Advertentie | |
|
![]() |
|
holy fuck, ik ben even weg en het gaat helemaal mis hier
![]() Sterkte iedereen, sterkte Snoopy! Wat heeft uiteindelijk de doorslag gegeven? Ik kan me nog zo goed dat verscheurde gevoel herinneren, echt afschuwelijk. Ik weet dat je er nu niets aan hebt omdat het nu niet zo voelt, maar het wordt echt beter.
||
Citaat:
Het ingewikkelde is: de jongen die ik leuk vind is mijn beste vriend. M'n (ex)vriend kent hem ook goed, we trainen allemaal in dezelfde school voor karate. Het lastige is dat m'n vriend (ex klinkt wel heel raar hoor...) aan mensen is gaan vertellen waarom het precies uit is. Dit houdt in dat ik mijn beste vriend dus moet gaan vertellen dat ik hem leuk vind. Ik wil niet dat ie het van iemand anders hoort... Hij is nu op wintersport maar ik heb zondag een afspraak met hem... Het stomme is: ik wilde eigenlijk liever nog even wachten ermee. Ik bedoel: ik kom net uit een relatie van 5,5 jaar! Maar goed... stel nou dat hij zegt dat hij mij ook leuk vindt... wordt een beetje gekke situatie dan. AAAAARGH! Ik denk niet dat ik al klaar ben voor een nieuwe relatie hoor, ik zit nog hartstikke veel met m'n ex in m'n hoofd. Vandaag heb ik afgesproken met m'n ex. Hij wilde nog wat laatste dingetjes vragen/zeggen. Ik ben bang dat hij heel boos en/of verdrietig gaat worden, maar ja... dat is ook een fase waar we doorheen moeten denk ik... Ik hoop dat we ooit op een normale manier met elkaar kunnen omgaan, want hij heeft een heel belangrijk deel van mijn leven heel dichtbij me gestaan. Verder voel ik me eigenlijk best goed. Natuurlijk ben ik erg verdrietig, maar ik ben hard bezig met opruimen. Zowel letterlijk als figuurlijk. Het voelt goed om heel veel overbodige troep weg te gooien. Dat wilde ik al zo lang doen, maar ik deed het steeds niet. En verder ben ik natuurlijk bloednerveus voor zondag...
|
@ Snoopy: idd, vrij ingewikkeld. En ik moet zeggen dat ik het heel dapper vind dat je 't zondag toch gaat vertellen, ook al heb je niet zo heel veel keus. Good luck!
OT: tis gewoonweg grappig hoe blij ik dan ben met zo'n stom mailtje ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En ik heb nu wél zin in Valentijnsdag, want dan komen er lieve&leuke mensen en gaan we veel ijs en chocola eten, film kijken, lekker stappen, dansen en aan de cocktails ![]()
|
Haha, volgens mijn beste vriendin ben ik de liefste vriendin die ze heeft.
Gister carnaval gevierd en we hadden gewoon iets teveel gezopen. Toen mijn vriendin begon te paaldansen leek het me beter om naar huis te gaan. Eenmaal thuis besloot zij de wc vol te kotsen en hoewel ik normaal iemand ben van: ''zelf opruimen'' kon ik het dit keer niet meer over mijn hart verkrijgen. Dus ik haar naar bed gebracht, ondergekotste kleren uitgetrokken, pyama aan en alles schoongemaakt. Daarna al haar kleren gewassen. Gek hoe je op zo'n moment ineens weer nuchter bent. Maar goed verder was alles geslaagd.
||
Citaat:
![]() Ontopic: het is me toch wel goed gelukt om in een paar maanden tijd mijn halve sociale netwerk naar de klote te helpen. Niet dat ik ervan wakker lig of het me uberhaupt iets doet, maar het verbaast me wel hoe snel zulke dingen gaan. Achja, lekker boeiend, hoef ik iig niet elk weekend terug naar Maastricht als ik over een half jaartje in Utrecht zit. Ja, nog een half jaartje en ik kan wegvluchten van al het gezeik dat is wel vol te houden ![]()
|
Copy paste van Psychologie:
Aargh ergernis ten top. Dat gezeik van mijn beste vriend ook altijd. Eerst maakt hij het uit, dan aan, dan uit en zegt hij dat het deze keer écht écht écht uit is, en nu twijfelt hij weer en dat heeft hij ook tegen haar gezegd. En de trut is gewoon vreemdgegaan tijdens de eerste relatie met hem en ze haat mij. Hij gelooft haar, ze zegt dat ze niet is vreemdgegaan. Terwijl ik twee mensen heb gesproken die bevestigen dat ze vreemd is gegaan en de jongen in kwestie heeft ook gezegd dat hij met haar heeft gezoend die avond. Ik heb mijn beste vriend dit nooit verteld, omdat het een beetje te laat kwam: hij geloofde haar, het ging goed tussen hen, toen ging het uit en ik had zoiets van: mooi, zijn we daar vanaf. Ik wilde niet nog meer problemen veroorzaken. Maar nu lijkt me de tijd echt aangebroken om het toch te vertellen, want ik zit er echt mee. En ik haat het, want ze heeft een hekel aan mij en ik ben altijd het probleem. Dus als hij met haar is, belt hij met smoesjes afspraken af enzovoorts. Ik kan daar niet tegen. Normaal ben ik altijd belangrijk en is hij eerlijk tegen me, en dan ineens niet meer. Het gaat er niet om dat ik er niet tegen kan dat zij op de eerste plaats staat, maar het gaat er wel om dat ik geen marionet ben. En uiteindelijk zal hij moeten kiezen, dat voorspel ik nu al... ik weet hoe ze is. Ik erger me echt kapot, nu al, iemand advies? (ik kan het moeilijk loslaten, dat weet ik, maar dat komt omdat ik er voortdurend de dupe van word en sowieso omdat als iemand aan hem komt, ze ook aan mij komen...) |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
ah joh, je hebt ons ook nog ![]() ot: mijn moeders vriend is lief ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hij heeft vannacht nog een excuussmsje gestuurd waar ik niet op gereageerd heb. Verder niks meer gehoord of gelezen. En dat is maar even goed zo. Als hij niks van zich laat horen hoef ik hem ook niet te negeren. Over een dag of twee maar eens kijken hoe het er voor staat, als ik niet in zo'n emo-mood ben.
En echt, ik vind het ook zó'n enorm domme actie vanuit zijn kant. Hij weet héél goed wat ie wel en niet kan doen en wat ie daar voor krijgt. Wie zeikte er de hele tijd dat hij zo graag de vriendschap met mij wilde behouden? Dat dat boven alles ging? Wie weet heel goed van zichzelf dat ie lomp gaat doen als ie drinkt? Wie gaat dan toch kijken of hij me zat gevoerd krijgt? Verdomme, stel nou dat ik wél zat was en er wél op in was gegaan. Dan was er nu nog meer verpest dan er al is. Ik moet er niet aan denken. Dat wordt appelsap de volgende keer dat we uitgaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: ![]()
|
Wij kicken dansvloer-ass!
![]() Uh ja, ik krijg steeds meer vertrouwen in het afdansen!
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn vriendje is helemaal de mijne en de grootste schat op deze wereld, niet normaal. De manier hoe hij naar me lacht, de manier hoe hij me vasthoud en optilt als ik thuis kom. De manier hoe hij in de douche komt gluren als ik mn haren aan het verven ben en heel droog zegt "Er komt rook van af" en me daarna knuffelt omdat ik zo erg met mn (nogmaals mislukte) haar in de knoop zit. (ghehe, leuke woordspeling.)
Hij is gewoon zo "stoer en mannelijk" om het maar te zeggen, maar tegelijkertijd ook gewoon een groot knuffelbeest. Hij maakt me het gelukkigste meisje op de wereld en omstreken, alleen door me even vast te houden en te zeggen dat ie gek op me is. Please make this go on forever ![]() en ik sta gewoon als een idioot te grijnsen omdat hij een lief smsje stuurt. Het is volgensmij bijna een psychopatische grijns ghehe. |
![]() |
|
het is een schatje
![]() Ze is zo'n klein, lief, 'troetel'meisje ![]() pff, ik hoop dat dit nog echt lang moge duren ![]()
||
Citaat:
Maar dat is dan voor de categorie 25-40 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Snoopy: jemig, kut.. maar begrijpelijk. Na onze gesprekken hier en daar moet ik eerlijk zeggen dat het niet helemaal uit de lucht komt vallen voor me. De verliefdheid op een ander heeft dan wellicht de doorslag gegeven/het gebeuren versnelt, maar het liep al een tijd niet goed volgens mij en als je net samenwoont zou je natuurlijk juist alleen maar dolgelukkig moeten zijn! Het zal allemaal nog wel heel zwaar worden, jullie levens zijn zo met elkaar verweven. Heel veel sterkte ![]() @allen: sterkte voor de mensen die het nodig hebben! Ontopic: Fijn ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij is altijd SUPERcharmant en versierd altijd het halve winkelpersoneel dat we tegenkomen als we gaan shoppen. Zie je die meisjes helemaal gaan glunderen en alles, totdat ik erbij kom staan en een vernietigende blik krijg toegeworpen, wat allemaal altijd he-le-maal langs hem heen gaat. Ik kan er wel van genieten altijd, hoe hij meisjes/vrouwen helemaal kan inpakken en DIK kan staan flirten met mij ernaast en vervolgens heel verbaasd zijn als ik er een opmerking over maak. "Flirten?? Huh?" (Mja, hij meent het ook echt, hij heeft ook weleens mannen zo in staan pakken.. heeft hij geen idee van.. totdat ze ineens zijn telefoonnummer vragen, daarin zijn mannen toch vaak sneller dan vrouwen?) |
![]() |
|
@ HvJ: Sterkte!
@ Snoopy: Dappere keuze, veel sterkte! OT: Hm, ik kan er alweer wat beter tegen. Hij moet maar doen wat hij wil met haar. Maar ik ga er niet in mee en zodra hij ook maar een tikje verandert, weet hij wat de consequenties zijn. Want ik heb het er niet voor over om slecht behandeld te worden, omdat hij toevallig gelukkig is met haar. Dat zijn ze dan maar lekker met z'n tweeën. (zal ze blij mee zijn, de trut). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gisteravond was heel zwaar. Hij vroeg me het nog 1 keer te proberen en om samen in relatietherapie te gaan. Toen ik het niet wilde was hij echt een beetje kwaad op me. ('hoe kun je nou zoiets moois zomaar weggooien? Ik neem het je kwalijk dat je niet wilt vechten voor onze relatie') ![]()
|
Sterkte Snoopy, Ik ken het, helemaal als je hem mist en dan komen ze bij je.. kunnen we het nog niet 1 keer proberen, we horen bij elkaar, ik hou van je..
En dan toch bij je standpunt blijven. Heel veel sterkte!! ot: Vandaag concert ^^ zin om ff lekker met hem weg te gaan. Ik hoop dat ie niet over zn nek gaat vandaag.. vind het zo zielig dan ![]() Ik hou zo vreselijk veel van hem.. en van de manier warop ie me laat merken dat ie echt gek op me is ![]() We passen stiekem gewoon goed bij elkaar.. *zwijmel* Zometeen eens kijken hoe mn huis eruitziet na de sausbeurt ![]() En dan zaterdag kijken voor meubels bij een kennis van mama en mij ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij komt er wel weer bovenop en jij ook.. denk dat jullie beiden veel geleerd hebben voor in toekomstige relaties, al is dat nog ver weg. Knap dat je zo achter je beslissing staat en heel goed dat je de knoop hebt doorgehad, het vergt moed hem nu alweer af te wijzen.. Als je je hart wilt luchten, je weet me te vinden he! |
![]() |
||
Citaat:
Nou heeft ze het uitgemaakt en gaat ze aanstaande zondag tegen haar beste vriend zeggen "Ik zie je meer als een vriend. Ik heb gevoelens voor je" Als die vriend zegt "Nee, sorry, ik zie jou alleen maar als een goeie vriend. Verder niks" .. zit Snoopy in een situatie waarin ze het net heeft uitgemaakt met haar ex, en degene wie ze verliefd op is, wil haar niet. Nog kutter word het als die vriend dan zegt "Sorry, het lijkt me het beste elkaar voorlopig niet te zien, ik wil even afstand van je, want ik wil niet dat je verliefd op me bent" Dat lijkt me een kut situatie. Dan zal Snoopy moeten wennen aan een single life, na 5 jaar lang een relatie te hebben gehad .. met in het achterhoofd haar ex en haar ex-beste vriend en ik denk dat dat heel zwaar zal zijn voor haar. Sinds Snoopy in het verleden gevochten heeft voor haar relatie met haar ex, hoop ik niet voor d'r dat ze spijt gaat krijgen dat ze het uitgemaakt heeft en eigenlijk weer verder wil vechten. Of anders gezegd, dat de gevoelens naar haar beste vriends ineens retour komen en worden gericht op haar exvriend. Dus vandaar .. kijk uit .. wees voorzichtig . .dat je zondag niet een enorme klap krijgt als je niet de reactie krijgt waarop je hoopt. En omdat dat pijn doet, zorg niet dat je dan terug gaat naar je ex. Als het allemaal wel goed gaat zondag, is dat natuurlijk mooi, maar wat je zelf zegt .. je komt net uit een relatie .. zorg dat je alles op een rijtje hebt staan en dat je ex echt een afgesloten hoofdstuk is. Hoop dat ik me nu beter hebt uitgelegd. |
![]() |
|
Dit doet hij nou echt ALTIJD. Hij laat weinig van zich horen, ik begin te accepteren dat hij me niet meer leuk vindt en begin hem te vergeten, opeens laat hij weer iets van zich horen, geeft hij me weer hoop, en dan opeens: niets meer. JA WAT IS HET NOU
![]() Nouja komende dagen allemaal leuke dingen met vriendinnen dus ga wel niet meer aan hem denken ![]() |
![]() |
|
![]() |
Sterkte @ iedereen die het kan gebruiken.
Hij wordt a.s. zaterdag begraven, en daarvoor is ook nog de condoleance. Misschien is het wel vreemd als ik daar naartoe ga, we hebben elkaar immers al een behoorlijk lange tijd niet meer gezien... Maar gevoelsmatig wil ik het wel heel graag, gewoon omdat ik vanaf 2001 zo ontzettend veel met hem gedeeld heb. Maarja dat weten anderen niet, misschien vinden zij het wel raar als ik daar ook ben, anderzijds staat er toch echt op de uitnodging 'Iedereen is welkom'... moeilijk, moeilijk. *zucht* Vannacht nauwelijks geslapen, het doet gewoon zeer. De laatste jaren heb ik zovaak geprobeerd om ons contact weer te hervatten, maar zonder succes. En nu verbeterde het weer iets, en zie ik hem nooit meer terug *zucht* ![]()
|
Wat was ie ineens weer lief gister! Helemaal aanhankelijk en knuffelig en <3. Hij vindt het maar niks dat ik met "een andere kerel" naar het gala ga, maarja hij wou zelf niet mee dus dan moet ie niet piepen. Ik heb iig beloofd dat ik me zaterdag zou gedragen, nu maar hopen dat meneer galadate me het niet moeilijk gaat maken, want het is wel een heel erg leuke jongen. Maarja, semi-vriendje heeft nu echt weer heel wat streepjes voor. Volgens mij had ie me gemist en vindt ie me toch leuker dan ik dacht.
Oh en mijn tante is lief, ik krijg van van haar de oude fiets van mijn nichtje (die nog helemaal prima fietst) in plaats van dat ik hem moet kopen. lieflieflief iedereen is lief ![]() Oh en knuffels voor de break-up boom en HVJ: gecondoleerd, ik weet helaas hoe zwaar zoiets is ![]()
|
Verwijderd
|
Woei, m'n nieuwe vriendinnetje is leuk
![]() even geduurd voordat ik helemaal zeker was, maar al sinds een weekje ben ik toch wel overtuigd ![]() Maar waarom doet mn vorige zo, het is niet eerlijk dat ze me een schuldgevoel aanpraat, zij heeft het uitgemaakt, moet je nu niet komen zeuren dat je alles vertiefd vindt en dat je aankomende verjaardag al bij voorbaat vertiefd is, kom op ![]() Mijn hoofd blijft op deze manier maar bezig met haar, terwijl vorige week donderdag gewoon leuk als vrienden was, maar dan heeft ze weer ineens de kolder in de kop en ist weer niet goed en geen contact blablabla. En gister was het weer niet goed, want ik hield de boot af. Make up your fucking mind. Op deze manier kan ik geen contact met haar houden, ik heb alles nu geaccepteerd, volledig verwerkt niet, maar dat slijt met de tijd, waarom zit zij nog zó moeilijk te doen steeds elke keer weer? *zucht* Morgen maar fijn met mn lieve vriendinnetje er even over praten. Zal voor haar wel moeilijk te slikken zijn dat ik toch nog op deze manier bezig met mn vorige ben in mn hoofd, maar ik wil er eerlijk over zijn. Als ik het verborgen houd, zal het zeker tussen ons blijven staan en dat verdient ze niet. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb het met mijn ex echt niet uitgemaakt om met mijn beste vriend verder te kunnen. Ik zal er dan ook geen spijt van krijgen, in ieder geval niet 'omdat mijn beste vriend mij misschien niet wil'. Het zou kunnen dat ik mijn ex te erg ga missen op een gegeven moment, maar dat staat voor mij absoluut los van de reactie van mijn beste vriend. En ja, ik zou het heel jammer vinden als hij mij niet leuk vindt, maar dat geldt voor iedere verliefdheid. Het is gewoon jammer als gevoelens niet beantwoord worden en dit zal inderdaad nog pijnlijker zijn omdat hij mijn beste vriend is. Daarom wilde ik ook liever nog even wachten, maar ja... iedereen op karate weet het inmiddels, geloof ik... Behalve dat ben ik het gewend om mijn gevoelens met hem te bespreken dus zou het ook raar voelen om dit voor hem verborgen te houden. Ach, ik zie het allemaal wel... Mocht er een relatie uit voortkomen dan zal die zeker weten rustig starten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het alternatief is dat hij haar gevoelens wel beantwoord, wat de vriendschap ook op het spel zet omdat direct een nieuwe relatie aangaan alles behalve ideaal is. Daar komt dan de confrontatie met iedereen om je heen bij, die alle drie de partijen kennen en ermee omgaan/bevriend zijn. Ik snap je advies, maar ik denk dat de situatie in beiden gevallen even moeilijk en ingewikkeld gaat zijn.. en met een hoop verdriet. Na 5,5 jaar ontkom je daar echt niet aan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ HvJ: gewoon gaan! Laat je niet tegenhouden door wat anderen al dan niet misschien eventueel onterecht van je zouden denken.
OT: ik ben boos op mijn beste vriend, ik heb een haat-liefde verhouding met m crush die ik ook nogs een nauwelijks ken, een goede vriendin ver weg heb ik al te lang niet gezien en in thuis heb ik even géén zin. M.a.w, ik baal van mijn ralationeel gebied. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 49 Orpheo | 500 | 25-11-2006 23:53 |