Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Welk lichaam vind je het mooist? (alleen mannen)
Ik val niet op vrouwen 37 19.17%
A 0 0%
B 28 14.51%
C 16 8.29%
D 46 23.83%
E 6 3.11%
F 26 13.47%
G 7 3.63%
H 16 8.29%
I 2 1.04%
J 1 0.52%
K 0 0%
L 0 0%
M 3 1.55%
Ik vind geen van alle echt mooi... 5 2.59%
Aantal stemmers: 193. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2007, 01:26
Vice
Vice is offline
Citaat:
Of D ziet er gewoon natuurlijker uit en doet niet denken aan beach-bimbo-siliconenmassa.
D staat gewoon op een andere manier op de foto en bij haar zie ik de billen niet zo goed. Zo lijkt het net of ze een platte kont heeft. Ook is haar bikini-keuze een beetje jammer.
H poseert op zo'n manier dat haar vrouwelijke vormen nog meer naar voren komen en ik heb het idee dat ze net een wat vrouwelijker figuur heeft dan D. Daar is niks bimbo aan.
Oud 29-11-2007, 08:48
Verwijderd
Citaat:
D staat gewoon op een andere manier op de foto en bij haar zie ik de billen niet zo goed. Zo lijkt het net of ze een platte kont heeft. Ook is haar bikini-keuze een beetje jammer.
H poseert op zo'n manier dat haar vrouwelijke vormen nog meer naar voren komen en ik heb het idee dat ze net een wat vrouwelijker figuur heeft dan D. Daar is niks bimbo aan.
Ik vind niet dat het lijkt alsof D een platte kont heeft. H heeft wel meer rondingen, maar wel op een manier dat je denkt: dat ziet er iets te gelikt uit (zeker ook door die pose, idd). En bimbo of niet, daar ging het me eigenlijk niet echt om
Oud 29-11-2007, 10:49
Uice
Uice is offline
Citaat:
Alle onderzoeken tonen dat aan.
Hoe verklaar je dan de verschillende schoonheidsidealen door de jaren heen?
Oud 29-11-2007, 11:52
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Alle onderzoeken tonen dat aan.
Bron? Je maakt me nieuwsgierig.
Oud 29-11-2007, 12:08
JS88
JS88 is offline
*twijfelt tussen b en c*
Oud 29-11-2007, 12:20
rx0
rx0 is offline
Wie is de model I? en G & H?

Namen?
Oud 29-11-2007, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Hoe verklaar je dan de verschillende schoonheidsidealen door de jaren heen?
Die schoonheidsidealen zijn bedacht door vrouwen. De smaak van mannen is niet of nauwelijks veranderd de laatste paar millennia.

Verder speelt de sociale status ook een rol bij de voorkeur van een man, hoewel die voorkeur uiteraard van veel kleiner belang is dan bij vrouwen.

Laatst gewijzigd op 29-11-2007 om 15:26.
Oud 29-11-2007, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Bron? Je maakt me nieuwsgierig.
Zie bijvoorbeeld:

http://en.wikipedia.org/wiki/Waist-hip_ratio
Oud 29-11-2007, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik probeer tegen te spreken dat ik de keuze niet heb gemaakt vanwege een laag zelfvertrouwen, maar gewoon omdat dat mijn bewuste smaak is. Niks "onbewust kiezen voor de suboptimale optie".
Hoe kun jij nu weten of je onbewust iets doet? Daar is het onbewust voor.
Oud 29-11-2007, 15:33
Verwijderd
Het enige dat er aan smaak bewezen is, is volgens mij inderdaad die verhouding van 0,70 dacht ik? en dat mensen vallen op symmetrie. Er is niet met onderzoek aangetoond dat alle mannen op platte buiken vallen of op grote borsten.
Oud 29-11-2007, 16:45
Roosje
Roosje is offline
Jamaar grote borsten/ronde billen heeft vast ook wel evolutionair nut? Of ja hoe zeg je dat, ik ben niet zo goed in verwoorden. :x
Oud 29-11-2007, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Hoe kun jij nu weten of je onbewust iets doet? Daar is het onbewust voor.
Ik zeg dan ook dat ik weet wanneer ik iets NIET onbewust doe

En bovendien, ik kan weten dat ik onbewust iets heb gedaan als iemand mij daar op wijst of achteraf door eigen inzicht.
Oud 29-11-2007, 17:57
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jamaar grote borsten/ronde billen heeft vast ook wel evolutionair nut? Of ja hoe zeg je dat, ik ben niet zo goed in verwoorden. :x

ja die waren toch de visule vervanging voor de billen om dat we anders seks zijn gaan hebben ofzo?
Oud 29-11-2007, 21:10
Young Predator
Young Predator is offline
F + D, met voorkeur voor F
Oud 30-11-2007, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Over het algemeen denk ik dat geldt hoe vrouwelijker -> hoe aantrekkelijker. Dus jah, over het algemeen zijn grote borsten, smalle taille en ronde billen wel aantrekkelijker dan kleine borsten, plank, en platte billen. Maar ik denk dat er wel een duidelijke tendens zichtbaar is dat mensen in verschillende perioden en landen wel op verschillende maten van 'vol' vallen. Hier en nu is slank aantrekkelijk, en daar horen automatisch kleinere borsten en billen bij.
Oud 30-11-2007, 14:03
Vice
Vice is offline
Citaat:
Over het algemeen denk ik dat geldt hoe vrouwelijker -> hoe aantrekkelijker. Dus jah, over het algemeen zijn grote borsten, smalle taille en ronde billen wel aantrekkelijker dan kleine borsten, plank, en platte billen. Maar ik denk dat er wel een duidelijke tendens zichtbaar is dat mensen in verschillende perioden en landen wel op verschillende maten van 'vol' vallen. Hier en nu is slank aantrekkelijk, en daar horen automatisch kleinere borsten en billen bij.
Toch kan ik me niet voorstellen dat kleine borsten en billen hier aantrekkelijker wordt gevonden dan grote borsten en ronde billen.
Oud 30-11-2007, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Toch kan ik me niet voorstellen dat kleine borsten en billen hier aantrekkelijker wordt gevonden dan grote borsten en ronde billen.
Hm, volgens mij zijn billen meestal mooier bij slanke meisjes (die dus meestal kleinere borsten hebben) en grote borsten -> eerder dikke (hang)kont?
Oud 30-11-2007, 17:27
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Nou, dat verandert niet echt met de tijd. We zijn nog steeds 'geprogrammeerd' om dezelfde basiskenmerken aantrekkelijk te vinden. Alleen is dat voor een deel ook onderhevig aan cultuur. Dat superslank nu als schoonheidsideaal wordt voorgespiegeld komt omdat door het huidige welvaartsniveau in de Westerse wereld, maar ook bijv. in Azie. Dit omdat rijkere mensen het zich kunnen veroorloven om slank te blijven door o.a. te gaan fitnessen en gezonder te eten. Net zoals "een kleurtje hebben" nu door de overgrote deel vd blanke mensen wordt gewaardeerd - dat heeft ook weer met welvaart te maken. Maar volgens mij is de onbewuste voorkeur van mannen en vrouwen door alle eeuwen heen niet veranderd. Beauty is not in the eye of the beholder, in tegenstelling tot wat er beweerd wordt in het topic...aldus mijn docenten Gedragsbiologie.

Tenminste, dit zijn dan mijn observaties als niet-socioloog zijnde
Oud 30-11-2007, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat verandert niet echt met de tijd. We zijn nog steeds 'geprogrammeerd' om dezelfde basiskenmerken aantrekkelijk te vinden. Alleen is dat voor een deel ook onderhevig aan cultuur. Dat superslank nu als schoonheidsideaal wordt voorgespiegeld komt omdat door het huidige welvaartsniveau in de Westerse wereld, maar ook bijv. in Azie. Dit omdat rijkere mensen het zich kunnen veroorloven om slank te blijven door o.a. te gaan fitnessen en gezonder te eten. Net zoals "een kleurtje hebben" nu door de overgrote deel vd blanke mensen wordt gewaardeerd - dat heeft ook weer met welvaart te maken. Maar volgens mij is de onbewuste voorkeur van mannen en vrouwen door alle eeuwen heen niet veranderd. Beauty is not in the eye of the beholder, in tegenstelling tot wat er beweerd wordt in het topic...aldus mijn docenten Gedragsbiologie.

Tenminste, dit zijn dan mijn observaties als niet-socioloog zijnde
Eh dat is toch wat ik zeg?
Oud 01-12-2007, 12:31
deoxyribose
deoxyribose is offline
Nee, want je zei dat het per tijdperk verschilt waar mensen op 'vallen', en ik was het daar niet mee eens. Het schoonheidsideaal wat in de media naar voren komt is niet hetzelfde als waar mensen écht op vallen.

Oh, en je kan ook slank zijn met grote borsten/billen hoor...ken genoeg meiden die zo zijn.
Oud 01-12-2007, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Nee, want je zei dat het per tijdperk verschilt waar mensen op 'vallen', en ik was het daar niet mee eens. Het schoonheidsideaal wat in de media naar voren komt is niet hetzelfde als waar mensen écht op vallen.

Oh, en je kan ook slank zijn met grote borsten/billen hoor...ken genoeg meiden die zo zijn.
Ik zeg dat hoe vrouwelijker, hoe aantrekkelijker geldt, maar dat de mate van vol waar mensen per tijdperk op vallen lijkt te verschillen. Dat gaat op geen enkele manier in tegen wat jij zei..

En tuurlijk komt dat voor, alleen hebben slankere meisjes gemiddeld genomen kleinere borsten dan vollere meisjes. En dan meer qua cupinhoud dan in verhouding, denk ik, hoewel ik het idee heb dat er ook vaker 95E wordt verkocht dan 95A.
Oud 01-12-2007, 17:22
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
En tuurlijk komt dat voor, alleen hebben slankere meisjes gemiddeld genomen kleinere borsten dan vollere meisjes. En dan meer qua cupinhoud dan in verhouding, denk ik, hoewel ik het idee heb dat er ook vaker 95E wordt verkocht dan 95A.
Nou, ik denk dat dit ook per 'ras' of hoe je het ook wil noemen verschilt. Meiden uit West- en Zuid-Azie hebben grotere borsten en billen bij een slanker lichaam, in vergl met blanke Nederlandse meisjes, bijvoorbeeld. Aldus mijn observaties he.

Maargoed, dit is dan weer offtopic...
Oud 01-12-2007, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik denk dat dit ook per 'ras' of hoe je het ook wil noemen verschilt. Meiden uit West- en Zuid-Azie hebben grotere borsten en billen bij een slanker lichaam, in vergl met blanke Nederlandse meisjes, bijvoorbeeld. Aldus mijn observaties he.

Maargoed, dit is dan weer offtopic...
*jaloers is*
Oud 01-12-2007, 20:54
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
*jaloers is*
Nou, het is soms echt superonhandig, eerder. Ik ben heel klein en tenger maar m'n borsten en billen zijn te groot voor m'n lengte, ziet er soms een beetje raar uit op foto's e.d. Maar verder trek ik me er ook weinig van aan...
Oud 01-12-2007, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Nou, het is soms echt superonhandig, eerder. Ik ben heel klein en tenger maar m'n borsten en billen zijn te groot voor m'n lengte, ziet er soms een beetje raar uit op foto's e.d. Maar verder trek ik me er ook weinig van aan...
Haha, oh, het lijkt me ook nogal onhandig om grote borsten te hebben en ik ben erg tevreden met mijn figuur op zich. Maar soms zou het wel leuk zijn om eens een opzienbarend decolleté te hebben
Oud 15-06-2008, 16:47
lilsaman
lilsaman is offline
H, I
Oud 15-06-2008, 17:04
lilsaman
lilsaman is offline
Citaat:
Haha, oh, het lijkt me ook nogal onhandig om grote borsten te hebben en ik ben erg tevreden met mijn figuur op zich. Maar soms zou het wel leuk zijn om eens een opzienbarend decolleté te hebben

jij zij togh dat je grote cupmaat had laatst in een ander topic volgens mij zij ej iets van e, of f???
Oud 15-06-2008, 17:54
daphne333
daphne333 is offline
a en b, maar ik he niet gestemt maar gewoon zo mijn mening naar voren gebracht
Oud 15-06-2008, 18:48
Verwijderd
Citaat:
jij zij togh dat je grote cupmaat had laatst in een ander topic volgens mij zij ej iets van e, of f???
Eehhhh grapje. Was dat die up waard?! En toch maar niet geaccepteerd.
Oud 15-06-2008, 19:27
lilsaman
lilsaman is offline
Citaat:
Eehhhh grapje. Was dat die up waard?! En toch maar niet geaccepteerd.
welke was grapje, dat ze groot zijn of klein?.
niet geaccepteerd op msn of wat bedoel je?
Oud 15-06-2008, 21:39
Qimm
Qimm is offline
Jezus anders ga je níet mensen stalken ofzo kánsloos.
Oud 16-06-2008, 11:21
Uice
Uice is offline
lilsaman <3
Oud 16-06-2008, 17:44
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
Mijn vriend zegt D en F.
En je vriend heeft gelijk!!
Oud 16-06-2008, 17:54
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Maar op zich kan ik B t/m H wel warderen.. Het gaat mij ook vaak meer om het koppie wat erop zit
Oud 08-07-2008, 22:27
Ferero
Ferero is offline
F
Geen heel dunne of heel dikke vrouwen voor mij
Oud 08-07-2008, 22:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik houd niet van upjes.

Regels voor berichten