Advertentie | |
|
![]() |
|
Vet gare werkgroep vanochtend, toen naar mijn werk en dat was wel cool en ik heb morgen vrij dus dat is al helemaal geweldig. Straks komt mijn zus langs en ik heb een hele dure fles rode wijn gekocht, dus als we hem niet op krijgen is dat zoo zonde.
|
Verwijderd
|
Ik heb een heeeeeeeeel leuk meisje ontmoet, klote is dat ze maar 1x per week voor een periode van een maand langs komt op het werk. Ach er is kennis gemaakt, wie weet wat die 3x volgende keren me brengen.
Verder val ik in de trein steeds bijna in slaap, heel kut, want niets is zo vervelend om wakker te worden bij station Amsterdam en nog een keer die route te moeten doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Vandaag was lame want gisteren zat ik al om half9 in de bieb om een stuk af te schrijven. Daarna had ik college tot 4uur, toen werken, toen vergadering, toen kroeg. En vandaag dus moe! College geskipt, toen naar filmviewing geweest en daarna niet zoveel gedaan en weer gewerkt. En straks komt een vriendinnetje en mijn vriendje komt slapen.
||
Citaat:
godnondepikkel wilde gaai zegge da hij minne tante is! ![]() het jeanetgrapje passeert vaak de revue als 't hier thuis over m'n tante jeanette gaat ![]() ![]()
||
Citaat:
dat is een keer per jaar en het is leuk allereerst omdat piratehn sowieso al DE SHIT zijn en je een mooie gelegenheid hebt om met een groep vrienden heel luidruchtig naar de kloten te gaan!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik ging vandaag met mijn moeder naar de ACTION en ik was er nog nooit geweest dus ik keek mijn ogen uit. Wat een bijzondere mensen lopen daar rond, sodeju. Daarna gingen we nog even naar de kringloop en daar kocht ik een hele toffe brabantia broodtrommel en het zigeunerkind met de traan (HAHA ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
oooooooh mijn buurmeisje kwam vanmiddag aanhuppelen om mij te vertellen dat ze vanavond een feestje geeft en dat de muziek om 11 uur echt uit zal gaan. fijn.
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik heb vrij op donderdag en op de een of andere manier weet ik daar nooit een nuttige invulling aan te geven
![]() ![]()
|
![]() |
ik heb net een injectie in mijn voet gekregen en ik dacht het een k00kie zou zijn maar eigenlijk deed het meer pijn dan een ruggenprik. maar ik houd mij altijd stil dusja. nu even op krukken en thuis niets doen. ik moet nog zoooveel leeswerk doen, ik ga echt gek. verder was ik gister even langs een vriendin en toen belandde ik op een borrel van europese studies. iig leukere mensen dan die van mijn studie
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gister ging ik uitslapen, even naar de stad, dvd's kopen, tapas eten en een dvdspeler kopen voor Scarlett, film gekeken en vanmorgen moest ik al om half negen opstaan omdat ik moest werken, wat wel relaxt was omdat ze lekker kookten en ja, nu ben ik weer thuis, vanavond een feestje en misschien tivoli.
|
![]() |
|
![]() |
Gisteravond naar the Bourne Ultimatum geweest en die was super tof. Daarna een eind door de regen gefietst samen met mn vriendje en dat was minder
![]()
|
[QUOTE=Haligh;26006067]de meander.
QUOTE] lekker fout. vandaag stond ik onmenselijk vroeg op, ging naar school, had een productieve dag, dronk koffie met een vriendin en ging naar huis. en nu leren voor spaans tentamen van morgen waar ik nog niks voor gedaan heb en grammatica is niet mijn hobby ![]()
||
Citaat:
![]() maar is best een leuk fuifje dus als je nog geen plannetjes hebt zou ik richting warmoesstraat afreizen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #81 Dott | 500 | 22-12-2010 13:10 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |