Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2007, 09:28
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Het gaat goed Vind het nu al jammer dat ik morgen weer naar huis moet, maar misschien ga ik vrijdag wel weer hierheen of hij komt naar mij.
Ik sta hier eerder op, ik eet normale dingen en normale hoeveelheden, ik studeer veel beter en 's avonds gaan we samen boodschappen doen en samen koken en eten. Het is wel raar, want toen ik hier eerder een paar dagen zat, werd ik al gauw gek van het alleen zijn, terwijl ik er de laatste tijd erg goed tegen kan.

Nou, nog 1,5 A4tje Plato doen, dan heb ik alles voorbereid voor morgen.
Misschien heb ik zelfs nog wel tijd om verder te lezen in boek voor scriptie (dat voor geen meter opschiet)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2007, 09:34
Gothic
Gothic is offline
Vannacht 14 uur geslapen. Was nodig...

MORGEN BEN IK JARIG!!!
Oud 31-10-2007, 10:16
Stefanie
Stefanie is offline
Soms zijn lessen zo ontzettend interessant. Ik ben blij dat ik het niet gemist heb!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 10:49
moon
moon is offline
Citaat:
@moon: Goed zo. Vaak helpt dat al echt hè, als je gewoon van jezelf mag voelen? Ik probeer dat ook nu... En pfff, ik kan me jouw verdriet goed voorstellen hoor. Rouwen duurt altijd langer dan je denkt, dan je wilt. Maar je komt er wel
Dankje voor je lieve reactie! Het helpt inderdaad om te besluiten dat ik vedriet mag hebben, ongeacht wat anderen er van vinden.
Jij moet je gevoel, wat dat gevoel ook is, ook gewoon toestaan, want het lucht op! En verder: Succes met je tentamen vandaag!

ot: blegh, mijn ouders komen weer met allerlei vacatures aansjouwen. Ja ik moet werk vinden ja, maar ik zie er echt tegenop.
Oud 31-10-2007, 11:09
Verwijderd
Jeej ik heb mijn assignment af en uitgeprint, maar ik twijfel... want ik weet niet of het goed is. En gisteren had ik een 6.5 teruggekregen als eerste cijfer, en daar baal ik van, ook al is het ruim voldoende enzo... maar ik wil gewoon de aller-allerbeste zijn, maar dat gaat niet
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 13:05
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Zo, Plato is af. Laatste stuk was wel heel erg vaag, dan heb ik er 2 vertalingen bij en dan snap ik nog niet hoe het in het Grieks staat, maar ik ben er nu wel redelijk uit. Zo even wat eten en dan verder met het boek dat ik ter voorbereiding van m'n scriptie lees.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 13:34
Rob
Rob is offline
Oh shit, vergeten af te melden voor mijn Propedeuse-uitreiking. Haha, kan je nagaan hoe belangrijk dat voor mij is. <Borat-mode>Not.</Borat-mode> En ik kan niet eens vinden waar ik me af zou moeten melden. Wat is mijn school's nieuwssite toch weer geweldig overzichtelijk.
Nouja, ik haal 'm later wel af.

Ik kan echt niet tegen de sleur en de huidige ontbreking van een uitdaging in de opdracht. Blergh. Demotivatie alom, dus. Als iemand wat motivatie op wilt sturen, graag.

Vanavond weer een vriend helpen met zijn opleiding... Hij krijgt zijn eerste assessment en wie mag een oefen-assessment geven? Juist, ja. Nouja, 't is afleiding en 't iets om naar uit te kijken (de thee daar is zo lekker, haha. ), en da's fijn.

Nouja, genoeg geouwehoer. Ik ga maar 's wat doen. xD;

edit: Mijn vergoeding mag nou wel binnenkomen, hoor.

Laatst gewijzigd op 31-10-2007 om 13:56.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 13:39
Verwijderd
Ik vind dat ik goed bezig ben vandaag. Ben al een uur of 4 met mijn scriptie bezig geweest. Nu heb ik nog 8 artikelen om te lezen en te bepalen of ze relevant zijn en dan vind ik dat ik genoeg artikelen heb om een scriptie mee te schrijven. Heb alleen pas over 3 weken weer een afspraak met mijn begeleider, hmmja, maar goed, gelukkig hebben we email.

Nog eventjes doorwerken en dan is het tijd voor ontspanning. J. komt vanavond weer, ik heb er eigenlijk niet zoveel zin in, maar we zien wel. Als ik het niet leuk meer vind, gooi ik hem gewoon mijn huis uit.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 13:40
Verwijderd
gister voor het eerst presentatie gegeven (en dan gelijk 2), gelukkig wel met een groepje. ik heb zo'n hekel aan presentaties he activiteitenmap ging naar mijn idee goed, ik wist wat ik moest zeggen en het kwam er ook gewoon uit. voor de presentatie van wbo, die we er voor hadden, ging t kut we waren eerst een groepje van 6, maar door stoppen van een groepsgenoot op de maandag, kreeg ik zijn stuk om te vertellen. hij had het geknipt en geplakt van internet, en ik heb de halve maandagavond geoefend erop. tijdens de presentatie raakte ik de draad kwijt, ik wist t gewoon niet meer. de leraar hielp gelukkig een beetje om me de draad weer te laten vinden, maar toen vroegtie wat, en ik wist t echt niet. toen heb ik maar eerlijk gezegd dat het j. zijn stuk was. Na afloop zei hij dat hij het een vakoverstijgende presentatie vond, heel origineel en creatief enzo. en hij gaf mij nog een groot compliment dat ik er wel was gaan staan enzo en het geprobeerd had enzo. Maar voor me zelf heb ik gewoon keihard gefaald

en vandaag ben ik gwoon stikmoe, en ik moet vnaaf nog trainen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:16
Verwijderd
Hm vandaag heb ik heel erg lang gepraat met m'n ouders en ik geloof dat ik wil gaan stoppen met de opleiding. Alleen nu krijg ik geen geld terug, omdat ik het 2e jaar ben ingestroomd ofzo Alleen als je onder 'aparte gevallen' zit, dus nu zit m'n moeder grapjes te maken dat ik misschien toch een doktersverklaring voor add/adhd moet gaan halen en dan te zeggen dat ik geen hbo aan kan

of toch nog dit jaar afmaken, zonder zin ik weet het niet

en wat moet ik dan hierna gaan doen ik weet het niet wat ik wil!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:26
Verwijderd
Kheb wel toffe onderwijsgroepen op de uni, vandaag mn ene groepje flink geimpressed, mja, kdoe dan ook t blok overnieuw ^^ Ik merk wel dat ik meer praat in de groep in vergelijking met een jaar geleden, mss is t wel zo bedoeld dat ik t jaar niet haalde. Ik was heerlijk open vandaag, tvoelde prima. Alleen wil ik niet teveel voorzeggen en de tutor dwarsbomen, dat mag natuurlijk niet ^^

Ik voel me erg metal vandaag, zin in morgen \m/
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:26
Verwijderd
hihi. ik loop al de hele middag te mailen met mijn leukste vriendjes en vriendinnetjes. Eigenlijk komt het er op neer dat de mails verstuurt worden naar 5 mensen, maar op dit moment zijn er maar 2 die reageren en die hebben nu een hele mailwisseling in hun inbox die allang niet meer over het oorspronkelijke onderwerp gaat.
maar we gaan wel met zn allen uit binnenkort en sinterklaas vieren. wel jammer dat ene vriendinnetje niet mee uit kan en andere niet mee sinterklazen

en ik ga vanavond naar ikea. ein-de-lijk een kledingkast halen <3

en leren? uh..oh ja. dát ging ik doen vandaag..
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:29
Verwijderd
Jeeeeetje, het is het einde van de maand en ik heb geld over!!! Hoe kan dat .
En ik ben vrolijk. Gewoon, zoals altijd. En dat gesprek was leuk.
Oh meeeen en ik heb spierpijn . Ik word oud

Ik zal je jaren ver van hier misschien vertellen hoe het was.
Misschien zal ik dan zeggen, misschien nog veel later pas.

Maar ik zal je jaren ver van hier..
Misschien vertellen hoe verliefd ik op je was.

Laatst gewijzigd op 31-10-2007 om 15:42.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:30
Verwijderd
Citaat:
en ik ga vanavond naar ikea. ein-de-lijk een kledingkast halen <3
Welke Ikea en welke klerenkast ?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:36
Verwijderd
samheinyeey

koppijn maar wel vrij
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Welke Ikea en welke klerenkast ?
hengelo en kledingkast ramberg ik had een heel mooi hopen kast..maar die is te hoog voor mn nieuwe slaapkamer.
dus nu heb ik al een tijdje géén kledingkast. en wél een heleboel kleren <3
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:59
Neko*
Neko* is offline
To do listje:

- wiskunde
- natuurkunde leren
- maatschappijleer maken
- scheikunde doorlezen

En ik voel me vrij. Heel raar. Wiskunde is al bijna af, even iets opzoeken zo, laatste opgave maken en dan is het al af. Natuurkunde kan ik gewoon. Het is niet zo moeilijk, ik moet het gewoon even doen. Zo. En ik ben blij dat ik voor Engels echt een tof cijfer op m'n rapport krijg.
ZIE JE WEL DAT IK HET KAN. ik moet gewoon niet zeuren. Zo. Punt. En nu aan het werk!
Oud 31-10-2007, 15:15
moon
moon is offline
Het gaat echt beroerd met mijn oma. De afgelopen tijd denkt ze regelmatig dat er mensen bij haar in huis zijn geweest, ze denkt soms zelfs dat er mensen bij haar in huis slapen. Dat komt omdat ze spullen van zichzelf niet meer herkent of niet meer weet dat ze bepaalde dingen zelf ergens anders neer gezet of gelegd heeft.
Toen mijn vader haar vandaag opbelde om haar mee te nemen naar de tandarts huilde ze en zei ze dat ze zich daar te zwak voor voelde en dat ze liever dood was. Ze wil geen dokter aan bed, maar na advies van de hulpverlening sturen we die toch op haar af. Een van de hulpverleensters vind ook dat mijn oma echt niet meer thuis kan wonen en naar een verzorgingshuis moet.
Het is raar om bang te zijn voor je oma, maar in zekere zin ben ik dat de afgelopen maanden. Het gedrag van mijn oma is onvoorspelbaar en buiten dat is ze kwetsbaar maar ook kwetsend. Ze weet niet meer goed wat ze zegt en ik weet niet goed meer hoe ik daar op moet reageren. Ik vind het laf van mezelf dat ik bang ben en daardoor bezoek aan haar vermijd, want ze is ook gewoon eenzaam en snakt naar aandacht.
Maandag krijgt mijn oma de uitslag van alle psychische en lichamelijke testen, ik vermoed zelf dat de diagnose nog weleens anders zou kunnen als we denken. Ik vermoed dat mijn oma kanker heeft als ik kijk naar haar symptomen, ik hou mijn mond daar maar over en wacht maar gewoon maandag af.
Oud 31-10-2007, 15:32
IcedEarth
IcedEarth is offline
joehoe, ik ben weer terug.
@ redhair, hmmmmm die situatie zuigt.

ik ben gaar, moe, veel gedaan, er woont ook een vriend van ons in a'dam en een andere vriend kwam ook, en toen gingen we als vanouds chillen, en het was heeeel gezellig. Mijn tante is lief, en haar vriend is relaxed. Ik heb mijn toets gehaald, een 8. Nounou, toemaar weer he. En ik bedacht me opeens dat ik de andere toets van datzelfde vak ook heb gehaald en dat ik dat vak nu dus in principe gehaald heb. hahahaha. Ik heb bedacht dat ik volgend jaar een jaar stop met mijn studie , en het jaar daarna het weer op pak. Want anders ben ik 18 als ik aan mijn fulltime derdejaars (buitenland) stage begin, en ik wil iets ouder zijn. Of nouja, mijn jeugd/adolescentie zoveel mogelijk oprekken. he. relaxed lijkt me dat.
Ik wil lopen naar santiago de compostella, of werken, of weet ik veel wat. maar goed, ik zie wel, we zien wel.
Oud 31-10-2007, 15:33
Nijn*
Nijn* is offline
Oké ik doe echt veel en veel te weinig aan school en ik moet nog zóveel doen, dus ik ga nu een to-do lijstje plaatsen en me eraan houden!

2-3 hoofdstukken van wiskunde samenvatten/oefenen
oefenbrief voor Frans afmaken
scriptie onderwerp / bronnenlijst mailen naar docent
mailtje naar docent over m'n boekverslag.
1 hoofdstuk aardrijkskunde leren
8 nederlandse artikelen lezen & highlighten

Oké, lichtelijk veel voor zo weinig tijd maar ok. Als het grootste deel al af is, benik helemaal gelukkig! Vrdmm ik moet nu echt iets gaan doen, bah!
Oud 31-10-2007, 15:39
Verwijderd
Citaat:
hengelo en kledingkast ramberg ik had een heel mooi hopen kast..maar die is te hoog voor mn nieuwe slaapkamer.
dus nu heb ik al een tijdje géén kledingkast. en wél een heleboel kleren <3
Ramberg is wel mooie kast. In Hengelo ben ik nog nooit geweest. Is die een beetje leuk?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 15:58
Heksjuh
Heksjuh is offline
Moon: (}) Ik hoop voor jullie dat de uitslag een beetje meevalt.

Citaat:
@ Heksjuh: meer dan je best kun je niet doen. Het is erg jammer dat je ouders er zo lacherig over doen, maar dan moeten ze het maar gewoon merken. Ik zou me op één vak richten en mocht je tijd en energie over hebben, kun je misschien nog even naar dat andere kijken. En anders niet Je doet zoveel je kan.
Dankjewel

Citaat:
- Naar de bib bellen of mailen over dat boek dat stukgebeten is door mijn pup
Sorry, maar ik moest er om lachen

Voor ik naar de universiteit ging, dacht ik dat altijd braaf alle colleges enzo zou gaan volgen. En dacht mijn omgeving ook van mij. Maar morgen ga ik niet en dinsdag en woensdag ook niet Morgen zou ik zes uur kwijt zijn, waarvan twee uur college waarvan een uur statistiek (die man vertelt alles letterlijk van de sheets, kan ik zelf ook wel lezen) en het andere uur is geen tentamenstof. Dan kan ik beter de hele dag thuis leren vind ik.
Volgende dinsdag ook statistiek, doe ik thuis wel. Woensdag zouden we de hele dag een biebpracticum hebben, de dag voor het tentamen Dus daar gaat (bijna) niemand heen.
En al vind ik zelf dat ik de juiste keuzes maak, ik moet ze elke keer voor mezelf verantwoorden.

Gisteren hadden we practicum met hond en kat. Eindelijk iets dat ik echt leuk vond. Andere dingen vind ik ook wel leuk hoor, maar dit was echt leuk.

Net nieuwe lenzen gehaald. Derde keer in bijna drie weken dat ik bij de opticien was. Nu heb ik een cilinder in mijn lenzen. Ik zie ineens een stuk minder. Ik hoop dat dat snel overgaat, want dit vind ik waardeloos. Maarja, gewoon even wennen denk ik en dan zie ik perfect. Hoop ik, anders kan ik denk ik geen lenzen meer in en dat vind ik niet zo leuk.

En nu ga ik eens leren, want ik heb nog niks gedaan vandaag.
Oud 31-10-2007, 16:18
coopergirl
coopergirl is offline
zit niet zo onwijs lekker in mijn vel. Moe, beetje somber, geen overzicht, veel te veel activiteiten moeten ondernemen in te kort tijdsbestek. Te veel werken.
Oud 31-10-2007, 16:20
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me een beetje suf dat écht voorzitter zijn niet zo goed ging. Oké, het was m'n eerste keer en m'n agenda was niet volledig. Dat laatste was niet helemaal mijn schuld, want ik had 'm gister samen met de vice-praeses gemaakt en hij zou het mij leren. Maar de volgende keer beter. Ik moet dit natuurlijk ook gewoon leren hoe je een goede voorzitter speelt.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 16:20
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Huhu, een 4.75. Ik weet nog niet of ik er van baal, voor nu vind ik het wel grappig, moet ik maar niet zo gewend zijn om alles in één keer te halen. Maar ik voel me wel een beetje dom, hoewel eenderde het niet gehaald heeft dus nouja. Had wel bijna het allerlaagste cijfer.
Maar ik moet nu wel weer gaan leren voor de herkansing over 4 weken, tussen mijn co-schappen door zeker, hoe moet ik dat nu weer gaan doen en net of ik het dan ineens wel weet allemaal?

Wie haalt die grijns van mijn gezicht af, dit is helemaal niet grappig
Als één derde het niet gehaald heeft, is dat wel een erg hoog percentage!
Succes met je her! Waar gaat het over?
Oud 31-10-2007, 16:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Mja ach, er waren ook genoeg mensen met goede cijfers dus dan weten wij er blijkbaar niet genoeg van Het is vanalles, neurologie, psychiatrie, orthopedie, ik vind het wel interessant dus het komt vast wel weer goed. Maar dankjewel
Als je het interessant vind is het wel minder erg om het nog een keer te moeten leren voor je her, scheelt weer
Oud 31-10-2007, 16:47
Roosje
Roosje is offline
Haha olee ik word mezelf weer en mijn vriendje ook en misschien komt het allemaal door mijn rode nagellak. En nu braaf KCV doen! :concentreer:
Oud 31-10-2007, 17:26
rare kwast
rare kwast is offline
het maakt niet uit, het maakt geen ene fuck meer uit
Oud 31-10-2007, 17:31
Yana
Yana is offline
Ik doe echt mijn best wel hoor, heus. Het lukt alleen niet meer zo goed. Ik doe weer lekker panisch, reageer bijna overspannen met een "nou dan eet ik wel niet meer vanavond!" als ik mijn huisgenoot de hele tijd van de keuken naar zijn kamer hoor lopen, terwijl ik zit te wachten totdat "de kust veilig" is en ik naar de keuken kan gaan, ga uiteindelijk nog en dan.. ja. Ik wil friet en knoflooksaus en chips en koekjes en ik mag het allemaal niet
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 17:56
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Haha olee ik word mezelf weer en mijn vriendje ook en misschien komt het allemaal door mijn rode nagellak. En nu braaf KCV doen! :concentreer:
Kusjeop liefste, ik denk btw dat het niet door je nagellak komt
Oud 31-10-2007, 18:02
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Kusjeop liefste, ik denk btw dat het niet door je nagellak komt
Jawel hoor, voor mij wel. Je hebt sms trouwens! (a)
Oud 31-10-2007, 18:08
Redhair
Redhair is offline
IcedEarth, goed idee van dat jaar stoppen.

Ooh leuke dag weer. Om half tien stond J. weer naast mijn bed, of ik niet naar school moest. Nee. Toen gingen we maar een filmpje kijken en naar de stad en in zijn kamer klussen en tv kijken en eten en toen was het alweer avond. De hele dag hangen we bij elkaar, net als gister.
Ik ging hem ook maar bellen, anders ga ik me alleen maar druk maken. Hij deed heel relax aan de telefoon. Vanavond kon hij niet, dit weekend ging hij verhuizen. Misschien zou hij zaterdag ook uitgaan. Hij was druk met klussen en verhuizen, maar als hij tijd had zou hij me bellen. Ben blij dat het nog normaal is tussen ons, hoop alleen dat het na vrijdag ook zo is. Als de oorlog begint. Maar aan de andere andere kant, hij en zijn huisgenoot verhuizen toch dit weekend dus ze hebben maar een dag geen stroom dan, misschien valt de oorlog nog mee.

En net kwam ik uit het werk en stonden hij en die huisgenoot en nog iemand voor ons huis. We groetten elkaar, ik ging direct naar binnen. Iets later ging ik de hond uitlaten en ik heb een rokje aan en ik weet hoe leuk hij dat vond. Ik keek een keer naar hem, en bleef hem toen in de gaten houden vanuit mijn ooghoeken, en ik zag hoe hij naar mij keek. Toen ik weer naar binnen ging lachte hij even, ooee hij is zo leuk en ik ben blij dat ik het best druk heb de komende dagen, anders ga ik steeds wachten tot hij me belt.
Straks met een huisgenootje naar een vriend van ons om daar een film kijken, morgen komt eerst D. en dan afscheidsfeestje van mijn huisgenoot die vrijdag een halfjaar naar mexico gaat, vrijdag naar mijn moeder, zaterdag uit. Whooe. Leven is leuk, ik luister gewoon niet meer naar het gezeik over het geld.
<3
Oud 31-10-2007, 18:26
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
*sog*

Ik moet Kunstgeschiedenis leren en morgen Latijn doen, en biologie maken, maar ik doe geen reet. Misschien maar eens beginnen met biologie nu , misschien komt de rest vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 18:32
IcedEarth
IcedEarth is offline
@ Redhair, goedzo, niet te druk maken, gewoon de levensgenieter uithangen.

Ik had het met mijn moeder over een mogelijke pelgrimstocht naar Santiago. Ze reageerde enthousiast en nam me serieus. Een paar jaar geleden niet, maar toen was ik ook 15 ofzo. Het is een idioot idee misschien, een vriendin van me keek me aan alsof ik geschift was toen ik haar over mijn plan vertelde. Gisteren hebben we met het groepje vrienden uren gelopen door amsterdam, de hele stad door, naar het vondelpark, door het park, weer terug. En oh, wat heerlijk, ik voel me zo heerlijk als ik wandel. Na een tijdje voel je wel spierpijn, maar ik vind het zo fijn om te lopen, lopen, lopen.
Door het bos, de stad, het maakt me niet zoveel uit. Met doel, zonder doel. Toen ik klein was en Alleen op de wereld las, wilde ik het liefst meteen nog met een knapzak de wereld in. Ja, dat moet ik zeggen, maffe ideeën had ik eerder. Maar nu ben ik 18. Ietwat verantwoordelijker, zelfstandiger, maar bovenal, ik kom altijd overal weer uit en heb van mijn vader notabene hij die kalmeringsmiddelen gebruikte geleerd kalm te blijven. En mijn moeder neemt me serieus. Én ik neem mezelf serieus. Miljoenen mensen zijn me voorgegaan. Zowel religieuzen als nietreligieuzen. Mannen, vrouwen, alleen of gezamelijk, op de fiets of te voet. Er bestaan duizend boekjes die je de weg voorschrijven, en vanaf Spanje staan overal borden en stickers langs de weg. Goedkope overnachtingsmogelijkheden genoeg, en wanneer je een soort santiago-paspoort neemt, dan kan je in kloosters slapen. Gemiddeld loop je er vanaf Nederland een maand of 3 over. Als ik rustig aan doe, wat langer. Stop ik een jaar met mijn studie, werk ik wat, loop ik wat. Hm. Ik heb welliswaar een heel serieus plan in mij. Tuurlijk loop je je poten kapot, vervloek je je blaren, denk je verdomme waar ben ik aan begonnen. Maar het idee, de wijde wereld! Te voet, met alleen noodzakelijke spullen. Als vrouw/meisje onderweg schijnt het niet "gevaarlijk" te zijn. Duidelijk kleden als een pelgrim/landloper/backpacker, eventueel haar millimeteren, dan heb je helemaal nergens meer last van. Althans, toen ik een jaar geleden zo goed als kaal was keek geen enkele gast naar me om, en nu ik weer langer blonder haar heb wel. Maar dat zijn praktische zaken die later komen he. Als je je zelf dat aan doet, zo'n 3 a 4 maanden lang elke dag 25 km lopen, moet je wel een hele duidelijke motivatie hebben. En misschien dat de wereld me dan éindelijk eens niet aan komt waaien? Ik zeg vaak, ik ben een zondagskind, mijn studie lijkt zich soms vanzelf te halen, ik kom nooit liefde geld onderdak aandacht eten te kort. Ja soms een beetje blut, maar op een of andere manier red ik me ál en ál en ál tijd. Als onkruid ? Who know, who knows. Hmmmmmmmmmmmmmmmmm, de studie maak ik heus wel af, en kan best een jaartje wachten?
Oud 31-10-2007, 18:58
IcedEarth
IcedEarth is offline
@Thoughtful. Ik moest blozen en glimlachen toen ik las dat je mijn levensinstelling leuk vond.

Eng, hm, daar had ik nog niet over nagedacht. De "camino" is vol met reizigers, volgens verhalen die ik lees op bijv. weblogs maak je heel makkelijk contact. Ik maak sowieso snel contact met andere mensen. Leuke jongens in de trein je bed inslepen bijvoorbeeld, haha, nee maar even serieus ehm. Een lange wandeling vind ik ook heerlijk om alleen te maken. Het is natuurlijk ook een moment voor bezinning, je wordt op jezelf teruggeworpen, overziet vanalles. Misschien is dat wel eng, maar dat zie ik dan wel.
Mijn moeder wil het eerste stuk meelopen. Maar dat is in Nederland, als je nog leuk bij vrienden/kennissen/familie kunt overnachten. Ach, onkruid vergaat niet?
Het ergste zie ik dan nog eerder op tegen het werken. Ik heb wel wat geld gespaard maar dat wilde ik ook voor buitenlandstage gebruiken. Van dat hersenloze werk doen, en dan niet 1 dag per week, maar fucking 5. Maar wel met een doel in je hoofd, dat scheelt, dat scheelt. Ach, ik zie wel. Misschien denk ik morgen wel; dat het gewoon een idioot idee is als zoveel andere. Waarschijnlijk zou ik daar spijt van krijgen, in de psychologie magazine las ik zelfs dat je meestal spijt krijgt van dingen die je níet doet, die je laat, niet zozeer van maffe beslissingen. Nu ben ik jong, valt vrij makkelijk te regelen, stel dat je een vast contract hebt (oh wat klinkt dat eng). Dus beter geniet ik van mijn jeugd/adolescentie als een bever, doe ik maffe shit, beleef ik vanalles en nog wat, lach en chill ik veel, maak ik me niet te druk, en maak ik tijd voor bijzondere ervaringen.
Oud 31-10-2007, 18:59
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik word echt gek. We hebben een quiz gemaakt voor ons symposium, maar hij klopt van geen kanten. Eerst had ik alle spelfouten en kromme zinnen eruit gehaald en nu ik de helft heb uitgeprint zie ik opeens dat twee vragen gewoon fouten zijn en van geen kant kloppen! Syndromen verkeerd geschreven en 'een' en 'geen' door elkaar gehaald. Ze moeten niet van mij verwachten dat ik dat ook allemaal weet, ik doe al godallemachtig zoveel voor dat symposium! Iedereen heb ik op weg geholpen, gerust gesteld, stukken verbeterd en nagekeken, drukker geregeld, iedereen te woord staan en aan zoveel mogelijk dingen zodat er zo weinig mogelijk fout kan gaan. Jezus en dan is dit nu gewoon fout. Die 20 pagina's aan papier en inkt boeit me niet zo, maar als ik het niet had gezien en gewoon 40 keer op printen had gedrukt was het vrijdag in de soep gegaan en hadden we gefaald!

Zucht, was iedereen maar zoals ik.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 19:01
duivelaartje
duivelaartje is offline
@IcedEarth: Haha, ik wilde dat ik kon dat wat jij allemaal wil. Maar m'n moeder zou me in een gesticht stoppen als ik dat voor zou stellen. Het lijkt me echter zo leuk eens helemaal alleen in de wereld te staan, en dan niet alleen als zielig, maar alleen om je eigen weg een tijdje te volgen zonder dat iemand je opdringt wat je moet gaan doen. Echte vrijheid. <3
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 19:07
IcedEarth
IcedEarth is offline
@ Duivelaartje: Ga mee
Oud 31-10-2007, 19:09
Yana
Yana is offline
Ik word vrolijk van mensen zoals IcedEarth. Dat is wat je hart volgen echt betekent.

Nu ik nog.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 20:02
IcedEarth
IcedEarth is offline
@Yana, ga ook mee
Oud 31-10-2007, 20:07
Verwijderd
nee, erg slim, al niet vrolijk zijn en zielige liedjes luisteren, sterk bezig Q
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 20:08
duivelaartje
duivelaartje is offline
Pelgrimstocht met s.com
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 20:13
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Pelgrimstocht met s.com
Meet niet goed genoeg Karin?
Oud 31-10-2007, 20:14
Hawahaai
Hawahaai is offline
Pff, ik heb me echt uitgesloofd met de training. Dat geeft zo'n lekker voldaan gevoel, als je dan zo moe thuis zit. Ik ben wel blij dat ik met de auto gegaan was .
Morgen komt mijn stagebegeleider kijken voor mijn tussentijdse beoordeling en gesprek en daarna ga ik mijn proefjescircuit doen. Ik vind het wel fijn dat ik na maandag niet meteen dinsdag weer aanwezig was, heb ik ook even de rust in mijn hoofd gevonden om alles te relativeren. En het gaat echt wel goedkomen. Het hoeft (en kan) ook niet in één keer goed, ik ben ten slotte pas derdejaars, die pas 70 dagen stage heeft gelopen in totaal... Het is leuk en ik ga het halen, ik kan het wel! *praat zichzelf even extra positieve moed in voor morgen*
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 20:14
Verwijderd
IcedEarth, dat is echt een superleuk plan.

Nu moeten we over 5/6 weken een presentatie houden. Dat vind ik dus echt vreselijk, en het zal er wel op neer komen dat ik de boel kan regelen en het meeste moet doen. Ik wil zoiets goed doen, eigenlijk te perfect, en dat zit ik bij mensen die dat niet zoveel kan schelen. En daar zou ik dan m'n cijfer daar moeten laten verpesten. Dan doe ik wel het meeste zelf, dan weet ik tenminste dat er wel iets een beetje goed gebeurd. (heel raar omdat over jezelf te zeggen) M. zit bij mijn 'ex' in het groepje en ze doen heel de tijd zo whoehoe tegen elkaar. Ik kan het goede woord er niet voor vinden, maar ik erger me aan ze. Ja, ik ben over hem heen, maar ik vind dit gewoon niet zo leuk. Het lijkt net of haar altijd alles goed lukt en wat ik dan ook doe, het is net of het bij haar weer beter is. Zo mag ik helemaal niet denken dat weet ik ook wel, maar dat denk ik toch nog wel eens. Dit is gewoon jaloezie. Ik vond vandaag niet zo heel leuk. Ik merkte weer eens dat ze W. meer vertelt dan mij. Ik zei iets tegen haar over wat zij tegen W. gezegd had en wat ik gehoord had en dat ontkende ze. Het was ook wel een beetje dom van mij omdat te zeggen maar ontken het dan niet! Ben ik niet te vertrouwen ofzo?

Soms heb ik echt het gevoel dat mensen me stom vinden, dat ik niks goed doe, enz. Ik ben altijd zo bezig met wat anderen van me denken en dan zeggen ze wel dat ik een hartstikke leuke meid ben, maar dan denk ik: zeg je dat omdat je het meent, of omdat je wilt dat ik ophou met zeuren. Dan word ik echt gek van mezelf. Want ik vind mezelf stom, lelijk, dik, enz. En ik weet niet hoe ik dat moet veranderen. Dit is wel een enorme klaagpost, maar ik kan gewoon ff niet iets positiefs bedenken.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Pelgrimstocht met s.com
ik pas, want dan verdwalen we
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 20:29
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Meet niet goed genoeg Karin?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 21:03
kroot
kroot is offline
over 2 weken mag ik een proefrepetitie komen leiden bij dat koor. Wel vet.
En ik wil een geldboom, en een opgeruimde kamer... en....
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 21:05
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
2-3 hoofdstukken van wiskunde samenvatten/oefenen
oefenbrief voor Frans afmaken
scriptie onderwerp / bronnenlijst mailen naar docent
mailtje naar docent over m'n boekverslag.
1 hoofdstuk aardrijkskunde leren
8 nederlandse artikelen lezen & highlighten
Oke, scriptie onderwerp niet gemailt maar dat komt omdat de link het niet doet, ik heb het wel iig. En wiskunde is 1 hoofdstuk geworden maar dat maakt ook niet uit, heb iig iets gedaan.
En die artikelen ga ik NU lezen. Best netjes nog, toch
Oud 31-10-2007, 21:11
Verwijderd
Huh, schema's die geraakt worden, herinneringen en vermoeidheid. Mag het ff ophouden allemaal?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten