Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat goed lienepien, gefeliciteerd!
![]() En haaaha ik heb mijn ethische kwestie af olee. \o/ Ik trek misschien wel te snel conclusies maar daar sleutel ik later nog wel aan, nu mag ik eindelijk die hele opmaak doen. <3 En plaatjes invoegen en alles en dát is wel leuk. Oh maar eerst overal een inleidinkje bij schrijven. Olee. ![]()
||
Citaat:
![]() En ik heb vandaag op school netjes gewerkt dus nu even afmaken en dan hoef ik niet meer te stressen. Morgen vroeg weekend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat was je onderwerp? En verder, idd. Ik moet vanavond ook nog reizen en vanaf het station 20 min. naar m'n vriend z'n huis lopen omdat hij me niet kan ophalen, dus zolang moet het nog wel even droog blijven, wind kan ik wel hebben, de trein hopelijk ook. OT: weer superingewikkeld college gehad. Of ze zijn gewoon enorm aan het overinterpreteren, iets waar ik sowieso al niet aan doe. Maar het kwam erop neer dat ik de tekst weer niet helemaal begrepen had. Volgend college mag ik leiden, een soort referaat, dus dan bepaal ik wat we gaan behandelen en welke punten belangrijk zijn ![]() Het zou fijn zijn als ik vandaag nog wakker zou worden...heb al 2 kopjes koffie op, maar voel me nog steeds duf. En ik heb helemaal geen zin om nu wat te gaan doen eigenlijk en al helemaal niet in dat stomme boek voor m'n scriptie, wat 3 weken geleden al uit had moeten zijn. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgende maand nog een afspraak met de therapeute, en als het dan nog steeds zo goed gaat als nu, volgt er ontslag
![]() ![]() Ik vóel me ook echt beter. Natuurlijk val ik soms een beetje terug, maar ik kan me daar zelf weer uithalen, en dat is precies wat de bedoeling is van die therapie, want terugvallen ga ik toch. |
![]() |
|
![]() |
Brr, het wordt nu echt serieus... Vandaag mentor-gesprek gehad en morgen een gesprek met een psycholoog, vriendje-lief belde er net over... En ik heb haar nog steeds niet gesproken, terwijl het ondertussen al donderdag is verdorie. Het had dinsdag al moeten zijn... Maar het bij-geen-gehoor-nummer en hem durf ik nog steeds niet te bellen
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() OT: Ojee ik SOG een beetje, ik had het vaste voornemen om vandaag alles bij te werken maar op de een of andere manier was ik heel moe dus werd ik pas om 9 uur wakker (niet laat, ok, maar voor mij wel ![]() Edit: maar prut nu komt dat liedje langs op mijn afspeellijst en het kan me zo raar laten voelen.
|
Verwijderd
|
Oh ik heb mijn tentamen van vandaag zoooo verneukt. Had ik me al wel op ingesteld, maar had toch stiekem ergens de hoop dat het wonderbaarlijk genoeg tóch goed zou gaan. Had steeds zoiets van 'oooh, dus dát had ik moeten leren uit dat boek' (wat een rukboek is dat toch..). dus op een gegeven moment heb ik maar gewoon lukraak wat dingen ingevuld en naar huis gegaan.
En zou morgen naar sauna gaan met vriendjelief met 50% korting jeeeej! maar nou is het helemaal vol. nu gaan we dan misschien toch voor meer geld wél morgen en dan naar zutphen. en ook eten. want ik 'moet' morgen ontspannen. niet zondag pas, want dan ben ik me alweer aan het druk maken voor het volgende blok. en ik heb hongerrrr |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een stomme familie, stomme mensen om me heen, stom werk - gewoon een stom, nutteloos, achterlijk leven. En het irriteert me mateloos. Vandaag intakegesprek gehad, kwam weer nogal neer op mijn nogal verontrustende levensgeschiedenis delen. Volgende week deel twee, mag ik alsjeblieft een beetje sceptisch zijn?
|
![]() |
|
Whoeeeeh ik ben echt te vrolijk
![]() En nu moet die storm ook gewoon ff wachten tot in dit weekend want dan kan ik morgen nog gewoon post bezorgen ![]()
|
![]() |
Grr
yes, 1e uur vrij EN DIE LEUKE LERAAR ![]() Maja, het moet niet erger worden dan het nu is die gevoelens iig als hij eens wist ![]() volgens mij stel ik me maar aan xD eigenlijk wil ik helemaal geen 1e uur vrij ![]() dat heeft ook wéér met hem te make O.o maarja bijnna weekend |
![]() |
|
![]() |
Vanmiddag waren een paar klasgenoten boos op msn. Ze zeiden dat ik op school moest zijn, vroegen waarom ik er nooit was, waarom ik mijn afspraken niet na kom. Ik word dan zo boos op mezelf. Ja, waarom kom je nooit? Waarom verpest je het steeds? Klasgenoten lijden er ook onder.
Misschien kan ik maar beter stoppen met school, het wordt toch niets zo. Ik moet maar gaan werken. Met werk een ritme opbouwen, zonder dat ik ook nog allemaal huiswerk en opdrachten moet doen. En werken moet ik wel, anders heb ik geen geld. Ik heb geen zin meer in die school, ik ga me er alleen rot door voelen. Omdat ik het steeds weer verknal, steeds weer ga spijbelen, mijn zelfvertrouwen gaat dan weer omlaag, dan ga ik mezelf in mijn kop weer afkraken, dan ga ik weer op mezelf lopen schelden, en dat wil ik niet. Dat deed ik niet meer en ik wil niet nog eens mezelf constant de grond in boren. Ik ben alles momenteel echt even totaal zat. Ik heb zo de behoefte om weg te lopen, om de trein naar Berlijn te pakken en daar in mijn eentje een paar dagen rond te sjouwen. Als ik genoeg geld had was ik dit weekend gewoon weer naar Berlijn gegaan. Ik moet me eens op mezelf richten. Misschien weer wat intensievere therapie, dan de gesprekjes die ik nu heb. "Heb je nog gebruikt?" "Ja beetje geblowd." En daarna beetje lullen over de dingen die ik afgelopen tijd heb gedaan en dan weer naar huis, dat schiet ook niet op. Ik moet aan mezelf werken, aan discipline opbouwen, aan motivatie werken, mijn leven anders indelen. Het is leuk, hoe ik leef, en je bent maar een keer jong, maar toch. Elk weekend dansen, vaak blowen, bijna elke dag drinken, vaak doordeweek nog even naar de kroeg, mijn scharrel, allemaal leuk, maar heeft het wel zin, is het wel goed? Misschien moet ik maar een einde maken aan het gekloot van hem en mij. Misschien moet ik even geen jongen om me heen. Twee jaar geleden kreeg ik wat met T., toen dat uitging rommelde ik met J., toen kwam daar een einde aan, scharrelde ik met hem en beetje zoenen met andere jongens, toen kreeg ik wat met J., dat ging na 13 maanden uit en begon ik weer te klooien met hem. Al twee jaar zijn er steeds gozers in mijn leven en misschien is dat niet goed. Dan ben ik te veel met de ander en 'ons' bezig en te weinig met mezelf. Ik heb echt even geen flauw idee van wat ik moet doen. Wil weg maar dat kan niet, moet gewoon door, moet gewoon naar school, maar zie zo op tegen morgen. Blegh. Ik wil gewoon even in mijn eentje weg. ![]()
|
~lienepien~: goed van je scriptie
![]() Redhair: je kan ook dit jaar stoppen met school, gaan werken, aan jezelf werken, een ritme opbouwen. Zodat je volgend jaar opnieuw kan beginnen en het dan wel lukt? Heb je al met een decaan/studiebegeleider overlegt? Ik weet niet of je nu veel achterstand hebt, misschien is dat wel in te halen. Of heb je meerdere vakken, dan kan je er ook voor kiezen een vak te laten vallen en je op een vak richten, zodat je in ieder geval een vak haalt. En een weekje bij je moeder slapen helpt misschien ook wel. Dan krijg je in ieder geval weer een beetje ritme. Ik weet niet of je iets aan dit advies hebt. Maar niet opgeven hoor, en je moet ook niet rot laten voelen door school want daar schiet je niks mee op. Ik reis al twee maanden met de trein, nooit echt vertraging (soms vijf minuten, maar dat is altijd de trein van 6:51, die is standaard vijf minuten later en haalt dat onderweg ergens in), en vandaag had ik tentamen en moest ik dus op tijd zijn, heb ik een half uur vertraging. En echt om een domme reden. Iemand had geen kaartje met ze werkte niet mee dus moest de spoorwegpolitie komen. En de trein moest blijkbaar wachten op de spoorwegpolitie. We stonden al bijna tien minuten stil toen ze eindelijk eens gingen omroepen wat er was (maar die vrouw stond volgens mij buiten vlakbij mijn coupee, want daar was ook een conducteur en toen ging iemand vrargen wat er was en die vertelde het tegen ons). Toen zeiden ze dat we tien minuten vertraging hadden, maar doordat we vertraging hadden moesten we onderweg ook weer stoppen en moesten we bij Utrecht een ander perron dus ik kwam een half later aan dan ik aan had moeten komen. Toen had ik daardoor de bus gemist die ik zou nemen en ook mijn medereisgenootje naar de tentamenzaal. Gelukkig kwam ik in de bus ook iemand tegen die ik kende en erheen moest. En we waren echt precies op tijd, want ik ging zitten en keek op de klok en toen was het een uur. Maar dat was wel stressen in de trein en de bus, de hele tijd op je horloge kijken. Tentamen zelf ging wel goed. Terug in de bus was het heel druk en ik was pas vijf uuur op het station en moest een kwartier wachten (net de trein gemist), en het was heel druk en nu ben ik moe maar ik moet nog zoveel leren. Ik heb net even samenvattingen doorgelezen die op het internet staan, en ik ga er maar mee stoppen. Het is veel te veel en te moeilijk om nu nog te leren. Het is een beetje mijn schuld, want ik had eerder moeten beginnen. Maar het is ook een beetje de schuld van de universiteit, want ik loop al sinds het begin niet bij omdat ik moest wennen en daarom had ik het maar opgegeven zodat ik met een vak helemaal bij zou lopen. Ik vind het echt kut dat ik niet goed heb geleerd, maar daar kan ik nu niks aan doen. Dus ik ga niet meer leren vandaga hoor, want dat blijft toch niet hangen. Volgende periode ga ik heel hard werken. Met statistiek loop ik bijna bij, voor het project nog niks gedaan en dat moet ook en dan een nieuw vak. Maar het is volgens mij wel minder dan twee blokken en een lijn. Ik hoop zo dat ik die kamer van dinsdag krijg. Als hij in het echt ook bevalt. Ik hoop het echt, want het scheelt me minstens een uur reistijd. En ik hoop dat het tentamen van vanmiddag heb gehaald. Ik denk het wel, maar ik durf dat eigenlijk niet te denken want dat voelt alsof het een slecht teken is en arrogant en dan valt het zo tegen als ik het niet haal. Morgen word een hel. Vroeg opstaan en een tentamen verpesten. Maar daarna lekker om twaalf uur weekend.
|
@Heksjuh: goed dat je hebt besloten er niet te veel energie meer in te stoppen. Anders is het toch alleen maar frustrerend als je het niet haalt. Desondanks veel succes morgen, zet 'm op!
OT: Damn ik ben echt te erg. Ik heb net zowaar een sms'je verstuurd aan B. (Mijn zus: 'hallo! het is toch geen sollicitatiebrief!' toen ik erover vroeg.) Ik vind het wel een beetje eng, slaat nergens op. Nu ga ik braaf aan mijn leerwerk en practica voorbereiden, want ik moet morgen echt weer extreem vroeg weg.
|
![]() |
Vrolijker kon ze me echt niet maken, echt ik hou hier zo van!! Ze hebben binnen nu en een maand al een huis, whááááát
![]() ![]() ![]() ![]() Oh en ik heb zooon zin in de bruiloft waar ik van ze op móet komen, hahaa ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 08-11-2007 om 20:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik voel me niet meer zo alleen
sorry dat ik 6 jaar achterloop, sorry, zeg ik tegen mezelf, maar ik geniet iig, en ik ga met mensen om die er ook zo over denken, en die probeer ik zoveel mogelijk te vinden ![]() en soms is dat gewoon zwaar mijn harde kant vecht tegen mijn lieve menselijke kant. oef. |
![]() |
|
![]() |
Jaaa ik stop met school. Vet relaxe beslissing, ik ben gewoon al wakker. Fuck dat klotegroeiboekje, geen stage meer zoeken. Zometeen naar school om de laatste opdrachten in te leveren die ik in een groepje moest maken en dan naar mijn leertrajectbegeleider, als hij er is tenminste. Normaal wel op vrijdag.
Gisteravond sprak ik nog een vriend op msn en toen vroeg hij of ik mee ging naar mijn oude stamkroeg, daar nog even heen geweest. Onwijs leuk, met R. en F., mijn lieve oude vrienden. We zijn gewoon dik anderhalf jaar terug. Kloten in de kroeg met R. en F., hij die mijn scharrel is, alsof de tijd heeft stilgestaan. Ik woon alleen niet meer thuis en ben niet meer aan de pep, verder is alles zo'n beetje hetzelfde. Whoe! ![]() En vanavond komt D. en dan gaan we even naar een vriend van mij want van hem krijg ik mdma en dan gaan D. en ik vet relax weer eens aan de mdma, dat is echt super lang geleden, zeg. Lekker spacen en chillen en vaag worden, daar heb ik echt zin in. Vandaag dus ook maar geen ritalin, lijkt me niet zo'n goede combinatie met mdma.
|
7 weken lang heb ik me ingehouden, ben ik niet gaan flippen terwijl een jongen uit mijn werkgroep me steeds maar weer meer stress bezorgde... En nja, gisteren was echt de druppel dus. Hij ging overal tegenin, keek mij en de anderen alleen maar op de vingers en had commentaar (terwijl hij de dingen zo slecht maakt dat de mensen die alles zouden corrigeren nog meer corrigeerwerk had aan dat van hem, dan zo'n beetje alles bij elkaar...
En nja, een jongen was het nog eerder zat dan mij en die liep weg en ging ergens anders zitten, zo pissig was die, terwijl die ook bezig was met de presentatie en nja, ik was na 45 minuten ook nog helemaal niets verdergekomen door al dat gezeik van die jongen. Nja, toen ben ik naar het lokaal gegaan, heb met de jongen die weg was gelopen gepraat en het had voor ons beiden geen zin meer om verder te werken op school aan die presentatie. Ik was het gezeik ook helemaal zat, zaakje ingepakt en in het lokaal samen met die jongen en nog wat mensen film gaan kijken. Vervolgens komt C (de jongen die helemaal niets deed en ons van het werk afhield, terwijl wij alle moeite deden om een beetje fatsoenlijk door te werken) binnen en vraagt waarom we niet aan het werk waren.... Dat was voor mij en een andere jongen uit onze werkgroep echt de druppel. Toen kreeg hij echt van twee man tegelijk de volle laag, althans zo leek het voor de rest. Want dit was nog heel erg ingehouden. Nja, in de trein zat C. aan de andere kant van de wagon uit het raam te staren, wss voelde hij zich kut, maar dat vond ik helemaal niet erg. We hadden volledig het recht om na 7 weken alleen maar gezeik, waar we heel rustig op reageerden en al die fouten die hij maakte en niet corrigeerde (die wij dan maar weer corrigeerden), eens tegen hem uit te vallen, ook al was dit nog maar een lichte uitval. Het was voor hem maar goed dat de mensen in de klas zeiden dat we buiten maar ruzie moesten maken... Mja, die ruzie had toch niet echt zin. Hij begon nu iig niet te zeiken over alles... Dat luchtte best wel op...
|
Zooo, er gebeurt weer veel hier zeg
![]() @Lienepien: WOW een 9 voor je bachelorscriptie is gewoon echt té goed! ![]() ![]() @Redhair: Nou heb je mooi tijd om volgend jaar met IcedEarth mee te gaan lopen ![]() ![]() @OT: Hmm. Gisteren ruzie met vriendje gehad, waarbij hij me ging negeren en ik vet hard moest huilen want blijkbaar is zeggen wat je ergens van vindt--> genegeerd worden. En toen gign hij me troosten en zn excuses aanbieden, want hij was inderdaad fout en kinderlijk boos enn.. hmja. Ik weet wel dat ik gelijk had, maar tóch ga ik dan twijfelen als hij zo doet. Hij weet teveel van mn zwakke plekken. Verder ga ik vandaag met mn moeder lunchen.. voor het eerst sinds 2.5 maand zie ik haar weer. Ben benieuwd. Ik wil niet. Voel me niet stabiel. En de dokter was ook weer eens niet te bereiken. Zucht ![]()
|
Toen ik drie kwartier geleden opstond en uit het raam keek, was het hier blauw en zonnig. Althans, aan de ene kant van het huis. Aan de andere kant hing een mega donkere lucht met een regenboog. 5 minuten later hagelde het heel hard en werd alles wit en daarna regende het en nu is het weer droog en bewolkt, maar toch vrij licht. Leuk weer dit (om er binnen naar te zitten kijken)
Ik ben voor mijn doen mooi op tijd opgestaan en ik ga nu hard aan de studie. Ik wil echt dat boek voor m'n scriptie uit. Nog 54 pagina's en ik weet nu al dat ik dat niet ga redden vandaag, gezien mijn leestempo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moet nu productief bezig gaan! Vanmiddag werken.. Moet mijn tijd nu dus besteden aan studeren... Op dit moment raast de wind langs het huis, wat mij betreft mag het weeralarm ingezet worden. Heb ik een reden om thuis te blijven
|
@ Redhair, an sich wel jammer dat je met school stopt, maar eigenlijk, als je toch hbo wil gaan doen is een paar jaar spw wel je reinste tijdsverspilling. Succes met werk zoeken!
ot; ik heb het aller aller aller vaagste mailtje ooit ontvangen. Had 'n beetje sjans woensdag op een filmavond, en ik moest mijn emailadres op schrijven.ookee. Echt een heel vaag emailtje, de mafste beeldspraak met daarin de paar kleine dingetjes die hij van mij weet verwerkt. Het is echt een spacekees volgens mij, althans, hoe verzin je zoiets nuchter?! Ik wil wel terug mailen maar ik kan echt niet zo'n idioot mailtje terug sturen.......hmmmmmmmmmmm. hahahahaah. ik weet het niet. Ik ben nog ziek maar heb auto gereden ging best goed.
|
Verwijderd
|
@ coopergirl: ik snap dan ook echt niet waarom ze per se de boreel op woensdag open laten gaan en waarom iedereen er ook per se dán heen wil. En het is stom dat het de boreel heet omdat het teveel op bordeel lijkt en ook nog eens 100m van de hoeren af zit..
@ Redhair: ik hoop dat deze beslissing je lucht geeft en dat het écht de goede beslissing is. ik zeg dus niet dat dat niet zo is he, ik hoop dat je er geen spijt van krijgt. Maar ik snap inderdaad wel dat je op het mbo niet op je plek bent. Zou je niet, als het mag, eerder al naar het hbo willen? volgend jaar al? misschien dat er iets te regelen is? OT: belachelijk. ik heb mijn tentamen gehaald? door gewoon lukraak wat dingen in te vullen die ik wel leuk vond? en nu heb ik sowieso een 5 en in combinatie met een 10 die 10% meetelt afgerond dus iig een 5.5 dus ik heb het gehaald? Slaat nergens op, maar ik ga niet zeuren. Of eigenlijk zeur ik wel, maar niet daarover. Ik heb helemaal geen zin in vandaag. Dit zou dé ontspandag worden van vriendje en mij, maar ik voel me niet ontspannen. De hele dag naakt in de sauna en iedereen kan me zien en ik weet niet hoe ik dat moet doen met eten vandaag? en vandaag is weegdag maar gister besloten om toch met vriendje bij hem te slapen (want ik had gister ook uit gebreid gegeten in restaurant) en morgen kan ik ook niet wegen en pff dat maakt me nerveus dat ik het gewoon niet wéét. En het regent. En ik moet nog ontbijt halen. En ik ben mega ontzettend blut en heb overal tekorten enzo. En dat maakt de drang om daadwerkelijk eten te kópen nog minder groot, want ik héb al geen geld... nou goed, vriendje moet ook eten. en ik ook. ontbijten is goed voor je. na gister zou het beter gaan. geen tentamenstress. maar ik moet voor mijn gz opleiding hoge cijfers hebben en die heb ik nu dus niet gehaald dus nu moet ik komende blok echt gaan knallen. en mijn huis is een zooi. en ik maak me zorgen om geld. ik maak me op het moment overal druk om en ik wil heel hard wegrennen. niet doen, nu douchen. aankleden. eten kopen. ontbijten. ontspannen..werkt vast goed 'ik móet ontspannen'.. ![]() |
![]() |
|
Ik voel me zo voldaan en zo relaxt. Deze drie dagen gaan echt voelen als een vakantie. Niets leren, lezen en schrijven voor mijn studie, maar alleen maar ontspanning. Want ik kan gewoon niets doen.
![]() Gister ging m'n tentamen redelijk. Ik had wel maar 6 fout van de 30 bij m'n meerkeuze, dus voor dat onderdeel heb ik een 7,8. ![]() ![]() Maar wieej, maar 6 fout terwijl ik bij de tussentoets 12 fout had. Ik vind het al een prestatie opzich. ![]() En nu moet ik nog een hippe foto zoeken/maken voor de jvt1-installering woensdag tijdens de alv. Hoe maak je een hippe foto? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hoewel je er niet heel enthousiast over doet: toch gefeliciteerd met het behalen van je tentamen! En sterkte met de stress, hopelijk kun je ergens wat rust vinden.
||
![]() |
Citaat:
![]() Yana, hehe, ik ben niet zo'n wandel iemand, niet voor zulke afstanden in ieder geval. Ave en IcedEarth, dit is de juiste beslissing. Whooe, ik ben geen student meer! Ik fietste door de regen naar huis met een dikke glimlach op mijn gezicht. Dit is goedgoedgoed. Mijn leertrajectbegeleider vond het een goede beslissing. Hij snapte het heel goed, zag aan me dat ik dit echt wilde, zag aan me dat ik het niet als een mislukking zag dat ik ermee kap, maar dat het een goede beslissing is. Hij zei dat ik vol goede moed was begonnen, ik echt naar school wilde, maar dat het blijkbaar toch te veel van mezelf gevraagt is. Ja, dit is echt goed. Als mijn moeder zelfs zegt dat ik maar moet gaan werken als ik dat wil, en als mijn leertrajectbegeleider het een goede stap vindt, dan weet ik zeker dat ik het juiste heb gedaan. Ik probeerde het, het gaat niet, dan ga ik niet verder proberen, want dat werkt nu gewoon even niet. Mijn coach zei ook dat het misschien wel beter was. Bye school, bye klasgenoten. Ik ben vrij en dat voelt relax. School komt later wel weer. Nu werk zoeken en werken. Yes. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Mooi dat je tevreden bent met de keuze die je gemaakt hebt ![]()
|
Voor vandaag, dan zit er weer een beetje druk achter:
- - - - - - - - Lessen voorbereiden --> deels gedaan; 2 zijn er af van de 6 - ICT-opdrachten beginnen - Verder gaan met OJW-opdrachten - Verder gaan met BV-opdrachten - Podotherapeut zoeken hier --> net een mail gekregen van CZ, waarin ze mijn vraag weer niet beantwoorden. maar weer wachten op het antwoord op de nieuwe mail dus. waarom is het zo moeilijk om gewoon een duidelijk antwoord te geven?! - - Strijken - - Vriendje ophalen! (nou ja, dat is vannacht, maar toch) Edit: ik heb intussen wel de afscheidspresentjes voor de kinderen van mijn stageklas bij elkaar gedaan, maar ja, dat stond niet op het lijstje... En intussen heb ik ook nog een was gedraaid en de planten water gegeven. Laatst gewijzigd op 09-11-2007 om 20:07. |
![]() |
|
het gaat beter tussen mijn 2 katten
![]() ![]() ![]() En ze lijken zo op elkaar, is echt supermooi om te zien. Ik moet mijn portfolio inleveren.. digitaal.. nu vond ik dat al onhandig. Maar nu kan ik niet eens op sharepoint komen (site van school waar alles op staat) laat staan op mijn portfolio.. lekker hoor. Maar de papierenversie heb ik bijna af, nu nog wachten op de goedkeuring van de stagedocent. En ik moet naar de apotheek... maar die is een half uur fietsen, dus ik ga wel met de bus.. ik ga vanavond eten met een vriendin en morgen moet ik uit eten.. ![]() ![]() ![]() oh, ja.. en ik zou deze week uitgenodigd worden voor die therapie.. mooi niet dus.... Hoe krijg ik er dan ooit vertrouwen in..maar ja.. Laatst gewijzigd op 09-11-2007 om 11:15. |
![]() |
|
het is pas 20 over 1, maar het voelt alsof het al 5 uur is.
![]() Ik heb scheikunde heel erg verknald, maar gelukkig krijg ik vanaf heel binnenkort nu wel bijles. ![]() Ben blij met m'n bio cijfer. Ik merk wel dat het dit jaar echt is óf fout (4/5'en) óf goed (7/8en) en niets er tussen in. Tot nu toe dan. Best vaag. ![]() Vanavond feest, en nog geen zin. Moet verkleed, maar weet niet als wat. Dus dan maar niet verkleed. Ookal is dat ook raar.. ![]() ![]() En ik wil chocola en chocola en heel veel chocola en lekkere dingen en 3 dagen lang slapen en niks aan m'n hoofd hebben. Onmogelijk alleen, helaas. Could it be, that we don't have what it takes?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |