Advertentie | |
|
![]() |
|
oh ik zie m zo veel deze week <3
zondag was hij hier, hele dag in t park gehangen met wijn en wiet. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Hmmm... Ik wil die ene goser wel weer es spreken. Gewoon ff zien hoe het met 'm is enzo.
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hij zit zo met zichzelf in de knoop dat ie het zelf allemaal niet meer weet en ik word er zo langzamerhand een beetje moe van. ik vind het zo zonde om hem niet meer te zien want het kan zo leuk zijn maar als hij mij niet echt toelaat kan ik er verder ook niks mee
![]() maar ik heb vannacht anderhalf uur met een ander aan de telefoon gezeten. en ik weet bijna zeker dat die jongen mij wel leuk vindt. hmm
|
Jeej hij is lief. <3 Maandag was hij hier en gingen we samen aardbeien eten, dat was best schattig.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ot: ben ziek.. waarsch van mn hele emotionele status.. maar ja, dus ook geen afleiding. lig beetje op de bank voor me uit te staren momenteel. Maar ach, heb zaterdag een concert ![]()
||
Citaat:
![]() Welk concert ga je heen? ![]() OT: Morgen. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hij zit nog steeds in Bologna, en ik zit nog steeds in België...
![]() maargoed, het is al donderdag, en morgen is m'n lieve lieve neefje bij m'n oma (en dus ga ik daar ook naartoe, lekker spelen), en zaterdag ga ik winkelen voor nieuwe schoenen enzo (hopelijk betaalt m'n mams) en dan is het dus al zondag. het gaat sneller zondag zijn dan ik denk. ![]() eerste lesweek is trouwens tof, het is écht fijn om iedereen terug te zien in Leuven na drie maanden. en ik ben blij dat de lessen terug bezig zijn en dat er elke dag wel iets te doen is - anders zou het missen heel wat erger zijn (en het is nu al zo erg). dinsdagavond zéér uitgebreid bijgekletst met een van m'n beste vriendinnen, en dat was echt supertof. ze heeft het eindelijk uitgemaakt met haar vervelendevriend, en nu is ze veel gezelliger ![]() |
![]() |
|
![]() |
vandaag zie ik eindelijk weer een vriendin die ik heel lang niet heb geien, hoop dat t leuk wordt.
verder zie ik mn vrienden erg weinig, ze hebben steeds geen tijd ofzo. of laten gewoon niks horen. en ik mis hem nog steeds heel erg en dat gaat dus ook nog wel 3 maanden duren en daar zie ik echt tegenop. ik wil gewoon dat hij hier is. |
![]() |
|
![]() |
Het gaat echt geweldig
![]() En daar kan mn oma lekker niets aan doen ![]() Maar goed, het gaat dus errug goed, kom er steeds meer achter dat we een beetje het zelfde verleden hebben, met slechte relaties en zo...
|
![]() |
|
|