Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jeej ik heb mijn assignment af en uitgeprint, maar ik twijfel... want ik weet niet of het goed is. En gisteren had ik een 6.5 teruggekregen als eerste cijfer, en daar baal ik van, ook al is het ruim voldoende enzo... maar ik wil gewoon de aller-allerbeste zijn, maar dat gaat niet
![]() |
![]() |
|
Oh shit, vergeten af te melden voor mijn Propedeuse-uitreiking. Haha, kan je nagaan hoe belangrijk dat voor mij is. <Borat-mode>Not.</Borat-mode> En ik kan niet eens vinden waar ik me af zou moeten melden. Wat is mijn school's nieuwssite toch weer geweldig overzichtelijk.
Nouja, ik haal 'm later wel af. Ik kan echt niet tegen de sleur en de huidige ontbreking van een uitdaging in de opdracht. Blergh. Demotivatie alom, dus. Als iemand wat motivatie op wilt sturen, graag. ![]() Vanavond weer een vriend helpen met zijn opleiding... Hij krijgt zijn eerste assessment en wie mag een oefen-assessment geven? Juist, ja. Nouja, 't is afleiding en 't iets om naar uit te kijken (de thee daar is zo lekker, haha. ![]() Nouja, genoeg geouwehoer. Ik ga maar 's wat doen. xD; edit: Mijn vergoeding mag nou wel binnenkomen, hoor. ![]()
Laatst gewijzigd op 31-10-2007 om 13:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat ik goed bezig ben vandaag.
![]() ![]() Nog eventjes doorwerken en dan is het tijd voor ontspanning. J. komt vanavond weer, ik heb er eigenlijk niet zoveel zin in, maar we zien wel. Als ik het niet leuk meer vind, gooi ik hem gewoon mijn huis uit. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
gister voor het eerst presentatie gegeven (en dan gelijk 2), gelukkig wel met een groepje. ik heb zo'n hekel aan presentaties he
![]() ![]() ![]() en vandaag ben ik gwoon stikmoe, en ik moet vnaaf nog trainen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm vandaag heb ik heel erg lang gepraat met m'n ouders en ik geloof dat ik wil gaan stoppen met de opleiding. Alleen nu krijg ik geen geld terug, omdat ik het 2e jaar ben ingestroomd ofzo
![]() ![]() of toch nog dit jaar afmaken, zonder zin ik weet het niet ![]() en wat moet ik dan hierna gaan doen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kheb wel toffe onderwijsgroepen op de uni, vandaag mn ene groepje flink geimpressed, mja, kdoe dan ook t blok overnieuw ^^ Ik merk wel dat ik meer praat in de groep in vergelijking met een jaar geleden, mss is t wel zo bedoeld dat ik t jaar niet haalde. Ik was heerlijk open vandaag, tvoelde prima. Alleen wil ik niet teveel voorzeggen en de tutor dwarsbomen, dat mag natuurlijk niet ^^
Ik voel me erg metal vandaag, zin in morgen \m/ |
![]() |
|
Verwijderd
|
hihi. ik loop al de hele middag te mailen met mijn leukste vriendjes en vriendinnetjes. Eigenlijk komt het er op neer dat de mails verstuurt worden naar 5 mensen, maar op dit moment zijn er maar 2 die reageren en die hebben nu een hele mailwisseling in hun inbox die allang niet meer over het oorspronkelijke onderwerp gaat.
maar we gaan wel met zn allen uit binnenkort en sinterklaas vieren. wel jammer dat ene vriendinnetje niet mee uit kan en andere niet mee sinterklazen ![]() en ik ga vanavond naar ikea. ein-de-lijk een kledingkast halen <3 en leren? uh..oh ja. dát ging ik doen vandaag.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jeeeeetje, het is het einde van de maand en ik heb geld over!!! Hoe kan dat
![]() En ik ben vrolijk. Gewoon, zoals altijd. En dat gesprek was leuk. Oh meeeen en ik heb spierpijn ![]() ![]() Ik zal je jaren ver van hier misschien vertellen hoe het was. Misschien zal ik dan zeggen, misschien nog veel later pas. Maar ik zal je jaren ver van hier.. Misschien vertellen hoe verliefd ik op je was. Laatst gewijzigd op 31-10-2007 om 15:42. |
![]() |
|
To do listje:
- wiskunde - natuurkunde leren - maatschappijleer maken - scheikunde doorlezen En ik voel me vrij. Heel raar. Wiskunde is al bijna af, even iets opzoeken zo, laatste opgave maken en dan is het al af. Natuurkunde kan ik gewoon. Het is niet zo moeilijk, ik moet het gewoon even doen. Zo. En ik ben blij dat ik voor Engels echt een tof cijfer op m'n rapport krijg. ![]() ZIE JE WEL DAT IK HET KAN. ik moet gewoon niet zeuren. Zo. Punt. En nu aan het werk!
|
Het gaat echt beroerd met mijn oma. De afgelopen tijd denkt ze regelmatig dat er mensen bij haar in huis zijn geweest, ze denkt soms zelfs dat er mensen bij haar in huis slapen. Dat komt omdat ze spullen van zichzelf niet meer herkent of niet meer weet dat ze bepaalde dingen zelf ergens anders neer gezet of gelegd heeft.
Toen mijn vader haar vandaag opbelde om haar mee te nemen naar de tandarts huilde ze en zei ze dat ze zich daar te zwak voor voelde en dat ze liever dood was. Ze wil geen dokter aan bed, maar na advies van de hulpverlening sturen we die toch op haar af. Een van de hulpverleensters vind ook dat mijn oma echt niet meer thuis kan wonen en naar een verzorgingshuis moet. Het is raar om bang te zijn voor je oma, maar in zekere zin ben ik dat de afgelopen maanden. Het gedrag van mijn oma is onvoorspelbaar en buiten dat is ze kwetsbaar maar ook kwetsend. Ze weet niet meer goed wat ze zegt en ik weet niet goed meer hoe ik daar op moet reageren. Ik vind het laf van mezelf dat ik bang ben en daardoor bezoek aan haar vermijd, want ze is ook gewoon eenzaam en snakt naar aandacht. Maandag krijgt mijn oma de uitslag van alle psychische en lichamelijke testen, ik vermoed zelf dat de diagnose nog weleens anders zou kunnen als we denken. Ik vermoed dat mijn oma kanker heeft als ik kijk naar haar symptomen, ik hou mijn mond daar maar over en wacht maar gewoon maandag af.
|
joehoe, ik ben weer terug.
@ redhair, hmmmmm die situatie zuigt. ik ben gaar, moe, veel gedaan, er woont ook een vriend van ons in a'dam en een andere vriend kwam ook, en toen gingen we als vanouds chillen, en het was heeeel gezellig. Mijn tante is lief, en haar vriend is relaxed. Ik heb mijn toets gehaald, een 8. Nounou, toemaar weer he. En ik bedacht me opeens dat ik de andere toets van datzelfde vak ook heb gehaald en dat ik dat vak nu dus in principe gehaald heb. ![]() Ik wil lopen naar santiago de compostella, of werken, of weet ik veel wat. maar goed, ik zie wel, we zien wel.
|
Oké ik doe echt veel en veel te weinig aan school en ik moet nog zóveel doen, dus ik ga nu een to-do lijstje plaatsen en me eraan houden!
2-3 hoofdstukken van wiskunde samenvatten/oefenen oefenbrief voor Frans afmaken scriptie onderwerp / bronnenlijst mailen naar docent mailtje naar docent over m'n boekverslag. 1 hoofdstuk aardrijkskunde leren 8 nederlandse artikelen lezen & highlighten Oké, lichtelijk veel voor zo weinig tijd maar ok. Als het grootste deel al af is, benik helemaal gelukkig! Vrdmm ik moet nu echt iets gaan doen, bah! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Moon: (}) Ik hoop voor jullie dat de uitslag een beetje meevalt.
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Voor ik naar de universiteit ging, dacht ik dat altijd braaf alle colleges enzo zou gaan volgen. En dacht mijn omgeving ook van mij. Maar morgen ga ik niet en dinsdag en woensdag ook niet ![]() Volgende dinsdag ook statistiek, doe ik thuis wel. Woensdag zouden we de hele dag een biebpracticum hebben, de dag voor het tentamen ![]() En al vind ik zelf dat ik de juiste keuzes maak, ik moet ze elke keer voor mezelf verantwoorden. Gisteren hadden we practicum met hond en kat. Eindelijk iets dat ik echt leuk vond. Andere dingen vind ik ook wel leuk hoor, maar dit was echt leuk. Net nieuwe lenzen gehaald. Derde keer in bijna drie weken dat ik bij de opticien was. Nu heb ik een cilinder in mijn lenzen. Ik zie ineens een stuk minder. Ik hoop dat dat snel overgaat, want dit vind ik waardeloos. Maarja, gewoon even wennen denk ik en dan zie ik perfect. Hoop ik, anders kan ik denk ik geen lenzen meer in en dat vind ik niet zo leuk. En nu ga ik eens leren, want ik heb nog niks gedaan vandaag.
|
Ik voel me een beetje suf dat écht voorzitter zijn niet zo goed ging. Oké, het was m'n eerste keer en m'n agenda was niet volledig. Dat laatste was niet helemaal mijn schuld, want ik had 'm gister samen met de vice-praeses gemaakt en hij zou het mij leren.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Succes met je her! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik doe echt mijn best wel hoor, heus. Het lukt alleen niet meer zo goed. Ik doe weer lekker panisch, reageer bijna overspannen met een "nou dan eet ik wel niet meer vanavond!" als ik mijn huisgenoot de hele tijd van de keuken naar zijn kamer hoor lopen, terwijl ik zit te wachten totdat "de kust veilig" is en ik naar de keuken kan gaan, ga uiteindelijk nog en dan.. ja. Ik wil friet en knoflooksaus en chips en koekjes en ik mag het allemaal niet
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
IcedEarth, goed idee van dat jaar stoppen.
Ooh leuke dag weer. Om half tien stond J. weer naast mijn bed, of ik niet naar school moest. Nee. Toen gingen we maar een filmpje kijken en naar de stad en in zijn kamer klussen en tv kijken en eten en toen was het alweer avond. De hele dag hangen we bij elkaar, net als gister. Ik ging hem ook maar bellen, anders ga ik me alleen maar druk maken. Hij deed heel relax aan de telefoon. Vanavond kon hij niet, dit weekend ging hij verhuizen. Misschien zou hij zaterdag ook uitgaan. Hij was druk met klussen en verhuizen, maar als hij tijd had zou hij me bellen. Ben blij dat het nog normaal is tussen ons, hoop alleen dat het na vrijdag ook zo is. Als de oorlog begint. Maar aan de andere andere kant, hij en zijn huisgenoot verhuizen toch dit weekend dus ze hebben maar een dag geen stroom dan, misschien valt de oorlog nog mee. En net kwam ik uit het werk en stonden hij en die huisgenoot en nog iemand voor ons huis. We groetten elkaar, ik ging direct naar binnen. Iets later ging ik de hond uitlaten en ik heb een rokje aan en ik weet hoe leuk hij dat vond. Ik keek een keer naar hem, en bleef hem toen in de gaten houden vanuit mijn ooghoeken, en ik zag hoe hij naar mij keek. Toen ik weer naar binnen ging lachte hij even, ooee hij is zo leuk en ik ben blij dat ik het best druk heb de komende dagen, anders ga ik steeds wachten tot hij me belt. ![]() Straks met een huisgenootje naar een vriend van ons om daar een film kijken, morgen komt eerst D. en dan afscheidsfeestje van mijn huisgenoot die vrijdag een halfjaar naar mexico gaat, vrijdag naar mijn moeder, zaterdag uit. Whooe. Leven is leuk, ik luister gewoon niet meer naar het gezeik over het geld. <3
|
@ Redhair, goedzo, niet te druk maken, gewoon de levensgenieter uithangen
![]() Ik had het met mijn moeder over een mogelijke pelgrimstocht naar Santiago. Ze reageerde enthousiast en nam me serieus. Een paar jaar geleden niet, maar toen was ik ook 15 ofzo. Het is een idioot idee misschien, een vriendin van me keek me aan alsof ik geschift was toen ik haar over mijn plan vertelde. Gisteren hebben we met het groepje vrienden uren gelopen door amsterdam, de hele stad door, naar het vondelpark, door het park, weer terug. En oh, wat heerlijk, ik voel me zo heerlijk als ik wandel. Na een tijdje voel je wel spierpijn, maar ik vind het zo fijn om te lopen, lopen, lopen. Door het bos, de stad, het maakt me niet zoveel uit. Met doel, zonder doel. Toen ik klein was en Alleen op de wereld las, wilde ik het liefst meteen nog met een knapzak de wereld in. Ja, dat moet ik zeggen, maffe ideeën had ik eerder. Maar nu ben ik 18. Ietwat verantwoordelijker, zelfstandiger, maar bovenal, ik kom altijd overal weer uit en heb van mijn vader notabene hij die kalmeringsmiddelen gebruikte geleerd kalm te blijven. En mijn moeder neemt me serieus. Én ik neem mezelf serieus. Miljoenen mensen zijn me voorgegaan. Zowel religieuzen als nietreligieuzen. Mannen, vrouwen, alleen of gezamelijk, op de fiets of te voet. Er bestaan duizend boekjes die je de weg voorschrijven, en vanaf Spanje staan overal borden en stickers langs de weg. Goedkope overnachtingsmogelijkheden genoeg, en wanneer je een soort santiago-paspoort neemt, dan kan je in kloosters slapen. Gemiddeld loop je er vanaf Nederland een maand of 3 over. Als ik rustig aan doe, wat langer. Stop ik een jaar met mijn studie, werk ik wat, loop ik wat. Hm. Ik heb welliswaar een heel serieus plan in mij. Tuurlijk loop je je poten kapot, vervloek je je blaren, denk je verdomme waar ben ik aan begonnen. Maar het idee, de wijde wereld! Te voet, met alleen noodzakelijke spullen. Als vrouw/meisje onderweg schijnt het niet "gevaarlijk" te zijn. Duidelijk kleden als een pelgrim/landloper/backpacker, eventueel haar millimeteren, dan heb je helemaal nergens meer last van. Althans, toen ik een jaar geleden zo goed als kaal was keek geen enkele gast naar me om, en nu ik weer langer blonder haar heb wel. Maar dat zijn praktische zaken die later komen he. Als je je zelf dat aan doet, zo'n 3 a 4 maanden lang elke dag 25 km lopen, moet je wel een hele duidelijke motivatie hebben. En misschien dat de wereld me dan éindelijk eens niet aan komt waaien? Ik zeg vaak, ik ben een zondagskind, mijn studie lijkt zich soms vanzelf te halen, ik kom nooit liefde geld onderdak aandacht eten te kort. Ja soms een beetje blut, maar op een of andere manier red ik me ál en ál en ál tijd. Als onkruid ? Who know, who knows. Hmmmmmmmmmmmmmmmmm, de studie maak ik heus wel af, en kan best een jaartje wachten?
|
![]() ![]() Eng, hm, daar had ik nog niet over nagedacht. De "camino" is vol met reizigers, volgens verhalen die ik lees op bijv. weblogs maak je heel makkelijk contact. Ik maak sowieso snel contact met andere mensen. Leuke jongens in de trein je bed inslepen bijvoorbeeld ![]() Mijn moeder wil het eerste stuk meelopen. Maar dat is in Nederland, als je nog leuk bij vrienden/kennissen/familie kunt overnachten. Ach, onkruid vergaat niet? Het ergste zie ik dan nog eerder op tegen het werken. Ik heb wel wat geld gespaard maar dat wilde ik ook voor buitenlandstage gebruiken. Van dat hersenloze werk doen, en dan niet 1 dag per week, maar fucking 5. Maar wel met een doel in je hoofd, dat scheelt, dat scheelt. Ach, ik zie wel. Misschien denk ik morgen wel; dat het gewoon een idioot idee is als zoveel andere. Waarschijnlijk zou ik daar spijt van krijgen, in de psychologie magazine las ik zelfs dat je meestal spijt krijgt van dingen die je níet doet, die je laat, niet zozeer van maffe beslissingen. Nu ben ik jong, valt vrij makkelijk te regelen, stel dat je een vast contract hebt (oh wat klinkt dat eng). Dus beter geniet ik van mijn jeugd/adolescentie als een bever, doe ik maffe shit, beleef ik vanalles en nog wat, lach en chill ik veel, maak ik me niet te druk, en maak ik tijd voor bijzondere ervaringen.
|
Ik word echt gek. We hebben een quiz gemaakt voor ons symposium, maar hij klopt van geen kanten. Eerst had ik alle spelfouten en kromme zinnen eruit gehaald en nu ik de helft heb uitgeprint zie ik opeens dat twee vragen gewoon fouten zijn en van geen kant kloppen! Syndromen verkeerd geschreven en 'een' en 'geen' door elkaar gehaald. Ze moeten niet van mij verwachten dat ik dat ook allemaal weet, ik doe al godallemachtig zoveel voor dat symposium! Iedereen heb ik op weg geholpen, gerust gesteld, stukken verbeterd en nagekeken, drukker geregeld, iedereen te woord staan en aan zoveel mogelijk dingen zodat er zo weinig mogelijk fout kan gaan. Jezus en dan is dit nu gewoon fout. Die 20 pagina's aan papier en inkt boeit me niet zo, maar als ik het niet had gezien en gewoon 40 keer op printen had gedrukt was het vrijdag in de soep gegaan en hadden we gefaald!
Zucht, was iedereen maar zoals ik. ![]() |
![]() |
|
@IcedEarth: Haha, ik wilde dat ik kon dat wat jij allemaal wil. Maar m'n moeder zou me in een gesticht stoppen als ik dat voor zou stellen. Het lijkt me echter zo leuk eens helemaal alleen in de wereld te staan, en dan niet alleen als zielig, maar alleen om je eigen weg een tijdje te volgen zonder dat iemand je opdringt wat je moet gaan doen. Echte vrijheid. <3
|
![]() |
|
Pff, ik heb me echt uitgesloofd met de training. Dat geeft zo'n lekker voldaan gevoel, als je dan zo moe thuis zit. Ik ben wel blij dat ik met de auto gegaan was
![]() Morgen komt mijn stagebegeleider kijken voor mijn tussentijdse beoordeling en gesprek en daarna ga ik mijn proefjescircuit doen. Ik vind het wel fijn dat ik na maandag niet meteen dinsdag weer aanwezig was, heb ik ook even de rust in mijn hoofd gevonden om alles te relativeren. En het gaat echt wel goedkomen. Het hoeft (en kan) ook niet in één keer goed, ik ben ten slotte pas derdejaars, die pas 70 dagen stage heeft gelopen in totaal... Het is leuk en ik ga het halen, ik kan het wel! *praat zichzelf even extra positieve moed in voor morgen* |
![]() |
|
Verwijderd
|
IcedEarth, dat is echt een superleuk plan.
Nu moeten we over 5/6 weken een presentatie houden. ![]() ![]() ![]() Soms heb ik echt het gevoel dat mensen me stom vinden, dat ik niks goed doe, enz. Ik ben altijd zo bezig met wat anderen van me denken en dan zeggen ze wel dat ik een hartstikke leuke meid ben, maar dan denk ik: zeg je dat omdat je het meent, of omdat je wilt dat ik ophou met zeuren. Dan word ik echt gek van mezelf. Want ik vind mezelf stom, lelijk, dik, enz. En ik weet niet hoe ik dat moet veranderen. Dit is wel een enorme klaagpost, maar ik kan gewoon ff niet iets positiefs bedenken. |
![]() |
||
Citaat:
En die artikelen ga ik NU lezen. Best netjes nog, toch ![]()
|
|