Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2008, 01:20
Rob
Rob is offline
Citaat:
Het is nu 22:22!!
Die postte je op 22:23.

Ik douche wel 's in het midden van de nacht... Zoals nu.
Oud 11-02-2008, 07:49
Uice
Uice is offline
Citaat:
Die postte je op 22:23.

Ik douche wel 's in het midden van de nacht... Zoals nu.
Laptop mee onder de douche?
Oud 11-02-2008, 11:21
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Maar dan moet er wel iemand zijn om dat mee te doen dus
Waar woon je?

Als ik onder takken van bomen door loop/fiets, probeer ik altijd of ik er met mijn hand bij kan. Ik knik vriendelijk tegen iedereen die ik buiten tegenkom. Ik ga altijd helemaal rechts of helemaal links zitten op een bank, behalve thuis, daar zit ik in het midden omdat ik de rest volbouw met spul. Ik hou van rommel, het is gezellig. Ik verdeel mijn eten zo dat mijn linkerkiezen evenveel gekauwd hebben als mijn rechterkiezen. Van gekleurde snoepjes maak ik paren en figuurtjes. Bij elke naam heb ik een ander woord waar het me aan doet denken. Ik zing altijd als ik muziek op m'n oren hebben. Ik teken in elk schrift, als ik me verveel of niet aan het opletten ben. Bij mandarijnen tel ik altijd hoeveel partjes het zijn voordat ik ze opeet. In de auto kijk ik naar buiten, naar de lucht en maak ik verhaaltjes met de dingen die ik in de wolken zie. Ik kan uren praten over niks, en zwijgen over alles. Als ik de straat waarin ik woon in fiets als ik alleen ben mag ik alleen trappen bij de lantaarnpalen en niet stil komen te staan. Kaarsen/openhaarden maken me rustig, ik kan er uren in staren en helemaal tot rust komen. Zelfde geld voor aquariums. Maar vissenkommen dan weer niet. Als ik lees zie en hoor ik niks meer, en beweeg ik altijd met mijn been of voet. Als ik liedjes in m'n hoofd heb hoor ik niet alleen de tekst maar de hele muziek erbij. Ik kijk vaak boos als ik ergens diep over nadenk. Ik zeg 'ja' of 'vind ik ook' vaak als ik iemand niet gehoord heb omdat ik te druk bezig was met de grasprietjes die bewogen door de wind. Ik huil om dingen die ik mooi of lief vind, die me blij maken, en kan ontzettend lachen om situaties waar ik van baal, en om dingen die ik kut vind. In de zomer heb ik altijd bellenblaas bij me. Ik praat tegen mijn knuffels die nog altijd in mijn bed liggen, en waar ik het liefst mee in mijn armen inslaap val. Als het warm weer is klauter ik vaak snachts het dak van de buren op om te genieten van het weer. In restaurantjes zit ik altijd bij het raam zodat ik naar buiten kan kijken en hele verhalen verzin over de mensen die voorbij komen lopen. Ik houd van de geur van nagellak en van benzinegeur.

edit;
Lekkere dingen bewaar ik tot het laatst, of speciale gelegenheden. Verkouden zijn vind ik vervelend. Ik houd niet van zakdoekjes. Als ik ongeduldig ben tik ik altijd met mijn voeten op de grond of met mijn nagels op een tafel/stoel. Of ik bijt op m'n nagels. Ik vind impulsief naar vrienden zijn eng, maar vraag gerust aan een vreemde of hij de weg weet. Bepaalde voorwerpen of kleuren verbind ik met een gevoel. In elke hoek van mijn kamer heb ik een koperen muntje liggen. Als er een rietje in m'n drinken zit, bijt ik hem aan de bovenkant plat, voordat ik eruit drink. Ik schenk uit een flesje altijd maar 'n beetje in, dan lijkt het alsof je er langer mee doet.

Laatst gewijzigd op 11-02-2008 om 11:31. Reden: nog meer
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 11:28
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

Als ik onder takken van bomen door loop/fiets, probeer ik altijd of ik er met mijn hand bij kan. Ik knik vriendelijk tegen iedereen die ik buiten tegenkom. Ik ga altijd helemaal rechts of helemaal links zitten op een bank, behalve thuis, daar zit ik in het midden omdat ik de rest volbouw met spul. Ik hou van rommel, het is gezellig. Ik verdeel mijn eten zo dat mijn linkerkiezen evenveel gekauwd hebben als mijn rechterkiezen. Van gekleurde snoepjes maak ik paren en figuurtjes. Bij elke naam heb ik een ander woord waar het me aan doet denken. Ik zing altijd als ik muziek op m'n oren hebben. Ik teken in elk schrift, als ik me verveel of niet aan het opletten ben. Bij mandarijnen tel ik altijd hoeveel partjes het zijn voordat ik ze opeet. In de auto kijk ik naar buiten, naar de lucht en maak ik verhaaltjes met de dingen die ik in de wolken zie. Ik kan uren praten over niks, en zwijgen over alles. Als ik de straat waarin ik woon in fiets als ik alleen ben mag ik alleen trappen bij de lantaarnpalen en niet stil komen te staan. Kaarsen/openhaarden maken me rustig, ik kan er uren in staren en helemaal tot rust komen. Zelfde geld voor aquariums. Maar vissenkommen dan weer niet. Als ik lees zie en hoor ik niks meer, en beweeg ik altijd met mijn been of voet. Als ik liedjes in m'n hoofd heb hoor ik niet alleen de tekst maar de hele muziek erbij. Ik kijk vaak boos als ik ergens diep over nadenk. Ik zeg 'ja' of 'vind ik ook' vaak als ik iemand niet gehoord heb omdat ik te druk bezig was met de grasprietjes die bewogen door de wind. Ik huil om dingen die ik mooi of lief vind, die me blij maken, en kan ontzettend lachen om situaties waar ik van baal, en om dingen die ik kut vind. In de zomer heb ik altijd bellenblaas bij me. Ik praat tegen mijn knuffels die nog altijd in mijn bed liggen, en waar ik het liefst mee in mijn armen inslaap val. Als het warm weer is klauter ik vaak snachts het dak van de buren op om te genieten van het weer. In restaurantjes zit ik altijd bij het raam zodat ik naar buiten kan kijken en hele verhalen verzin over de mensen die voorbij komen lopen. Ik houd van de geur van nagellak en van benzinegeur.
Oud 11-02-2008, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Het is nu 22:22!!
edit: laat maar, ik had de laatste pagina weer eens niet gezien

Laatst gewijzigd op 11-02-2008 om 12:02. Reden: dommigheid
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 12:21
Fantôme
Fantôme is offline
- ik kan niet tegen troep maar ben wel een sloddervos.
- ik heb zo'n chaos in mijn hoofd dat ik een agenda, kalender en automatische herinnering in mn telefoon nodig heb vaak
- Ik heb de neiging om extra te snoepen als er geen mensen bij zijn
- Ik vind het zielig voor 'dingen' om ze weg te gooien oid.
- Ik praat soms dmv een knuffelaapje of knuffelpinguing tegen mijn vriend. hij ook tegen mij
- als een cassiere geen gedag zeg, zeg ik het uidrukkelijk wel.
- ik zie sommige spreekwoorden of gezegden letterlijk voor me (maar ben niet zo erg dat ik het ook letterlijk ga geloven). Ik zie iemand wel letterlijk spartelend achter het behang ofzo
- ik klaag dat ik tijd tekort kom, maar verdoe veel tijd op dit forum.
- als ik naar een forummeeting ga, vermijd ik het zoveel mogelijk dit tegen mensen te zeggen.
- ik val soms in de trein in slaap, maar als de trein veel wiebelt dan bonk ik nog wel eens met mn hoofd tegen het raam. waardoor ik even wakker wordt, mensen iets erover hoor zeggen. maar toch besluit ik niet om daarna maar wakker te blijven.
- ik vind het totaal niet erg een stuk te reizen. zeker niet in de auto met lekkere muziek op.
Oud 11-02-2008, 12:25
Verwijderd
ik ben bang in auto's, maar vind roadtrippen heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 12:59
Verwijderd
ooh, en ik slaap nog steeds met knuffel en hij gaat ook altijd mee uit logeren
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 13:08
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
ooh, en ik slaap nog steeds met knuffel en hij gaat ook altijd mee uit logeren
ow ik ook hoor.
hij gaat ook mee op vakantie
want ik kan mn knuffel toch geen mooie gratis vakantie ontnemen
Oud 12-02-2008, 13:27
Verwijderd
Ik kan altijd overdag slapen en slaap 's nachts nooit zo veel, als ik er zo over nadenk.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 15:00
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ik PM terug.
Oud 12-02-2008, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ik PM terug.
Gek hoor
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 19:44
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik kan altijd overdag slapen en slaap 's nachts nooit zo veel, als ik er zo over nadenk.
Ik ook
Oud 12-02-2008, 22:42
Rob
Rob is offline
Oeh, ik weet er nog één! Ik bijt op het topje van mijn linkerduim als ik denk en als ik stil zit.
Oud 12-02-2008, 22:43
Verwijderd
Ik vind het al mijn hele leven lekker om mijn haar tussen en langs mijn vingers te laten glijden. Nat haar is fijn, maar koud haar is nog fijner.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 09:52
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik vind het al mijn hele leven lekker om de zijkant van mijn haar kussen tussen en langs mijn vingers te laten glijden.
Oud 13-02-2008, 13:31
Verwijderd
ik ga mijn hoofdhuid bewegen als ik iets niet begrijp...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 13:32
Verwijderd
-Ik praat veel.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 13:33
Verwijderd
En kan eigenlijk slecht me mond houden
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 13:33
Verwijderd
is geen vreemd trekje IMO
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 21:23
TopDrop
TopDrop is offline
Ik vond het heel stoer toen ik vanmiddag iets om 15:13:37 had geprint
Oud 14-02-2008, 21:26
Verwijderd
Citaat:
ik ga mijn hoofdhuid bewegen als ik iets niet begrijp...
ik las iets anders
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 22:25
Verwijderd
Citaat:
ik las iets anders
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 22:26
Verwijderd
Ja, die smiley was eigenlijk toepasselijker geweest
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 22:26
Verwijderd
Zeg je nu!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 01:41
<br>
<br> is offline
ik doe vrijwel niet aan interpunctie op deze uc
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 01:55
PixelDansje
PixelDansje is offline
ot: Ik zoek meestal een kassa uit op kassameisje, en niet op de lengte van de rij. [/QUOTE]

ontopic: Voordat ik ga slapen móet ik mijn radio even aan gehad hebben, al is het maar twee seconden.

Ik gooi niet, of zelden, wat weg. Da's gewoon lastig voor mij.

Het liefst moet er muziek zijn als ik ga slapen. Wel zachtjes.

Als ik een trap op of af moet, wil ik ALTIJD huppelen of rennen...

Als ik thuis kom van mijn werk moet ik een boterham eten.

Ik probeer wel eens verliefd te worden op mensen, alleen omdat ik weet dat het geweldige mensen zijn. Maar dat lukt nooit en dan ben ik teleurgesteld in die persoon.

Als ik een fout maak, geef ik diep van binnen een ander de schuld, ook al zou ik het niet hard op zeggen.

Als ik een mailtje binnen krijg waar ik direct op kan antwoorden, schrijf ik het antwoord en zet ik dan mijn wekker op een dagje later, zodat ik het niet meteen stuur. Anders weten mensen dat ik achter de computer zat toen ze me mailden en dan voel ik me zo kansloos.
Oud 16-02-2008, 01:56
<br>
<br> is offline
iedereen jat mijn kassameisjevreemdetrekje ;\
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 09:12
Verwijderd
Ik vertel mensen wel eens totale onzin, zodat ze mij met rust laten. Ik kan er slecht tegen als mensen tegen mij gaan praten, terwijl ik diep in gedachten verzonken ben.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 09:59
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
TD's kassameisjevreemdetrekje is blijkbaar niet zo'n heel vreemd trekje.

Ik vind het leuk om plastic folie voor mijn subwoofer-dinges te houden om te voelen hoe het plastic beweegt.
Oud 16-02-2008, 11:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vertel mensen wel eens totale onzin, zodat ze mij met rust laten. Ik kan er slecht tegen als mensen tegen mij gaan praten, terwijl ik diep in gedachten verzonken ben.
Over dooie wijven in zee dumpen?
Oud 16-02-2008, 17:16
Verwijderd
Citaat:

Als ik een mailtje binnen krijg waar ik direct op kan antwoorden, schrijf ik het antwoord en zet ik dan mijn wekker op een dagje later, zodat ik het niet meteen stuur. Anders weten mensen dat ik achter de computer zat toen ze me mailden en dan voel ik me zo kansloos.
omg
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 17:21
Verwijderd
ik kraam onzin uit als ik niet met mensen wil praten, ik loop overal tegenop al staan dingen als kasten en deuren e.d. er al best lang, ik val overal overheen en als ik behoefte heb aan raar doen steek ik gewoon heel erg mn tong uit en ga ik stom kijken.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 22:06
Verwijderd
Ik ben vrij onhandig. Ik loop ook gewoon tegen dingen aan of kiep om als ik een schoen uit probeer te trekken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 22:07
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
omg
Was het zo erg?

Citaat:
Ik ben vrij onhandig. Ik loop ook gewoon tegen dingen aan of kiep om als ik een schoen uit probeer te trekken ofzo.
OT: Ik loop op mijn werk (in de bediening in een restaurant) tegen minstens 2 stoelen op een avond..
Oud 17-02-2008, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Was het zo erg?

OT: Ik loop op mijn werk (in de bediening in een restaurant) tegen minstens 2 stoelen op een avond..
Ja dit doe ik ook en ik ben vrij klungelig met dingen laten vallen enzo en maak kleren altijd kapot door ergens in te haken of als er iets los zit van een draadje friemel ik eraan en dan gaat het nog meer kapot enzovoorts.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 22:09
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ja dit doe ik ook en ik ben vrij klungelig met dingen laten vallen enzo en maak kleren altijd kapot door ergens in te haken of als er iets los zit van een draadje friemel ik eraan en dan gaat het nog meer kapot enzovoorts.
Op mijn werk heb ik dit jaar pas 1 wijnglas, 1 groot bierglas (zo'n dikke) en een lege fles wijn stuk gemaakt...
DUs dat valt best mee!!
Oud 17-02-2008, 22:10
Verwijderd
Ik ben ook onhandig. Eigenlijk alleen omdat ik een verstooide lomperik ben
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Over dooie wijven in zee dumpen?
Coño, je hebt me door.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 07:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook onhandig. Eigenlijk alleen omdat ik een verstooide lomperik ben
Een héél vreemd trekje hoor....
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 17:58
Missy
Missy is offline
Oh, wat mij ook laatst opviel. Ik maak voor een heleboel dingen een lijstje. Als ik ga winkelen, maar ik een lijstje wat ik nodig heb. Ga ik op vakantie, maak ik een lijstje wat er allemaal mee doet. Voor school, maak ik tientallen lijstjes qua huiswerk. Al moet ik twee boodschappen halen, ik maak een lijstje. Ik maak altijd muzieklijstjes, welke ik wil downloaden.
Oud 18-02-2008, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Oh, wat mij ook laatst opviel. Ik maak voor een heleboel dingen een lijstje. Als ik ga winkelen, maar ik een lijstje wat ik nodig heb. Ga ik op vakantie, maak ik een lijstje wat er allemaal mee doet. Voor school, maak ik tientallen lijstjes qua huiswerk. Al moet ik twee boodschappen halen, ik maak een lijstje. Ik maak altijd muzieklijstjes, welke ik wil downloaden.
ik wou dat ik dat kon
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 00:02
Verwijderd
als ik één ding van mijn opstaan ritueel niet kan doen, dan ben ik de hele dag uit mijn ritme. dus moet ik bijvoorbeeld nog de was ophangen en kan ik het nieuws niet afkijken, dan klopt de rest van de dag niet meer voor mijn gevoel.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 17:58
Lethe
Lethe is offline
Ik kan niet tegen schoolborden en krijtjes. Als iemand met een krijtje op een schoolbord schrijft ben ik altijd bang dat diegene met zijn nagel langs het bord gaat of het krijtje laat breken. Op de middelbare school was er een docente die dat elke les deed. Dan hield ze het krijtje dwars, ging ermee kleuren, rolde het weg, raakte haar nagel het bord en ging ze uitgebreid verslag doen hoe een vervelend gevoel dat wel is. Ik werd er gewoon echt misselijk van. Gelukkig zijn er op de uu wel wat lokalen met whiteboards. Ik hou van whiteboards.<3
Oud 19-02-2008, 18:15
Verwijderd
Ik kan er niet tegen als mensen in hun handen wrijven. Ik krijg kippenvel van het geluid, en ik kan er ook niet naar kijken
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 18:30
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik kan niet tegen schoolborden en krijtjes. Als iemand met een krijtje op een schoolbord schrijft ben ik altijd bang dat diegene met zijn nagel langs het bord gaat of het krijtje laat breken. Op de middelbare school was er een docente die dat elke les deed. Dan hield ze het krijtje dwars, ging ermee kleuren, rolde het weg, raakte haar nagel het bord en ging ze uitgebreid verslag doen hoe een vervelend gevoel dat wel is. Ik werd er gewoon echt misselijk van. Gelukkig zijn er op de uu wel wat lokalen met whiteboards. Ik hou van whiteboards.<3
Bij ons op school waren er nog maar een paar lokalen zonder whiteboards. En er werd ook geexperimenteerd met van die electronische borden. Een soort whiteboard die op de computer is aangesloten en waar een beamer op schijnt. En daar schrijf je met een 'nepstift' op, die het pijltje van de computer volgt. Het schijnt dat ze van plan waren alle borden met dat soort borden te vervangen, maar uiteraard net toen ik van school af ging. Overigens zouden ze het jaar na mij ook een glasvezel internetverbinding krijgen op school. Alle coole dingen na mijn tijd
Oud 19-02-2008, 18:36
Verwijderd
Hehe, mijn docent zat vandaag nog te zuchten dat hij een gewoon standaard schoolbord wou.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 18:42
Lethe
Lethe is offline
Wat een moderne school TopDrop! Je bent te vroeg geboren.

OT: Ik word panisch van wespen.
Oud 19-02-2008, 18:53
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hehe, mijn docent zat vandaag nog te zuchten dat hij een gewoon standaard schoolbord wou.
Docenten konden eerst ook helemaal niet met die borden overweg Dat was echt grappig

Citaat:
Wat een moderne school TopDrop! Je bent te vroeg geboren.

OT: Ik word panisch van wespen.
Ja

raar trekje: Ik loop altijd naar de verkeerde bus. Als bij de 11 blijf staan komt er eerst 3x een 12. En als ik naar de 12 loop, mis ik weer net de 11
Oud 19-02-2008, 18:59
Lethe
Lethe is offline
12s is chill he!

Ik had gister echt iets stoms. Ik wilde bus 43 hebben, maar die bleek net vertrokken te zijn. Toen wilde ik snel in 241 stappen maar die reed net weg. Toen keek ik op het bord en zag ik dat 41 binnen enkele minuten zou vertrekken. Maar die zag ik nergens staan, dus stapte ik in een net aankomende 241, ik dacht dat hij misschien een verkeerd nummer had of zo. En toen zag ik ineens 41 wegrijden. Die stond op een verkeerde plek. Ik had dus 3 bussen gemist.
Reageren

Regels voor berichten