Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2007, 18:18
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Je hebt de arrogantie duidelijk van je technische vader.
wat is er zo arrogant aan dan het is gewoon een constatering.

Jij bent trouwens wel de laatste persoon die wat mag zeggen over mijn zogenaamde arrogantie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2007, 18:27
Verwijderd
Citaat:

Jij bent trouwens wel de laatste persoon die wat mag zeggen over mijn zogenaamde arrogantie.
Het is gewoon nogal pretentieus om te zeggen dat je "én logisch en wetenschappelijk én kunstzinnig aangelegd". Als je nu een aantal wetenschappelijke publicaties en succesvolle kunstuitingen op je naam zou hebben...

Verder zie ik niet in waarom ik niks mag zeggen over jouw "zogenaamde" arrogantie. Mag een Klini-clown ook niet tegen een andere clown zeggen dat hij een clown is?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 18:53
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Kazet, ga niet weer offtopic.
Oud 12-11-2007, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Kom op, zeg. Het is wel een hele globale (en dus nergens op slaande) constatering. Iedereen kan wel van zichzelf zeggen dat ie logisch denkt én kunstzinnig is aangelegd. Net zoiets als dat je zegt: ik heb een stoere, maar ook gevoelige kant. Dat slaat ook op vrijwel iedereen. Alsof je cold reading op jezelf toepast.

Je probeert het gewoon voor jezelf te verklaren, maar feit is wel dat je er lang over deed om het plaatje de andere kant op te zien gaan.

En zelfs als je even gemakkelijk 'beide' richtingen ziet, zegt dat nog niks over rationeel, emotioneel of kunstzinnig vermogen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Kazet, ga niet weer offtopic.
Sorry, ik ben gewoon zo gevoelig en dan spelen de emoties snel op. Rechterhersenhelft, hè.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 20:45
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
N00dles, niet ook beginnen, ja?
Oud 12-11-2007, 22:18
Vice
Vice is offline
Citaat:
Kom op, zeg. Het is wel een hele globale (en dus nergens op slaande) constatering. Iedereen kan wel van zichzelf zeggen dat ie logisch denkt én kunstzinnig is aangelegd. Net zoiets als dat je zegt: ik heb een stoere, maar ook gevoelige kant. Dat slaat ook op vrijwel iedereen. Alsof je cold reading op jezelf toepast.

Je probeert het gewoon voor jezelf te verklaren, maar feit is wel dat je er lang over deed om het plaatje de andere kant op te zien gaan.

En zelfs als je even gemakkelijk 'beide' richtingen ziet, zegt dat nog niks over rationeel, emotioneel of kunstzinnig vermogen.
Maar denk jij dat het mogelijk is om aanleg te hebben voor zowel logisch denken als kunstzinnig zijn.
Oud 12-11-2007, 23:40
Verwijderd
Citaat:
N00dles, niet ook beginnen, ja?
Ik vind het niet echt offtopic. Niet dat ik er nu hele discussies over wil gaan houden, maar één post kan best.

Citaat:
Maar denk jij dat het mogelijk is om aanleg te hebben voor zowel logisch denken als kunstzinnig zijn.
Mja hoor, in principe wel. Maar het komt zo idioot over als je dat zo even aankondigt op een forum bij een nietszeggende plaatjestest.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 21:28
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
nee, want kunstzinnige mensen zijn niet simpel . ik heb links en ik moet wel wat moeite doen voor rechts. ik had mijzelf in eerste instantie wel op zeker rechts gezet, zo ziet men maar weer.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 21:32
Verwijderd
Leonardo da Vinci.

En om het ontopic te houden: hoe zou hij het plaatje gezien hebben?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 21:35
Martiño
Martiño is offline
De ballerina zou bij hem gewoon stil staan.
Oud 14-11-2007, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Je hebt de arrogantie duidelijk van je technische vader.
Goh, ik ben het een keer eens met Kazet.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 21:20
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Uit het feit dat het mij absoluut niet om haar tegen de klok in te laten draaien kunnen we gerust concluderen dat de lijstjes bullshit zijn.
Oud 14-11-2007, 22:06
snoopy
snoopy is offline
Ik zie alleen tegen de klok in.
Oud 14-11-2007, 22:25
MTpower
MTpower is offline
Zie hem enkel rechtsom, ben al een half uur aan het proberen, maar counter clockwise lukt me echt niet
Oud 15-11-2007, 08:36
Verwijderd
Als eerste zag ik tegen de klok in, na eventjes te kijken kon ik 'm ook de andere kant laten opdraaien.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 08:39
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Tegen de klok in. Toevallig zag ik dit ding laatst ook op een andere site staan, maar daarbij werd niet over andere hersenhelften gesproken. Ik kan hem ook mee laten draaien, dan moet je op de voeten letten. Heel wazig
Oud 15-11-2007, 10:10
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
coolkast ziet hem ook linksom, ondanks dat hij rechtshandig is.
Oud 15-11-2007, 10:38
Femic
Femic is offline
Bij mij met de klok mee, maar geloof er geen bal van dat mijn rechterhersenhelft meer doet ofzo, want ik ben juist géén gevoelsmens.
Oud 16-11-2007, 22:42
Fantôme
Fantôme is offline
ik zie haar echt alleen maar met de klok meedraaien, wat ik ook probeer
Oud 17-11-2007, 18:51
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:

Nou ja, ik was altijd al goed in beide richtingen, zowel wiskunde 'beta' stromingen als tekenen en muziek. Dat zeg ik overigens niet zelf, dat zeggen mijn docenten. Nee, ik heb geen wetenschappelijke publicaties op mijn naam staan. Maar goed, ik zie dat mensen hier wel heel zwaar tillen aan m'n uitspraak waar ik nauwelijks over nagedacht heb, terwijl er anderen in het topic zijn die iets soortgelijks hebben gezegd. Zo'n testje is natuurlijk niet erg serieus te nemen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 18:54
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Het is gewoon nogal pretentieus om te zeggen dat je "én logisch en wetenschappelijk én kunstzinnig aangelegd". Als je nu een aantal wetenschappelijke publicaties en succesvolle kunstuitingen op je naam zou hebben...

Verder zie ik niet in waarom ik niks mag zeggen over jouw "zogenaamde" arrogantie. Mag een Klini-clown ook niet tegen een andere clown zeggen dat hij een clown is?
Tja, arrogantie en pretentieus, so be it dan. Ik vind het nogal hypocriet van iemand die steeds loopt te zeiken op alfa-studies dattie de pretenties van anderen aanwijst. Iets met pot en ketel en zwart.

Goed, ik ga niet meer offtopic.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 21:38
Vice
Vice is offline
Citaat:
Nou ja, ik was altijd al goed in beide richtingen, zowel wiskunde 'beta' stromingen als tekenen en muziek. Dat zeg ik overigens niet zelf, dat zeggen mijn docenten. Nee, ik heb geen wetenschappelijke publicaties op mijn naam staan. Maar goed, ik zie dat mensen hier wel heel zwaar tillen aan m'n uitspraak waar ik nauwelijks over nagedacht heb, terwijl er anderen in het topic zijn die iets soortgelijks hebben gezegd. Zo'n testje is natuurlijk niet erg serieus te nemen.
Ik ben er nog steeds goed in.
Oud 18-11-2007, 04:32
Rob
Rob is offline
Ze draait clockwise.
En hoe ik het probeer, ik krijg haar absoluut niet anti-clockwise, tenzij ik haar voeten afzonder, oid. :\
Oud 18-11-2007, 07:40
Twanos
Twanos is offline
Hij wisselt zo nu en dan om eigenlijk...
Oud 18-11-2007, 12:25
Verwijderd
bij mij gaat ie met de klok mee.. ik krijg m er niet tegenin
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 12:47
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Nee, dat ben ik.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 13:07
Verwijderd
Ze gaat met de klok mee.
Als ik me heel erg concentreer op alleen haar benen kan ze ook wel tegen de klok in, maar als ik dan weer naar haar helemaal kijk, gaat ze ineens weer met de klok mee.
Heel vet om te zien dat ze ineens omdraaid
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 21:18
smilebysugar
smilebysugar is offline
Ja, ik kan haar links- en rechtsom zien draaien. Maar wel na heel lang kijken pas. Eerst was het alleen tegen de klok in..
Oud 18-11-2007, 22:21
snoopy
snoopy is offline
Ja! Ik kan haar nu allebei de kanten op laten draaien!
Oud 18-11-2007, 22:21
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ja, ik kan haar links- en rechtsom zien draaien. Maar wel na heel lang kijken pas. Eerst was het alleen tegen de klok in..
Precies dit dus. Wat zegt dat nou over mij?
Reageren

Regels voor berichten