Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het ontzettend fijn en leuk dat ik vrienden heb/aan het maken ben in mijn studiestad, zodat ik het lang niet meer erg vind om een langer dan 5 dagen op mijn kamer te zijn. Jammer wel dat dat zo lang geduurd heeft.
Mijn vriendje mis ik en ik heb het idee dat hij de dupe gaat worden van mijn avonturen hier. Het voelt alsof hij en ik voortdurend aan het schipperen zijn tussen elkaar en andere vrienden.
|
hmm, vannacht bij hem slapen <3 heerlijk vooruitzicht..
En elke dag een stapje dichterbij mijn eigen plekje. Leuk om te zien hoeveel mensen ook blij voor me zijn en meteen aanbieden te helpen.. Donderdag krijg ik de sleutel, en vrijdag komen er al 2 vriendinnen helpen ![]() ![]() En langzaam word in mijn hoofd het plaatje gevormt van 'mijn huis' en ergens is dat best eng.. maar fijn om te weten dat als ik het ff niet red, ik bij mn moeder terecht kan. Ik bof maar. Voor het eerst sinds lange tijd voel ik me optimaal gelukkig <3
|
Het gaat goed tussen ons. Gisteren samen een etentje gehad met nog wat andere moderators van een ander forum, was erg leuk
![]() ![]()
|
Fock, ik mis hem duuzend en ik ben in mijn hoofd nog bij gistermiddag..
![]() We gaan het trouwens beiden zwaar krijgen met carnaval, hebben allebei al verschillende afspraken staan en ik ga hem gewoon niet zien denk ik. Gisteren had ik mijn ex aan de telefoon die nog claimt stapel op me te zijn..;x Moeilijk want ik moet hem echt gaan vertellen dat ik date met iemand anders tegenwoordig. Maar niet via de telefoon hoor! En waarom droom ik steeds over de ex van mijn vriend???????? ![]() |
![]() |
|
Pfff... Echt, zo moeilijk moet het allemaal niet zijn
![]() Overigens was het gisteravond echt super ![]() Maar eerst die takketentamens ![]()
|
mijn vriendje is de liefste van de hele wereld<3 Gisteren zouden we wat leuks gaan doen, stelt hij voor om naar filmfestival in Rdam te gaan. Wat ben ik blij dat hij daar ook van houdt
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hmm, samen lekker op de bank dvd'tje kijken en tegen elkaar aan hangen. En dan 's ochtends geen zin hebben om uit bed te komen en dus tot een uur of 12 liggen kletsen. Ik heb dit echt gemist.
Straks uit, lekker kroeghangen. Moet alleen naar zijn vrijwilligerswerk fietsen, dat is wel eng. Maar ik vind vast de weg wel. ![]() En mijn klasgenoten van dit jaar zijn toch wel veel toffer dan vorig jaar. Ben je bijna te laat voor school kom je iemand tegen met een scooter die zegt: 'houd maar vast, dan kom je nog op tijd.' En volgende week een verjaardag. Mja, ik voel me toch veel beter op m'n plek nu.
|
Het was gewoon leuk en eigenlijk had ik ook wel duidelijkheid, waarom vond ik dat niet genoeg? En nu heb ik het volgens mij best wel verpest.. Maar misschien komt het ook nog wel goed, ik zie wel. Bah, en dan heb ik ook nog eens zo gedroomd.
Ow wel fijn om te horen dat hij het kut vond toen ik zei dat we beter konden stoppen, had verwacht dat dat 'm niet zo veel zou schelen. Laatst gewijzigd op 27-01-2008 om 08:55. |
![]() |
||
Citaat:
OT: wel jammer dat we elkaar nu even weinig kunnen zien, straks een week weg naar Praag en daarna weer lekker veel samen zijn. In die tussentijd veel proberen af te spreken met vrienden want dat is te weinig gebeurd de laatste tijd en daardoor heb ik me best alleen gevoeld.
|
Een gekke week. Ik zat woensdagavond op MSN en op het moment dat ik wil afsluiten springt er een tekstvenster op met "are you there?" Mijn ex-vriendin uit Noorwegen was het. Ik dacht dat ik haar naast verwijderd ook geblokkeerd had omdat het destijds iets té pijnlijk was. Opeens na anderhalf jaar
![]() Vervolgens van 21.00 uur tot 02.00 zitten chatten en de volgende dag van 23.00 tot 03.45 en de webcam weer even aangezet om elkaar weer even te zien. Nu gaat ze naar Zuid-Afrika voor een paar maanden komende woensdag, jammer want 2 weken later ga ik naar Noorwegen en hadden we elkaar misschien weer kunnen zien. Komende zomer ben ik sowieso in Noorwegen en dan is zij er ook.. Van de andere kant is het misschien verstandiger om het allemaal niet te doen.. Maar ik besefte gelijk weer waarom zij voor mij de enigste is waar ik ooit echt van heb gehouden. En het is niet eerlijk dat we nooit een echte kans hebben gehad ![]() Dat moest ik even melden. Antiquus amor cacer est oude liefde is kanker
|
Verwijderd
|
@ RebEls; hoop dat je je al wat beter voelt als toen ik je sprak.. *geeft knuff* Heb je wel iets beslist n.a.v. wat we toen over praatte?
OT: Goed! Donderdag studeert 'ie alst goed is af, en dan vrijdag is hij jarig. Ga woensdag op cadeautjesjacht met mijn schoonzusje, lang niet gezien door het gedoe met oud en nieuw.. Ben benieuwd |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En idd, dit is één van de meeste fijne weekenden van de laatste tijd ![]()
||
Offtopic:
Citaat:
![]() Ik doelde ws niet op datgene waar jij aan dacht ![]()
||
Citaat:
Je bent meer van je principe afgevallen ![]()
|
|