Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens, als iemand nou een bestaand nummer zingt, bijvoorbeeld dus Total Eclipse of the Heart, en zij zingt het met enkele andere noten ipv de originele, maar wél zuiver, dan wordt dat geen vals genoemd toch? Want liedjes kun je wel in andere toonhoogtes en met enkele toonvariaties zingen, zolang het maar klinkt... Ik voel trouwens met je mee bij dat niet binnen de lijntjes kleuren. Vroeger deden klasgenootjes dat ook, argh ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ja, als je gehoor goed getraind is, hoor je, als je twee tonen die bij elkaar niet zuiver zijn speelt, "zwevingen". Hmmz, ik denk niet dat je veel wijzer wordt van mijn geleuter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk, als het al een hele tijd helemaal stil is en er wordt ineens een toon gespeeld, zou ik niet kunnen zeggen wat voor toon dat is en of ie zuiver is (absoluut gehoor). Maar als er in een muziekstuk ineens een valse noot wordt gespeeld hoor ik dat zeker wel. Overigens, een absoluut gehoor heb je of je hebt het niet. Daar valt moeilijk/niets aan te trainen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee, ik heb dus geen absoluut gehoor, slechts relatief ;P |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Die Mirjam heeft iets heel aparts in haar stem, een soort randje aan haar stem dat haar een totaal eigen geluid geeft. Echt geweldig gewoon die stem en hopenlijk weet ze dat nu zelf.
Bas is en blijft vervelend en die Neil met z'n scheve bekkie mogen ze ook naar huis sturen. Om het dan nog maar niet over Nigel te hebben. Who the fukc is Ollie? Charlene blijft mijn absolute favoriet, maar Nikki is deze week boven Nathalie uitgestegen en 2e in m'n achting. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Die Neil, is die nou ook lid van die familie waarvan een paar jaar geleden alle zonen meededen? Met die vader die de namen van zijn kinderen niet kon onthouden?
Laatst gewijzigd op 08-01-2008 om 18:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die vader en Neil hebben volgens mij ook meegedaan als duo aan X-factor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Echt heel heel heel jammer dat Mirjam eruit is. Ik vond haar één van de besten en ook één van de leukste persoonlijkheden; gewoon normaal! Bas vind ik bloedirritant, hij vindt zichzelf een overwinnaar door op-2-na er niet uit te liggen. Gelijk al praatjes dat hij het gezeik met die kruk zat was. Jongen, ken je plek. Je bent een van de slechtsten. Wat Gordon aan zijn oren mankeert weet ik trouwens ook niet, maar ik was het weldegelijk met Erik eens.
|
Het is iedere Idols hetzelfde liedje. Iedereen zit te zeuren over dat de goede zangers weggaan, en het ligt allemaal aan de pubers die meer smsen.
Een idool moet in principe beide (nouja, een iig ![]() Ps. Madonna kan ook niet zingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ja dat die drie gasten er nog in zitten snap ik echt niet. Athans ik snap het wel gezien het Breezer publiek, maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op. Maarja dat is Idols nu eenmaal.
|
en ze zeggen steeds van de meisjes stemmen
maar meisjes stemmen toch juist ook wel op meisjes ik kan me goed voorstellen dat meisjes wel flink wat respect hebben voor nathalie ofzo echt gaaaaaf optreden van haar! alleen stoorde ik me beetje aan haar haar, maargoed.. neil zong echt SLECHT "holding on" die HOLDING. die was zooo mega niet prettig... mirjams liedje was saai. dus ja, dan krijg je dit. wel jammer ja, zij is leuker dan een bas of een neil nigel had wel verdiend om te blijven itt vorige keren en ik vind tiffany leuk, kan er ook niks aan doen..
|
bas en neil zijn allebei zo ontzettend slecht, niet normaal joh. Echt zonde dat de meiden er dan eerder uit vliegen, want ze verdienen het allemaal om verder te komen dan die slechte jongens! mag toch hopen dat ze de volgende keer eruit vliegen!
|
Verwijderd
|
Nathalie uit Idols 4, die grote kans maakt om een nieuw Nederlands popidool te worden waarvan 'posters boven bedjes' zullen hangen belazert de kijker. Mevrouw is namelijk al een gearriveerde artiest.
Op YouTube zijn al diverse videoclips te vinden en ook haar albums zijn al lang en breed te koop. Voor een platencontract hoeft Nathalie het dan ook niet te doen, sterker nog, ze staat al onder contract bij platenmaatschappij WestCoast Studios. In haar geboorteland Kongo is ze nog steeds een grote ster. Ook won ze in 2002 de 'African Music Award' voor beste nieuwkomer. Zes jaar geleden vluchtte Nathalie naar Duitsland om in Nederland te belanden. Of dit uitgroeit tot een rel moet worden afgewacht. Wel zal RTL een rel kunnen gebruiken, aangezien de kijkcijfers stagneren rond de miljoen kijkers. http://www.youtube.com/watch?v=_-HuGDyzh2g&eurl |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Die Nigel en Neil, die horen er toch niet meer in! En die Bas is helemaal een wrede draak. Ik kijk eigenlijk nooit, maar zaterdag moest ik meekijken. Het gaat toch gewoon om Charlene en die negerin (weet haar naam even niet)?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat ze bij idols een contract moest ondertekenen waar instaat dat ze geen platen contract mag hebben ![]() |
![]() |
|
![]() |
Pfff echt wat zat ik er naast met Nikki, ik dacht dat die chick geen gas kon geven!
Lol maar gister liet ze pas echt zien wat haar capaciteit is, niet normaal..... ![]() Behalve dat ze heeft bewezen een uitmuntende technische zangeres te zijn, heeft ze een unieke sound met een waanzinnige overgang van hees naar scherp. Wat heel cool is aan deze idols dat het een gevecht wordt tussen stijlen, want technisch staan ze al aan de top! (met top bedoel ik die 4 bitches, want ik vind dat Pauline er ook bij hoort). Benne benieuwd! |
![]() |
|
Ik ben net 2 weken terug van 4 maanden in Noorwegen en heb daar de Noorse Idols gevolgd... dus ik toen ik net terug was hier ook maar eens Idols kijken... ik viel echt bijna van m'n stoel van het ongelofelijke verschil zeg. Bij de Noorse konden de laatste 10 allemaal gewoon zingen, iig niet dat het constant vals gaat ofzo, maar hier echt jemigdepemig wat zingen sommigen vals en slecht zeg.
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vond Nikki altijd maar een beetje stom met dat neusringetje, snapte niet waarom iedereen haar zo geweldig vond (oke, ze kan goed zingen hoor maar ze heeft de 'look' niet echt).. maar woooooooow afgelopen zaterdag was ze wel echt érg goed. Al die reacties ook, een staande ovatie van de jury.. Respect voor Nikki
![]() Laatst gewijzigd op 20-01-2008 om 23:20. |
![]() |
|
ja die is in korte tijd heel wat beter geworden
![]()
||
Citaat:
of laat ik het zo zeggen: een veel eerlijker spel. want dat die drie jongens zover zijn gekomen is echt waardeloos en dan vooral neil.... ![]()
||
Citaat:
Hoewel het wel vervelend is dat er op deze manier steeds van die slechte zangers in blijven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh man, ik kan echt niet kiezen. Nikki vind ik nog steeds het leukst denk ik, haar hele uitstraling en haar stem is fantastisch. Maar Nathalie, Pauline en Charlene zijn alledrie ook erg goed. Allemaal in verschillende stijlen, inderdaad - Charlene doet jazzy muziek geweldig, de beheersing en timing, wow. Nathalie is gewoon indrukwekkend, wat ze ook doet - strontirritant als ze praat, ze komt enorm aanstellerig over, maar op het podium stáát ze er gewoon, daar hoef je niks meer aan te doen. En Pauline heeft m.i. de mooiste stem, naast Nikki dan, heerlijk om naar te luisteren.
Ja nee echt ik vind deze Idols heel leuk ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tiffany eruit!! Fijn, ik kan haar echt niet uitstaan...
En ik ben nog steeds fan van Nikki en Nathalie! Ik vond Nathalie gister echt geweldig! Ik snap trouwens niet waarom Gordon de keuze van Charlene zo slecht vond. Ik vond het een gaaf nummer, en ze deed het supergoed!
|
Verwijderd
|
Nja, Gordon vond de keuze ongeschikt, wat een gezeik. Het is een race, niemand IS nog Idol. Ik vind dat je dus gewoon iets mag kiezen waarmee je je skillz kan tonen. De muzieksmaak van het publiek staat op de tweede plaats. Je zou in principe alles moeten kunnen zingen zolang je daarmee alles van jezelf kunt laten zien.
Echt slap dat ze daar zo op hameren en haar goede zang en performance zo naar onderen schuiven. Nikki was ook weer geweldig, Pauline ook. Sja, ik vond niemand echt slecht (zelfs Neil niet ![]() Overigens moet ik wel zeggen dat ook ik sommige keuzes slecht vond: Blue - One Love (wtf? wie? heb je het thema Britpop, kies je één of ander kutboybandje...Of Sugababes, of ene Engelse X-Factor winnares? Kom op zeg, waarom van die ééndagsvliegen, doe eens iets wat meer sporen heeft nagelaten!) In het rijtje 'ook leuk deze keer': - Jerney die geen spier verrekt als Gordon haar opmerking 'Wendy's dochter' noemt. - Gordon's lelijke schoenen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |