Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
- ik kan niet tegen troep maar ben wel een sloddervos.
- ik heb zo'n chaos in mijn hoofd dat ik een agenda, kalender en automatische herinnering in mn telefoon nodig heb vaak ![]() - Ik heb de neiging om extra te snoepen als er geen mensen bij zijn ![]() - Ik vind het zielig voor 'dingen' om ze weg te gooien oid. - Ik praat soms dmv een knuffelaapje of knuffelpinguing tegen mijn vriend. hij ook tegen mij ![]() - als een cassiere geen gedag zeg, zeg ik het uidrukkelijk wel. - ik zie sommige spreekwoorden of gezegden letterlijk voor me (maar ben niet zo erg dat ik het ook letterlijk ga geloven). Ik zie iemand wel letterlijk spartelend achter het behang ofzo ![]() - ik klaag dat ik tijd tekort kom, maar verdoe veel tijd op dit forum. - als ik naar een forummeeting ga, vermijd ik het zoveel mogelijk dit tegen mensen te zeggen. - ik val soms in de trein in slaap, maar als de trein veel wiebelt dan bonk ik nog wel eens met mn hoofd tegen het raam. waardoor ik even wakker wordt, mensen iets erover hoor zeggen. maar toch besluit ik niet om daarna maar wakker te blijven. - ik vind het totaal niet erg een stuk te reizen. zeker niet in de auto met lekkere muziek op.
|
ot: Ik zoek meestal een kassa uit op kassameisje, en niet op de lengte van de rij.
![]() ontopic: Voordat ik ga slapen móet ik mijn radio even aan gehad hebben, al is het maar twee seconden. Ik gooi niet, of zelden, wat weg. Da's gewoon lastig voor mij. Het liefst moet er muziek zijn als ik ga slapen. Wel zachtjes. Als ik een trap op of af moet, wil ik ALTIJD huppelen of rennen... Als ik thuis kom van mijn werk moet ik een boterham eten. Ik probeer wel eens verliefd te worden op mensen, alleen omdat ik weet dat het geweldige mensen zijn. Maar dat lukt nooit en dan ben ik teleurgesteld in die persoon. Als ik een fout maak, geef ik diep van binnen een ander de schuld, ook al zou ik het niet hard op zeggen. Als ik een mailtje binnen krijg waar ik direct op kan antwoorden, schrijf ik het antwoord en zet ik dan mijn wekker op een dagje later, zodat ik het niet meteen stuur. Anders weten mensen dat ik achter de computer zat toen ze me mailden en dan voel ik me zo kansloos.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
DUs dat valt best mee!!
|
Oh, wat mij ook laatst opviel. Ik maak voor een heleboel dingen een lijstje. Als ik ga winkelen, maar ik een lijstje wat ik nodig heb. Ga ik op vakantie, maak ik een lijstje wat er allemaal mee doet. Voor school, maak ik tientallen lijstjes qua huiswerk. Al moet ik twee boodschappen halen, ik maak een lijstje. Ik maak altijd muzieklijstjes, welke ik wil downloaden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik kan niet tegen schoolborden en krijtjes. Als iemand met een krijtje op een schoolbord schrijft ben ik altijd bang dat diegene met zijn nagel langs het bord gaat of het krijtje laat breken. Op de middelbare school was er een docente die dat elke les deed. Dan hield ze het krijtje dwars, ging ermee kleuren, rolde het weg, raakte haar nagel het bord en ging ze uitgebreid verslag doen hoe een vervelend gevoel dat wel is. Ik werd er gewoon echt misselijk van. Gelukkig zijn er op de uu wel wat lokalen met whiteboards. Ik hou van whiteboards.<3
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() raar trekje: Ik loop altijd naar de verkeerde bus. Als bij de 11 blijf staan komt er eerst 3x een 12. En als ik naar de 12 loop, mis ik weer net de 11 ![]()
|
![]() |
12s is chill he!
Ik had gister echt iets stoms. Ik wilde bus 43 hebben, maar die bleek net vertrokken te zijn. Toen wilde ik snel in 241 stappen maar die reed net weg. Toen keek ik op het bord en zag ik dat 41 binnen enkele minuten zou vertrekken. Maar die zag ik nergens staan, dus stapte ik in een net aankomende 241, ik dacht dat hij misschien een verkeerd nummer had of zo. En toen zag ik ineens 41 wegrijden. Die stond op een verkeerde plek. Ik had dus 3 bussen gemist. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij voor vreemde trekjes? Wind's Embrace | 66 | 06-02-2008 19:06 | |
Psychologie |
altos KaasGaaf | 119 | 27-12-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vreemde gebeurtenissen in de nacht PooW | 48 | 26-07-2004 08:54 | |
Flora & Fauna |
kat -> brood eten Verwijderd | 28 | 23-04-2004 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Neuken? Shitonya | 24 | 12-04-2004 21:21 | |
Psychologie |
Kan geen week meer met m'n ouders leven, wat nu? Rabbi Daniel | 44 | 16-06-2002 15:48 |