Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2007, 15:44
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ha ik ben gisteren per direct gestopt met mn werk want het was niet mijn ding dus nu ben ik weer school/werkloos. Vanochtend dus maar een beetje uitgeslapen met mn vriendje, daarna even gewinkeld en geluncht met mn moeder op haar werk. Daarna vanalles bedacht waar ik eventueel naar werk kan gaan zoeken dus morgen begint de grote zoektocht weer! Straks eten en daarna naar the Bourne Ultimatum met mn vriendje.
Oud 19-09-2007, 15:54
Verwijderd
Citaat:
ik kijk de serie 'flikken Maastricht' en dat is echt te raar. ik wist trouwens niet dat maastricht zo crimineel was sowee.
wat een drama die serie inderdaad, te slecht geacteerd, slecht script, nauwelijks limburgse accenten, i pull it not
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 16:39
Luna
Luna is offline
schoolschoollschool blegh.
en nu werken aan een presentatie voor morgen en ik vind de literatuur maar kutjeee.
anyway ik doe echt een VET leuke studie dus ik moet niet zeiken.
straks maar even lekker koken
Oud 19-09-2007, 16:48
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik was vandaag in een pishumeur, en om nog wat zout in de wond te strooien ging ik naar de mediatheek op school waar je vanalles verkeerd kan doen ben ik de afgelopen 2 jaar achter gekomen.
het personeel van de kantine is er niks bij!
verder was er vandaag een ouderwetse bitchfight in de klas, waar ik me zeer verstandig afzijdig van heb gehouden. (maar stiekem wel steeds opkeek van mn tekening om maar geen juicy details te missen. )
nu komt rox smickelen en mn haar ziet er uit als dat van madam mikmak. (ik ben er nog niet achter of die twee dingen enig verband met elkaar hebben.)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 17:04
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
morgen is het ITLAPD!!!
Godallemachtig, hoe vaak is dat per jaar en waarom is het ook alweer leuk?
Oud 19-09-2007, 17:07
botulismf
botulismf is offline
Ik moest vandaag weer werken/bellen en ben nu weer gefrustreerd en draai zometeen weer een joint en ga er morgen weer gewoon heen alsof er niets aan de hand is.
Oud 19-09-2007, 17:21
Verwijderd
widde gij al wat over pokeren?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 18:01
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
wat een drama die serie inderdaad, te slecht geacteerd, slecht script, nauwelijks limburgse accenten, i pull it not
die angela schijf is echt tenenkrommend debiel slecht. en die dude die haar vriend speelt had beter in die vrienden van amstel-reclame's kunnen blijven, of niet proberen limburgs/belgisch(, wtf?) te praten. en wat je zegt, slappe verhalen en ze proberen bovendien heel hard en obsessief dat bourgondische sfeertje over te brengen op tv. maar helaas apekaas, ze snappen niet dat dat voor mensen van boven de rivieren een niet te begrijpen gevoel is.

waar is midsomer murders als je het nodig hebt.

Ontopic: naar school geweest en toen kocht mijn moeder een kaart voor de vriendin van mijn broer en toen zei ik 'halloo waarom kreeg mijn vriend geen kaart dan he, he he' en dat vond ze raar want 'ik woon niet met hem samen'. en het was nog wel een disneykaart met stickertjes
Oud 19-09-2007, 18:02
vixen
vixen is offline
Vet gare werkgroep vanochtend, toen naar mijn werk en dat was wel cool en ik heb morgen vrij dus dat is al helemaal geweldig. Straks komt mijn zus langs en ik heb een hele dure fles rode wijn gekocht, dus als we hem niet op krijgen is dat zoo zonde.
Oud 19-09-2007, 18:11
Verwijderd
Ik heb een heeeeeeeeel leuk meisje ontmoet, klote is dat ze maar 1x per week voor een periode van een maand langs komt op het werk. Ach er is kennis gemaakt, wie weet wat die 3x volgende keren me brengen.

Verder val ik in de trein steeds bijna in slaap, heel kut, want niets is zo vervelend om wakker te worden bij station Amsterdam en nog een keer die route te moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 18:17
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Ontopic: naar school geweest en toen kocht mijn moeder een kaart voor de vriendin van mijn broer en toen zei ik 'halloo waarom kreeg mijn vriend geen kaart dan he, he he' en dat vond ze raar want 'ik woon niet met hem samen'. en het was nog wel een disneykaart met stickertjes
Wat een drogreden, ik wil ook mijn bambistickertjes!
Oud 19-09-2007, 18:49
Verwijderd
Citaat:
het is niet leuk en ook nooit geweest (I)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 18:52
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
widde gij al wat over pokeren?
Joa, tis zow'n spel me koarte, widdewel?
Oud 19-09-2007, 19:07
Verwijderd
ja da widde ik wel en widde gij ook dat ons thom unne jeanet is?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 19:08
Drez
Drez is offline
Vandaag was lame want gisteren zat ik al om half9 in de bieb om een stuk af te schrijven. Daarna had ik college tot 4uur, toen werken, toen vergadering, toen kroeg. En vandaag dus moe! College geskipt, toen naar filmviewing geweest en daarna niet zoveel gedaan en weer gewerkt. En straks komt een vriendinnetje en mijn vriendje komt slapen.
Oud 19-09-2007, 19:18
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:

godnondepikkel wilde gaai zegge da hij minne tante is!

het jeanetgrapje passeert vaak de revue als 't hier thuis over m'n tante jeanette gaat
Oud 19-09-2007, 19:25
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:

dat is een keer per jaar en het is leuk allereerst omdat piratehn sowieso al DE SHIT zijn en je een mooie gelegenheid hebt om met een groep vrienden heel luidruchtig naar de kloten te gaan!
Oud 19-09-2007, 19:32
June bug
June bug is offline
Ik had college van half 12 tot 2, toen met een vriendinnetje wat gedronken in de stad, door naar t sportcentrum, 2,5 uur gedanst, weer thuis, eten, douchen en nu ga ik zo naar mn moeder want ze is weer terug van 3 weken vakantie.
Oud 19-09-2007, 19:33
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Da widdik ok. Unne Jeanet deluks.
Oud 19-09-2007, 21:42
Verwijderd
Ik heb vandaag een dvd-speler gekocht op aanraden van jukeboxxx omdat ik dagelijks films koop maar ze nooit kijken kan. Intens gelukkig ben ik nu dus en net heb ik Cry Baby gezien uit sentiment en nu moet ik nog heel veel dingen doen die ik vandaag had willen doen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Vet gare werkgroep vanochtend, toen naar mijn werk en dat was wel cool en ik heb morgen vrij dus dat is al helemaal geweldig. Straks komt mijn zus langs en ik heb een hele dure fles rode wijn gekocht, dus als we hem niet op krijgen is dat zoo zonde.
Citaat:
Uh?

Ik ging vandaag met mijn moeder naar de ACTION en ik was er nog nooit geweest dus ik keek mijn ogen uit. Wat een bijzondere mensen lopen daar rond, sodeju. Daarna gingen we nog even naar de kringloop en daar kocht ik een hele toffe brabantia broodtrommel en het zigeunerkind met de traan (HAHA ). En vanavond moest ik voor het eerst werken bij mijn nieuwe baantje en ik dacht heel de tijd AHNEE DIT WORDT EEN RAMP maar het was heel leuk en ik mag dinsdag weer, whoop .
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 22:33
innogen
innogen is offline
vanavond ga ik voor het eerst in mijn leven een yoga class volgen,
Oud 19-09-2007, 22:57
kuik
kuik is offline
oooooooh mijn buurmeisje kwam vanmiddag aanhuppelen om mij te vertellen dat ze vanavond een feestje geeft en dat de muziek om 11 uur echt uit zal gaan. fijn. ik hoop dat ze snel verdwijnen naar paradiso, want de muziek die ze draaien is niet om aan te horen.
Oud 20-09-2007, 00:17
kuik
kuik is offline
Citaat:
oooooooh mijn buurmeisje kwam vanmiddag aanhuppelen om mij te vertellen dat ze vanavond een feestje geeft en dat de muziek om 11 uur echt uit zal gaan. fijn. ik hoop dat ze snel verdwijnen naar paradiso, want de muziek die ze draaien is niet om aan te horen.
ok vanaf nu haat ik mijn buurmeisje
Oud 20-09-2007, 08:45
capibara
capibara is offline
Zometeen nog een paar uurtjes stage, dan weekend en bierrrrr.
Oud 20-09-2007, 09:13
Verwijderd
straks ga ik naar school en heb ik les tot 17.15, maar ach heb dan toch weekend dus het maakt ook alllemaal niet uit.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 10:14
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
zzzz..stage...zzzz...helemaal alleen..zzzz..nog tot 5uurr...zzz....morgen DEZELFDE gein...zzzz....de bus klapte vannochtend tegen een paal waardoor de spiegel afbrak en er harde vertraging was..zzz..ik val in slaap. //exit
Oud 20-09-2007, 11:09
Drez
Drez is offline

ik heb uitgeslapen met mijn vriendje en nu kijk ik algemene beschouwingendingen, hartstikke leuk.
en ik heb een plotselinge koortslipaanval dus ik denk niet dat ik naar buiten ga vandaag, misschien alleen voor college. BAH.
Oud 20-09-2007, 13:42
Verwijderd
net eindelijk weer eens gesport na veel te lang niets doen (behalve 100x per dag naar de derde verdieping zonder lift ) <3

nu ga ik douchen en in de zon door de stad lopen en schrijven over le mémoire de la deuxième guerre mondiale aux pays bas
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 13:56
Haligh
Haligh is offline
ik was gister naar de absynthbar en naar de meander.
en nu heb ik een kater, maar ik heb nu vrij tot dinsdag.
Oud 20-09-2007, 13:58
vixen
vixen is offline
ik heb net 1408 gezien, zo eng.. en straks mn kamer opruimen en lezen en dan vanavond naar tivoli.
Oud 20-09-2007, 14:19
idontcare
idontcare is offline
ik heb vrij op donderdag en op de een of andere manier weet ik daar nooit een nuttige invulling aan te geven nu ben ik maar voor school bezig want ik moet een 'top 3 experiences' maken, en oja nog steeds een boek lezen. vanavond maar sporten want dan doe ik nog iets nuttigs, maar eigenlijk wil ik gewoon weer aan de drank maar het geld is op
Oud 20-09-2007, 14:50
roquette
roquette is offline
ik heb net een injectie in mijn voet gekregen en ik dacht het een k00kie zou zijn maar eigenlijk deed het meer pijn dan een ruggenprik. maar ik houd mij altijd stil dusja. nu even op krukken en thuis niets doen. ik moet nog zoooveel leeswerk doen, ik ga echt gek. verder was ik gister even langs een vriendin en toen belandde ik op een borrel van europese studies. iig leukere mensen dan die van mijn studie en schilderen schiet echt niet op, ik ga nogmaals gek. maandag ga ik weer roeien en het is echt een heerlijke sport.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 15:55
Verwijderd
Gister ging ik uitslapen, even naar de stad, dvd's kopen, tapas eten en een dvdspeler kopen voor Scarlett, film gekeken en vanmorgen moest ik al om half negen opstaan omdat ik moest werken, wat wel relaxt was omdat ze lekker kookten en ja, nu ben ik weer thuis, vanavond een feestje en misschien tivoli.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 16:03
Larry Flint
Larry Flint is offline
Gisteravond naar the Bourne Ultimatum geweest en die was super tof. Daarna een eind door de regen gefietst samen met mn vriendje en dat was minder . Gelukkig heb ik vandaag wel weer mogen uitgeslapen want nog steeds werkloos. Toen uitgebreid ontbijt gemaakt en gegeten, naar huis gefietst, weer door de regen. Opgedroogd, super chille tosti gemaakt en daarna maar eens door het dorp gelopen op zoek naar werk, bij de bruna naar binnen gelopen en gesprek gehad en dat was erg positief. Van de week nog maar eens langs met mn cv en eens kijken wat het verdiend hmm. Vanavond helemaal niets meer doen, op tv kijken en lezen na.
Oud 20-09-2007, 16:24
Verwijderd
Morgen vliegtuigje richting bali en dan surfen op kuta beach wooooot!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 16:33
Luna
Luna is offline
[QUOTE=Haligh;26006067]de meander.
QUOTE]
lekker fout.
vandaag stond ik onmenselijk vroeg op, ging naar school, had een productieve dag, dronk koffie met een vriendin en ging naar huis. en nu leren voor spaans tentamen van morgen waar ik nog niks voor gedaan heb en grammatica is niet mijn hobby
Oud 20-09-2007, 16:50
Haligh
Haligh is offline
ja ik weet.
het was de verjaardag van een br33z4h sl3tj3 en ik kwam mortischa nog tegen.
Oud 20-09-2007, 16:57
Verwijderd
ik wil zo graag uit vanavond na deze lange schooldag maar ik moet morgenochtend naar een verplichte workshop argh
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 16:58
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik ga vanavond naar mortischa's parteh de bl00metjes buiten zetten, en vanmiddag op school had ik een minimeet met poorleno en avelon.
nu ben ik energie aan het verzamelen om te parteh-en aangezien ik morgen weer om stipt 7 uur op moet.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 16:59
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ik ga vanavond naar mortischa's parteh de bl00metjes buiten zetten
in de winston toch?
ik kreeg een flyer en werd uitgelachen omdat ze dacht dat ik uit belgië kwam.
Oud 20-09-2007, 17:03
dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
in de winston toch?
aisa is sowieso haar hele leven circa 6 keer buiten amsterdam geweest dus neem het haar niet kwalijk.
maar is best een leuk fuifje dus als je nog geen plannetjes hebt zou ik richting warmoesstraat afreizen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 17:05
Haligh
Haligh is offline
doe ik misschien wel als ik wat mensen kan meekrijgen.
Oud 20-09-2007, 17:07
dolly fisher
dolly fisher is offline
spannend, dit wordt misschien mijn forumdagje bij uitstek!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 17:09
Haligh
Haligh is offline
.
Oud 20-09-2007, 17:12
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ITLAPD was hard. vandaag brak gewerkt en om 5 uur maare naar huis gegaan. zometeen bij een maat van me langs in delft en daar chillen.
Oud 20-09-2007, 17:18
Verwijderd
Ik viel in slaap in de bus en werd wakker gemaakt door de buschauffeur.
Dat was mijn avontuur van de dag.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 17:33
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
in de winston toch?
he een van mijn groepsgenootjes organiseert het of whatever iig hij gaat er ook naar toe, wat is de wereld toch klein
Oud 20-09-2007, 18:55
Moustache
Moustache is offline
College gehad en bier gedronken terwijl ik eigenlijk nog een hoorcollege had maar daar hadden we geen zin in. Nu ben ik om 8u 's avonds al lam en moet ik nog beginnen aan een artikel schrijven.
Oud 20-09-2007, 21:56
Verwijderd
de dag ging echt snel en school was vrij makkelijk. daarna nog even in breda gechilled met metal en dat was gezellig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten