Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Gister was hij hier en we hadden elkaar zo gemist! Vier dagen is eigenlijk niks maar ik had hem toch echt erg gemist. Stomme tentamens! We hebben elkaar geknuffeld en vastgehouden alsof we elkaar een maand niet hadden gezien. Dan merk ik maar weer dat het goed zit tussen ons, ook al maak ik me daar druk om. Hij is zó lief <3
|
Vandaag zijn mijn vriend en ik een half jaar samen
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kortom, als je geen spelletje wilt spelen en een tijd lang doen alsof, kun je het maar beter gewoon zeggen. Komt wel goed waarschijnlijk. OT: Ja eh ik begin te betwijfelen of er ooit iets gaat veranderen in mijn gevoel. Iedereen verzekert het me wel maar la, ik denk dat ik maar een ouwe vrijster ga worden met twintig katten. En af en toe een minnaar natuurlijk. Pff. Maar goed, op vriendschappelijk gebied gaat alles perfect. Behalve dan met die ene gozer met wie er duidelijk meer speelt - ik durf 'm nu niet meer te zien want dan gaat er vast wat gebeuren en dat wil ik zeg maar 80% van de tijd niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @Spekkie; leuk he, dat je na zo'n meet toch niet meteen vergeten bent. ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Totale verveling, maar tis wel grappig zo, zo'n klas
![]() En zo weer naar huis, maar dan pas om half zes. Pfff. Ben benieuwd hoe dat met dat ene vriendinnetje gaat lopen. Waarschijnlijk komt het wel goed ![]()
|||
Citaat:
![]() en een jongen zonder kont, is toch eigenlijk niet de moeite waard. zeker niet als hij ook nog met bier gaat lopen gooien. ![]() Citaat:
![]()
|
Oh, en ot; wil ik voor mijn lieve vriendje zorgen, want hij is ziek. Maar hij wil alleen maar slapen en dus mag ik niet langskomen morgen. Pff, stom hoor. Ik kan toch ook bij hem wel huiswerk doen, terwijl ik hem kopjes thee, mokken soep en knuffels geef. *mok mok* Nu zie ik 'm waarschijnlijk maar 1 dag dit weekend, en daarna 2 weken niet?
![]()
||
Citaat:
Gaan we op date? ![]()
|
grrr, nou heeft ie dat programma 40 dagen zonder seks gekeken en wil ie kijken of hij dat ook kan
![]() Heb m iig verteld dat ik t r niet mee eens ben, en dat ik m ga verleiden en t dan maar gewoon opeisen ![]() En het feit dat ik t niet leuk vindt maakt dat hij het alleen maar grappiger vindt. Etterbakje.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() gisteren is ex naar huis gegaan.. de rest vd week vrij. Ook gisteren avond met mn beste vriendje gebeld. Hij wilde snel weer afspeken en had me gemist enzo.. damn.. ik denk dat ik maar tegen allebei een halt roep. Mn ex.. dat we niet weer gaan vozen.. (t duiveltje protesteert alleen bij t idee om dat te doen) en met mn beste vriendje omdat ik gewoon nog ff wat meer tijd nodig heb zonder een gevoel te krijgen dat ik ergens aan vast zit. Ook al zit ik nergens aan vast..ik vind dat als we eenmaal sex gehad hebben dat ik dan wel aan em vast zit. Nu vid ik t niet persee erg om aan HEM vast te zitten...maar wel op t moment ff aan iemand. Zelf met een nooit-meer-relationeel gebied met mn ex zie ik dat niet zitten.. |
![]() |
|||
Citaat:
Hehe, ja is goed. After-meeting-meet ![]() Citaat:
![]() Ontopic: Hij heeft gemaild... ![]()
|
Verwijderd
|
exlief een lange mail gestuurd. Even uitgelegd dat ik op t moment beetje in de war ben, dat ik niet in staat ben om beslissingen te nemen en al helemaal niet om de gevolgen van een eventuele sexpartij te overzien/dragen.
Misschien klinkt t hard..maar k wil het liefste overal mn handen vanaf trekken en n winterslaap houden. Iig een breakdown te voorkomen. Zoals het nu gaat komtie zeker.. Heb t gevoel dat k op t punt sta dat ik zelf niet meer weet wat realistisch is en wat niet. Mn hoofd is zo'n maalmolen. ist normaal ook wel, maar mn gedachten gaan zo snel dat ik ze zelf niet meer kan bijhouden en constant flarden gedachten opvang..en die malen dan weer lekker mee.. Ik weet zelf niet mer wat ik wil en denk.. Stom, want normaal weet ik dat en kan ik altijd heel snel beslissingen nemen.. Hopen dat exlief dit ook n beetje begrijpt en t me niet moeilijk gaat maken.. misschien moet ik maar even tijdelijk naar psychologie verhuizen ![]() |
![]() |
|
Oke, in twee dagen twee kijkavonden en afgewezen worden is níet goed voor mn zelfvertrouwen.
![]() ![]() Oke, meer ontopic dan. Lieve universiteitsvriendinnetjes! En vanavond maar even de teleurstelling wegdrinken en dansen, maar niet teveel drinken want ik heb geen zin in een huilbui. Dansen en even alles vergeten.
||
Citaat:
wat heeft ie gemailt? En ja mensen, ik heb het overleefd.. maar echt ik was zenuwachtig.. en jullie mogen best weten, ik begon spontaan te huilen toen ik die spuit zag. Serieus, de gemiddelde penis word jaloers op dat ding *bibber* en hij heeft hem helemaal leeggespoten in allemaal plaatsen in mn gehemelte (dit gaat over mn kaakchirurg, niet over seks ![]() Ik heb kennelijk mijn spieren zo erg lopen aanspannen van angst dat ik nu spierpijn in mn benen en schouders heb.. en als je dan ziet wat voor lullige plaatjes eruit zijn gehaald ![]() Dus nu loop ik weer met hechtingen in mn bek.. Na een tijdje te hebben geslapen enzo, had ik het idee aan de drugs te zijn ![]() Oh ja, en bitterballen ![]() Al met al gaat het nu wel, en was het fijn dat mama en hij er waren om me op te vrolijken ![]() Echt gezellig ![]() ![]() En morgen ga ik weer in mn huisje kijken ![]() Oh, en ik weet niet of ik het hier al had gemeld, maar dit schooljaar ga ik niet meer halen. Ik heb definitief aangegeven de stage niet te gaan doen, en ik kom de rest van het jaar in een trajectklas.. en dat valt me best zwaar ![]() ![]()
|
Gisteravond was leuk
![]() ![]() ![]()
|
Ja wij hebben de 1 jaar ook al weer gehaald (5 januari) en wat een fantastisch jaar was het
![]() Ik ben nog wel wat onzekerder maar we zijn zo lief voor elkaar, en ik zie hoe hij naar me kijkt. Ik wil bij hem zijn en bij hem blijven, meer hoef ik niet te weten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat ja, precies. Gister was nog wel even stom. Hij maakt zich zorgen om mij en dat snap ik allemaal wel, maar het helpt dan echt niet als ie ineens afstandelijk gaat doen.. ![]() Gedoe met beste vriend ook opgelost. ![]() |
![]() |
|
Kreeg gisteravond een wel erg lief sms'je van een soort-van-ex. Dat-ie me nog steeds mist en me graag wil zien en wtf, dat is 2.5 jaar geleden! Ja, dat wil ik ook wel, maar je hebt een vriendin, gek. Gelukkig woont hij ver weg. Stiekem voel ik me natuurlijk wel gevleid
![]() En met B. schiet het niet op. Ik wil contact, maar hij neemt geen initiatief. Hoe lang moet ik blijven proberen? Vriendschappelijk is het leuk, ik ging slapen bij H. en heel gezellig doen de afgelopen paar dagen. Morgen feestje, volgende week bij S. eten. Whoej, ik krijg een sociaal leven ![]()
|
Ik mis hem. Al maanden weer eigenlijk, maar het wordt wel steeds erger. Ik lijk nu een opening te hebben gevonden, maar wel een heel erg kleine. Ik wil gewoon weten hoe het met hem gaat. En oh wat komt er nu een toepasselijk liedje voorbij. Het liedje waar we naar luisterden toen we 14 waren en dan aan elkaar dachten.
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb zin om heel veel dingen buitenshuis te doen en uit te gaan en duizenden nieuwe mensen te ontmoeten en heel veel smalltalkpraatjes te houden en te doen alsof ik heel zelfverzekerd ben en helemaal niet opzoek ben naar een lief want juist dan kom je iemand tegen. Misschien ga ik dat ook wel doen ook, uithuiziger zijn.
Maar iedereen is zo druk, inclusief ik met die stomme scriptie opdracht. En hum, ik wil niet dat ie zich zorgen over mij maakt want dat is nergens voor nodig want het gaat prima. Maar toch lief dat ie even smst hoe het gesprek met de directeur gisteren ging. Als ik wél overstuur was geweest dan was ie er voor me geweest en dat is een fijne gedachte. En mhuhaha, volgende week ergens gaat ie voor het eerst in zijn leven iets vegetarisch koken en mij ervan overtuigen dat ie dat kan. Het wordt vast een salade. ![]() |
![]() |
|
Ik heb hem net een half uurtje gezien en dat is te kort! Ik wil hem gewoon bij me hebben en kunnen kussen en knuffelen enzo. Ik wilde zaterdag uiteten maar dat gaat niet door zijn stomme tentamens en aaargh. Als ik hem pas over twee weken zie ga ik huilen
![]()
|
|