Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Aaah Bart was mn favorietje. Van deze groep vind ik nog niemand leuk..
![]() Ik had echt die kans wel gegrepen hoor. Ik bedoel.. pizza en thuis wachten wel, zo'n kans om die dingen te beleven krijg je nooit meer. Ik zou echt voor de beleving en ervaring kiezen, want als je echt niet meer wilt/kunt mag je alsnog naar huis. Ik zou wel tot het uiterste uiterste gaan hoor, niet om de winst maar puur de ervaring. Ik zou sowieso best wel mee willen doen, alleen heb ik zo een hekel aan wedstrijdjes en ben ik daar ook gigantisch slecht in en daarom dan toch maar niet.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het ook jammer. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En wat jammer dat Bart eruit is, hij was mijn favoriet... Het viel me trouwens aan die tafel ineens op dat er één of ander meisje nog was die ik echt voor mn gevoel nooit gezien had ![]()
|
Pff, slecht gefilmd met die immuniteitsproef. Bij die gesprekjes die je tussendoor ziet weet je gewoon dat Frans niet had gewonnen (achtergrond waren rotsen, Gual), echt nep
![]() Aan complotten wordt altijd toch wel gedaan, omdat je anders niet overleeft. Wel cool dat het complot van die meiden uiteindelijk niet door ging door schuldgevoel ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
www.rtl.nl volgens mij kan je het wel nakijken
|
![]() |
|
Wat is Frans toch een enorme zeikerd in de aflevering van gisteren
![]() ![]() Ha, mooi dat het complot zich tegen hun heeft gekeerd. Nu ligt Muriël er uit, alleen maar omdat ze van Kristien een stem heeft gekregen in een van de eerdere rondes ![]() ![]() En wéér wist ik dat Nelleke de proef niet had gewonnen. Zo'n tussenstukje waarbij ze (achteraf) de proef bespreekt, met op de achtergrond alleen maar rotsen. Dan weet je gewoon dat ze weer terug is op Gual ![]()
||
Citaat:
![]() Die Muriël is ook een trut zeg! Eerst een complot smeden, en vervolgens zeggen dat 'het vertrouwen helemaal weg is'. Blegh! En ook nog beweren dat ze niet zou weten waarom Mieke verantwoording aan haar zou moeten afleggen. Maar ondertussen wel 'ontgoocheld' zijn. Jaja. En het wordt nog leuk als Muriël op het afvallerseiland komt!
|
Verwijderd
|
Ik heb net pas de aflevering gezien van afgelopen zondag en wat is die Vinnie sterk zeg! Al zou hij de immuniteitsproef een keer niet winnen en eruit gestemd worden omdat hij zo sterk is, dan werkt hij zich vanaf dat verliezerseiland wel weer terug de expeditie in
![]() Hij is duidelijk wel de sterkste in de proeven.. maar maakt dat hem ook het meeste "Robinson"? Willem is ook heel sterk en ook heel "nuttig" op het eiland zeg maar.. meest waardevolle persoon? Wat was hij ook alweer? Ik vind dat verliezerseiland een beetje saai worden eigenlijk.. gebekvecht en ze verliezen toch de hele tijd. Die editie dat je er alleen zat en moest strijden met de nieuwe afvaller vond ik een beter concept. + doordat de groep is overgebleven vanuit 100 expeditieleden is hij duidelijk niet bewust samengesteld op interessantheid/verschillende karakters. Ook dat vind ik wat saaiig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik wordt toch echt helemaal niet goed van Frans en Muriël! Eerst ontzettend zitten zeiken de hele tijd, en zeggen dat Kristien dom is, waardoor die meiden eigenlijk bijna weggepest worden (naja, echt Robinson-material waren ze nou ook weer niet, maar toch ![]() ![]() Wat een misselijk mannetje zeg.
||
Citaat:
![]() En ik vind Vinnie ook erg goed, maar dat is volgens mij ook de manier waarop hij wordt neergezet (positief). Zo lijkt het bijna al of hij gaat winnen, of er juist uit wordt gestemd omdat hij zo sterk is (dat zou pas lullig zijn).
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond die opmerking van Marcel dat hij eruit zag alsof ie in een concentratiekamp had gezeten wel een beetje heel erg misplaatst hoor...
Had het wel grappig gevonden als Loek gewonnen had, wordt een beetje saai zo nu er steeds niet gewonnen wordt door iemand van het verliezerseiland. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|