Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Hij is best lief. Maar ik wil het gvd gewoon naast me hebben en tegen hem aan liggen. Ik voel me nog steeds brak na vanmorgen out te zijn gegaan op t station, en ik wil gewoon tegen iemand aan liggen. Welke knurft gaat er dan aook zo ver weg wonen? ![]() |
![]() |
|
Omg, ik heb net als gisteren een beetje buikpijn/kriebels/zenuwen nu ik weet dat ik hem zo weer zie. :/ Hoe kan dat?!! Ben ik verliefd? Nee toch. Maar ik ken hem al zo lang en ik heb me nooit zenuwachtig gevoeld voor ik hem zag.
![]() Raarraarraar. |
![]() |
|
lache, gisteren een oud-klasgenoot gezien. het lijkt wel alsof ik 'm blijf zien. niets mis mee, het blijft een toffe vent. Leuk om te zien hoe 'ie opgedroogd is. Heel extreem voorheen, heel mild tegenwoordig. Nu ik toch 'memory lane' afga: ik heb weer een nummer gevonden wat ik bijna 2 jaar kwijt was. stond op m'n ouwe pc, en stond steevast in de afspeellijst samen met melancholy blues en nog een liedje van the scorps. Doet me altijd denken aan ouwe vrienden die ik nooit meer zie.
|
Verwijderd
|
Hij draait vandaag een dubbele dienst, dus ik zie hem de hele dag niet. En ik rij vanavond naar Leeuwarden, 2 uur lang alleen in de auto. Wat een timing ook weer zo.
Hehe, we nemen ons iedere maand weer voor om de diensten op elkaar af te stemmen, maar schiet tot nu toe nog niet erg op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ondanks dat ik blijf piekeren over donderdag, gaat het best oke. Het gaat gewoon echt goed tussen pap en mij, het is de laatste tijd zelfs meestal heel gezellig bij hem thuis. ![]()
|
Prima: ze komt zondag bij mij en dan gaan we samen een hele zooi kersthapjes maken en een cadeautje aan elkaar geven. Alhoewel het meer word dat ik alleen mijn cadeautje nog moet geven.. Mijn cadeau hadden we gister gehaald in de h&m
![]() ![]() ![]()
|
aaah waarom voelt het zo raar? Ik heb het idee dat hij me niet wil zien, blijkt dat ie al langs was geweest om een kaartje af te geven. Ik balen, kaartje gelezen, vet lief <3 Maar toch maar ik me druk. Ik snap mezelf niet en ik maak me alleen maar druk maar ik vind het zo stom om het daar met hem over te hebben.
|
Omg zo fijn!
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ot; Oh, ik was helemaal vergeten te vertellen dat het zo fijn is om na een echte kútavond even te kunnen uithuilen en je frustraties kwijt kan bij een veeel te lief vriendje. ![]()
|
Hij kwam me dropjes en cola brengen op mijn werk, hij is zo'n schatje. Ik kan het hem alleen allemaal zo moeilijk vertellen. Ik zeg het tegenovergestelde van wat ik wil zeggen. En dan moet ik dinsdag naar zijn ouders toe voor Kerstmis, en na wat er gisteren blijkbaar gebeurd is vind ik dat een beetje eng. Hoe gaat ze reageren? Mja, ik heb een huge luxe kerststol gehaald omdat ik me vereerd voel dat ik nu al Kerstmis mee mag vieren en het komt vast wel allemaal goed
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
heb vannacht en de nacht ervoor nachtmerries gehad over hem. Die opmerking van hem over sex zit me echt dwars.. Ik droomde dattie 7 piemels had en daarom zo onzeker was enzo..en daarna dattie n micropiemel had die zo klein was dat je dr echt helemaal nix mee kon!
![]() Maar als ik dan zo nuchter erover nadenk..sex is wel belangrijk voor me..maar zo belangrijk dat ik de jongen dr voor laat schieten waar ik al 6 jaar gek op ben?? Nou nee..dan vinden we er wel wat op. Hij is nu voor de kerst enzo een week weg naar t buitenland en eigelijk wil ik em mailen met de vraag waarom hij zo'n aversie tegen seks heeft.. maarja is niet echt een onderwerp waar je tijdens de feestdagen even een mail over stuurt.. ![]() Verder gaat t wel goed..k mis mn ex-lief een klein beetje..t was toch altijd wel zo gezellig, mar goed..ik mis em nu meer als vriend. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag was ZO fijn
![]() Het is gewoon ZO goed ^^ |
![]() |
|
Ik ben vanavond uit geweest met wat vrienden van hem, want die vroegen me mee. Maarja, dan komt op een gegeven moment de optie om naar het cafe te gaan waar hij werkt. En het blijft zo vreemd om te moeten uitleggen dat ik wel gewoon normaal met hem afspreek, maar dat ik niet uitga op een plek waar hij is. Enja, het is ook vreemd. Maar het is gewoon te confronterend. Mja, dan hoop ik wel weer dat ze me niet stom vinden dat ik daar dan een punt van maak. Achja...
|
Verwijderd
|
Exlief vindt het niet zo leuk om kerst te vieren zonder mij. Hm. Haha. /lichtelijk gemeen lachje. Maar ik snap het wel, het was altijd leuk om de ene dag bij de ene familie te zitten en de andere dag bij de andere. Nou ja, volgend jaar beter, met nieuwe vriend(innet)jes enzo.
Vriendinnetjes en familie <3 En morgen meer vriendjes. Juh. Helemaal prima hier. |
![]() |
||
Citaat:
En verder heb ik hem gisteren weer gezien en dat was wel fijn.. behalve dat ik volgens hem weer in mijn afsluit-fase zit. Ik was het me niet eens bewust. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Omg. Ik vind het leuk. Zo wordt het wel weer eens duidelijk dat het ook op een andere manier kan, mét aandacht. |
![]() |
|
|