Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2007, 16:40
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Frans
vond het raar dat er zoveel voor thuis/pizza kozen
Nee ik helemaal niet. Zoals er dan al is gezegd .. ze waren practisch allemaal al in de mindset van "ok, pech, niks aan te doen. Ik ben toch ver gekomen. Jammer dat die kutteam leden mij niet kozen, laat ze maar lekker stikken ook hoor. Nu lekker naar huis!! lekker eten!!"

Nelleke was ook niet naar dat eiland gegaan, als ze in het midden/aan het eind was gevraagd. Ze had de domme pech dat ze als eerste moest.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2007, 08:39
Footprint
Footprint is offline
haha ja dat dacht ik ook al van Nelleke. Maar ik had verwacht dat er toch wel wat meer voor een tweede kans kozen.
Oud 13-11-2007, 09:31
Verwijderd
Ze waren gister bij Jensen, de twee die teruggingen naar het eiland en die ene die de kip wurgde en de presentatrice.

Die man vertelde dat de camera het gemist had toen hij zijn kip onthoofde, dus moest hij het overdoen met een tweede kip.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 13:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat een watjes bij dat pizzarestaurant. Had toch wel verwacht dat Tim en Frits terug zouden gaan.
Oud 13-11-2007, 13:38
Verwijderd
Ja, dat viel me ook nogal tegen inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 08:44
Verwijderd
Aaah Bart was mn favorietje. Van deze groep vind ik nog niemand leuk..

Ik had echt die kans wel gegrepen hoor. Ik bedoel.. pizza en thuis wachten wel, zo'n kans om die dingen te beleven krijg je nooit meer. Ik zou echt voor de beleving en ervaring kiezen, want als je echt niet meer wilt/kunt mag je alsnog naar huis. Ik zou wel tot het uiterste uiterste gaan hoor, niet om de winst maar puur de ervaring.

Ik zou sowieso best wel mee willen doen, alleen heb ik zo een hekel aan wedstrijdjes en ben ik daar ook gigantisch slecht in en daarom dan toch maar niet..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 10:15
AlopiA
AlopiA is offline
Ik vind van deze groep kristien en lieke nog wel leuk.
Oud 14-11-2007, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Ik vind van deze groep kristien en lieke nog wel leuk.
Die ja, en die Vinnie, of hoe heet 'ie ook weer?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 09:59
flyaway
flyaway is offline
Het lullige vind ik dat het niet veel neerkomt op hoe 'robinson' je bent, maar ook vooral gaat om hoe sociaal je bent.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 14:55
Balance
Balance is offline
Wat een botheid ineens bij Nelleke en euh, die vent.
Ik had dat niet verwacht: ons eilandje, onze slaapplek..

Arme Kristien..
Oud 15-11-2007, 15:39
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Het lullige vind ik dat het niet veel neerkomt op hoe 'robinson' je bent, maar ook vooral gaat om hoe sociaal je bent.
Mja .. iedereen kent het ER principe nu en iedereen speelt al vanaf dag 1 tactisch .. eigenlijk. Ze weten dat sociale aspect belangrijker is dan robinson aspect omdat, in the end, je moet worden gekozen door je team. Als het even kan maken de mensen daar gebruik om iets onbenulligs op te blazen tot een olifant, gewoon om een ander in een slecht zonnetje te zetten.

Ik vind het ook jammer.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 19:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn tekenlerares van de middelbare school zit er nog in, haha. Ik denk alleen niet dat ze veel kans maakt om bij de laatste 10 te komen, hoewel die andere overgebleven vrouwen ook niet echt veel soeps zijn.
Citaat:
Nou ja, Brigitte ligt er uit dus.
Ik had het al lang en breed aan zien komen. Ze is echt een heel leuk en aardig mens, maar niet zo spontaan. Dus tja, als je kampleden niet echt hoogte van je kunnen krijgen kan je het wel schudden natuurlijk. En verder heb ik haar maar iets van 4 keer door het beeld zien lopen

Citaat:
Die man vertelde dat de camera het gemist had toen hij zijn kip onthoofde, dus moest hij het overdoen met een tweede kip.
No way, wat belachelijk

En wat jammer dat Bart eruit is, hij was mijn favoriet...
Het viel me trouwens aan die tafel ineens op dat er één of ander meisje nog was die ik echt voor mn gevoel nooit gezien had Wie was dat ooit?
Oud 16-11-2007, 09:09
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Stom dat Kristien er uit is. Ik dacht dat ze zichzelf wel flink bewezen had bij de immuniteitsproef
Oud 16-11-2007, 09:17
Verwijderd
Ja, dat vond ik ook stom. Het oordeel lag al klaar en volgens mij had het niet uitgemaakt of ze eigenhandig een geheel kamp in elkaar had gebouwd meer..
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 20:48
Verwijderd
marcel is volgens mij echt een liefie
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 08:43
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pff, slecht gefilmd met die immuniteitsproef. Bij die gesprekjes die je tussendoor ziet weet je gewoon dat Frans niet had gewonnen (achtergrond waren rotsen, Gual), echt nep
Aan complotten wordt altijd toch wel gedaan, omdat je anders niet overleeft. Wel cool dat het complot van die meiden uiteindelijk niet door ging door schuldgevoel Maar ook Saskia had op iemand anders gestemd (Lieke denk ik?) omdat er maar twee stemmen voor Vinnie waren.
Oud 20-11-2007, 09:09
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Pff, slecht gefilmd met die immuniteitsproef. Bij die gesprekjes die je tussendoor ziet weet je gewoon dat Frans niet had gewonnen (achtergrond waren rotsen, Gual), echt nep
Aan complotten wordt altijd toch wel gedaan, omdat je anders niet overleeft. Wel cool dat het complot van die meiden uiteindelijk niet door ging door schuldgevoel Maar ook Saskia had op iemand anders gestemd (Lieke denk ik?) omdat er maar twee stemmen voor Vinnie waren.
Ik denk dat Muriël op Lieke heeft gestemd, omdat zij de enige was samen met Mieke die wist dat het complot niet doorging.
Oud 20-11-2007, 11:24
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vroeger kon je zien op internet wie op wie gestemd had bij de eilandraad. Ik kan dat van dit jaar helaas niet vinden
Oud 20-11-2007, 14:54
Yoshimare
Yoshimare is offline
niet gekeken ;(
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 16:11
Verwijderd
www.rtl.nl volgens mij kan je het wel nakijken
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 15:43
Footprint
Footprint is offline
frans is een held
en vinny mag wel winnen
Oud 22-11-2007, 13:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
frans is een held
Frans is een irritant mannetje.
Oud 22-11-2007, 21:47
Verwijderd
Citaat:
idd, ik haat hem echt
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 00:10
Verwijderd
vinnyyyyyy man
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 14:45
Balance
Balance is offline
Citaat:
Oud 26-11-2007, 08:30
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat is Frans toch een enorme zeikerd in de aflevering van gisteren Al kan ik het aan de andere kant ook wel begrijpen, met zoveel vrouwen op één klein eilandje

Ha, mooi dat het complot zich tegen hun heeft gekeerd. Nu ligt Muriël er uit, alleen maar omdat ze van Kristien een stem heeft gekregen in een van de eerdere rondes

En wéér wist ik dat Nelleke de proef niet had gewonnen. Zo'n tussenstukje waarbij ze (achteraf) de proef bespreekt, met op de achtergrond alleen maar rotsen. Dan weet je gewoon dat ze weer terug is op Gual (dat was met frans vorige week ook al zo.)
Oud 26-11-2007, 21:17
Verwijderd
Frans is écht heel vervelend!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 21:24
Verwijderd
wat een afschuwelijke tattoo heeft loek.
en frans ja, dat zag k vanaf het begin al
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 21:44
AlopiA
AlopiA is offline
Frans is stom.
Oud 29-11-2007, 11:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
wat een afschuwelijke tattoo heeft loek.
Ja, dat viel me ook al op maar hij is dan ook een afschuwelijk type.

Die Muriël is ook een trut zeg! Eerst een complot smeden, en vervolgens zeggen dat 'het vertrouwen helemaal weg is'. Blegh! En ook nog beweren dat ze niet zou weten waarom Mieke verantwoording aan haar zou moeten afleggen. Maar ondertussen wel 'ontgoocheld' zijn. Jaja.

En het wordt nog leuk als Muriël op het afvallerseiland komt!
Oud 29-11-2007, 12:23
Verwijderd
ja, aan de ene kant vind ik het maar bummer dat ze naar het afvallerseiland gaan. heb je al die losgeslagen gekken daar maar je ziet in murriel's ogen ook dat er iets niet klopt, vals kreng is het
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 21:41
niña
niña is offline
Nou ja toen Loek verloor wist ik al dat hij weg zou gaan. Ook niet erg. Maar ben benieuwd hoe hij op het verliezerseiland zit.
Oud 02-12-2007, 23:19
Verwijderd
Zou leuk zijn als er eindelijk eens iemand van het verliezerseiland terug zou komen door die proef te winnen
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 19:52
Balance
Balance is offline
Zal die Frans zich niet helemaal dood schamen nu hij op tv ziet wat voor misselijk ventje hij eigenlijk is? Want volgens mij heeft hij dat verder totaal niet door.
Oud 03-12-2007, 20:11
Verwijderd
hij zou dat vast nu ook wel niet door hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 13:53
Verwijderd
Ik heb net pas de aflevering gezien van afgelopen zondag en wat is die Vinnie sterk zeg! Al zou hij de immuniteitsproef een keer niet winnen en eruit gestemd worden omdat hij zo sterk is, dan werkt hij zich vanaf dat verliezerseiland wel weer terug de expeditie in

Hij is duidelijk wel de sterkste in de proeven.. maar maakt dat hem ook het meeste "Robinson"? Willem is ook heel sterk en ook heel "nuttig" op het eiland zeg maar.. meest waardevolle persoon? Wat was hij ook alweer?

Ik vind dat verliezerseiland een beetje saai worden eigenlijk.. gebekvecht en ze verliezen toch de hele tijd. Die editie dat je er alleen zat en moest strijden met de nieuwe afvaller vond ik een beter concept.

+ doordat de groep is overgebleven vanuit 100 expeditieleden is hij duidelijk niet bewust samengesteld op interessantheid/verschillende karakters. Ook dat vind ik wat saaiig.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 16:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind dat verliezerseiland een beetje saai worden eigenlijk.. gebekvecht en ze verliezen toch de hele tijd.
ja duh

En ik wordt toch echt helemaal niet goed van Frans en Muriël! Eerst ontzettend zitten zeiken de hele tijd, en zeggen dat Kristien dom is, waardoor die meiden eigenlijk bijna weggepest worden (naja, echt Robinson-material waren ze nou ook weer niet, maar toch ) en dan als ze weg zijn zeggen dat nu de negativiteit weg is

Wat een misselijk mannetje zeg.
Oud 07-12-2007, 08:51
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Hij is duidelijk wel de sterkste in de proeven.. maar maakt dat hem ook het meeste "Robinson"? Willem is ook heel sterk en ook heel "nuttig" op het eiland zeg maar.. meest waardevolle persoon? Wat was hij ook alweer?
Willem was de meest betrouwbare persoon
En ik vind Vinnie ook erg goed, maar dat is volgens mij ook de manier waarop hij wordt neergezet (positief). Zo lijkt het bijna al of hij gaat winnen, of er juist uit wordt gestemd omdat hij zo sterk is (dat zou pas lullig zijn).
Oud 07-12-2007, 12:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, en Hans net de oude versie van Sawyer!
Ik heb me rot gelachen, vooral toen hij zo uit het water kwam en zn haar zwiepte
Oud 07-12-2007, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Willem was de meest betrouwbare persoon
Nee, ik bedoel niet in deze quiz.. maar bij het bij de laatste tien komen, daar was hij toch gekozen als "meest waardevolle persoon voor het kamp" en had zo zijn plek verdiend?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 20:15
Verwijderd
Ik vind Frans steeds onsympathieker worden... Die opmerking over dat die meiden alleen maar in de zon wilden liggen, terwijl hij in de aflevering van vorige week niet mee wilde vissen omdat hij zo lekker in de zon lag!
Vervelende man.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 21:57
Verwijderd
jammer dat loek net niet gewonnen had, ik zou het wel eens leuk vinden als iemand van verliezerseiland naar winnerseiland zou gaan.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 06:17
Verwijderd
Ja, inderdaad!

En Frans vond ik zo stom reageren op het zingen voor zijn verjaardag van de dames. Jemig, ga naar huis dan mopperkont!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 09:06
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Ik heb net pas de aflevering gezien van afgelopen zondag en wat is die Vinnie sterk zeg! Al zou hij de immuniteitsproef een keer niet winnen en eruit gestemd worden omdat hij zo sterk is, dan werkt hij zich vanaf dat verliezerseiland wel weer terug de expeditie in
Ja maar dan besluit de rest van het verliezerseiland toch dat Vinnie gwoon niet naar de proef terugmag?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 09:53
AlopiA
AlopiA is offline
Wie ligt er uit?
Oud 10-12-2007, 13:30
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Wie ligt er uit?
Hans.
En wat is die mager geworden zeg (Net zoals bij Willem, daar staken zijn schouderbotten helemaal uit!)
Oud 10-12-2007, 17:12
PV
PV is offline
Citaat:
Ja maar dan besluit de rest van het verliezerseiland toch dat Vinnie gwoon niet naar de proef terugmag?
waarom zouden ze dat doen? tot nu toe doen ze het toch bijna elke keer met een test of een proefje, Vinnie maakt toch een grote kans die te winnen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 19:39
Verwijderd
Ik vond die opmerking van Marcel dat hij eruit zag alsof ie in een concentratiekamp had gezeten wel een beetje heel erg misplaatst hoor...

Had het wel grappig gevonden als Loek gewonnen had, wordt een beetje saai zo nu er steeds niet gewonnen wordt door iemand van het verliezerseiland.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 09:56
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
waarom zouden ze dat doen? tot nu toe doen ze het toch bijna elke keer met een test of een proefje, Vinnie maakt toch een grote kans die te winnen.
Omdat Vinnie een grote concurrent voor ze is. Dan winnen ze zeker niet in de finale. En de rest staat op gelijke hoogte dus is die test dan een eerlijke manier om het te mogen proberen. Maar Vinnie is een te grote concurrent dus het zou slim zijn als de rest bepaalt dat hij niet terug mag naar het spel.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 20:48
Verwijderd
Ik ben Frans nu alweer zo zat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten