Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2007, 19:05
llell
llell is offline
Wat kan een week toch verdomde lang duren. Gister heb ik m eindelijk weer gezien, wat heb ik toch een uitstekende smaak: hij is zo leuk!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2007, 20:53
ilse
ilse is offline
Het hangt tussen zo veel dingen in. Eigenlijk gaat t gewoon goed. Tot ik na ga denken over hoe t was.. T voelt soms zo alleen.. Ik wil zo graag een knuffel van hem, even dichtbij hem zijn, me even zo voelen als t was.. als ik sommige liedjes hoor (of zie..) voel ik het zoo. Het is moeilijk!

En liedjes van Clouseau zijn mooi..
Oud 22-11-2007, 21:23
*** is offline
't is stil
maarja beter dan alleen een stalker
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 21:42
Verwijderd
supercalifragilisticexpialidocious, hum didle didle dum didle ay
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 22:07
Verwijderd
Whoei, hij is zo leuk!! En over minder dan 24 uur ben ik alweer daar
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 22:34
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Wat kan een week toch verdomde lang duren. Gister heb ik m eindelijk weer gezien, wat heb ik toch een uitstekende smaak: hij is zo leuk!
mickel? zo ja, helemaal gelijk!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 00:40
Lyne
Lyne is offline
Ik vind iemand leuk (van mijn eigen leeftjid dit keer), weet nog niet precies hoe hij over mij denkt, we krabbelen nu alleen op hyves.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 09:16
Dott
Dott is offline
Mijn moeder, werkelijk waar..
De ene dag geef ik dr leuke cadeautjes enzo.. en de volgende dag begint ze te flippen in een supermarkt.
Echt zo van ja en je eet te weinig, en je slaapt niet, en dit en dat, en die persoon is slecht voor je en je zoekt hem op terwijl je een rotgevoel krijgt.. enz enz enz.. midden in de F*CKING aldi.. echt he?
Ik ben de winkel uitgelopen en lekker naar een vriend gegaan, die moest helaas om 6 uur werken, maar heeft me wel heel fijn opgevangen toen heb ik heel lang op een brug gestaan.. werkt rustgevend, en toen ging ik maar naar huis, heb een boek gepakt, en ben naar boven gegaan.. sindsdien hebben we niet tegen elkaar gepraat.. en ik voel me best heel erg rot
Oud 23-11-2007, 09:18
Verwijderd
*Knuff* voor Dott. Net zoals bij mij, komt het bij jou allemaal goed meisje!

@Rob&Daydream-ster: Danke (Zoals ik al tegen Rob heb gezegd), nu is t even zwaar kut en niet handig en moeilijk, maar uiteindelijk komt het wel goed. Gisteren een begin gemaakt en ze reageerden zoals ik dat nodig had. .

En Rob, danke voor gisteren, ik had t even nodig want ik vond t zwaar moeilijk. Maar t ging goed. Danke
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 09:20
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ja, ik weet het. Maar aan de andere kant had ik dit gewoon ook even nodig, gewoon nog even een schop onder de gordel voor het geval ik weer andere dingen ging denken van zijn gedrag. Achja, het positieve aan alles is dat ik weer zo langzameraan ben begonnen met schrijven en muziek maken. De inspiratie komt nog niet helemaal lekker op gang, maar ik heb al een begin gemaakt en dat voelt fijn

dreaming about those blue eyes
but these times passed
memories remain
endless tunnels, keeping silence
i guess this feels like dying

where love is lost
lady fortune decides
hurt remains
time by time your golden smiles
make me feel like dying
ziet er mooi uit.. ik schrijf veel te weinig helaas
ik heb er gewoon Te veel voor aan mn hoofd..
als je me wilt kun je me dat ook sturen, vind dat soort dingen altijd leuk/mooi om te horen
Oud 23-11-2007, 09:21
Dott
Dott is offline
Citaat:
*Knuff* voor Dott. Net zoals bij mij, komt het bij jou allemaal goed meisje!

@Rob&Daydream-ster: Danke (Zoals ik al tegen Rob heb gezegd), nu is t even zwaar kut en niet handig en moeilijk, maar uiteindelijk komt het wel goed. Gisteren een begin gemaakt en ze reageerden zoals ik dat nodig had.
dank je wel

en iedereen die van zich af wil praten.. Pm maar.. kan ik ff ergens anders aan denken

Laatst gewijzigd op 23-11-2007 om 09:32.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 09:29
Rob
Rob is offline
Citaat:

En Rob, danke voor gisteren, ik had t even nodig want ik vond t zwaar moeilijk. Maar t ging goed. Danke
Spreekt voor zich, toch? =) Ben allang blij dat het goed ging!
Oud 23-11-2007, 09:40
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Net belde ik hem en toen kwam hij met een leuk iets! Ze zijn al anderhalf jaar aan het bouwen bij hem in de wijk en de laatste maanden elke ochtend flink aan het heien. Je wordt daar dus elke ochtend al vroeg je bed uit geheid (of hoe je dat ook schrijft ;x). Nu mogen de mensen die in die omgeving wonen 500 euro declareren bij de gemeente voor een (paar) hotelovernachting(en). We wilden al een dag weg dit weekend om er even uit te zijn, maar nu wordt het dus een dag én een nacht Ik heb er zin in! Welke stad is leuk? Antwerpen en Maastricht hebben we al gezien.
Voor 500 euro kun je toch meer dan een dag en een nacht weg? Als je het goed doet kun je er een week van weg
Oud 23-11-2007, 09:47
woezel
woezel is offline
als ik uitreken hoeveel ik op een reis van 3 weken heb uitgegeven (200 euro) kan ik er 6 weken me weg

ot: gewoon goed.
Oud 23-11-2007, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Spreekt voor zich, toch? =) Ben allang blij dat het goed ging!
Ik vind het niet vanzelfsprekend, en zelfs als het dat wel is, voel ik me toch goed/beter door jouw smsjes. Dankje
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 10:26
Mariekje*
Mariekje* is offline
Mijn posts worden eentonig... Maar hij maakt me gewoon zo gelukkig *zucht* Nu we 1 februari de sleutel van ons huisje krijgen, lijken we allebei steeds iets meer naar de toekomst te durven kijken. We lachen, maken plezier en zijn maar wat druk met ons bedrijfje.
Vanmiddag vertrekken we weer richting Rotterdam, en gaat hij even mee om nieuwe studieboeken te halen, en misschien zo nog wat rond te snuffelen.

Zaterdag komt mijn opa langs, en zondag ga ik mijn paardjes maar weer eens opzoeken... Beetje voor het bedrijf aan de slag, beetje voor school, even flink stappen.. Jee, mijn leven is gewoon te lief.
Oud 23-11-2007, 11:48
Neko*
Neko* is offline
het is eindelijk weekend. Hier thuis lijken dingen weer wat beter te gaan. Mams heeft m'n broertje alsnog op de Havo gekregen, alleen omdat het een 'open leer traject' is gaat het bijna 4000 euro kosten.. Echt zo stom dat er gewoon niks is voor mensen die het op het MBO toch niet naar hun zin hebben en te laat zijn om over te stappen naar de Havo.

Maar heb wel het idee dat het weer beter gaat met m'n broertje. Hij ziet er beter uit, zit beter in z'n vel, komt weer beneden om 'gewoon' even te kletsen. Ondanks dat het niet de ideale omstandigheden zijn, ben ik blij dat hij alsnog havo kan gaan doen. Niet dat alles meteen helemaal goed is, maar het is wel een stap naar de goede kant. Yay.

Vanavond lekker met mama en vriendlief naar Blof. Zóveel zin in! Ik voel me goed.

Knuffel @ Dott, en iedereen die hem nodig heeft en wil hebben.
Oud 23-11-2007, 12:00
Tink*
Tink* is offline
Hè het gaat kut. Of nou ja, ik ben hartstikke ziek en dan maak ik alles veel erger dan het is. Ik vind het ook gewoon moeilijk om te accepteren dat niet iedereen is zoals ik ben op één of ander manier. Als hij ziek was, had ik 'm verrast door stiekem toch langs te komen oid en had ik 'm verzorgd, en ik weet dat ik dat niet van anderen moet verwachten. Maar als ik me ontzettend ellendig voel en hij nauwelijks wat laat horen, vind ik dat gewoon kut. En gisteravond kwam ie wel langs en ik vind het dan zo naar als ik moet huilen of kut doe, maar het kost me gewoon zoveel energie om normaal te doen als ik ziek ben. En die energie heb ik niet de hele tijd. Hij dacht dat ie me helemaal niet blij maakte, maar juist droevig, maar dat is het niet. Ik voel alles gewoon zo diep en als ik me dan gehecht hebt dan is dat ook veel emotioneler ofzo. En het feit dat ik ziek ben en me ellendig voel dat helpt natuurlijk ook erg mee. Maar toch vind ik het naar allemaal. Echt, ik verpest ook altijd alles.
Oud 23-11-2007, 12:03
niña
niña is offline
Fijn om 'm weer te zien <3 ook al was het maar een middagje en een nachtje
Oud 23-11-2007, 12:09
Verwijderd
Ik hoop niet dattie nu boos is.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 12:20
Verwijderd
Ben ik ook een keertje níet uit op donderdag, hoor, is de vorige datejongen er wel (die normaal gesproken in een andere stad zit en die ik dus nooit gewoon tegenkom, wat het allemaal nog gecompliceerder maakt dan het in de eerste plaats al was, en het ís al behoorlijk gecompliceerd). Gaat ie me midden in de nacht daarover smsen, ja haha. En nu hoor ik waarschijnlijk weer twee weken niet van hem en er is geen reden om hem te bellen o.i.d. maar het zou wel leuk zijn om hem een keer weer irl te spreken. En nee, ik ga 'm niet uitnodigen, dan is het nl een date en ik wil niet een date, ik wil 'm alleen gewoon spreken. Argh.

Nja afleiding de gexte En nu lekker naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 12:36
Verwijderd
Oké, ik snap mezelf dus echt steeds minder. Schep ik voor hém duidelijkheid, begin ik zelf te twijfelen over alles. Waarom werd ik zo blij toen ie er gisteren niet was, maar wel héél even snel langs kwam (om iets af te geven of zo) en héél even hoi kwam zeggen met zn sportkleren nog aan en altijd maar die lach (grrr, wie lacht er nou áltijd)? Waarom kon ik niet gewoon wél verliefd op hem worden? Waarom moet het zo vaag blijven? Waarom heb ik nooit vlinders (nou ja nooit, alleen voor onbereikbare gevallen). A bah a bah, ik haat mijn genen op dit gebied.

En die sukkel ga ik negeren. Al is het moeilijk want hij zit in mijn klas en blijft altijd net zo lang wachten tot ik klaar ben met jas aandoen etc. Maar het moet, want hij is stom en als ik niet duidelijk laat merken dat ik niks van m moet hebben ontwikkeld ie zich nog tot een stalkerachtig figuur.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 13:01
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik hoop niet dattie nu boos is.
Knuffel. =)
Oud 23-11-2007, 14:09
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Tink: Wel zeggen hè, uitleggen waarom je zo doet. Hij zal best begrijpen dat je, als je ziek bent, emotioneler bent en sneller huilt en zo, dat dat niet aan hem ligt. En ook wel benadrukken dat je het toch wel fijn vond dat hij kwam anders denkt hij helemaal niet meer aan spontane verrassingsbezoekjes Beterschap, het komt vast wel goed, als je je beter voelt, zie je ook altijd alles wel weer positiever in

OT: Ik ben weer een beetje terug verliefd, geloof ik. Samen naar de Ikea gaan is leuk. En nu ga ik haar weer heel pathetisch missen. Hm
Oud 23-11-2007, 14:16
Lente
Lente is offline
ik verveel me
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 14:16
Verwijderd
Hm ietsje beter
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 15:48
ST*R
ST*R is offline
Omg hij is echt leuk. Ik zou er wel wat voor over hebben om nu weer bij hem te zijn en dat hij weer zo lief doet. Want hij deed écht lief. En ik voelde mn buik toen hij me zoende. Het was zo leuk en hij is zoo knap. Maar als er iemand is waar ik beter niet verliefd op kan worden is hij het.. al blijf ik ook nog denken dat hoe hij deed niet gespeeld was en dat hij mij ook leuk vindt
Haha en ik ga wel snel van de 1 naar de ander, maar opzich valt het wel mee

Laatst gewijzigd op 23-11-2007 om 16:01.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 17:24
ilse
ilse is offline
volgens mij heb ik mne er ondertussen wel een beetje bij neergelegd. Zolang ik niet terug denk, maar dat gebeurt steeds minder.. nu 3 kwart van de dag ipv de hele. maar voel me gelukkig wel wat beter

ow en wat is t met rare mensen die denken dat ze ineens kans maken omdat mn relatie net uit is? rot op, blijf uit mn buurt zeg
Oud 23-11-2007, 18:43
Metal
Metal is offline
Citaat:
Net belde ik hem en toen kwam hij met een leuk iets! Ze zijn al anderhalf jaar aan het bouwen bij hem in de wijk en de laatste maanden elke ochtend flink aan het heien. Je wordt daar dus elke ochtend al vroeg je bed uit geheid (of hoe je dat ook schrijft ;x). Nu mogen de mensen die in die omgeving wonen 500 euro declareren bij de gemeente voor een (paar) hotelovernachting(en). We wilden al een dag weg dit weekend om er even uit te zijn, maar nu wordt het dus een dag én een nacht Ik heb er zin in! Welke stad is leuk? Antwerpen en Maastricht hebben we al gezien.
Brugge!

http://www.brugge.be/internet/nl/index.htm
Oud 23-11-2007, 18:47
I C U
I C U is offline
Brugge is écht leuk! Gewoon doen

Maarrem, vandaag wezen shoppen met m'n broertje, was echt leuk Ik kan het steeds beter met 'm vinden. Nu nog een man die echt van mij is die ik mag aankleden
Oud 23-11-2007, 19:12
Verwijderd
Pff.. ik voel me een beetje in de steek gelaten. Van de week afgesproken dat we zouden gaan stappen vanaaf, eindelijk weer eens. Maar nee, ze gaat liever naar mijn buurman (met wie ze zo af en toe het bed in duikt). Want ja, ze moet er dan wel vroeg uit, maar als ze bij hem is, dan wordt ze niet moe ofzo
Voel me echt belazerd, al zegt ze dat ze me niet in de steek laat of inruilt of wat dan ook.

En ja, ik heb ook niet veel tijd, maar ik studeer en werk en drukdruk met van alles. Maar vrijdag was altijd ónze avond...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 20:17
Verwijderd
Gisteren echt een regelrechte kutdag op het werk gehad. Werd al twee dagen achter elkaar helemaal stijf gescholden, constant de confrontatie aan moeten gaan, mensen die bekers naar mijn oren smijten, was er even helemaal zat van. Ben zo blij dat ik hem dan even een sms'je kan sturen, al is het iets kleins of korts als: Onrustig op de groep, of net weer sprintje getrokken en dat hij dan meteen iets liefs en bemoedigends stuurt.
En toen ik, eindelijk, thuis kwam stond hij meteen op om mijn jas aan te nemen en tas weg te zetten en me te parkeren op de bank met een wijntje. Kijk, jij weet wat ik nodig heb!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 21:26
Luna
Luna is offline
Citaat:
jaa tis supergoed tussen ons. t enige wat me stoort is dat hij een van die mensen is die er zeker van is dat ze jong sterven..en hij heeft ook altijd veel ongelukken, en denkt weinig na voordat hij iets doet, dus tis wel logisch bij hem..
maar ik vind het gewoon niet leuk dat hij dat denkt en zegt.
mijn beste vriendje zegt dat ook en ik vind het ook heel naar
succes daarmee.

verder hier alles prima, het is gek om even geen aandacht te krijgen maar ook wel eens goed voor me. (ja ik ben een verwend kreng)
Oud 23-11-2007, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Omg hij is echt leuk. Ik zou er wel wat voor over hebben om nu weer bij hem te zijn en dat hij weer zo lief doet. Want hij deed écht lief. En ik voelde mn buik toen hij me zoende. Het was zo leuk en hij is zoo knap. Maar als er iemand is waar ik beter niet verliefd op kan worden is hij het.. al blijf ik ook nog denken dat hoe hij deed niet gespeeld was en dat hij mij ook leuk vindt
Haha en ik ga wel snel van de 1 naar de ander, maar opzich valt het wel mee
Ik zal even verwoorden wat iedereen hier denkt:
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 23:52
metallica
metallica is offline
Citaat:
Mijn moeder, werkelijk waar..
De ene dag geef ik dr leuke cadeautjes enzo.. en de volgende dag begint ze te flippen in een supermarkt.
Echt zo van ja en je eet te weinig, en je slaapt niet, en dit en dat, en die persoon is slecht voor je en je zoekt hem op terwijl je een rotgevoel krijgt.. enz enz enz.. midden in de F*CKING aldi.. echt he?
Ik ben de winkel uitgelopen en lekker naar een vriend gegaan, die moest helaas om 6 uur werken, maar heeft me wel heel fijn opgevangen toen heb ik heel lang op een brug gestaan.. werkt rustgevend, en toen ging ik maar naar huis, heb een boek gepakt, en ben naar boven gegaan.. sindsdien hebben we niet tegen elkaar gepraat.. en ik voel me best heel erg rot
Pff, ik kan me voorstellen dat t geen fijne situatie is, maar ik kan me je reactie zeker voorstellen als je moeder op zo'n moment met een preek begint. Enja, het erge is dat je zelf (net zo goed als bijv. ik) wel goed weet dat ze stiekem wel gelijk heeft, maar als het zo gemakkelijk was zou je die raad helemaal niet nodig hebben. Maarja, jammer genoeg is dat niet zo...
Enja, aan de andere kant. Het is op een bepaalde manier toch ook wel lief dat ze haar bezorgdheid om je uit. Al is het misschien op de verkeerde manier en kan je het op het moment even niet horen. Ik heb van die ouders die wel heel goed zien dat t kut gaat, maar nooit eens ff door zullen vragen of uberhaupt zullen vragen hoe het nou echt gaat. En het is niet dat ze zich geen zorgen maken, ze kunnen/willen/durfen het gewoon niet te vragen. Dusja, zo kan het ook...
Oud 24-11-2007, 02:19
WolterB
WolterB is offline
Huhuh, dat was een erg gezellige avond

Heerlijk naar concert geweest, nieuwe mensen leren kennen, heerlijk gepraat etc.

Alleen beetje jammerlijk einde van de avond aangezien de as van mn trapper afbrak
Oud 24-11-2007, 05:53
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Gelukkig haal ik nog voldoening uit mijn dromen
Oud 24-11-2007, 08:34
metallica
metallica is offline
Ik heb hem nu gemaild, dat ik het contact wil verbreken. En ja verdomme, ik voel me klote...
Oud 24-11-2007, 08:46
Verwijderd
Ik ben zo blij dat ik bij hem thuiskom.

Pfoe, het is me allemaal echt eventjes teveel. School, stage, huiswerk, werk.. Ik heb geen idee wanneer ik mijn familie weer kan zien of mijn vriendinnen. Ze wonen allemaal 2 uur reizen hier vandaan en de vrije dagen DIE ik heb, heb ik nodig voor mijn huiswerk (en dan nog heb ik niet alles af). Ik kan niet naar de verjaardag van mijn beste vriendinnetje omdat ik naar stage moet en ik moet ook Kerst OF Oud&Nieuw stage lopen. Heel de tijd die sippe gezichtjes omdat ik moet zeggen "Nee dan kan ik niet", "Nee ik ben er niet bij". Ik moet echt even een grote poster aan de muur hangen met waarom ik hier ook alweer aan was begonnen! Gelukkig is mn stage wel leuk en mn stagebegeleidster heel goed.. al is het wel allemaal ZO heftig daar.

Maar goed. Er ligt nog huiswerk te wachten en straks moet ik weer naar stage, dus ik ga maar eens aan de slag.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 09:32
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Ik zal even verwoorden wat iedereen hier denkt:
Ja ik weet nu wel wat je denkt, hoef je niet steeds te herhalen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 09:47
Pluis
Pluis is offline
Oeps, het loopt bij mij ook altijd uit de hand... Nou issie tóch blijven slapen donderdag
En nu weet ik het niet meer...
Oud 24-11-2007, 11:11
Until My End
Until My End is offline
Het is zo onwijs dubbel allemaal. Eigenlijk zou ik haar gewoon eeen dikke knuffel willen geven enzo, maar dat maakt het ook weer veel moeilijker om alles los te laten. Ik ben echt heel erg blij dat ik haar vandeweek toch nog gesproken heb op msn terwijl we eigenlijk pas over n maand weer n klein betje contact zouden hebben. En ik ben heel erg blij om te horen dat t goed met haar gaat.
Ik geef onwijs veel om dr en wil dat ze t ook goed heb....
Oud 24-11-2007, 11:36
Nyawa
Tegen hem aan in slaap vallen is zooooooo fijn <3.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 11:50
Verwijderd
Huhuhu blote mannen kijken
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 12:26
Verwijderd
Oh dit gaat zo ontzettend fout. En ik voel me er steeds slechter over. Had ik dit gevoel maar een half jaar geleden gehad, dan was het allemaal nooit zo uit de hand gelopen. Ik heb hem gister gezegd dat ik wil praten komende week, en hij stemde toe, want hij weet ook wel hoe laat het is. Alleen weet ik echt niet wat ik nou moet zeggen, want niks maakt het goed en het kan niet meer veranderen. Maar ik zal toch te weten moeten komen hoe het straks gaat lopen, ook al is het niet leuk om te horen. Ik zou willen dat hij me kon knuffelen en kon zeggen dat het allemaal niet erg is en wel goed komt, maar ik weet ook wel dat dat niet zo is
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 12:36
Rob
Rob is offline
Citaat:
Huhuh, dat was een erg gezellige avond

Heerlijk naar concert geweest, nieuwe mensen leren kennen, heerlijk gepraat etc.

Alleen beetje jammerlijk einde van de avond aangezien de as van mn trapper afbrak
Was zeer geslaagd, ja! 6 December weer!

Citaat:
Gelukkig haal ik nog voldoening uit mijn dromen
Heh, ja. Fijn gedroomd vannacht, wat dat betreft. <3
Oud 24-11-2007, 14:24
Cethlion
Cethlion is offline
Citaat:
Huhuhu blote mannen kijken
Haha, pardon?

En ja hm. Ik weet het niet. Date was best leuk, maar ik kan er niet goed tegen als iemand 'pushy' is terwijl ik al grenzen heb aangegeven.
Verder was het heel gezellig. Maar door één of twee dingetjes kan ik helemaal afknappen en dat haal ik steeds naar boven en dan is er zo'n stemmetje van 'Nee, dit wordt 'm niet.' Maar weet niet of dit nou komt omdat ik gewoon bang ben dat het nog echt wat gaat worden ook. Want dat is eng. En dan word ik bang. Nou, stiekem hoop ik wel op een vervolg. Ja.
Oud 24-11-2007, 14:43
ilse
ilse is offline
Godver,ik vind dit niet leuk.
Oud 24-11-2007, 16:19
ST*R
ST*R is offline
Ik voel me best kut. WAAROM deed hij zo lief om vervolgens niks meer van zich te laten horen.. ow en we hadden al seks gehad dus daarvoor was het ook niet
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 16:50
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Godver,ik vind dit niet leuk.
Was jij nou samen met Until My End, of leg ik die link verkeerd?
Reageren

Regels voor berichten