Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2007, 19:12
stout!
stout! is offline
Aan de ene kant ben ik een beetje moe en saai, aan de andere kant heb ik zin om nieuwe mensen te leren kennen.

En morgen bachelorceremonie !
Oud 25-09-2007, 19:16
Verwijderd
Alweer bijna 15 maanden, gaat zo hard
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat ik wil

Aan de ene kant is t best zo, aan de andere kant ontzettend saai en stil
Flirten en daten dan natuurlijk Niks vasts want het is best zo, maar wel spannend
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 19:31
Dvine
Dvine is offline
Jeh 19 maanden afgelopen zondag
Oud 25-09-2007, 20:46
Dott
Dott is offline
Hey mensen, dank jullie voor de steun/lieve reacties/verdediging
En ik weet idd dat er heel wat gedoe aan zit om mn achternaam te veranderen, dat heb ik allemaal al uitgezocht, en dat is het me niet waard.
Het is gewoon ff een puinhoop.. maar dat heeft tijd nodig.. heel veel tijd helaas..

op vriendschappelijk en liefdesgebied is het vrij rustig.. als altijd

edit: yes, we zijn weer in de aanvalsmode..

edit2: ik denk dat het tijd word om een punt achter 1 van mijn vriendschappen te zetten.. we maken het elkaar alleen maar lastig.. maar echt vrolijk word ik er niet van

Laatst gewijzigd op 25-09-2007 om 21:51.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 22:02
Verwijderd
Eén woord: kut
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 22:26
luchtballon
luchtballon is offline
Een beetje alleeeeeen.
Door vrienden, gewoon, leken me niet echt een toevoeging te vinden de afgelopen dagen ofzo, en ik mis andere vrienden en bluh
En ik wil ook wel es mental support van mijn vriendje als ik dat graag wil, maar daar ga ik natuurlijk niet expliciet om vragen, maar niet zoveel contact vandaag als vaak, en ik belde maar dat was niet handig want zn batterij was bijna leeg. ofzo. meh
Oud 25-09-2007, 22:38
Verwijderd
nog een maand..
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 22:51
niña
niña is offline
Ik willlll een eigen plek. Zodat ik de mensen kan uitnodigen die ik wil zien en verder niemand. En en en ik vind mijzelf raar. 't Is gewoon allemaal raar!
Oud 25-09-2007, 23:08
Verwijderd
Citaat:
nog een maand..
En dan?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 23:41
Rob
Rob is offline
Citaat:
Wanneer?
Vrijdag.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 07:40
Qimm
Qimm is offline
Morgen 4 jaar
Oud 26-09-2007, 08:17
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Morgen 4 jaar [afbeelding]
!

morgen 9 maanden!
Oud 26-09-2007, 08:45
Dott
Dott is offline
morgen.. uhm.. single?
Oud 26-09-2007, 08:51
Verwijderd
Morgen uit
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 08:59
stout!
stout! is offline
Och.
Het gaat ok. Ben op het moment meer met andere dingen bezig (studeren) en de liefdesliedjes op mijn mp3-speler aan het skippen. Ik wil nu niet teveel aan hem denken, heb ik op het moment toch niets aan.

Maar toch is hij er altijd wel, ergens op de achtergrond .

Vanmiddag bacheloruitreiking en ze hebben me gevraagd om een praatje te houden namens de studenten. Ik heb alleen nog niets bedacht en begin nu zenuwachtig te worden . Iemand nog leuke grappen?
Oud 26-09-2007, 09:06
Verwijderd
Haha, wat een grap. Ik moet er nu via een vriendin achter komen dat hij me wél leuk vind/vond. En tegen mij blijft ie ontkennen, terwijl het er zó dik bovenop ligt. Nouja, nu is zijn hele gedrag van het laaste halfjaar tenminste wel weer te plaatsen, dat is al wat. En als ik hem moet geloven ondernam hij nooit actie omdat ''het toch nooit wat zou worden, we zijn zo verschillend'', en tja, daar zit wat in, maar dat maakt zijn houding niet minder lastig. Hmm, moet ik hier nu weer over gaan praten of moet ik het maar laten zoals het is?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 09:06
CrazyCorny
CrazyCorny is offline
HEhe" voel me kei en keigoed, het is nogsteeds heel erg gezellig samen, en we kunnen alles delen! Binnekort naar rotterdam verhuizen
En nu nog even wachtten tot mijn lieve schatje terug is uit school
Oud 26-09-2007, 09:09
farai
farai is offline
@crazycorny: jij gaat samenwonen?
Oud 26-09-2007, 09:09
Verwijderd
Gisteren mijn verjaardag gevierd voor mn 'schoonfamilie', tenminste, de leukerds En een vriendin van me was er ook. Geen goede combinatie. Was wel gezellig, maar je merkt dat mensen anders zijn. Beetje jammer dus.
Maar verder erg leuk en leuke dingen gekregen (en gekocht wat het geld dat ik heb gekregen )
Vanmorgen moest vriendlief weer vroeg aan de bak en ik vind het gewoon erg jammer. De enige dag dat we een beetje lekker samen wakker kunnen worden is zondag en gewoon, blegh, hieraan wennen is niet tof, zeker nu ik me ff niet zo lekker voel..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 11:33
Verwijderd
Goed.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 11:37
Verwijderd
Had het naar mijn zin dit weekend met haar, maar of ik er meer van moet verwachten.. denk het niet.
Heb dr gemengde gevoelens over.. Ene kant lijkt me het geweldig, andere kant.. meh.
Kzie wel hoe dit gaat lopen..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 12:26
Vriesbootje
Vriesbootje is offline
Niet echt relax... T is nu 2 maanden uit, maar ik zie m nu best vaak met een meisje rondlopen wat ik niet echt leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 12:27
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Ja, dat gaat hij zeker haha.

Verder OT: Ik ben heel erg benieuwd naar dat wat de komende tijd allemaal gebeuren gaat. Voor mij persoonlijk zit het al 2 maanden 'snor' en heb ik het idee dat het allemaal wel goed gaat komen. Nu eerst eens kijken wat onze mogelijkheden zijn, maar problemen verwachten doe ik absoluut niet. Sterker nog; Ik heb er ontzettend veel zin in, maar spannend is het wel
Oud 26-09-2007, 12:31
vixen
vixen is offline
Het is ongeveer 2,5 week uit nu en ik vind het prachtig. We willen erg graag vrienden blijven, maar merken allebei dat dat best moeilijk gaat. Vanmiddag daar eens over praten. En vrijdag heb ik een date!
Oud 26-09-2007, 12:40
tuttebel
tuttebel is offline
oh ik zie m zo veel deze week <3
zondag was hij hier, hele dag in t park gehangen met wijn en wiet. gister ging ik naar hem, en donderdag komt hij weer naar utrecht om naar een feestje te gaan. en dan zaterdag komt ie mee naar limburg voor een feestje, en dan heeft ie bijna al mn vrienden gezien. en gaat ie misschien mn ouders ook zien.
Oud 26-09-2007, 13:15
Verwijderd
Ik heb binnenkort een afspraakje en ik heb er zin in
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 13:59
I C U
I C U is offline
Hmmm... Ik wil die ene goser wel weer es spreken. Gewoon ff zien hoe het met 'm is enzo. Verder weet exlief volgens mij echt niet wat hij met mij aanmoet Nerdje. En verder... Eh. Vrij weinig goin' on, geloof ik Totale chaos op m'n werk vandaag, maar dat was best leuk
Oud 26-09-2007, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Hmmm... Ik wil die ene goser wel weer es spreken. Gewoon ff zien hoe het met 'm is enzo. Verder weet exlief volgens mij echt niet wat hij met mij aanmoet Nerdje. En verder... Eh. Vrij weinig goin' on, geloof ik Totale chaos op m'n werk vandaag, maar dat was best leuk
Gozer
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 15:45
ST*R
ST*R is offline
Waarschijnlijk moet ik er gewoon aan wennen dat we elkaar veel minder zien en spreken, in vergelijking met de vakantie en met vorige vriendjes. Maargoed nog steeds mag hij af en toe wel even laten weten hoe leuk hij me wel niet vindt!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 16:21
Neko*
Neko* is offline
Fijn, fijn, fijn, alles is fijn.

Alleen mag mijn ma nu wel weer stoppen met dat chagerijnige gedoe!
Oud 26-09-2007, 16:49
CrazyCorny
CrazyCorny is offline
Citaat:
hahaha hoe raadt jij het?
hahaa
Oud 26-09-2007, 18:30
Lilium
Lilium is offline
Op dit moment baal ik ervan dat mijn vriendje en ik het druk hebben met studeren. Dan zien we elkaar niet zoveel. Volgende week gelukkig wel. <3
Oud 26-09-2007, 19:36
Nienna*
Nienna* is offline
Oh mijn God ik word doodziek van hem. Wie is hij mij zo te verwijten en over me te oordelen? Hij kent me nauwelijks en heeft niet eens moeite gedaan me te léren kennen.
Ik schijt op alles en iedereen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 19:38
Luna
Luna is offline
hij zit zo met zichzelf in de knoop dat ie het zelf allemaal niet meer weet en ik word er zo langzamerhand een beetje moe van. ik vind het zo zonde om hem niet meer te zien want het kan zo leuk zijn maar als hij mij niet echt toelaat kan ik er verder ook niks mee
maar ik heb vannacht anderhalf uur met een ander aan de telefoon gezeten. en ik weet bijna zeker dat die jongen mij wel leuk vindt. hmm
Oud 26-09-2007, 20:25
Qimm
Qimm is offline
Poe dat viel niet mee zeg, ik hoop dat we wel door kunnen gaan en dat ik het niet verpest met m'n chagerijnige hoofd
Oud 26-09-2007, 20:46
Verwijderd
Whoeeeeeeeh het gaat zo goed<3 Wat is ze toch goddelijk lief (L) En we gaan mooi vieren dat ik in mijn kamer mag blijven dit weekend
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 20:53
Verwijderd
Ik speel een beetje tweede viool zo, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 21:04
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
mn liefdesleven is voor het eerst in anderhalf jaar echt weer spannend
Oud 26-09-2007, 21:09
Tink*
Tink* is offline
Jeej hij is lief. <3 Maandag was hij hier en gingen we samen aardbeien eten, dat was best schattig. Alleen ik heb wel weer momenten dat ik een beetje dichtklap soms, niet als ik met hem alleen ben, maar gewoon in een massa soms, dan vraag ik me echt af wat hij met me moet. Maar dat is gewoon wat onzekerheid. Of gewoon op die momenten dat het eventjes niet meer gaat omdat ik me overal zorgen over maak en het zo druk heb, dan word ik soms ineens bang. Maar gisteren ben ik bij 'm blijven slapen, hij had een lekke band en had vanmorgen sollicitatiegesprek dus dan kon hij mijn fiets lenen enzo en toen hebben we ook wel goed gepraat over vanalles. Dat vind ik zo fijn, dat ik gewoon open kan zijn en over alles kan praten. En dat ie me ondanks allerlei stomme dingen van mij gewoon nog steeds hartstikke lief vindt. <3 Hij had serieus nog geen minpunten ontdekt zei hij. Dan heb ik gelijk zoiets van 'daar kom je nog wel achter'. Maar toch! Ik mis 'm zelfs nu al soms gewoon overdag, al heb ik 'm vanmorgen nog gezien. Ik kan ook moeilijk samen slapen enzo altijd, dan slaap ik weinig en bla, maar nu mis ik gewoon dat ik niet tegen 'm aan kan kruipen soms.
Oud 26-09-2007, 22:46
Verwijderd
Pfff zoek het ook maar uit ook
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 22:53
niña
niña is offline
Krijg ik een anekdote te horen waardoor heel mijn verleden revised kan worden

Ach, relaties..
Oud 27-09-2007, 00:22
Luego
Luego is offline
Dramatisch
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 01:19
Antoni
Antoni is offline
En ik ben weer eenzaam Het interessante meisje heeft het weer bijgelegd met 'r ex... Ik word waarschijnlijk weer gewoon een vriend van 'r... Zoals altijd.
Oud 27-09-2007, 06:59
farai
farai is offline
@hvj: heb je mijn pm al gelezen?
Oud 27-09-2007, 07:42
Dott
Dott is offline
Citaat:
En ik ben weer eenzaam Het interessante meisje heeft het weer bijgelegd met 'r ex... Ik word waarschijnlijk weer gewoon een vriend van 'r... Zoals altijd.
dat gebeurd helaas vaker dan je zou willen

ot: ben ziek.. waarsch van mn hele emotionele status.. maar ja, dus ook geen afleiding. lig beetje op de bank voor me uit te staren momenteel.
Maar ach, heb zaterdag een concert daar heb ik dan momenteel best veel zin in.
Oud 27-09-2007, 08:14
Rob
Rob is offline
Citaat:
ot: ben ziek.. waarsch van mn hele emotionele status.. maar ja, dus ook geen afleiding. lig beetje op de bank voor me uit te staren momenteel.
Maar ach, heb zaterdag een concert daar heb ik dan momenteel best veel zin in.
Ga je GH'en tot je je beter voelt.
Welk concert ga je heen?

OT: Morgen. En ik heb er zin in.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 08:22
Verwijderd
hij zit nog steeds in Bologna, en ik zit nog steeds in België...
maargoed, het is al donderdag, en morgen is m'n lieve lieve neefje bij m'n oma (en dus ga ik daar ook naartoe, lekker spelen), en zaterdag ga ik winkelen voor nieuwe schoenen enzo (hopelijk betaalt m'n mams) en dan is het dus al zondag. het gaat sneller zondag zijn dan ik denk.
eerste lesweek is trouwens tof, het is écht fijn om iedereen terug te zien in Leuven na drie maanden. en ik ben blij dat de lessen terug bezig zijn en dat er elke dag wel iets te doen is - anders zou het missen heel wat erger zijn (en het is nu al zo erg). dinsdagavond zéér uitgebreid bijgekletst met een van m'n beste vriendinnen, en dat was echt supertof. ze heeft het eindelijk uitgemaakt met haar vervelendevriend, en nu is ze veel gezelliger
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 08:32
gewoonik
gewoonik is offline
vandaag zie ik eindelijk weer een vriendin die ik heel lang niet heb geien, hoop dat t leuk wordt.
verder zie ik mn vrienden erg weinig, ze hebben steeds geen tijd ofzo. of laten gewoon niks horen.
en ik mis hem nog steeds heel erg en dat gaat dus ook nog wel 3 maanden duren en daar zie ik echt tegenop. ik wil gewoon dat hij hier is.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 09:38
JustADreamer
JustADreamer is offline
Het gaat echt geweldig eindelijk eens een "normale" gozer, en niet eentje die me als grof vuil behandeld. Weet niet wat me overkomt. Ontbijtjes, zomaar ineens een knuffel, echt onwijs lief!!!

En daar kan mn oma lekker niets aan doen Ook al heeft ze hem afgekeurd "omdat ie al 26 is", ze heeft hem nog niet eens gezien

Maar goed, het gaat dus errug goed, kom er steeds meer achter dat we een beetje het zelfde verleden hebben, met slechte relaties en zo...
Reageren

Regels voor berichten