Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2008, 20:48
Rob
Rob is offline
Ik mis haar en wil nu bij haar in haar armen zijn.
Oud 25-01-2008, 20:55
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Terug bij je ex of een nieuwe liefde? Ja, ik ben nieuwsgierig
Uhm, ja ik ben weer gevallen voor mijn ex We hebben nog niet officieel weer een relatie, maar zijn wel heel veel samen en hebben het erg leuk
Oud 25-01-2008, 22:05
Dott
Dott is offline
Hmm, ik wou dat ie naast me kon liggen

Morgen verjaardag van mams, met enge verliefde 'neef' (neef van mn moeders vriend).
WHAAAA, komt iemand me redden?
Oud 25-01-2008, 22:20
Verwijderd
Dat ie eens terugsmst.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 22:35
Verwijderd
Pff..dacht dat ik nu onderhand wel een nachtje zonder hem kon, maar steeds als we niet samen slapen, is mijn bed zooo groot en lijkt het alsof ik hem dagen niet gezien heb
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 23:10
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Aaaah en ik maar onzeker worden door stomme meisjes die stomme berichtjes naar hem sturen. Nergens voor nodig. Hij is Lief. Met hoofdletter L. <3
Oud 26-01-2008, 07:43
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik mis hem, even 1 nachtje bij mijn moeder geslapen en ik mis hem. Heb het in de tentamenweek zooo druk gehad dat we amper tijd voor elkaar hadden en als dat was, had ik stress of ik het wel ging redden. Maar hij is lief, snapt me en laat me even tot rust komen gewoon.

Vanavond weer samen slapen en lief doen. Morgen moet ik weer werken maar volgende week heb ik zeeën van tijd en gaan we heus wel iets liefs en leuks doen.

En samen carnaval ik heb er nu al zin in
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 09:18
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
@ST*R: ik ken dat gevoel.. suckt zeker. Dan is het dus echt afgelopen..there's no way back.
Ja idd, het is gewoon zo raar ofzo.. Maargoed hopelijk is ze een beetje lief voor 'm

Gister andere ex gezien en hij doet wel lief met aanraken enzo, maar ik weet dat hij dat ook bij gewone vriendinnen doet. Dus ik weet niet echt hoe ik dat moet opvatten.
En gister had ik eindelijk duidelijkheid over de date-jongen, want ik wil meer + hij niet = einde. Voelde me wel kutter dan ik verwacht had. Maar even later smste hij dat hij me wel echt leuk vindt, maar gewoon wil zien hoe het loopt en hij dat nu nog niet kan zeggen. En eigenlijk klinkt het wel heel logisch, misschien moet ik het toch nog maar even proberen...? Misschien als ik andere verwachtingen heb (gewoon elkaar af en toe zien en verder niet veel contact) dat het dan wel lukt?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 09:42
zeep007
zeep007 is offline
Hij is weer thuis! Heerlijk geslapen En was heel gezellig gisteravond. Mijn papa is ook vet lief dat ie me naar Schiphol rijdt enzo. ( we komen uit Groningen) En het hele weekend is van ons!

En we hebben net kaartjes voor Portishead gekocht, en ben dus nu helemaal happy!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 10:09
Lilium
Lilium is offline
Ik vind het ontzettend fijn en leuk dat ik vrienden heb/aan het maken ben in mijn studiestad, zodat ik het lang niet meer erg vind om een langer dan 5 dagen op mijn kamer te zijn. Jammer wel dat dat zo lang geduurd heeft.
Mijn vriendje mis ik en ik heb het idee dat hij de dupe gaat worden van mijn avonturen hier. Het voelt alsof hij en ik voortdurend aan het schipperen zijn tussen elkaar en andere vrienden.
Oud 26-01-2008, 10:14
Dott
Dott is offline
hmm, vannacht bij hem slapen <3 heerlijk vooruitzicht..
En elke dag een stapje dichterbij mijn eigen plekje.
Leuk om te zien hoeveel mensen ook blij voor me zijn en meteen aanbieden te helpen..
Donderdag krijg ik de sleutel, en vrijdag komen er al 2 vriendinnen helpen word zo gezellig
En langzaam word in mijn hoofd het plaatje gevormt van 'mijn huis' en ergens is dat best eng.. maar fijn om te weten dat als ik het ff niet red, ik bij mn moeder terecht kan.
Ik bof maar.
Voor het eerst sinds lange tijd voel ik me optimaal gelukkig <3
Oud 26-01-2008, 10:16
Verwijderd
Citaat:
hmm niks aan de hand, niet zwanger iig, laat me komende week voor de zekerheid op soa checken, maar moet wel goedkomen...
dat kwartiertje dat je zit te wachten voordat je de uitslag terug krijgt.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 10:26
Verwijderd
kwartiertje? 1 week toch?

ot: gaat PRIMA!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 11:51
Verwijderd
Citaat:
kwartiertje? 1 week toch?
Ja, uitslag duurt een week of zelfs nog langer. Hangt er vanaf hoe vaak ze testen. Maar ik doelde meer op dat kwartiertje dat je al in de wachtkamer zit, dat waren niet de meest relaxte 15 minuten van mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 12:38
Thee Muts
Thee Muts is offline
Pff, beetje puinhoop en blegh op dit moment, maar komt wel weer goed.
Oud 26-01-2008, 12:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het gaat goed tussen ons. Gisteren samen een etentje gehad met nog wat andere moderators van een ander forum, was erg leuk Vanmiddag ga ik weer naar hem toe en dan zie ik hem deze week elke dag, haha
Oud 26-01-2008, 13:07
Verwijderd
Het is al bijna drie weken uit. Het is beter zo, maar wel ongelofelijk kut en moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 13:08
Fayette
Fock, ik mis hem duuzend en ik ben in mijn hoofd nog bij gistermiddag.. Beter rij ik vanavond na het oppassen even langs zijn werk, kusje ophalen!
We gaan het trouwens beiden zwaar krijgen met carnaval, hebben allebei al verschillende afspraken staan en ik ga hem gewoon niet zien denk ik.

Gisteren had ik mijn ex aan de telefoon die nog claimt stapel op me te zijn..;x Moeilijk want ik moet hem echt gaan vertellen dat ik date met iemand anders tegenwoordig. Maar niet via de telefoon hoor!

En waarom droom ik steeds over de ex van mijn vriend????????
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 14:07
Verwijderd
Pfff waarom werkt mijn hoofd zo. Ach ja. Morgen komt ie kijken naar mn optreden, dan maandag naar een lezing en concert in Amsterdam. Leuk! <333
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 15:03
Verwijderd
Hihi
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 15:10
I C U
I C U is offline
Pfff... Echt, zo moeilijk moet het allemaal niet zijn Maar goed. Ik heb me voorgenomen het allemaal niet zo serieus meer te nemen en het gewoon te laten gaan.

Overigens was het gisteravond echt super Ineens gaat m'n telefoon: "Ga je mee naar Snowworld?" Oh oké! Was echt leuk, op stap geweest met de mensen met wie ik ook op vakantie ga, heel veel gelachen en ook nog een leuk gesprek gehad. Jeej! Ik heb echt zin in die vakantie.

Maar eerst die takketentamens Blegh. Dar gaat een mooie zaterdag waarop ik ook een strandwandeling had kunnen maken...
Oud 26-01-2008, 15:36
Verwijderd
Oh ja maandag daten. Uhoh.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 16:04
Verwijderd
It just keeps getting better.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 17:04
Poepkind
Poepkind is offline
mijn vriendje is de liefste van de hele wereld<3 Gisteren zouden we wat leuks gaan doen, stelt hij voor om naar filmfestival in Rdam te gaan. Wat ben ik blij dat hij daar ook van houdt uiteindelijk zijn we uit eten en naar schevingen geweest, maar het idee was top
Oud 26-01-2008, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, uitslag duurt een week of zelfs nog langer. Hangt er vanaf hoe vaak ze testen. Maar ik doelde meer op dat kwartiertje dat je al in de wachtkamer zit, dat waren niet de meest relaxte 15 minuten van mijn leven.
ohzo, maar je kant toch gewoon bellen voor de uitslag? naar mijn weten nodigen ze je alleen uit als er iets "mis" is.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 18:03
Dott
Dott is offline
Ik heb helemaal geen zin om uit te gaan vanavond, dus ga ik niet..
Oud 26-01-2008, 18:29
Verwijderd
Citaat:
dat kwartiertje dat je zit te wachten voordat je de uitslag terug krijgt.
ik vind het roeren met de welbekende wattenstaaf en de uitgebreide questionnaire toch een stuk vervelender dan het wachten op de uitslag
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 19:15
Neko*
Neko* is offline
Hmm, samen lekker op de bank dvd'tje kijken en tegen elkaar aan hangen. En dan 's ochtends geen zin hebben om uit bed te komen en dus tot een uur of 12 liggen kletsen. Ik heb dit echt gemist.
Straks uit, lekker kroeghangen. Moet alleen naar zijn vrijwilligerswerk fietsen, dat is wel eng. Maar ik vind vast de weg wel.

En mijn klasgenoten van dit jaar zijn toch wel veel toffer dan vorig jaar. Ben je bijna te laat voor school kom je iemand tegen met een scooter die zegt: 'houd maar vast, dan kom je nog op tijd.' En volgende week een verjaardag. Mja, ik voel me toch veel beter op m'n plek nu.
Oud 26-01-2008, 23:01
niña
niña is offline
Ach alles wat we samen doen is gewoon leuk <3
Oud 27-01-2008, 08:45
ST*R
ST*R is offline
Het was gewoon leuk en eigenlijk had ik ook wel duidelijkheid, waarom vond ik dat niet genoeg? En nu heb ik het volgens mij best wel verpest.. Maar misschien komt het ook nog wel goed, ik zie wel. Bah, en dan heb ik ook nog eens zo gedroomd.
Ow wel fijn om te horen dat hij het kut vond toen ik zei dat we beter konden stoppen, had verwacht dat dat 'm niet zo veel zou schelen.

Laatst gewijzigd op 27-01-2008 om 08:55.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 10:53
Qimm
Qimm is offline
<33 Vrienden! Ik heb echt dé beste, leukste, grappigste, meest fantastische vrienden!
Oud 27-01-2008, 10:59
Miek
Miek is offline
Citaat:
Ik heb helemaal geen zin om uit te gaan vanavond, dus ga ik niet..
ik heb je toch wel gezien!

OT: wel jammer dat we elkaar nu even weinig kunnen zien, straks een week weg naar Praag en daarna weer lekker veel samen zijn. In die tussentijd veel proberen af te spreken met vrienden want dat is te weinig gebeurd de laatste tijd en daardoor heb ik me best alleen gevoeld.
Oud 27-01-2008, 12:03
Verwijderd
Citaat:
<33 Vrienden! Ik heb echt dé beste, leukste, grappigste, meest fantastische vrienden!
Wereldveranderende ervaringen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 12:33
Qimm
Qimm is offline
Oud 27-01-2008, 13:29
Verwijderd
Bwuh, ik mis m
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 15:06
Verwijderd
Waarom is een weekend altijd zo kort?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Ahahahah Dat heeft zo zijn plus- en minpunten ;D *spoelt mond nog even na*
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 16:31
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Een gekke week. Ik zat woensdagavond op MSN en op het moment dat ik wil afsluiten springt er een tekstvenster op met "are you there?" Mijn ex-vriendin uit Noorwegen was het. Ik dacht dat ik haar naast verwijderd ook geblokkeerd had omdat het destijds iets té pijnlijk was. Opeens na anderhalf jaar weer.
Vervolgens van 21.00 uur tot 02.00 zitten chatten en de volgende dag van 23.00 tot 03.45 en de webcam weer even aangezet om elkaar weer even te zien.
Nu gaat ze naar Zuid-Afrika voor een paar maanden komende woensdag, jammer want 2 weken later ga ik naar Noorwegen en hadden we elkaar misschien weer kunnen zien. Komende zomer ben ik sowieso in Noorwegen en dan is zij er ook.. Van de andere kant is het misschien verstandiger om het allemaal niet te doen..
Maar ik besefte gelijk weer waarom zij voor mij de enigste is waar ik ooit echt van heb gehouden. En het is niet eerlijk dat we nooit een echte kans hebben gehad

Dat moest ik even melden.

Antiquus amor cacer est
oude liefde is kanker
Oud 27-01-2008, 16:32
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Het is al bijna drie weken uit. Het is beter zo, maar wel ongelofelijk kut en moeilijk.
Bah, alsnog Sterkte!
Oud 27-01-2008, 16:36
I C U
I C U is offline
Dus Gisteravond was supergezellig! Ik kan zo heerlijk met haar ouwehoeren over vanalles en nog wat. Mjah.

En verder is het echt te stom, soms Maar goed, het houdt me iig bezig.
Oud 27-01-2008, 16:51
Verwijderd
@ RebEls; hoop dat je je al wat beter voelt als toen ik je sprak.. *geeft knuff* Heb je wel iets beslist n.a.v. wat we toen over praatte?

OT: Goed! Donderdag studeert 'ie alst goed is af, en dan vrijdag is hij jarig. Ga woensdag op cadeautjesjacht met mijn schoonzusje, lang niet gezien door het gedoe met oud en nieuw.. Ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Ahahahah Dat heeft zo zijn plus- en minpunten ;D *spoelt mond nog even na*
Pf jullie hadden weinig om over te klagen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 17:04
Verwijderd
Ik haat het als mensen niet antwoorden op e-mails die duidelijk een antwoord nodig hebben en ze dan ook nog een niet per telefoon bereikbaart zijn omdat die telefoon het niet doet... Ik wil iets afspreken en niet over een half jaar, nú hebben we allebei vakantie...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 18:23
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Je bent wel van je sokkel gevallen

En idd, dit is één van de meeste fijne weekenden van de laatste tijd
Oud 27-01-2008, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Je bent wel van je sokkel gevallen

En idd, dit is één van de meeste fijne weekenden van de laatste tijd
Omg, ik had a) een sokkel en b) hoe kunnen de acties van gisteravond me daar nu van af hebben doen vallen? Ik zou een hogere moeten krijgen, if anything!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 18:45
WolterB
WolterB is offline
Offtopic:
Citaat:
Omg, ik had a) een sokkel en b) hoe kunnen de acties van gisteravond me daar nu van af hebben doen vallen? Ik zou een hogere moeten krijgen, if anything!
*geeft hogere sokkel*, want die heb je idd wel verdiend ja

Ik doelde ws niet op datgene waar jij aan dacht
Oud 27-01-2008, 18:50
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Citaat:
Jammer dat het uit eindelijk toch niet bleek te werken... Heel veel sterkte!!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Offtopic:

*geeft hogere sokkel*, want die heb je idd wel verdiend ja

Ik doelde ws niet op datgene waar jij aan dacht
Offtopic: Dan ben ik wel benieuwd welke acties me dan wél de sokkel af konden knikkeren.. d'r op weet ik wel
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 19:08
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Offtopic: Dan ben ik wel benieuwd welke acties me dan wél de sokkel af konden knikkeren.. d'r op weet ik wel
Offtopic:

Je bent meer van je principe afgevallen

Oud 27-01-2008, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Offtopic:

Je bent meer van je principe afgevallen

Offtopic:
Jij telt niet!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren