Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Rotterdam-meet! 'savonds eten bij Bazar!
Waar: Rotterdam station, de AH to Go op het 'pleintje' bij de reizigerstunnel Wanneer: vrijdag 18 januari. Hoe laat? Middagmeet om 3 uur! avondmeeters : tussen 17:30 en 18:00 op R'dam CS Eten: om 18.30u voor 10 personen bij De Bazar. Contactpersoon: Naomi/Pip (ik ben er om 18:00 uur) pm voor telnr. Komen: (vrij zeker wel) Cherry springs! *eet mee* Lucky Luciano *eet mee* Daboman *eet mee* MadameMinke *eet mee* sterrenmeisje (tenzij opeens het een privémeet wordt ) *eet mee* Mr Soija *eet mee* x-spekkie-x *eet mee* Pippeloen (avond) *eet mee* TopDrop *etuh* Komen misschien: Ecnelis Martino87 Dark Phoenix *eet mee* PixelDansje Gauloises Lisaaah Komen niet: Rubykuby Kazet ~~Fantôme~~ Sperzieboon / Sperziebono / Sperziekoe / Sperziepwn
||
Citaat:
![]() als ik een volgende meet op tijd weet en ik geen belangrijke dingen heb (tentamens enzo) wil ik wel komen. oja, dan de volgende meet wel voor de zomer (ovkaart...)
||
Citaat:
![]() Je loopt de trappen af, een tunnel in. Dan loop je richting spoor 1 (en niet spoor 14, das de verkeerde kant) en kom je in de stationshal terecht, daar zit ook de AH to go ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() die vrouw zei echt dat het alleen tussen 17 en 18 uur of vanaf 20.30 kon. Nou wel beter dat we alsnog daar gaan eten dan ![]() en @ anneke - sorry, las het net pas want heb de halve dag geslapen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
DK-Meet #28 Rationeel | 500 | 28-12-2009 21:48 | |
De Kantine |
DK Meet #25 TopDrop | 500 | 10-08-2009 20:54 | |
De Kantine |
dk meet #7? PixelDansje | 5 | 10-01-2008 06:23 | |