hip ![]() ![]() En verder: knuffel! OT: Ik ben zo trots op mezelf! Ik heb vanochtend keihard aan m'n tekening gewerkt en voor het eerst heb ik weer het idee dat hij misschien wel mooi wordt! Verder loop ik met alle vakken bij, bij sommigen loop ik zelfs voor en dat komt gewoon door mijn goede studiehouding (omg, ik wil mezelf over een paar weken nog wel een keer horen ![]() En om 13.00 u. sharp begon mijn WEEKEND! Deze week is eigenlijk verassend snel voorbij gegaan, en over het algemeen best positief. Morgen naar opa en misschien nog naar m'n tantes en 's avonds het feest van T. dat wordt echt extravagant geloof ik. Zometeen nog naar therapie, daar heb ik dan weer geen zin in, maar oké we doen braaf wat we moeten doen.. This is my time to shine, this is my place to find All that I have inside, I never knew This is my time to show, what I must have always known, That nothing's impossible, when dreams come true.. And dreams come true..
||
Citaat:
en ik zou wel meer willen schrijven maar soms zit het ook vast.. dan wil ik wel maar lukt het niet
|
![]() |
Ik ben bang, voor alles wat komen gaat.. Maar vooral bang voor mezelf, waarom kan ik nou niet gewoon zonder al die rare/enge gedachten & gewoontes leven?
![]() Maar om toch mee te doen met het positieve: Ik krijg af en toe heel lieve PM-berichtjes van mede-forummers en gister had ik er weer zo 1, wat me heel goed doet. Dankjulliewel, mede-forummers ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 14-09-2007 om 17:48. |
![]() |
|
Zo, weekend. Wel druk. Veeeeel leren, ook nog veel inhalen. Feest. Wedstrijd. En nog tijd voor mezelf en uitrusten? Vrees van niet.
Heb uitslag. Ene kant blij, andere kant bang dat het weinig van betekenis is. We zien het wel. Tutor gesprek was goed. Ik wil graag. Ik heb de ambitie. Ik wil goed zijn, nee, ik wil de beste zijn. Presteren. Iets van betekenis zijn. Moet kunnen. Moet alleen initiatief tonen en dat vind ik moeilijk en eng. Maar ik ga er voor. Komt goed. En net kwam ik een ex uit de 4e klas tegen. Kort mee gehad. Maar super leuke jongen. Was ff gezellig ![]()
|
vandaag weer een beetje in een jankstemming omdat ik haar (mijn hond) weer zo erg mis na en droom vannacht. Droomde dat ik een bal in een heel groot veld met bloemen gooide en dat we er samen achteraan rende. Het was zo mooi, wat was het erg om wakker te worden, en wat mis ik haar nu weer!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Vanavond was de condoleance. Wel heel raar, de hele familie bij elkaar (we hebben niet zon grote familie maar toch). Vriendin van me kwam langs, zo lief. Echt ik schoot toen echt zo vol, zij vond het zo erg voor ons maaar eigenlijk is het gewoon zo goed voor mn opa zo. Hij heeft nu écht de rust.
Ik ben echt een hele tijd bij mn opa geweest. Ik snap wel dat mensen zeggen dat ze een soort van verslaafd raken aan het nar hun overleden persoon toegaan. Op de een of andere manier besef ik dat hij morgen gewoon begrafen wordt. Dat het dan helemaal over is. Hij komt op het kerkhof achter de kerk, nog geen 200 meter hier vandaan. Binnen een minuut ben ik bij m als ik dat wil, dat is wel een heel fijn gevoel ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |