| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je probeert het gewoon voor jezelf te verklaren, maar feit is wel dat je er lang over deed om het plaatje de andere kant op te zien gaan. En zelfs als je even gemakkelijk 'beide' richtingen ziet, zegt dat nog niks over rationeel, emotioneel of kunstzinnig vermogen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
. ik heb links en ik moet wel wat moeite doen voor rechts. ik had mijzelf in eerste instantie wel op zeker rechts gezet, zo ziet men maar weer.
|
||
|
|
|
|
Tegen de klok in. Toevallig zag ik dit ding laatst ook op een andere site staan, maar daarbij werd niet over andere hersenhelften gesproken. Ik kan hem ook mee laten draaien, dan moet je op de voeten letten. Heel wazig
|
|
||
|
Citaat:
Maar goed, ik zie dat mensen hier wel heel zwaar tillen aan m'n uitspraak waar ik nauwelijks over nagedacht heb, terwijl er anderen in het topic zijn die iets soortgelijks hebben gezegd. Zo'n testje is natuurlijk niet erg serieus te nemen.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik vind het nogal hypocriet van iemand die steeds loopt te zeiken op alfa-studies dattie de pretenties van anderen aanwijst. Iets met pot en ketel en zwart.Goed, ik ga niet meer offtopic. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|