Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2008, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Hoe erg is het om het uit te maken midden in de examens? Ik weet dat het kut is, voor mij ook want ik ben de hele dag aan het piekeren, maar het valt ook niet zomaar uit te stellen.
Uitmaken is altijd kut en komt nooit op een goed moment.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2008, 20:34
I C U
I C U is offline
Dus... Ik kwam dr vandaag tegen bij de metro. Op zich nog best gezellig, gewoon normaal gepraat enzo. Had dr gisteren al gesmst om wat af te spreken, dan gewoon de dingen uit te praten, dat het iig gewoon duidelijk is. Vandaag alleen over ditjes en datjes gehad, ook leuk. 't Viel me alles mee Tis natuurlijk ook een kwestie van instelling

Whahaha, wel mooi, allerlei rampscenario's verzinnen voor wanneer we elkaar ontmoeten 't Zal me benieuwen...
Oud 10-01-2008, 00:04
Methuselah
Methuselah is offline
Argh!
Oud 10-01-2008, 00:45
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Argh!
˛˛
Oud 10-01-2008, 07:26
Dott
Dott is offline
Citaat:
Graag! Kreeg net een sms van dr, ze heeft de sleutels van dr nieuwe huis en iedereen moet maar komen kijken en weet ik het. Heb gezegd dat ik er geen zin in heb, geen tijd heb en niet wil. Ze vraagt me niet eens waarom. Ach, dan hoeft het voor mij ook niet meer

*geeft ook dikke knuffel*
En ddan klagen we soms over kerels, sommige meiden zijn niks beter.. *lepel gooit en bak ijs uit vriezer trekt*

Bij mij blijkt het gelukkig allemaal een misverstand..
Ik weet kennelijk gewoon niet dat ik soms belangrijk voor mensen ben en dat ik niet te missen ben ik hun leven vreemd idee

en en en... ik wil niet want want want, ik ben bang, en ik loop dan nog de hele dag met een hanggezicht van de verdovingen, en het is stom..

edit: ik had een heeeeeeeele fijne droom <3
Oud 10-01-2008, 08:16
Rob
Rob is offline
*knuffel* Succes vandaag, Dottje. ^^
Oud 10-01-2008, 08:29
Verwijderd
@Dott: ontzettend veel succes meis! Komt helemaal goed met jou. Even door de zure appel heen bijten. (Check de woordspeling haha )

ot: Samen sprookjes verzinnen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 08:43
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Maareh spekkie, heb je hem nog gebeld of nog iets gehoord?
Over wie gaat het nu? (a)
Citaat:
Offtopic: omg, ik droomde gisteren over jou en spekkie. we gingen met school ofzo ( ) naar Berlijn. Nja, eigenlijk gingen we naar Praag maar we noemden het Berlijn. En ik was d ehele tijd bang om de weg kwijt te raken enz. Maar spekkie wist wel de weg. Echt heel vaag allemaal.
Oud 10-01-2008, 10:45
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Gister was hij hier en we hadden elkaar zo gemist! Vier dagen is eigenlijk niks maar ik had hem toch echt erg gemist. Stomme tentamens! We hebben elkaar geknuffeld en vastgehouden alsof we elkaar een maand niet hadden gezien. Dan merk ik maar weer dat het goed zit tussen ons, ook al maak ik me daar druk om. Hij is zó lief <3
Oud 10-01-2008, 10:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vandaag zijn mijn vriend en ik een half jaar samen Gisteren een beetje moeizaam gesprek gehad op msn en dan ga ik gelijk weer twijfelen enzo maar vanmorgen belde hij me toch wel op om te zeggen dat er geen treinen waren en klonk hij toch wel weer heel lief enzo. Misschien zien we elkaar nu een beetje teveel. De afgelopen drie weken zijn we bijna fulltime samen geweest en dan is het wennen om weer even alleen te zijn maar ik ben gewoon graag bij hem. Ik hoop dat het vanavond leuk en gezellig is. We gaan eerst uit eten en daarna gezellig samen op de bank liggen en Wie is de Mol kijken
Oud 10-01-2008, 11:02
Verwijderd
Citaat:
in zo'n gevallen zou ik nu terugmailen. Ofwel valt het haar niet eens op dat je zo snel terugmailt, ofwel net wel maar vindt ze dat positief (in welke zin mag je zelf bepalen..) en krijg je even snel weer een reactie terug..

Hoe erg is het om het uit te maken midden in de examens? Ik weet dat het kut is, voor mij ook want ik ben de hele dag aan het piekeren, maar het valt ook niet zomaar uit te stellen.
Toen het de vorige keer uit ging was dat net voor een tentamenweek, en hoewel die wonderbaarlijk goed zijn gegaan, heb ik geen van de deadlines voor mijn essays toen gehaald Maar goed, ik heb gewoon zielig tegen de docenten gezegd dat 't uit was en ik daar nogal van ondersteboven, en toen kreeg ik uitstel.

Kortom, als je geen spelletje wilt spelen en een tijd lang doen alsof, kun je het maar beter gewoon zeggen. Komt wel goed waarschijnlijk.

OT: Ja eh ik begin te betwijfelen of er ooit iets gaat veranderen in mijn gevoel. Iedereen verzekert het me wel maar la, ik denk dat ik maar een ouwe vrijster ga worden met twintig katten. En af en toe een minnaar natuurlijk. Pff.

Maar goed, op vriendschappelijk gebied gaat alles perfect. Behalve dan met die ene gozer met wie er duidelijk meer speelt - ik durf 'm nu niet meer te zien want dan gaat er vast wat gebeuren en dat wil ik zeg maar 80% van de tijd niet 't gaat mis in die 20% waarin ik denk 'och waarom ook niet'.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 12:12
Fayette
Ondanks zijn zatte dispuutvergadering vannacht een smsje dat ie aan me dacht.. En zoveel dat het de moeite niet was dat ik ook aan hem zou denken. Emg, hij is zo poëtisch als ie gedronken heeft.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 12:44
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik weet kennelijk gewoon niet dat ik soms belangrijk voor mensen ben en dat ik niet te missen ben ik hun leven vreemd idee
't Word wel tijd dat je dat leert hoor, want ben echt niet uit jou leven weg te slaan.

@Spekkie; leuk he, dat je na zo'n meet toch niet meteen vergeten bent. Ookal zag je er wel heel anders uit enzo. Het was vaag in ieder geval. In de taxi begon jij ook nog te huilen dat je iets kwijt was, maar dat zat gewoon in je portomonee. Maarja, verdere details zal ik je besparen.
Oud 10-01-2008, 12:55
Roosje
Roosje is offline
Haha ik droom steeds over m. <33 En morgen issie hier en dan neemtie chocola voor me mee. Omdat ik ziek ben. En gewoon. <3
Oud 10-01-2008, 14:24
metallica
metallica is offline
Citaat:
Over wie gaat het nu? (a)
Hehe, die waarvan je het nummer had geritseld zonder dat je daarvoor hoefde te gaan stappen. Maar zijn er nog meer dan Eigenlijk moeten we over een tijdje weer eens gaan eten bij de stairway *kwijl*

Citaat:
Offtopic: omg, ik droomde gisteren over jou en spekkie. we gingen met school ofzo ( ) naar Berlijn. Nja, eigenlijk gingen we naar Praag maar we noemden het Berlijn. En ik was d ehele tijd bang om de weg kwijt te raken enz. Maar spekkie wist wel de weg. Echt heel vaag allemaal.
Offtopic: Haha lol, nu je het zegt dat heb ik ook nog gehad Al weet ik niet meer precies hoe en wat. We hebben blijkbaar indruk gemaakt op elkaar
Oud 10-01-2008, 14:34
Verwijderd
@Dott; gelukkig dan maar! Misverstanden zijn stom Hoe ging je operatie?

OT: Hij zit nu film te maken en ik ga zo hard aan mijn huiswerk. Oh, wat hou ik van hem!

Laatst gewijzigd op 10-01-2008 om 17:44.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 15:00
I C U
I C U is offline
Totale verveling, maar tis wel grappig zo, zo'n klas Jeej! school. Bah.

En zo weer naar huis, maar dan pas om half zes. Pfff.

Ben benieuwd hoe dat met dat ene vriendinnetje gaat lopen. Waarschijnlijk komt het wel goed
Oud 10-01-2008, 15:07
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Hehe, die waarvan je het nummer had geritseld zonder dat je daarvoor hoefde te gaan stappen. Maar zijn er nog meer dan Eigenlijk moeten we over een tijdje weer eens gaan eten bij de stairway *kwijl*
Nu je het zegt, daar heeft spekkie inderdaad niet meer over verteld. Foei, toch! houd toch eens rekening met nieuwsgierige forummers.
en een jongen zonder kont, is toch eigenlijk niet de moeite waard. zeker niet als hij ook nog met bier gaat lopen gooien.

Citaat:
Offtopic: Haha lol, nu je het zegt dat heb ik ook nog gehad Al weet ik niet meer precies hoe en wat. We hebben blijkbaar indruk gemaakt op elkaar
Offtopic: Dat blijkt maar weer, haha. Wat grappig eigenlijk.
Oud 10-01-2008, 15:09
Neko*
Neko* is offline
Oh, en ot; wil ik voor mijn lieve vriendje zorgen, want hij is ziek. Maar hij wil alleen maar slapen en dus mag ik niet langskomen morgen. Pff, stom hoor. Ik kan toch ook bij hem wel huiswerk doen, terwijl ik hem kopjes thee, mokken soep en knuffels geef. *mok mok* Nu zie ik 'm waarschijnlijk maar 1 dag dit weekend, en daarna 2 weken niet?
Oud 10-01-2008, 15:23
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Het is bij een sporadisch smsje gebleven, helaas.
Gaan we op date?
Oud 10-01-2008, 15:27
Verwijderd
Als hij hier was om me een knuffel te geven, zou ik dan wel aan mijn werk kunnen? Ik hou mezelf alleen maar tegen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 15:29
Rob
Rob is offline
Citaat:
Eigenlijk moeten we over een tijdje weer eens gaan eten bij de stairway *kwijl*
Spareribs!
Oud 10-01-2008, 15:52
Verwijderd
uh oké? kreeg net sms van mn beste vriend dat ie zichzelf kapot maakt en me niet meer wil zien omdat ie te verliefd op me is..
ik weet niet of en wat ik terug moet sturen ik zie m ertoe in staat om me gewoon voor de gek te houden. en sowieso, wat stuur je daar op terug?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 17:06
Metal
Metal is offline
Leuke grapjes dan.
Oud 10-01-2008, 17:41
Pluis
Pluis is offline
grrr, nou heeft ie dat programma 40 dagen zonder seks gekeken en wil ie kijken of hij dat ook kan Ik wil niet 40 dagen zonder seks!
Heb m iig verteld dat ik t r niet mee eens ben, en dat ik m ga verleiden en t dan maar gewoon opeisen
En het feit dat ik t niet leuk vindt maakt dat hij het alleen maar grappiger vindt. Etterbakje.
Oud 10-01-2008, 17:47
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
grrr, nou heeft ie dat programma 40 dagen zonder seks gekeken en wil ie kijken of hij dat ook kan Ik wil niet 40 dagen zonder seks!
Heb m iig verteld dat ik t r niet mee eens ben, en dat ik m ga verleiden en t dan maar gewoon opeisen
En het feit dat ik t niet leuk vindt maakt dat hij het alleen maar grappiger vindt. Etterbakje.
Hij zoekt bevestiging
Oud 10-01-2008, 18:18
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik voel me gebruikt maar ik laat het zelf toe
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me gebruikt maar ik laat het zelf toe

gisteren is ex naar huis gegaan.. de rest vd week vrij. Ook gisteren avond met mn beste vriendje gebeld. Hij wilde snel weer afspeken en had me gemist enzo..

damn.. ik denk dat ik maar tegen allebei een halt roep. Mn ex.. dat we niet weer gaan vozen.. (t duiveltje protesteert alleen bij t idee om dat te doen)
en met mn beste vriendje omdat ik gewoon nog ff wat meer tijd nodig heb zonder een gevoel te krijgen dat ik ergens aan vast zit. Ook al zit ik nergens aan vast..ik vind dat als we eenmaal sex gehad hebben dat ik dan wel aan em vast zit. Nu vid ik t niet persee erg om aan HEM vast te zitten...maar wel op t moment ff aan iemand. Zelf met een nooit-meer-relationeel gebied met mn ex zie ik dat niet zitten..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 18:48
metallica
metallica is offline
Citaat:
Het is bij een sporadisch smsje gebleven, helaas.
Gaan we op date?
Ah, das wel jammer dan...
Hehe, ja is goed. After-meeting-meet
Citaat:
Spareribs!
uhu, die waren wel heel erg goed

Ontopic: Hij heeft gemaild...
Oud 10-01-2008, 20:34
Verwijderd
Hij is té lief enzo. <3 Vannacht bij m geslapen en waah liefdeliefde. Wij zijn echt wel cool samen En éindelijk over dingen kunnen praten die hij snapt. Leuk dat we elkaars vage gesprekken gewoon echt volgen :]
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 21:13
Verwijderd
exlief een lange mail gestuurd. Even uitgelegd dat ik op t moment beetje in de war ben, dat ik niet in staat ben om beslissingen te nemen en al helemaal niet om de gevolgen van een eventuele sexpartij te overzien/dragen.

Misschien klinkt t hard..maar k wil het liefste overal mn handen vanaf trekken en n winterslaap houden. Iig een breakdown te voorkomen. Zoals het nu gaat komtie zeker.. Heb t gevoel dat k op t punt sta dat ik zelf niet meer weet wat realistisch is en wat niet. Mn hoofd is zo'n maalmolen. ist normaal ook wel, maar mn gedachten gaan zo snel dat ik ze zelf niet meer kan bijhouden en constant flarden gedachten opvang..en die malen dan weer lekker mee.. Ik weet zelf niet mer wat ik wil en denk.. Stom, want normaal weet ik dat en kan ik altijd heel snel beslissingen nemen..
Hopen dat exlief dit ook n beetje begrijpt en t me niet moeilijk gaat maken..

misschien moet ik maar even tijdelijk naar psychologie verhuizen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 22:32
Cethlion
Cethlion is offline
Oke, in twee dagen twee kijkavonden en afgewezen worden is níet goed voor mn zelfvertrouwen. Ik ben er ook niet goed in en ik haat het om in een korte tijd mezelf helemaal als 'leuk en geweldig' te presenteren. Bij die van gisteren vond ik het wel echt jammer dat ik het niet geworden was. Hmm, volgens mij heb ik nu zo'n 25 kijkavonden gehad, misschien wel meer. Maar ik ben het bij elkaar ook wel 3 keer 'geworden' dus dat maakt het iets minder erg. =P

Oke, meer ontopic dan. Lieve universiteitsvriendinnetjes! En vanavond maar even de teleurstelling wegdrinken en dansen, maar niet teveel drinken want ik heb geen zin in een huilbui. Dansen en even alles vergeten.
Oud 10-01-2008, 22:35
Dott
Dott is offline
Citaat:

Ontopic: Hij heeft gemaild...

wat heeft ie gemailt?

En ja mensen, ik heb het overleefd.. maar echt ik was zenuwachtig.. en jullie mogen best weten, ik begon spontaan te huilen toen ik die spuit zag.
Serieus, de gemiddelde penis word jaloers op dat ding *bibber* en hij heeft hem helemaal leeggespoten in allemaal plaatsen in mn gehemelte (dit gaat over mn kaakchirurg, niet over seks )
Ik heb kennelijk mijn spieren zo erg lopen aanspannen van angst dat ik nu spierpijn in mn benen en schouders heb.. en als je dan ziet wat voor lullige plaatjes eruit zijn gehaald
Dus nu loop ik weer met hechtingen in mn bek..

Na een tijdje te hebben geslapen enzo, had ik het idee aan de drugs te zijn en kreeg ik een vreetkick, waarna ik 2 koppen cup a soup, een bak patat en een kroket (wat ik eigenlijk niet mocht hebben, foei Lianne) en 2 koppen kippesoep van oma heb gegeten..
Oh ja, en bitterballen

Al met al gaat het nu wel, en was het fijn dat mama en hij er waren om me op te vrolijken
Echt gezellig en toen ging die een excuus verzinnen om morgen weer langs te komen
En morgen ga ik weer in mn huisje kijken

Oh, en ik weet niet of ik het hier al had gemeld, maar dit schooljaar ga ik niet meer halen.
Ik heb definitief aangegeven de stage niet te gaan doen, en ik kom de rest van het jaar in een trajectklas.. en dat valt me best zwaar
Oud 10-01-2008, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Hihi, leuk is dat, op dinsdag alweer uitkijken naar het weekend

Acda&deMunnik - vier uit zeven
Ja he Dat liedje kende ik nog niet, moet ik maar eens gaan zoeken!

OT: Morgen! <3
En zaterdag 1,5 jaar
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 03:49
Verwijderd
Omg, ben een sloerie. Huhuhu. Nja het zal wel we zullen zieien.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 08:07
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 08:25
Rob
Rob is offline
En toen was ik d'r wekker van zeven uur. En aan de herrie in de achtergrond te horen, ben ik een veel leukere wekker dan die van haar.

Mja, fijn. <3
Oud 11-01-2008, 09:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteravond was leuk We zijn samen uit eten geweest bij de Mexicaan, was erg leuk en lekker. Daarna lekker samen wie is de mol gekeken, nog een beetje op de bank gehangen en toen lekker naar bed gegaan. Lekker liggen knuffelen en de hele nacht tegen hem aan geslapen <3 Op een gegeven moment wilde ik iets drinken maar lagen we zo in elkaar verstrengeld dat ik me gewoon niet losgewrikt kreeg terwijl hij sliep Morgen zie ik hem weer
Oud 11-01-2008, 10:16
Verwijderd
vandaag 2,5 jaar <3
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 10:29
stout!
stout! is offline
Ja wij hebben de 1 jaar ook al weer gehaald (5 januari) en wat een fantastisch jaar was het .
Ik ben nog wel wat onzekerder maar we zijn zo lief voor elkaar, en ik zie hoe hij naar me kijkt. Ik wil bij hem zijn en bij hem blijven, meer hoef ik niet te weten.
Oud 11-01-2008, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Ik wil bij hem zijn en bij hem blijven, meer hoef ik niet te weten.

Dat ja, precies.
Gister was nog wel even stom. Hij maakt zich zorgen om mij en dat snap ik allemaal wel, maar het helpt dan echt niet als ie ineens afstandelijk gaat doen.. Vanavond uit eten!

Gedoe met beste vriend ook opgelost.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 10:58
indigo
indigo is offline
Kreeg gisteravond een wel erg lief sms'je van een soort-van-ex. Dat-ie me nog steeds mist en me graag wil zien en wtf, dat is 2.5 jaar geleden! Ja, dat wil ik ook wel, maar je hebt een vriendin, gek. Gelukkig woont hij ver weg. Stiekem voel ik me natuurlijk wel gevleid

En met B. schiet het niet op. Ik wil contact, maar hij neemt geen initiatief. Hoe lang moet ik blijven proberen?

Vriendschappelijk is het leuk, ik ging slapen bij H. en heel gezellig doen de afgelopen paar dagen. Morgen feestje, volgende week bij S. eten. Whoej, ik krijg een sociaal leven .
Oud 11-01-2008, 12:46
Dott
Dott is offline
Ik ben ontzettend verliefd.. op mijn toekomstige poezels
Oud 11-01-2008, 12:50
miekmuis
miekmuis is offline
Ik mis hem. Al maanden weer eigenlijk, maar het wordt wel steeds erger. Ik lijk nu een opening te hebben gevonden, maar wel een heel erg kleine. Ik wil gewoon weten hoe het met hem gaat. En oh wat komt er nu een toepasselijk liedje voorbij. Het liedje waar we naar luisterden toen we 14 waren en dan aan elkaar dachten.
Oud 11-01-2008, 13:19
Neko*
Neko* is offline
Arrrghhhh.
Oud 11-01-2008, 13:26
Verwijderd
Ik heb zin om heel veel dingen buitenshuis te doen en uit te gaan en duizenden nieuwe mensen te ontmoeten en heel veel smalltalkpraatjes te houden en te doen alsof ik heel zelfverzekerd ben en helemaal niet opzoek ben naar een lief want juist dan kom je iemand tegen. Misschien ga ik dat ook wel doen ook, uithuiziger zijn.
Maar iedereen is zo druk, inclusief ik met die stomme scriptie opdracht.

En hum, ik wil niet dat ie zich zorgen over mij maakt want dat is nergens voor nodig want het gaat prima. Maar toch lief dat ie even smst hoe het gesprek met de directeur gisteren ging. Als ik wél overstuur was geweest dan was ie er voor me geweest en dat is een fijne gedachte. En mhuhaha, volgende week ergens gaat ie voor het eerst in zijn leven iets vegetarisch koken en mij ervan overtuigen dat ie dat kan. Het wordt vast een salade.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 13:38
Verwijderd
Over een uur +eenbeetje is hij klaar met zijn tentamen en dan gaan we samen naar zijn huis en het vooruitzicht dat we 't hele weekend niks hoeven te doen en samen kunnen zijn maakt me blij.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 14:01
Metal
Metal is offline
hoe oud is 'hij' eigenlijk, als ik vragen mag?
Oud 11-01-2008, 16:22
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Ik heb hem net een half uurtje gezien en dat is te kort! Ik wil hem gewoon bij me hebben en kunnen kussen en knuffelen enzo. Ik wilde zaterdag uiteten maar dat gaat niet door zijn stomme tentamens en aaargh. Als ik hem pas over twee weken zie ga ik huilen
Oud 11-01-2008, 17:23
Dott
Dott is offline
vanavond films kijken
Reageren

Regels voor berichten