Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en iedereen die van zich af wil praten.. Pm maar.. kan ik ff ergens anders aan denken
Laatst gewijzigd op 23-11-2007 om 09:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Mijn posts worden eentonig... Maar hij maakt me gewoon zo gelukkig *zucht* Nu we 1 februari de sleutel van ons huisje krijgen, lijken we allebei steeds iets meer naar de toekomst te durven kijken. We lachen, maken plezier en zijn maar wat druk met ons bedrijfje.
Vanmiddag vertrekken we weer richting Rotterdam, en gaat hij even mee om nieuwe studieboeken te halen, en misschien zo nog wat rond te snuffelen. Zaterdag komt mijn opa langs, en zondag ga ik mijn paardjes maar weer eens opzoeken... ![]() ![]()
|
het is eindelijk weekend.
![]() ![]() Maar heb wel het idee dat het weer beter gaat met m'n broertje. ![]() ![]() Vanavond lekker met mama en vriendlief naar Blof. Zóveel zin in! Ik voel me goed. Knuffel @ Dott, en iedereen die hem nodig heeft en wil hebben. ![]()
|
Hè het gaat kut. Of nou ja, ik ben hartstikke ziek en dan maak ik alles veel erger dan het is. Ik vind het ook gewoon moeilijk om te accepteren dat niet iedereen is zoals ik ben op één of ander manier. Als hij ziek was, had ik 'm verrast door stiekem toch langs te komen oid en had ik 'm verzorgd, en ik weet dat ik dat niet van anderen moet verwachten. Maar als ik me ontzettend ellendig voel en hij nauwelijks wat laat horen, vind ik dat gewoon kut. En gisteravond kwam ie wel langs en ik vind het dan zo naar als ik moet huilen of kut doe, maar het kost me gewoon zoveel energie om normaal te doen als ik ziek ben. En die energie heb ik niet de hele tijd. Hij dacht dat ie me helemaal niet blij maakte, maar juist droevig, maar dat is het niet. Ik voel alles gewoon zo diep en als ik me dan gehecht hebt dan is dat ook veel emotioneler ofzo. En het feit dat ik ziek ben en me ellendig voel dat helpt natuurlijk ook erg mee. Maar toch vind ik het naar allemaal. Echt, ik verpest ook altijd alles.
![]()
|
Verwijderd
|
Ben ik ook een keertje níet uit op donderdag, hoor, is de vorige datejongen er wel (die normaal gesproken in een andere stad zit en die ik dus nooit gewoon tegenkom, wat het allemaal nog gecompliceerder maakt dan het in de eerste plaats al was, en het ís al behoorlijk gecompliceerd). Gaat ie me midden in de nacht daarover smsen, ja haha. En nu hoor ik waarschijnlijk weer twee weken niet van hem en er is geen reden om hem te bellen o.i.d. maar het zou wel leuk zijn om hem een keer weer irl te spreken. En nee, ik ga 'm niet uitnodigen, dan is het nl een date en ik wil niet een date, ik wil 'm alleen gewoon spreken. Argh.
Nja afleiding de gexte ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oké, ik snap mezelf dus echt steeds minder. Schep ik voor hém duidelijkheid, begin ik zelf te twijfelen over alles. Waarom werd ik zo blij toen ie er gisteren niet was, maar wel héél even snel langs kwam (om iets af te geven of zo) en héél even hoi kwam zeggen met zn sportkleren nog aan en altijd maar die lach (grrr, wie lacht er nou áltijd)? Waarom kon ik niet gewoon wél verliefd op hem worden? Waarom moet het zo vaag blijven? Waarom heb ik nooit vlinders (nou ja nooit, alleen voor onbereikbare gevallen). A bah a bah, ik haat mijn genen op dit gebied.
![]() En die sukkel ga ik negeren. Al is het moeilijk want hij zit in mijn klas en blijft altijd net zo lang wachten tot ik klaar ben met jas aandoen etc. Maar het moet, want hij is stom en als ik niet duidelijk laat merken dat ik niks van m moet hebben ontwikkeld ie zich nog tot een stalkerachtig figuur. |
![]() |
|
@Tink: Wel zeggen hè, uitleggen waarom je zo doet. Hij zal best begrijpen dat je, als je ziek bent, emotioneler bent en sneller huilt en zo, dat dat niet aan hem ligt. En ook wel benadrukken dat je het toch wel fijn vond dat hij kwam anders denkt hij helemaal niet meer aan spontane verrassingsbezoekjes
![]() ![]() OT: Ik ben weer een beetje terug verliefd, geloof ik. Samen naar de Ikea gaan is leuk. En nu ga ik haar weer heel pathetisch missen. Hm ![]()
|
Omg hij is echt leuk. Ik zou er wel wat voor over hebben om nu weer bij hem te zijn en dat hij weer zo lief doet. Want hij deed écht lief. En ik voelde mn buik toen hij me zoende. Het was zo leuk en hij is zoo knap. Maar als er iemand is waar ik beter niet verliefd op kan worden is hij het.. al blijf ik ook nog denken dat hoe hij deed niet gespeeld was en dat hij mij ook leuk vindt
Haha en ik ga wel snel van de 1 naar de ander, maar opzich valt het wel mee Laatst gewijzigd op 23-11-2007 om 16:01. |
![]() |
|
volgens mij heb ik mne er ondertussen wel een beetje bij neergelegd. Zolang ik niet terug denk, maar dat gebeurt steeds minder.. nu 3 kwart van de dag ipv de hele. maar voel me gelukkig wel wat beter
![]() ow en wat is t met rare mensen die denken dat ze ineens kans maken omdat mn relatie net uit is? rot op, blijf uit mn buurt zeg ![]()
||
Citaat:
http://www.brugge.be/internet/nl/index.htm ![]()
|
Verwijderd
|
Pff.. ik voel me een beetje in de steek gelaten. Van de week afgesproken dat we zouden gaan stappen vanaaf, eindelijk weer eens. Maar nee, ze gaat liever naar mijn buurman (met wie ze zo af en toe het bed in duikt). Want ja, ze moet er dan wel vroeg uit, maar als ze bij hem is, dan wordt ze niet moe ofzo
![]() Voel me echt belazerd, al zegt ze dat ze me niet in de steek laat of inruilt of wat dan ook. En ja, ik heb ook niet veel tijd, maar ik studeer en werk en drukdruk met van alles. Maar vrijdag was altijd ónze avond... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren echt een regelrechte kutdag op het werk gehad. Werd al twee dagen achter elkaar helemaal stijf gescholden, constant de confrontatie aan moeten gaan, mensen die bekers naar mijn oren smijten, was er even helemaal zat van. Ben zo blij dat ik hem dan even een sms'je kan sturen, al is het iets kleins of korts als: Onrustig op de groep, of net weer sprintje getrokken en dat hij dan meteen iets liefs en bemoedigends stuurt.
En toen ik, eindelijk, thuis kwam stond hij meteen op om mijn jas aan te nemen en tas weg te zetten en me te parkeren op de bank met een wijntje. Kijk, jij weet wat ik nodig heb! |
![]() |
||
Citaat:
![]() succes daarmee. verder hier alles prima, het is gek om even geen aandacht te krijgen maar ook wel eens goed voor me. (ja ik ben een verwend kreng ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Enja, aan de andere kant. Het is op een bepaalde manier toch ook wel lief dat ze haar bezorgdheid om je uit. Al is het misschien op de verkeerde manier en kan je het op het moment even niet horen. Ik heb van die ouders die wel heel goed zien dat t kut gaat, maar nooit eens ff door zullen vragen of uberhaupt zullen vragen hoe het nou echt gaat. En het is niet dat ze zich geen zorgen maken, ze kunnen/willen/durfen het gewoon niet te vragen. Dusja, zo kan het ook...
|
Huhuh, dat was een erg gezellige avond
![]() ![]() Heerlijk naar concert geweest, nieuwe mensen leren kennen, heerlijk gepraat etc. ![]() Alleen beetje jammerlijk einde van de avond aangezien de as van mn trapper afbrak ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben zo blij dat ik bij hem thuiskom.
Pfoe, het is me allemaal echt eventjes teveel. School, stage, huiswerk, werk.. Ik heb geen idee wanneer ik mijn familie weer kan zien of mijn vriendinnen. Ze wonen allemaal 2 uur reizen hier vandaan en de vrije dagen DIE ik heb, heb ik nodig voor mijn huiswerk (en dan nog heb ik niet alles af). Ik kan niet naar de verjaardag van mijn beste vriendinnetje omdat ik naar stage moet en ik moet ook Kerst OF Oud&Nieuw stage lopen. Heel de tijd die sippe gezichtjes omdat ik moet zeggen "Nee dan kan ik niet", "Nee ik ben er niet bij". Ik moet echt even een grote poster aan de muur hangen met waarom ik hier ook alweer aan was begonnen! Gelukkig is mn stage wel leuk en mn stagebegeleidster heel goed.. al is het wel allemaal ZO heftig daar. Maar goed. Er ligt nog huiswerk te wachten en straks moet ik weer naar stage, dus ik ga maar eens aan de slag. ![]() |
![]() |
|
Het is zo onwijs dubbel allemaal. Eigenlijk zou ik haar gewoon eeen dikke knuffel willen geven enzo, maar dat maakt het ook weer veel moeilijker om alles los te laten. Ik ben echt heel erg blij dat ik haar vandeweek toch nog gesproken heb op msn terwijl we eigenlijk pas over n maand weer n klein betje contact zouden hebben. En ik ben heel erg blij om te horen dat t goed met haar gaat.
Ik geef onwijs veel om dr en wil dat ze t ook goed heb....
|
Verwijderd
|
Oh dit gaat zo ontzettend fout. En ik voel me er steeds slechter over. Had ik dit gevoel maar een half jaar geleden gehad, dan was het allemaal nooit zo uit de hand gelopen. Ik heb hem gister gezegd dat ik wil praten komende week, en hij stemde toe, want hij weet ook wel hoe laat het is. Alleen weet ik echt niet wat ik nou moet zeggen, want niks maakt het goed en het kan niet meer veranderen. Maar ik zal toch te weten moeten komen hoe het straks gaat lopen, ook al is het niet leuk om te horen. Ik zou willen dat hij me kon knuffelen en kon zeggen dat het allemaal niet erg is en wel goed komt, maar ik weet ook wel dat dat niet zo is
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() En ja hm. Ik weet het niet. Date was best leuk, maar ik kan er niet goed tegen als iemand 'pushy' is terwijl ik al grenzen heb aangegeven. Verder was het heel gezellig. Maar door één of twee dingetjes kan ik helemaal afknappen en dat haal ik steeds naar boven en dan is er zo'n stemmetje van 'Nee, dit wordt 'm niet.' Maar weet niet of dit nou komt omdat ik gewoon bang ben dat het nog echt wat gaat worden ook. Want dat is eng. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #76 WolterB | 498 | 17-12-2007 10:25 |