Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2007, 17:47
Roosje
Roosje is offline
Mijn beste vriendinnetje komt vanaaf langs en ik vind Le petit prince geweldig en ik snap zelfs het Frans. <3 Prachtig, het is in het Frans ook echt nog veel mooier dan in het Nederlands. En ik ben eindelijk begonnen aan mijn po geschiedenis olee.

Maar het is zo verdomd koud op mijn kamer. Maarr aan de andere kant, wel alweer bijna vrijdag en dan komt mn vriendjelief! <3 En zaterdag lekker uit.
Oud 29-11-2007, 17:51
Verwijderd
Ooo le petit prince is zo leuk!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 17:55
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ooo le petit prince is zo leuk!
Jahè, echt geweldig. <3
Oud 29-11-2007, 18:15
moon
moon is offline
@cagie: dankje!

Te vroeg gejuigd. Ik had ook niet hoeven te verwachten dat de 2 meevallers van gister mij meteen uit mijn depressief zouden halen, dat is dus ook niet het geval.
Ik heb dus een heel simpel routine baantje nu, maar ik was even vergeten dat daar dus ook hele simpelle mensen werken. Daar zou opzich natuurlijk niks mee zijn, was het niet dat er echt niet met ze te praten is. Ik hoef heus geen diepzinnige gesprekken, dat is het niet, maar dit zijn van die mensen die de hele dag zitten te roken en van die platte domme moppen lopen te vertellen. Er komt geen normaal woord uit die mensen....ik ben gewoon een heel ander mens.
Toen ik thuis kwam kwamen vrijwel meteen de hulpverleners van mijn oma met ons praten over 't verpleeghuis waar ze eigenlijk naar toe zou moeten. Ik heb me volledig buiten het gesprek gehouden maar toen aan het einde mijn mening werd gevraagd was ik per ongeluk nogal aanvallend. Dat was helemaal niet zoals ik het wilde zeggen, zoals ik het bedoelde en zelfs niet zoals het voelde. Maar zij vatten het als een aanval op en zetten de verdediging in.
Ik wil het eigenlijk niet zeggen na mijn opgeluchte woorden van gister, maar ik kom er niet onderuit: ik voel me rot. Ik vraag me af of het werk dat ik nu doe werkelijk zin geeft aan het leven, niet dat dat de bedoeling was...maar ik vind het leven na deze dag, na dit werk vooral, eigenlijk alleen nog maar zinlozer.
Oud 29-11-2007, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Je hebt het niet mis Ik heb idd mijn bachelor aan de RUG gedaan en ik doe nu een master aan de VU en ik woon in Zwolle. Ik kom idd nog wel af en toe in Groningen, om oud-studiegenootjes daar op te zoeken en om boeken te lenen als ze die in Amsterdam niet hebben. Ik sta ook nog ingeschreven bij de RUG (om die reden) en het kan toch gratis.

Ik dacht trouwens dat Lienepien in Nijmegen studeerde, weet niet hoe ik daarbij kom dan.
Ah, ik dacht Utrecht en Groningen. Bijna goed.
Maar dat lijkt me wel onhandig, in Amsterdam studeren en in Zwolle wonen. Heb je veel colleges? Of alleen je scriptie?

@Dolce: *knuf*
Hulpverleningsland ís k*t.

OT: GGz reactie viel tegen, maar misschien was het bij voorbaat al gedoemd te 'mislukken'. Volgende week weer gesprek, I'll see then...
Voor de rest voel ik me weer een beetje beter.
Ik heb echt super spijt van de borden die ik gisteren kapot gegooid heb. Maar 't is nu toch niet meer terug te draaien ofzo.

Hopelijk verloopt het komende weekend in ieder geval wat rustiger.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 19:07
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Ah, ik dacht Utrecht en Groningen. Bijna goed.
Maar dat lijkt me wel onhandig, in Amsterdam studeren en in Zwolle wonen. Heb je veel colleges? Of alleen je scriptie?
Ik moest vorig jaar 1 dag per week naar Amsterdam (2 colleges op dezelfde dag) en dit jaar ook 1x per week. Maar over 2 weken heb ik geen colleges meer, dan moet ik alleen nog scriptie. Dus het is prima te doen, als ik echt elke dag om 9uur daar had moeten zijn, was ik hier niet gaan wonen. Maar aan de andere kant, het is ook maar 1 uur en kwartier met de trein en rechtstreekse verbinding.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 19:21
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ze zeggen over het algemeen van niet. Mijn behandelaar zei dat het niet onmogelijk was, maar als je nog maar zo kort geleden afgekickt bent, het heel moeilijk is, omdat het verslavingsmechanisme nog in je hoofd zit.

Maar als ik er heel goed op let, denk ik wel dat ik het moet kunnen. Met blowen gaat het tenslotte ook goed. Ik heb elke dag blowers om me heen maar blow zelf niet elke dag. Als ik blow zorg ik er meestal voor dat ik niet hartstikke stoned ben.
Ik begon met drugs om verkeerde redenen, ik gebruikte het verkeerd. Speed gebruikte ik om niet te hoeven eten, om zelfvertrouwen te krijgen, voor rust in mijn hoofd, om wakker te zijn, om wakker te blijven, zodat ik geen nare dromen had. Ik blowde om weer eens te gaan slapen, slapen zonder dromen, in bed liggen zonder piekeren, om alles te vergeten en helemaal stoned te zijn.
Maar ik eet weer normaal en wil niet echt meer afvallen, ben tevreden met mijn gewicht. Ik heb zelfvertrouwen, ik heb rust in mijn hoofd, ik hoef niet meer wakker te blijven, ik hou van slapen, ik droom niet meer naar en ik hoef niets meer te vergeten.
Ik zie wel of ik het kan.
Toch zeggen de meeste artsen dat de kans echt nihil is dat je jezelf onder controle kan hebben in je gebruik... Het terugval percentage is ontzettend hoog, omdat iedereen denkt uniek en geniaal te zijn "tuurlijk kan ik mijzelf onder controle houden, ik ben niet zoals de rest, ik heb wilskracht, ik ken mijzelf ondertussen en weet waar mijn grenzen liggen". Het is super moeilijk maar eigenlijk moet je je erop instellen nooit meer te zullen gebruiken (als je ten minste geen nieuwe terugval wil).. Blijft lastig, al met al. Succes iig.
Oud 29-11-2007, 19:54
Verwijderd
Le Petit Prince, briljant <3

Oe, zometeen komt een vriend langs, leuk Ennn oe kriebels.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 20:07
Verwijderd
KLOTEzooi.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 21:16
Verwijderd
ugh. ik weet echt even niet wat ik wil hoor
gelukkig was vriendje gister lief. hij weet nu wel dat t niet echt lekker met me gaat. zag ie zelf ook al wel, maar heb t nu ook uitgesproken. verder niet verteld hoe en wat enzo.
Moet misschien maar eens van huisarts gaan veranderen, die waar ik nu zit daar pas ik ook op dus daar wil ik eigenlijk alleen heen voor algemene dingen. Niet dat ik met de huisarts wil gaan praten, maar mijn verstandige kant zegt dat als ik het wil het handig is dat het ook kan. Ooit zal ik toch moeten over een kilo of 10
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 21:38
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
srry hier moest ik toch wel erg om lachen
ja, lach jij maar, miepie
Oud 29-11-2007, 21:46
Redhair
Redhair is offline
Je hebt gelijk Coopergirl, maar toch ben ik zo dom om het te proberen en te hopen dat ik het aankan.
Oud 29-11-2007, 22:13
Verwijderd
hm, ik dacht dat ik t kon, 1 keer per dag inhalator (moest 2 keer perd ag, en als ik dacht dat t kon mocht ik afbouwen naar 1 en dan stoppen, tegen dat hoesten), maar wat ik nu merk, is dat ik toch maar weer naar 2 keer moet pfff

en mn surprise (gepapiermachede gouden braam) geeft nu af eerst valtie uit elkaar, dan vergeet ik een stuk, en nu geeftie af. Wat gaat er gebeuren als ik de ballonnen lekprik en als ik ze heel laat, waar laat ik t kadootje
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik las het ook. Best stom stiekem. Dat kan misschien nog wel langer duren. Maar dat is zeker alleen maar mensen uit sloophuizen? Want een vriendinnetje van mij heeft ook een tijdelijke (onderhuur) bij SSH en die moet er half jan. uit. Maar te hopen dat ze dan wel weer mag hospiteren, anders zit ze zonder.

(Haha, maar in principe kom ik pas over een maand of 3 in aanmerking voor vaste SSH kamers, dus eigenlijk maakt het me niet zoveel uit. Nu snap ik ook waarom ik bij de kamers nu opeens bijna achteraan sta, terwijl ik een paar weken eerder soms best dicht bij de 15 zat. )
Jaa stom is het wel ja, maar op zich is het wel zo eerlijk, omdat die mensen vaak al langer dan een jaar in een slooppand wonen. Gaat dacht ik ook alleen om slooppanden.
Ja ik werd ook ineens steeds 8e/9e terwijl ik eerst altijd bij de hoogste 5 eindigde, maar ja dat maakt natuurlijk niet uit. Tis wel super relaxed huren via de SSH, dus als je nog eventjes geduld hebt zou ik dat zeker doen!

Ik had vandaag muziekrepetitie en het was echt leuk gewoon . Lekker gespeelt, vette partij in een aantal werken. En morgen dus eindelijk beginnen op mn kamer, heb er zin in. Samen met vriendinnetje alle meubels halen, en morgenoverdag lekker wat schoonmaken en hopelijk komt mn vriendje ook nog kijken. Die is nu lekker uit met zn vrienden, leuk voor m maar ik mis m wel . Echt te stapelgek op m <3.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 00:29
Mara
Mara is offline
Eindelijk. Eindelijk. Eindelijk.

Na weken lang in m'n dip te zitten, m'n ongelofelijk diepe rottige kutdip, is 't afgelopen. Vanmiddag, uur of half 2, was het zo ver. Het punt. Het punt dat ik 't zat was. Ik was er klaar mee, ik wilde me niet meer kut voelen en die knop gaat om. Ik kan dat niet zelf, bewust. Het is een bepaald gevoel dat niet aan te sturen is. Het komt altijd na een erg slechte periode, dus het was gewoon wachten. Ik kan er toch niet tegen vechten, het is pas zover als 't zover is. En vanmiddag was het er. Ik ben er blij om, heb eindelijk weer dingen kunnen doen!

Vanmiddag de was gedaan, heel veel gestreken, boodschappen gedaan. Vanavond 2 (!) hoofdstukken algemene fysiologie samengevat, bestudeerd. Ik ben er blij mee.

Morgen naar de studieadviseur, daarna naar het bloeddoneercentrum voor m'n eerste afspraak.
's Middags lekker naar de zonnebank, nog een hoofdstuk algemen fysiologie uitwerken. Wat Psychologie lezen, ondertussen wat was doen. Komt helemaal goed!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 00:45
rare kwast
rare kwast is offline
slapen! uren, dagen... nooit meer wakker
Oud 30-11-2007, 01:15
Verwijderd
Ik heb zon heimwee naar mijn appartementje in Cusco, naar de mensen in Cusco en bovenal...naar mijn vent. We vechten wat af samen, maar Jezus, ik kan hem niet alleen laten. Ik mis hem zo vreselijk.
Net als de eerste keer dat ik even de grens over moest in Bolivia voor mijn visum miste ik Cusco zo vreselijk. En toen had ik niet eens een vent. Maar dit is wel heel erg. Ik heb een jungletour in het vooruitzicht, een prachtige tour over de zoutvlakten van Uyuni, en nog....ik mag het niet zeggen maar: godverdomme. Ik heb niet eens heimwee naar Amsterdam.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 07:41
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Jeej ik stond om 6:55 voor niks bij m'n werk.
Dus weer niet afgebeld, ik hang straks dus heel boos aan de telefoon bij het uitzendbureau. Ze moeten me in zo'n geval 3 uur uitbetalen, dus dat ga ik maar even eisen.

Nu heb ik wel heel veel tijd. Straks nog ff langs m'n ouders (op een wat schappelijkere tijd) en vanmiddag naar vriendin. Voordeel is wel dat ik het nu wel haal om op tijd bij haar te zijn zodat ik met haar mee kan rijden naar Utrecht voor haar diploma-uitreiking, anders zou ik met de trein en bus naar de Uithof moeten.

Maar god, wat had ik nu nog graag geslapen...tis dat ik nu veel te wakker ben (40 min. achter elkaar gefietst met 5 minuutjes onderbreking)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 09:25
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Nog één keertje dan, een to-do-lijstje. En hopelijk zijn dan aan het eind van vandaag ook echt al die dingen gedaan

"verplichte" dingen
  • ict-opdracht 6 maken
  • pedagogiek definitief uitprinten
  • muziek reflectie schrijven
  • strijken
  • voor ziek Vriendje zorgen --> mee bezig, en dat kost veel tijd vandaag
  • boodschappen doen
niet-verplichte dingen
  • opruimen
  • biebboeken lezen en samenvatten
  • verder knutselen aan mijn pompon-project
  • boodschappen? (kan ook morgen)
  • de was doen? (kan ook morgen)
Dit schreef ik gisteren. Maar helaas heb ik nog een dag nodig om deze dingen te doen. En vandaag moet ICT en muziek echt echt echt af! (edit: en ik moet er nog wat aan toevoegen)

Laatst gewijzigd op 30-11-2007 om 09:31.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 09:29
indigo
indigo is offline
Go Meelfriek en lentekriebel!

Ik ben duf en ik wil geen presentatie maken maar het moet, om 12 uur moet het af zijn. Toch maar even tegen groepsgenoten zeggen dat ik de laatste tijd wel erg veel moet doen. Bluh. En ik wil geen verkoudheidshoofd maar gewoon lekker veel energie hebben.
Oud 30-11-2007, 10:13
Rob
Rob is offline
Citaat:
Jeej ik stond om 6:55 voor niks bij m'n werk.
Dus weer niet afgebeld, ik hang straks dus heel boos aan de telefoon bij het uitzendbureau. Ze moeten me in zo'n geval 3 uur uitbetalen, dus dat ga ik maar even eisen.

[...]

Maar god, wat had ik nu nog graag geslapen...tis dat ik nu veel te wakker ben (40 min. achter elkaar gefietst met 5 minuutjes onderbreking)
Daar zou ik dus echt ongelofelijk chagrijnig van worden als mij dat zou overkomen. Vooral omdat ik van slapen jhoudt.
En ja, na zoveel activiteit zou ik ook niet kunnen slapen, hoor.
Oud 30-11-2007, 11:13
Verwijderd
Oh, ik heb weer maar de helft doorgelezen, ik heb het veel te druk.
Gister was heftig op therapie. Maar eigenlijk weet ik het allemaal niet meer want er kwamen zorgen over R. waardoor ik niet meer over mijn eigen dingen hoefde na te denken. En ik moest oppassen en dat was wel erg leuk. Eén van die jongetjes had tegen zijn oma gezegt dat ik beter kan oppassen. Arme oma.
En nu ben ik moe. Supervisie was ook weer niks, ik haat dat vak echt. En college over stress en trauma ga ik skippen ik ben bang dat het te dichtbij komt. Dus nog ff één les, dan lekker naar huis, misschien wat cadeautjes kopen maar misschien ook wel ff slapen. 'Moet' vanavond naar het theater en morgen heel vroeg rijles en nog twee afspraken. Ik heb helemaal geen zin, het kost me allemaal zoveel energie en het levert me zo weinig op...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Why is this so hard? You know your words mean a lot to me and can hit me so hard. Just like they did last time....
*aaigevendoet*

OT: Ja, het was gezellig, maar ik had niet zoveel moeten drinken *hoofdgrijpt*
Noujaaaa. En het is alweer een jaar geleden dat ik naar Brazilie ging, bijna dan.

The moon shines bright and the stars give a light

Oja, eni k heb een cd besteld en gisteren gratis een dvd van jip en janneke in gebarentaal gekregen. Mijn dag kan niet meer stuk.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 11:59
Rob
Rob is offline
Hm. Ik probeer teveel in één keer te doen. Ik wil meteen zicht hebben op de gehele situatie en alle mogelijkheden zien en deze afvangen en dat lukt nu gewoon niet en ik moet het stap voor stap aanpakken. Dan kom ik wel alles tegen. Maar dan nog ben ik bang dat ik iets over het hoofd zie.
Maar een begin maken vind ik dan weer zo lastig omdat ik geen fouten wil maken en ik bang ben dat ik een verkeerd begin heb.*
Ondanks dat ik hier zit om te leren en ik echt niet afgemaakt ga worden als ik een foutje maak. Of een grove fout.

Ik moet mezelf toch echt 's aanleren dat het niet verkeerd is om keihard op mijn bek te gaan. Waarom ben ik toch zo verdomde strict en perfectionistisch tegenover mijzelf?

*Doet mij denken aan die doolhofpuzzels. Ik ga altijd uit van de uitgang en niet de ingang, zodat ik bijna altijd wel goed zit.
Oud 30-11-2007, 14:44
Hawahaai
Hawahaai is offline
Aargh, het gaat echt niet goed met mij vandaag. Ik ben veel te druk van binnen. Ik lijk wel een ADHD-er. Er komt niks uit mijn handen en ik kan me nergens lang op concentreren. Zo komt er nog niks van mijn to-do-lijstje terecht. Bah.
Ik vraag me af of het komt door de ongewone situatie en het wennen aan geen-stage, of toch door de kleurstof van de M&M's van gisteravond?

En eigenlijk wil ik nog allerlei andere gedachten opschrijven, maar ik heb zo'n wervelstorm van binnen dat ik die gedachten niet eens kan ordenen. Ze schieten voorbij en dan ben ik ze al weer (even) kwijt....
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Ik moet mezelf toch echt 's aanleren dat het niet verkeerd is om keihard op mijn bek te gaan. Waarom ben ik toch zo verdomde strict en perfectionistisch tegenover mijzelf?
OMGWTFBBQ als je een fout maakt, maken ze je af! Dan vinden ze je niet meer leuk en lief en schattig en lachen ze je uit en doen ze gemeen en mag je er nooit meer komen en gaan ze allemaal achterlijk doen en je voor schut zetten en dat vergeten ze nooit meer dus als je ze over 94365 jaar nog eens tegenkomt, zeggen ze nog steeds: 'WHAHAHAHAHAHA Die is lekker achterlijk!'

Dat is bij mij tenmisnte het geval.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 14:56
Rob
Rob is offline
Citaat:
OMGWTFBBQ als je een fout maakt, maken ze je af! Dan vinden ze je niet meer leuk en lief en schattig en lachen ze je uit en doen ze gemeen en mag je er nooit meer komen en gaan ze allemaal achterlijk doen en je voor schut zetten en dat vergeten ze nooit meer dus als je ze over 94365 jaar nog eens tegenkomt, zeggen ze nog steeds: 'WHAHAHAHAHAHA Die is lekker achterlijk!'

Dat is bij mij tenmisnte het geval.
Ach, de mening van een ander boeit mij niet zo heel erg veel met betrekking tot bepaalde vauten (lol c wot i did thar? ).
't Is meer dat ik te streng ben voor mijzelf en soms te hoge eisen stel. En ik wil de laatste tijd alles direct kunnen en weten hoe het in elkaar en het leukste, de leercurve en het proces, overslaan.
Oud 30-11-2007, 15:18
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*zucht* Gisteren dacht ik nog: Ja, maar dat overgeven, dat staat nu wel heel ver weg van me, denk niet dat dat snel terugkomt. En vanochtend ging het toch bijna mis en enkel bijna omdat er nog niets in mijn maag zat. Verdomme.

Verder gaat het wel, Sinterklaascadeautjes gekocht, was wel leuk
Oud 30-11-2007, 16:32
Verwijderd
Mijn sinterklaassurprise is af en ik heb zin om mijn haar weer lekker zwart te verven maar het mag niet van mezelf.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 16:56
Yana
Yana is offline
Vandaag weer bij de psycholoog geweest. We gaan een beetje op een andere tour, omdat praten voor mij op dit moment (nog) niet helpt. Ik blijf er te verstandelijk bij. In al die keren dat ik nu daar ben geweest, heb ik nog niet één keer gehuild. Hetzelfde als bij de zelfhulpgroep. Ik praat zonder te diep te voelen, en als ze vraagt "hoe" ik dat doe..dan weet ik het niet. Ik schakel mezelf uit, voel de pijnlijke oppervlakte, maar zorg dat ik er niet in zak. Ik kan c.q. durf het geen woorden te geven als ik daar zit, durf het niet te uiten anders dan verstandelijk. Wat ik zeg, zeg ik omdat ik weet dat het zo voelt. Omdat ik de gevoelens ken van andere momenten. Omdat ik wéét wat er onder die grote oppervlakte zit. Ik ken mijn gevoelens heus wel.. ik durf ze alleen niet te laten zien. Dus we gaan iets meer lichamelijk werken. Haptonomie-achtige bezigheden. En tekenen... "wat je net voelde maar niet kon uitspreken". Ja, ik denk dat dit goed is. Want anders weet ik ook niet wanneer ik een keer die stomme klote muren om me heen durf te laten zakken.
Oud 30-11-2007, 17:00
niña
niña is offline
Ik heb zo'n genoeg van mijzelf.
Oud 30-11-2007, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Ze zeggen over het algemeen van niet. Mijn behandelaar zei dat het niet onmogelijk was, maar als je nog maar zo kort geleden afgekickt bent, het heel moeilijk is, omdat het verslavingsmechanisme nog in je hoofd zit.

Maar als ik er heel goed op let, denk ik wel dat ik het moet kunnen. Met blowen gaat het tenslotte ook goed. Ik heb elke dag blowers om me heen maar blow zelf niet elke dag. Als ik blow zorg ik er meestal voor dat ik niet hartstikke stoned ben.
Ik begon met drugs om verkeerde redenen, ik gebruikte het verkeerd. Speed gebruikte ik om niet te hoeven eten, om zelfvertrouwen te krijgen, voor rust in mijn hoofd, om wakker te zijn, om wakker te blijven, zodat ik geen nare dromen had. Ik blowde om weer eens te gaan slapen, slapen zonder dromen, in bed liggen zonder piekeren, om alles te vergeten en helemaal stoned te zijn.
Maar ik eet weer normaal en wil niet echt meer afvallen, ben tevreden met mijn gewicht. Ik heb zelfvertrouwen, ik heb rust in mijn hoofd, ik hoef niet meer wakker te blijven, ik hou van slapen, ik droom niet meer naar en ik hoef niets meer te vergeten.
Ik zie wel of ik het kan.
Mja, ik vraag me af waarom het dan uberhaupt nu nodig is om iets te gebruiken.. maar mij lijkt het handig als je dan iets doet als 'ik mag een keer per maand of per 2 weken dit en dat middel gebruiken'. /bemoeizucht

Hmja winterdip Ik heb zin in een iemand om lekker tegenaan te kruipen maar die zijn er niet. Of ja die zijn er wel, maar degenen die zich aanbieden, hoef ik dan weer niet, want dan komt het allemaal wel weer dichtbij. Zucht.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 17:15
Roosje
Roosje is offline
Jaa. -_-' Vrijdag is leuk maar die paar uur tussen school en paardrijden zijn zo verdomd nutteloos. Over een uurtje kunnen mn zusje en ik gelukkig weg en dan kan ik hopen dat ik op een tof paard mag. En ik schrijf weer halflugubere halfleuke stukken, ik schrijf sowieso weer, dat is al heel wat. En het wordt een druk weekend dit... maar we redden het wel. <3 Moettie alleen wel hier zijn en hij moet opschieten met zn werk en ze moeten er allemaal lief doen want anders vind ik het stom en hij ook. Duss.

ohohohoh even rustig ademhalen

Lang niet geluisterd dit. Ik wil aaaandacht van mn vriendje nu. En dan het hele weekend samen in bed liggen en door Amsterdam, of Utrecht, whatever, Aalten voor mijn part, slenteren en nachten opblijven en praten en midden in de nacht tosti's en ei bakken. Hè. Woonde ik maar vast dáár.
Oud 30-11-2007, 17:29
indigo
indigo is offline
Hopelijk helpt het, Yana! Goed dat jullie hebben besloten dat het zo niet werkt iig.

Mijn presentatie ging goed, hihi.
Én ik heb nieuwe laarzen, ik was gewoon binnen 20 minuten de winkel uit, dat is me nog nooit gebeurd de laatste paar jaar . Normaal was ik altijd minstens 2 dagen bezig met nieuwe schoenen kopen . Niet naar college geweest zodat ik kon gaan leren, maar dat doe ik dan wel vanavond. Nu ga ik lekker eten maken met mijn papa en dan leren.
(En nu moet ik alleen nog even niet zo twijfelachtig doen of ik met ex-vriendje durf te praten.)
Oud 30-11-2007, 17:42
Verwijderd
Yay uit eten! Yay weekend! Wel werken. Yay geld verdienen!

En weet iemand hier misschien - omdat er hier zoveel lijstjes gepost worden - of er een programma is voor op je pc om iets met lijstjes in te voeren? Of dat je pc aangeeft wat je vandaag moet doen? Of iets waar mee je kan wegstrepen? Anything?
Zou wel heel handig zijn namelijk.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 18:00
ilse
ilse is offline
sommige mensen vallen zo tegen
Oud 30-11-2007, 18:40
IcedEarth
IcedEarth is offline
jo gasten ik leef nog, ik heb een nieuwe lovah en ga als het goed is (nog niet zeker) over twee maanden naar nepal vrijwilligerswerk doen.
Oud 30-11-2007, 19:37
rare kwast
rare kwast is offline
dat gezeik steeds.. laat me toch gewoon met rust
Oud 30-11-2007, 19:47
moon
moon is offline
Shit, er is een stuk van een tand afgebroken. Het is mijn eigen schuld, ik durfde niet meer naar de tandarts toen hij zei dat ik 5 gaatjes had. Stom natuurlijk, nu zit ik met een groter probleem.
Gister een eindeloos lange huilbui, dat heeft iets verlichting gegeven, het voelt ietsje minder zwaar allemaal vandaag.
Oud 30-11-2007, 20:04
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Mja, ik vraag me af waarom het dan uberhaupt nu nodig is om iets te gebruiken.. maar mij lijkt het handig als je dan iets doet als 'ik mag een keer per maand of per 2 weken dit en dat middel gebruiken'. /bemoeizucht
Nooit is het nodig om iets te gebruiken. Ik vind het alleen leuk en heb het vaak binnen handbereik. Maar zo wil ik het ook doen. Niet vaker dan 1 keer in de maand.

IcedEarth, ik wilde je al gaan mailen om te kijken of alles nog goed ging. Hmm ik wil alles horen he.

Ik ben zo blij, ga opeens weer met zo veel mensen om. Straks weer naar een vriend, die ik de laatste tijd echt veel zie. Meteen een test, want hij zal wel mdma en pep hebben, maar ik ga niet gebruiken. Komt wel goed. Gezelligheid, whooe.
Oud 30-11-2007, 20:12
Until My End
Until My End is offline
Ik heb echt gigantische koppijn, Ik hoop dat t alleen van de kater komt, maar ik gok van niet...
Oud 30-11-2007, 21:34
duivelaartje
duivelaartje is offline
Weer afgewezen bij hospiteren. De kamer leek me best wel perfect, met leuke huisgenoten. Er moest uit vier worden gekozen en baah, nou ben ik het niet geworden.

Ik wil de komende maand niet meer hospiteren. Bah, stom. Ik reageer alleen nog maar op tijdelijke (en liefst directe) bij SSH.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 21:40
Nienna*
Nienna* is offline
Anders haal je even een 4 en een 5 voor twee belangrijke tentamens op school...

Ik moet verdomme echt beter mijn best gaan doen, maar ik loop over. En ik moet zoveel inhalen dat ik haast niet weet waar te beginnen en nu heb ik echt verschrikkelijke koppijn, dus ik ga zo maar voor Nederlands een boek lezen en lekker vroeg slapen. Morgen om zeven uur op, yay -niet dus- , en daarna ga ik proberen een afspraak bij de schoonheidsspecialist te maken om mijn wenkbrauwen te epileren voor het feestje, en dan ook nog veel huiswerk maken.

Ik ga mijn leven beteren en meer aan school doen. Godverdomme waarom kan ik het niet gewoon, zoals iedereen het kan? Ik haat die stomme winter, ik haat mijn dipjes, mijn hoofdpijn, alles. Ik dacht na die depressie "even" te kunnen doorgaan. Maar is die depressie wel over?
Waarom kan ik niet gewoon normáál zijn? Is dat dan écht zoveel gevraagd?

Edit: en mijn ouders maar zeuren dat ik weer aan de antidepressiva moet gaan, of in therapie. In die therapie heb ik geen zin meer, steeds dat nutteloze terughalen, ik word daar moe van en het helpt niet echt meer: dan blijf ik in de negatieve spiraal. Ik moet mezélf beter maken, andere mensen kunnen dat niet voor me doen en ik denk ook niet dat ze me nog kunnen helpen; ook al heb ik veel aan de therapie gehad vroeger. Maar ik leef nú en ik wil positieve energie, in plaats van herbeleven en blijven hangen in het oude.
Wat die antidepressiva betreft: ik wil niet meer afgevlakt leven. Ik werd bang van mezelf, bang van de oppervlakte, ik werd een ander persoon en ben nooit meer dezelfde geworden. Ik ben bang voor wat er met me gebeurt als ik er weer aan begin. En bang dat ik er die keer nooit meer vanaf kom.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 22:57
rare kwast
rare kwast is offline
luister, kijk en begrijp mij.. kom niet aan met simpele oplossingen... dat werkt niet
hoevaak moet ik nog vertellen hoe ik me voel en waarom ik dingen niet aankan...
Oud 30-11-2007, 23:23
Verwijderd
Het begint zowaar een kamer te worden, een leefbare wel te verstaan . Iig niet te optimistisch worden, alle bouwpakketten liggen er nu Morgen ga ik keihard aan de slag om alles in elkaar te zetten. Nu eerst maar is lekker slapen .
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 00:21
Verwijderd
Citaat:

Noujaaaa. En het is alweer een jaar geleden dat ik naar Brazilie ging, bijna dan.
Alweer een jaar geleden dat ik halsoverkop Amsterdam verliet met dat rotbericht. Een jaar geleden dat ik mijn eerste Peru reis boekte, een jaar geleden dat ik nog 8 kilo lichter was, een jaar geleden dat alles ongeveer nog koek en ei was met iedereen, een jaar geleden dat ik aan mijn taks zat.

kortom: een jaar geleden toen alles helemaal niet goed ging.

En nu kom ik net uit een Boliviaans ziekenhuis en mag ik hopen dat er na mijn jungletrip nieuws komt uit al mijn bloed en uitwerpselen tests.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 02:44
Verwijderd
als niemand reageert op msn of 7 verschillende mensen niet reageren op een lief en zorgzaam smsje dat ik met veel moeite typ, kan ik er beter gewoon niet zijn?
geef me maar een heleboel klappen, tos me door de kamer, ik ben zelf als 6 treden naar beneden gevallen op mn werk, en mn pink en ringvinger verbrand aan kokend water, geef me nog maar 10 van die momenten, alles beter dan dat je niet kan en wilt inzien dat je 17 jaar verpest hebt, en daarmee ook geen basis hebt, en dat de basis die je probeert te bouwen naar de godskolere gaat omdát je niet weet hoe het móet
burn it all up, hanging in the street
ik wil ook beste vrienden en liefde en gewoon met iemand praten zondrr vooroordelen echt ik doe zo mn best het is niet eerlijk echt niet
jus' behavin' pathetic again.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 06:42
Verwijderd
Waah, ik moet om negen uur werken en het is vroeg want de treinen doen stom, dus nu rijden er bussen, maar moet ik daarom wel drie kwartier eerder van huis weg. Verdubbeling van reistijd
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 09:50
Verwijderd
Hmm, ik weet niet. Had om 8 uur al rijles en dat ging redelijk. Elk minpuntje kan ik nu nog wel hebben, maar wanneer is het me weer teveel en gaat het niet meer? Ik ben hartstikke bang en zeker als ik dan aan mijn afscheid denk. Vandaag ben ik onwijs druk en ik wil gewoon slapen, ik ben zo moe. En alles wat ik doe kost energie en levert me niks op. Bluh.
Ik ga eerst maar leuke kleren aantrekken en dan Sint cadeautjes kopen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 10:15
indigo
indigo is offline
Whoej, anders geef je jezelf even tijd door ineens te bedenken dat je die 150 pagina's beter niet op de computer kan samenvatten maar gewoon rustig al het gemarkeerde nog eens door kan lezen .

Nu ga ik dus nog even
  • printen routebeschrijving
  • printen verslagen
  • printen samenvattingen
  • tas inpakken
  • brief schrijven
  • V. mailen
  • geld terugvragen

Zo, al een boel gedaan. Brief schrijven komt dan een andere keer, nu op naar verjaardag.

Laatst gewijzigd op 01-12-2007 om 12:12. Reden: Doelijstje aanpassen :)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten