Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn beste homo-vriend heeft een date
![]() ![]() Hij is 20 en vond het heel stom dat hij nog nooit had gezoend (behalve dus 1 keer toen hij 14 was met een meisje) en dat was zijn goede voornemen voor dit jaar. Ik vind de discussie over de geloofwaardigheid van homoseksualiteit eigenlijk best in dit topic passen, en ik ben ook benieuwd hoe je daar niet in kunt geloven.
|
Ik ging een keer wat drinken met een heel goede vriendin. We zaten toen al uren in het cafe, heel gezellig. Toen ik terug kwam van het toilet zei ze ineens: Ik wil niet dat je het eerst van een ander hoort, maar ik val op vrouwen. Ik vond de timing een beetje raar, maar was niet verbaasd. Waarschijnlijk wilde ze het al eerder (die dag) zeggen.
Mijn 'beste' vriend was een tijd geleden verliefd op mij, dus als hij homo zou zijn, zou ik wel erg verrast zijn. Maar het boeit me eigenlijk vrij weinig. |
![]() |
|
mn beste vriendin is lesbisch, en vertelde dat na 6 jaar vriendschap pas.
ik reageerde zo van "o, oke... waarom vertel je dat nu pas dan" ze was dus bang dat ik niet met haar om zou willen gaan om die reden. na er even om gelachen te hebben zijn we de stad in gegaan. heb er totaal geen moeite mee als iemand op t zelfde geslacht valt, het betekent niet dat ze dan ook op mij zouden vallen ![]()
|
Verwijderd
|
Uh ik zou nogal verbaasd zijn eerlijk gezegd. En ze wordt er misschien niet een ander persoon van, maar ik zou wel het gevoel hebben alsof ze dus de tijd daarvoor tegen mij anders was en dus in feite wel verandert maar dan in zichzelf. (nog te volgen?) Maar ik denk dat dat alleen komt doordat we er best vaak over gepraat hebben en al dat soort dingen, en dat dan de dingen die ze zei dus niet waar zouden zijn. Logica.
Wat mijn beste vriend betreft, uh, ik zou hem heel hard in zn gezicht uitlachen en vervolgens stil worden als blijkt dat ie t nog echt meent ook. Dat is namelijk zo'n type patser-vrouwenverslinder die op tieten valt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|